om het leed enigzins te verzachten, gaan we de kleding wel kopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja daag.Eerst me helemaal kwijt lopen voor wat kleding die jullie toch niet kopen, en vervolgens ook nog eens trakteren op tapas? Of het een, of het ander.
Bij de eerste kledingzaak waar we/jullie binnen stappen, en niet nadat we/jullie daarna nog 20 andere kledingzaken hebben gehad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
om het leed enigzins te verzachten, gaan we de kleding wel kopen
zo beter?
ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij de eerste kledingzaak waar we/jullie binnen stappen, en niet nadat we/jullie daarna nog 20 andere kledingzaken hebben gehad?
Ik doe niets.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven?
Nouja, ik denk er even over na.
Ik zal straks voor jou eens een nummer van Billy the Kid op mn pc zetten. Of je moet het kennen, en zoiets hebben van: nee, laat maar.quote:
Je begrijpt dat ik na je LL-avontuur wel verwacht dat je iets wat ik je stuur kunt waarderen, he twistmeisje.quote:
Nee, maar doe je best.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik na je LL-avontuur wel verwacht dat je iets wat ik je stuur kunt waarderen, he twistmeisje.
Waarom koopt iedereen hier ineens katten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
Net naar het asiel geweest voor een kat. Morgen een groter asiel bekijken en dan beslissen.
Omdat ik een hekel heb aan honden. En het asiel al vol genoeg met beesten zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom koopt iedereen hier ineens katten?![]()
om hun eenzaamheid uit te bannen wellichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom koopt iedereen hier ineens katten?![]()
Dus ik en mijn vriendin zijn eenzaam? Je glazen bol is stuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Shitonya het volgende:
[..]
om hun eenzaamheid uit te bannen wellicht![]()
Voel je je niet eenzaam als je vriendin World of Warcraft zit te spelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus ik en mijn vriendin zijn eenzaam? Je glazen bol is stuk.
En je hoeft voor je bier geen oppas te regelen als je eens een paar dagen weg bent, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Q. het volgende:
Ik verhul mijn eenzaamheid met bier. Werkt ook en is een stuk minder harig.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus ik en mijn vriendin zijn eenzaam? Je glazen bol is stuk.
Ik heb gisteren ook een asielkat uitgezochtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan honden. En het asiel al vol genoeg met beesten zit.
Eng-eng, of meisjes-eng?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef tirannetje24 het volgende:
jeetje was is de film 1408 eng
http://imdb.com/title/tt0450385/
bah kan gewoon niet slapen. lig nu al te draaien van alle geluidjes die ik hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |