quote:
quote:
Ik besef me nu dat ik eindelijk gevonden heb wat mijn leven mist: een Firefox-plug-in die aangeeft of en hoe Sjowhan slaapt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Maar es kijken of ik nu wel kan gaan slapen
Als ik godver een kwartier lig te draaien zonder echt slaap te kunnen vatten, ga ik er weer uitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik besef me nu dat ik eindelijk gevonden heb wat mijn leven mist: een Firefox-plug-in die aangeeft of en hoe Sjowhan slaapt.
Het zou alles compleet maken. Álles.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:21 schreef tirannetje24 het volgende:
nooit meer voor dat schijtbedrijf werken
tuig is het, tuig!
Oh, Billy the Kid. Ga ik nu even doen. Hou je mail in de gaten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Er kruipt een of ander enorm insect over het balkon. *ril*
Ik bedoel dus echt HUGE.
Geen idee wtf het kan zijn.
Ha, gaafquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een asielkat uitgezocht![]()
Een 16-jarige kwieke dame
Zie ook: [INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deel 3
Een heel kwartier?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Als ik godver een kwartier lig te draaien zonder echt slaap te kunnen vatten, ga ik er weer uit. Niet zo verwonderlijk dus
gatver,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Het zou deze wel eens kunnen zijn
http://www.ahw.dds.nl/p1/veenmol009e.jpg
zo'n 10 cm groot.![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Een heel kwartier?
Als ik het zo zou aanpakken sliep ik nooit.
morguhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef dawg het volgende:
Oh, vergeten.
twist.![]()
tiran.![]()
Heipalen en rust gaan niet samen trouwens.
Geen idee ik verblijf niet in m'n eigen flat, weet niets van de buren hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
gatver,
heb je geen leuke buurman die em voor je weghaalt ?
Haarlak en een aansteker doen wonderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Geen idee ik verblijf niet in m'n eigen flat, weet niets van de buren hier.
Als ie er straks nog zit dan ga ik hem wel heel stoer vangen door er een of ander potje overheen te zetten ofzo. Als ik mijn moed terug heb gevonden.
hmmm, dat maakt het wel wat lastiger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Geen idee ik verblijf niet in m'n eigen flat, weet niets van de buren hier.
Als ie er straks nog zit dan ga ik hem wel heel stoer vangen door er een of ander potje overheen te zetten ofzo. Als ik mijn moed terug heb gevonden.
moet er wel alcohol in zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef dawg het volgende:
Deo?
Enkel een mini-vakantie-formaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef dawg het volgende:
Deo?
Ok, nouja, het is 9MB.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb ook een verstopte neus. En een verstopt hoofd. Alles zit vol.
Dank aan LL.
you can send and receive messages up to 20 megabytes (MB) in size.
Zo te lezen wel.
man, hele svcdsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:38 schreef dawg het volgende:
Rhinocaps gebruikte ik vroeger weleens, maar das meer voor verstopte neus.
Kun je met GMail meer dan 5MB ontvangen trouwens?
zijn grootste boormachine is zijn lulquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:58 schreef dawg het volgende:
Hij is weg.
En GVD kutherrie hier. Naast het feit dat dat heiwerk al de nodige onrust brengt, is er een of andere mongool hier opgestaan met de gedachte: "ik zal jullie vandaag eens lekker over de kling jagen, en mijn grootste boormachine onder het stof vandaan halen."
De lul.
Heerlijk. Vakantiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
yes heb nu lekker 1,5 week vakantie ipv 1 week
goed spul, die LL pillenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:24 schreef CherryLips het volgende:
gisteravond dacht ik echt even dat m'n been eraf viel, werd misselijk van de pijn zeg.
Sterkte alvast.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, vakantie. Over een paar weken eens kijken hoe dat ook alweer was
ach, ik versta ze toch haast nietquote:
goede vraag, zoeken we even opquote:
ah, in gc is nog wat te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |