als je denkt dat het vinden van een relatie ineens je rotleven geweldig gaat maken, staat je nog heel wat teleurstelling te wachten...quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:50 schreef HITS het volgende:
Je kunt dan nog wel zo hard van de daken schreeuwen dat single-zijn top is. Maar het blijft gewoon aan alle kanten kut, en je weet het.
Ik zoek nogsteeds, naar de ware... of in ieder geval iemand die voor even de ware kan zijn.
Ik ken genoeg mannen die ook zo wispelturig als de pest zijn. Verder zou ik liever een wispelturig persoon willen, dan iemand die zo voorspelbaar en stoicijns als de pest isquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Door jullie eeuwige wispelturige gedrag zijn wij gedwongen meer tijd aan jullie te spenderen dan we eigenlijk in gedachten hadden. Ergo, tijdverspilling. Bron van de tijdverspilling, de vrouw. Jullie dus.
Typisch, hoe vrouwen altijd in alle toonaarden ontkennen.
voor sommigen van ons wel, ja...kennelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Shitonya het volgende:
Wat verdraai je toch weer zijn woorden Abbandon. Begrijpend lezen schijnt aardig moeilijk te zijn...
Betekent dit dat je er de brui aan geeft, dawgert?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef dawg het volgende:
Nee. Door jullie eeuwige wispelturige gedrag zijn wij gedwongen meer tijd aan jullie te spenderen dan we eigenlijk in gedachten hadden. Ergo, tijdverspilling. Bron van de tijdverspilling, de vrouw. Jullie dus.
Hij zei dat het vrijgezelle leven kut was, niet dat een liefde een rotleven meteen helemaal laat wegwaaien. Kut is geen synoniem voor een rotleven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor sommigen van ons wel, ja...kennelijk![]()
Dit is wel een leuk citaat om uit z'n verband te trekken trouwens...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Shitonya het volgende:
Kut is geen synoniem voor een rotleven.
maar goed, om er ook nog een beetje serieus op in te gaan...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Shitonya het volgende:
Hij zei dat het vrijgezelle leven kut was, niet dat een liefde een rotleven meteen helemaal laat wegwaaien.
Sure, en jullie mannen zijn de bron van al het kwaadquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef dawg het volgende:
Typisch, hoe vrouwen altijd in alle toonaarden ontkennen.
Met een xje voor Gariquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
whaha!grimmige maandagochtend-singles...
Ik zei alleen dat single zijn kut is...quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar goed, om er ook nog een beetje serieus op in te gaan...
Dat beweer ik ook nergens. Hij zegt dat het single leven, zijn single leven, aan alle kanten kut is...duidelijk daaraan is dat voor hem de reden dat alles zo kut is, zit in het feit dat hij single is...en dat een relatie hem van die single status afhaalt en dus het enige is dat zijn leven weer een groene alpenweide vol bloemen en regenbogen zou kunnen maken...
...maar als je niet gelukkig bent met jezelf, is de kans dat een relatie dat verandert niet zo heel groot...
Dat is wat ik zeg...niets anders...
maar begrijpend lezen is niet zo makkelijk inderdaad...![]()
Ligt eraan op welk vlak. Niet op het vlak waar we het in dit topic over hebben in elk geval.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die ook zo wispelturig als de pest zijn. Verder zou ik liever een wispelturig persoon willen, dan iemand die zo voorspelbaar en stoicijns als de pest is
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Betekent dit dat je er de brui aan geeft, dawgert?
Quit your bitchin', it's your favourite passtime and U know it.![]()
![]()
Goed dat je die laatste regel erbij zet, ik schrok al.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Sure, en jullie mannen zijn de bron van al het kwaad
Wij misschien wispelturig, maar kan over mannen ook wel een blik opentrekken.
![]()
[edit]
en dan nog wat: sommige zijn hier zo *ontzettend* negatief en vinden het zo makkelijk om direct en altijd de schuld bij de ander neer leggen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je alle frustratie botviert op iemand van het tegenovergestelde geslacht. Het is om moe van te worden om te zien hoe voorspelbaar sommigen hier zijn in hun negativiteit.
(niet aan jou gericht hoor dawgie)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:51 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
[edit]
en dan nog wat: sommige zijn hier zo *ontzettend* negatief en vinden het zo makkelijk om direct en altijd de schuld bij de ander neer leggen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je alle frustratie botviert op iemand van het tegenovergestelde geslacht. Het is om moe van te worden om te zien hoe voorspelbaar sommigen hier zijn in hun negativiteit.
(niet aan jou gericht hoor dawgie)
Dus je projectie was slechts een uiting van je torenhoge frustratie door het vrijgezel zijn? Volgende keer schreeuw dat even in de spiegel, negativiteit hebben we hier al genoeg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat single zijn kut is...
Ik heb verder een fantastisch leven... een topbaan, leuke vrienden, alles wat mijn hartje maar begeert... maar niet iemand om het mee te delen snap je?
Dus dan kan je het nog wel zo leuk hebben, af en toe heb je de behoefte om dat gevoel te delen of in ieder geval iemand te vertellen hoe je je voelt enzo...
Dát mis ik als single.
Verder ben ik méér dan gelukkig met mezelf
ah, wat jij wil...je klonk wat negatief, vandaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
Ik heb verder een fantastisch leven... een topbaan, leuke vrienden, alles wat mijn hartje maar begeert... maar niet iemand om het mee te delen snap je?
Dus dan kan je het nog wel zo leuk hebben, af en toe heb je de behoefte om dat gevoel te delen of in ieder geval iemand te vertellen hoe je je voelt enzo...
Dát mis ik als single.
Zeg abba, hierboven mijn juiste interpretatiequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
[..]
Dát mis ik als single.
Negatief? Ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus je projectie was slechts een uiting van je torenhoge frustratie door het vrijgezel zijn? Volgende keer schreeuw dat even in de spiegel, negativiteit hebben we hier al genoeg.
Dus jij hebt ook een fantastisch leven, goed geslapen vannacht, lekker wakker geworden met een heerlijk kopje koffie? Enzo?quote:
Ah, the usual Shit, dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:55 schreef Shitonya het volgende:
nee kut geslapen, verkeerde been uit bed, slaaptekort, zeikende mensen die smsen, verveling ende ergernis
Neh, die smiley was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah, the usual Shit, dus.
Maar ik zie wel een smiley. Stiekem toch een beetje vrolijk? Ja he? Geef maar toe.
Hoe cliché...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
[..]
Dát mis ik als single.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |