abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52703650
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:57 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik denk dat jij eerder slecht bent in het hebben van een positief zelfbeeld.
Het hebben zal wel gaan, maar het krijgen is wat lastig.
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:47:53 #177
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52704430
Wat maken jullie het toch allemaal theoretisch en moeilijk zoals jullie (voel je vrij je aangesproken te voelen) er over praten is er geen lol meer aan om te daten en relaties te hebben

Lips doet voorlopig gewoon wel ff d'r eigen ding
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:51:21 #178
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52704525
gulden middenweg bestaat in geen enkel aspect van het leven. Liefde is gewoon kut. Al die onzinnige discussies er continu over. Iedereen heeft zijn eigen definitie en "regeltjes" en zogenaamde "" eisen" en "voorkeuren".. dus kun je er in het oneindigeover gaan zitten zeveren. Maar de kern van de meeste discussies bestaat vaak gewoon uit de irritatie van het vrijgezelle leven. Iemand die in een relatie zit, komt heel wat positiever/optimistischer over dan wanneer dezelfde persoon single zou zijn.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:52:41 #179
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52704558
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Lips het volgende:
Wat maken jullie het toch allemaal theoretisch en moeilijk zoals jullie (voel je vrij je aangesproken te voelen) er over praten is er geen lol meer aan om te daten en relaties te hebben

Helemaal mee eens
Je zou bijna gaan denken dat je hierdoor begrijpt waarom sommige mensen nog steeds single zijn
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:54:53 #180
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52704622
quote:
het heet niet zomaar theorie...het heet theorie omdat het geen praktijk is...

in de praktijk maak ik me nergens druk over, en al helemaal niet over regels...

maar dat wil niet zeggen dat ik het niet grappig vind om de theorie te bespreken, en te doen alsof ik het allemaal snap
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:55:49 #181
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52704650
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het heet niet zomaar theorie...het heet theorie omdat het geen praktijk is...

in de praktijk maak ik me nergens druk over, en al helemaal niet over regels...

maar dat wil niet zeggen dat ik het niet grappig vind om de theorie te bespreken, en te doen alsof ik het allemaal snap
Wat dat betreft ben ik dan een stuk verder, ik durf gewoon toe te geven dat ik er niks van snap
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:56:42 #182
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52704670
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef Lips het volgende:

Wat dat betreft ben ik dan een stuk verder, ik durf gewoon toe te geven dat ik er niks van snap
da's een leuke theorie
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52705230
quote:

Ik denk ook niet dat jij en ik de personen zijn die zich druk maken om desbetreffende stelling
Het is dan ook logisch dat je het zo ziet. Maar er zijn mensen die zich er wel druk om maken cq. mee bezig houden en die horen dan graag hoe anderen dat beleven. En daar is niets mis mee, lijkt me (:

Hoest verder met je? Nog leuke anekdotes meegemaakt?
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:26:24 #184
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52705398
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat jij en ik de personen zijn die zich druk maken om desbetreffende stelling
Het is dan ook logisch dat je het zo ziet. Maar er zijn mensen die zich er wel druk om maken cq. mee bezig houden en die horen dan graag hoe anderen dat beleven. En daar is niets mis mee, lijkt me (:

Hoest verder met je? Nog leuke anekdotes meegemaakt?
Ik heb een heel net weekend gehad
Vrijdagavond naar de buitenfilm geweest bij de Plaza met een vriend. Zaterdag naar een vriendinnetje gegaan en daar vanavond pas van terug gekomen. Daar lekker in de tuin gezeten met een boek en een roze'tje. Heerlijk dus

Aankomend weekend is weer voor de spanning en de sensatie, dan is het Kioskpop in Veldhoven
Miauw
pi_52705419
Ik dacht dat het het idee van deze reeks was om dit soort topics aan te kaarten. Ik vind het wel leuk om een beetje te filosoferen over de achterliggende mechanismen van dingen en daar iets over te spuien. Daarnaast zou mijn stelling geen discussie opleveren als deze van begin af aan genuanceerd was geweest.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:50:21 #186
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52705952
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef SuperMocio het volgende:
Ik dacht dat het het idee van deze reeks was om dit soort topics aan te kaarten. Ik vind het wel leuk om een beetje te filosoferen over de achterliggende mechanismen van dingen en daar iets over te spuien. Daarnaast zou mijn stelling geen discussie opleveren als deze van begin af aan genuanceerd was geweest.
da's een verschil tussen mannen en vrouwen...als het geen direct praktisch nut dient, dan gaat het de meeste vrouwen helaas boven de spreekwoordelijke pet

...om maar eens door te gaan op de ongenuanceerde voet
pi_52707186
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 09:32 schreef SuperMocio het volgende:
Waarom is het zo dat je als man zijnde niet onzeker over jezelf mag zijn? De meeste vrouwen die ik ken blijken als je ze wat beter leert kennen allemaal wel in meer of mindere mate zelfbeeld issues te hebben, maar worden daar in sociale situaties nooit of nauwelijks op afgerekend. Als man zijnde is zelfvertouwen binnen de datingscene (en ook daar buiten maar dat is weer een ander verhaal) je beste vriend. Gebrek hieraan wordt direct opgepikt en afgestraft. Je zou maar eens een watje zijn....

Stelling: Je kan het je als man pas veroorloven je kwestbaar op te stellen als je een vrouw al voor je gewonnen hebt.
Ligt eraan. Ik vind bagage meestal erg interessant. Ik vind het juist aantrekkelijk als mensen littekens overgehouden hebben aan hun verleden. Daarmee kun je mij voor je winnen. Ligt er wel een beetje aan wat natuurlijk, het verhaal moet me 'aanspreken'. Iemand die zwaar mishandeld is en daardoor redelijk verknipt geraakt is, dat hoeft nou ook weer niet. Toevallig kwam ik dit weekend iemand tegen die littekens heeft, ik weet nog steeds niet wat maar ik denk er wel veel over na. Oftewel: hij is interessant. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft zich amper kwetsbaar opgesteld, hoewel hij heel open was.
pi_52707412
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

da's een verschil tussen mannen en vrouwen...als het geen direct praktisch nut dient, dan gaat het de meeste vrouwen helaas boven de spreekwoordelijke pet

Ik ben praktischer en planmatiger ingesteld dan de meeste mannen!
En nog iets: qua klussen kunnen veel mannen nog een voorbeeld nemen aan mij, alleen electra doe ik niet want dat vind ik altijd te spannend enzo. Bzzzz!
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:42:50 #189
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52707444
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

neen, dan is het gewoon tijdverspilling meestal
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:47:23 #190
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52707613
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Ik ben praktischer en planmatiger ingesteld dan de meeste mannen!
En nog iets: qua klussen kunnen veel mannen nog een voorbeeld nemen aan mij, alleen electra doe ik niet want dat vind ik altijd te spannend enzo. Bzzzz!
dat zeg ik; vrouwen zijn praktischer ingesteld...
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:48:01 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52707635
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Shitonya het volgende:

neen, dan is het gewoon tijdverspilling meestal
tijdsverspilling is waarschijnlijk een woord dat door een vrouw is uitgevonden...
pi_52707893
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat zeg ik; vrouwen zijn praktischer ingesteld...
pi_52708026
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Toevallig kwam ik dit weekend iemand tegen die littekens heeft, ik weet nog steeds niet wat maar ik denk er wel veel over na. Oftewel: hij is interessant. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft zich amper kwetsbaar opgesteld, hoewel hij heel open was.
En als hij zich amper kwetsbaar opstelt, dan betekent dat? En weet je ook waarom hij zich (nog) niet kwetsbaar heeft opgesteld? En wat vind je daarvan?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52708162
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

tijdsverspilling is waarschijnlijk een woord dat door een vrouw is uitgevonden...
Nee, door mannen, alleen geven wij de vrouw de schuld van die tijdverspilling.
pi_52708258
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef MNR het volgende:

[..]

En als hij zich amper kwetsbaar opstelt, dan betekent dat? En weet je ook waarom hij zich (nog) niet kwetsbaar heeft opgesteld? En wat vind je daarvan?
Dat hij zich niet heel kwetsbaar opstelt betekent voor mij dat hij zich nog niet helemaal op zijn gemak voelt. Niet zo gek als je elkaar pas een paar uur kent. En wat ik ervan vind: hij is een wonderlijk type met een bijzondere levensinstelling. Dat hij nog niet al zijn geheimen prijsgeeft vind ik alleen maar interessant.
pi_52711169
Slappe zooi geworden hier.
Delivered without an information leaflet
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:32:12 #197
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52711477
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:05 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee, door mannen, alleen geven wij de vrouw de schuld van die tijdverspilling.
Typisch. Mannen leggen altijd de schuld bij de vrouw van hun eigen stommiteiten
pi_52714942
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Typisch. Mannen leggen altijd de schuld bij de vrouw van hun eigen stommiteiten
Nee. Door jullie eeuwige wispelturige gedrag zijn wij gedwongen meer tijd aan jullie te spenderen dan we eigenlijk in gedachten hadden. Ergo, tijdverspilling. Bron van de tijdverspilling, de vrouw. Jullie dus.

Typisch, hoe vrouwen altijd in alle toonaarden ontkennen.
pi_52717568
Je kunt dan nog wel zo hard van de daken schreeuwen dat single-zijn top is. Maar het blijft gewoon aan alle kanten kut, en je weet het.
Ik zoek nogsteeds, naar de ware... of in ieder geval iemand die voor even de ware kan zijn.
pi_52719090
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 02:50 schreef HITS het volgende:
Je kunt dan nog wel zo hard van de daken schreeuwen dat single-zijn top is. Maar het blijft gewoon aan alle kanten kut, en je weet het.
Ik zoek nogsteeds, naar de ware... of in ieder geval iemand die voor even de ware kan zijn.
ik vind dat echt wel mee vallen hoor
misschien scheelt het dat ik pas een maandje of zo single ben en dat ik niet het idee heb dat t jaren gaat duren
maar ik vind het wel lekker ff zo
ik voel me niet meer en niet minder nu ik single ben
(en trouwens ik denk ook dat dat belangrijk is... een verkering voegt alleen wat toe aan wat je al had... het maakt je niet opeens een beter of completer persoon en het ontbreken van een verkering niet een minder of een stommer persoon)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')