Het hebben zal wel gaan, maar het krijgen is wat lastig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder slecht bent in het hebben van een positief zelfbeeld.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Lips het volgende:
Wat maken jullie het toch allemaal theoretisch en moeilijkzoals jullie (voel je vrij je aangesproken te voelen) er over praten is er geen lol meer aan om te daten en relaties te hebben
Lips doet voorlopig gewoon wel ff d'r eigen ding
het heet niet zomaar theorie...het heet theorie omdat het geen praktijk is...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Lips het volgende:
Wat dat betreft ben ik dan een stuk verder, ik durf gewoon toe te geven dat ik er niks van snapquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het heet niet zomaar theorie...het heet theorie omdat het geen praktijk is...
in de praktijk maak ik me nergens druk over, en al helemaal niet over regels...
maar dat wil niet zeggen dat ik het niet grappig vind om de theorie te bespreken, en te doen alsof ik het allemaal snap![]()
da's een leuke theoriequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef Lips het volgende:
Wat dat betreft ben ik dan een stuk verder, ik durf gewoon toe te geven dat ik er niks van snap![]()
Ik denk ook niet dat jij en ik de personen zijn die zich druk maken om desbetreffende stellingquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Lips het volgende:
Wat maken jullie het toch allemaal theoretisch en moeilijkzoals jullie (voel je vrij je aangesproken te voelen) er over praten is er geen lol meer aan om te daten en relaties te hebben
Ik heb een heel net weekend gehadquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij en ik de personen zijn die zich druk maken om desbetreffende stelling![]()
Het is dan ook logisch dat je het zo ziet. Maar er zijn mensen die zich er wel druk om maken cq. mee bezig houden en die horen dan graag hoe anderen dat beleven. En daar is niets mis mee, lijkt me (:
Hoest verder met je? Nog leuke anekdotes meegemaakt?![]()
da's een verschil tussen mannen en vrouwen...als het geen direct praktisch nut dient, dan gaat het de meeste vrouwen helaas boven de spreekwoordelijke petquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef SuperMocio het volgende:
Ik dacht dat het het idee van deze reeks was om dit soort topics aan te kaarten. Ik vind het wel leuk om een beetje te filosoferen over de achterliggende mechanismen van dingen en daar iets over te spuien. Daarnaast zou mijn stelling geen discussie opleveren als deze van begin af aan genuanceerd was geweest.
Ligt eraan. Ik vind bagage meestal erg interessant. Ik vind het juist aantrekkelijk als mensen littekens overgehouden hebben aan hun verleden. Daarmee kun je mij voor je winnen. Ligt er wel een beetje aan wat natuurlijk, het verhaal moet me 'aanspreken'. Iemand die zwaar mishandeld is en daardoor redelijk verknipt geraakt is, dat hoeft nou ook weer niet. Toevallig kwam ik dit weekend iemand tegen die littekens heeft, ik weet nog steeds niet wat maar ik denk er wel veel over na. Oftewel: hij is interessant. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft zich amper kwetsbaar opgesteld, hoewel hij heel open was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:32 schreef SuperMocio het volgende:
Waarom is het zo dat je als man zijnde niet onzeker over jezelf mag zijn? De meeste vrouwen die ik ken blijken als je ze wat beter leert kennen allemaal wel in meer of mindere mate zelfbeeld issues te hebben, maar worden daar in sociale situaties nooit of nauwelijks op afgerekend. Als man zijnde is zelfvertouwen binnen de datingscene (en ook daar buiten maar dat is weer een ander verhaal) je beste vriend. Gebrek hieraan wordt direct opgepikt en afgestraft. Je zou maar eens een watje zijn....
Stelling: Je kan het je als man pas veroorloven je kwestbaar op te stellen als je een vrouw al voor je gewonnen hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's een verschil tussen mannen en vrouwen...als het geen direct praktisch nut dient, dan gaat het de meeste vrouwen helaas boven de spreekwoordelijke pet![]()
...om maar eens door te gaan op de ongenuanceerde voet![]()
neen, dan is het gewoon tijdverspilling meestalquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's een verschil tussen mannen en vrouwen...als het geen direct praktisch nut dient, dan gaat het de meeste vrouwen helaas boven de spreekwoordelijke pet![]()
...om maar eens door te gaan op de ongenuanceerde voet![]()
dat zeg ik; vrouwen zijn praktischer ingesteld...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Ik ben praktischer en planmatiger ingesteld dan de meeste mannen!![]()
En nog iets: qua klussen kunnen veel mannen nog een voorbeeld nemen aan mij, alleen electra doe ik niet want dat vind ik altijd te spannend enzo. Bzzzz!
tijdsverspilling is waarschijnlijk een woord dat door een vrouw is uitgevonden...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Shitonya het volgende:
neen, dan is het gewoon tijdverspilling meestal
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zeg ik; vrouwen zijn praktischer ingesteld...
En als hij zich amper kwetsbaar opstelt, dan betekent dat? En weet je ook waarom hij zich (nog) niet kwetsbaar heeft opgesteld? En wat vind je daarvan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Toevallig kwam ik dit weekend iemand tegen die littekens heeft, ik weet nog steeds niet wat maar ik denk er wel veel over na. Oftewel: hij is interessant. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft zich amper kwetsbaar opgesteld, hoewel hij heel open was.
Nee, door mannen, alleen geven wij de vrouw de schuld van die tijdverspilling.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tijdsverspilling is waarschijnlijk een woord dat door een vrouw is uitgevonden...![]()
Dat hij zich niet heel kwetsbaar opstelt betekent voor mij dat hij zich nog niet helemaal op zijn gemak voelt. Niet zo gek als je elkaar pas een paar uur kent. En wat ik ervan vind: hij is een wonderlijk type met een bijzondere levensinstelling. Dat hij nog niet al zijn geheimen prijsgeeft vind ik alleen maar interessant.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef MNR het volgende:
[..]
En als hij zich amper kwetsbaar opstelt, dan betekent dat? En weet je ook waarom hij zich (nog) niet kwetsbaar heeft opgesteld? En wat vind je daarvan?
Typisch. Mannen leggen altijd de schuld bij de vrouw van hun eigen stommiteitenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, door mannen, alleen geven wij de vrouw de schuld van die tijdverspilling.
Nee. Door jullie eeuwige wispelturige gedrag zijn wij gedwongen meer tijd aan jullie te spenderen dan we eigenlijk in gedachten hadden. Ergo, tijdverspilling. Bron van de tijdverspilling, de vrouw. Jullie dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Typisch. Mannen leggen altijd de schuld bij de vrouw van hun eigen stommiteiten
ik vind dat echt wel mee vallen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:50 schreef HITS het volgende:
Je kunt dan nog wel zo hard van de daken schreeuwen dat single-zijn top is. Maar het blijft gewoon aan alle kanten kut, en je weet het.
Ik zoek nogsteeds, naar de ware... of in ieder geval iemand die voor even de ware kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |