Als we t toch over eerlijk zijn hebben. Waarom gebruik je zo vaak deze PIquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, op zich heb je gelijk. Vandaar dat ik ervoor kies om het voor me te houden. Ik kan over zulke dingen niet liegen, en ben op zulke momenten ook erg direct en bot, dus vermijd ik het. Of draai ik eromheen als het me gevraagd wordt.
Ik gebruik er 2. En waarom? Macht der gewoonte ofzo. Who cares.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als we t toch over eerlijk zijn hebben. Waarom gebruik je zo vaak deze PI? Komt nogal kneuzig over
. Hoop niet dat ik je kwets nu...
blijkbaar toch niet dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor sommige mensen is een plan altijd beter dan geen plan...hoe beroerd het plan ook is...
2 dozijn rozen...dan kun je net zo goed een groot bord om je nek hangen met 'ik vind je lief, wil je m'n vriendinnetje zijn?'![]()
daar ben ik het dus mee eens. Ik zie niet in waarom iemand zonder goede reden te kwetsen omdat dat nu eenmaal eerlijk is. Als iets me rechtuit gevraagd word zal ik er niet om liegen. Maar sommige dingen hou je nu gewoon eenmaal voor je als je er verder toch niets mee wint alleen maar iemand kwetst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat eerlijkheid te makkelijk als excuus gebruikt wordt voor botte en nodeloos kwetsende uitspraken...eerlijkheid als waarde wordt overschat..degene die eerlijk is geweest, kan zichzelf wijsmaken het goede te hebben gedaan, want eerlijkheid is okee...persoonlijk vind ik dat onzin
misschien ben je gewoon een ontzettend intimiderende verschijning, die hem geestelijk reduceert tot het niveau van een babbelende idioot, elke keer als je bij hem bent, en is afstandelijk doen de enige manier voor hem om dat tegen te gaan...quote:
ja tuurlijk, helemaal eens. Mij gaat het dus ook alleen om de gevallen waarin je op de man af gevraagd wordt óf je zelf het gevoel hebt dat het je van het hart moet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:18 schreef QueenR het volgende:
daar ben ik het dus mee eens. Ik zie niet in waarom iemand zonder goede reden te kwetsen omdat dat nu eenmaal eerlijk is. Als iets me rechtuit gevraagd word zal ik er niet om liegen. Maar sommige dingen hou je nu gewoon eenmaal voor je als je er verder toch niets mee wint alleen maar iemand kwetst.
Heb je het hier over iets aan die persoon wat jou persoonlijk in de weg staat? Raak je er geïrriteerd door, vind je dat je er last van hebt? In dat geval zou ik er wel over praten uiteindelijk ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef dawg het volgende:
Zeg je tegen diegene die je leuk vindt/je partner, wat je van hem of haar denkt/vindt, uit jezelf, zonder dat er aanleiding voor is, ookal weet je dat je iemand daarmee kan kwetsen? Hou je het liever voor je, tenzij het je direct gevraagd wordt? Hou je de schijn op tot het moment dat iemand je het direct vraagt?
Nee, algemeen gesproken. Wat je nu zegt lijkt me evident.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het hier over iets aan die persoon wat jou persoonlijk in de weg staat? Raak je er geïrriteerd door, vind je dat je er last van hebt? In dat geval zou ik er wel over praten uiteindelijk ja.
yeah sure....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien ben je gewoon een ontzettend intimiderende verschijning, die hem geestelijk reduceert tot het niveau van een babbelende idioot, elke keer als je bij hem bent, en is afstandelijk doen de enige manier voor hem om dat tegen te gaan...![]()
de arme schat![]()
ik ken het, verlies zelfs vreselijk met mexicaantje omdat ze zo aan me zien of ik liegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja tuurlijk, helemaal eens. Mij gaat het dus ook alleen om de gevallen waarin je op de man af gevraagd wordt óf je zelf het gevoel hebt dat het je van het hart moet.
Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb - als ik lieg is dat gewoon te zien. Door een blind paard.Ik heb er dus alleen mezelf mee als ik zou liegen, het kost me veelteveel inspanning, dus eigenlijk is dat hele eerlijk-zijn iets wat ik puur voor mezelf doe.
dobbelspelletje, never mindquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:52 schreef liefie_ het volgende:
mexicaantje?
[sub] stiekume tvp{/sub]
In dat geval kan ik me er zonder detail-info geen beeld bij vormen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, algemeen gesproken. Wat je nu zegt lijkt me evident.
toegegeven...de kans is niet heel erg grootquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In dat geval kan ik me er zonder detail-info geen beeld bij vormen.
Kruis hieronder uw trivialiteit naar keuze aan:
[x] Doe wat je het beste lijkt.
[x] Neem geen overhaaste beslissingen.
[x] Overweeg al je opties.
ik denk dat ik in het algemeen ga voor 'het hangt van de situatie af'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef dawg het volgende:
Nee, algemeen gesproken. Wat je nu zegt lijkt me evident.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:46 schreef QueenR het volgende:
Wat moet je nu met sommige mannen, hoe lees je evt signalen? Ik heb vorige week 2 dozijn lange stelen rozen gekregen, lijkt me een duidelijk signaal. Maar toch krijg ik van diezelfde man ook veel signalen binnen van dat hij toch niets wil.Elke keer als ik afstandelijk doe rent ie mijn kant in, en als ik me dan wat open stel gaat ie weer weg.
Ik snap er echt helemaal geen ene donder meer van hoor.
Goeie vraag. Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef dawg het volgende:
Zeg je tegen diegene die je leuk vindt/je partner, wat je van hem of haar denkt/vindt, uit jezelf, zonder dat er aanleiding voor is, ookal weet je dat je iemand daarmee kan kwetsen? Hou je het liever voor je, tenzij het je direct gevraagd wordt? Hou je de schijn op tot het moment dat iemand je het direct vraagt?
Dat doen vrouwen net zo goed. Vaak genoeg meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef MNR het volgende:
Is het niet gewoon zo dat sommige mannen het gewoon ontzettend benauwd krijgen als een vrouw te dicht in de buurt komt? En dat dat misschien gewoon te maken heeft met dat ze er nog niet toe zijn aan om - al is het maar voor een deel - voor jou te kiezen?
Afstandelijk want hij wil je niet laten schieten, maar ook niet te dichtbij want ja.. dat weet ie ook nog niet. Laat hem dan in dat geval maar lekker toenadering zoeken, als ie wil komen, komt ie vanzelf wel.
iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen net zo goed. Vaak genoeg meegemaakt.
Hehe.. schoot een man in de verdedigingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef dawg het volgende:
Dat doen vrouwen net zo goed. Vaak genoeg meegemaakt.
ach, 't is een manier om grip op iets ingewikkelds te krijgen...regeltjes maken, en je daar dan aan houdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
idd
waarom denken zoveel mensen in: al dat vrouwen zus mannen zo enz?
volgens mij helpt t niet bepaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |