maar ben je dan eerlijk omdat het prettiger is voor jezelf, of omdat het beter is voor die ander?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:49 schreef MNR het volgende:
Ik deed het wel, totdat ik erachter kwam dat ik er iemand mee verloren ben. Maar als ik zou luisteren naar wat ik zou willen, zou ik het gewoon vertellen. Iemand met wie ik niet kan praten, tegen wie ik niet kan zeggen wat er in me omgaat... daar voel je je toch alleen maar heel erg bij beperkt?
Dat ligt eraan. Afhankelijk van wat je wil zeggen en waarom je het zegt. Als je het alleen maar zegt om het van je af te praten, moet je je afvragen of een ander er iets aan heeft of er iets mee zal gaan doen. Ligt er misschien ook wel aan hoe goed de ander tegen kritiek kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef dawg het volgende:
Ok, ik ga mijn vraag even herformuleren, want over het eerlijk zijn is iedereen, hoe politiek correct ook, het veelal wel eens.
Zeg je tegen diegene die je leuk vindt/je partner, wat je van hem of haar denkt/vindt, uit jezelf, zonder dat er aanleiding voor is, ookal weet je dat je iemand daarmee kan kwetsen? Hou je het liever voor je, tenzij het je direct gevraagd wordt? Hou je de schijn op tot het moment dat iemand je het direct vraagt?
Een vriendin doet dat ook, in van die zonnige oorden, en ervaart dan allerlei 'zomerliefdes' waar anderen het hele jaar van dromen tot Juli weer aanbreekt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik zal het even wat luchtiger maken. Vanaf april 2006 vrijgezel geworden, helaas meer dan een jaar niemand tegen gekomen om een beetje "pret" mee te hebben.
Tot het magische middel dat reisleidertje spelen heet en *klap* intussen 3 meiden gehad. Ik moet toch toegeven dat m'n ex nog steeds het beste kan zoenen, maar de rest was erg aangenaam. Jammer dat hier altijd meer dan 40 graden is, dat maakt het er niet makkelijker op.
in dat geval: welkom....van ex gepromoveerd naar singlequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik single ben aangezien ik net te horen kreeg dat mijn ex (ongeveer 4 maanden uit) over 6 maanden vader wordt.. voor de info hij is 21 _0-
Beetje met de deur in huis vallen maar ik heb geen zin meer om in het loslaten topic te posten aangezien ik dat al een poos terug gedaan heb..
Welcome!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik single ben aangezien ik net te horen kreeg dat mijn ex (ongeveer 4 maanden uit) over 6 maanden vader wordt.. voor de info hij is 21 _0-
Beetje met de deur in huis vallen maar ik heb geen zin meer om in het loslaten topic te posten aangezien ik dat al een poos terug gedaan heb..
ik had ongeveer t zelfde met mn op-een-na-laatste ex (ontzettende bindingsangst had ie trouwens)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even terugkomend op je stelling. Ik heb nl. ook meegemaakt dat mensen hun mond houden, uit vermijdingsgedrag. Hoe sta je er nu, na de reacties hier, tegenover?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef dawg het volgende:
Nou, op zich heb je gelijk. Vandaar dat ik ervoor kies om het voor me te houden. Ik kan over zulke dingen niet liegen, en ben op zulke momenten ook erg direct en bot, dus vermijd ik het. Of draai ik eromheen als het me gevraagd wordt.
Mwao.. dat lijkt me een redelijk en legitieme redenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
In eerste instantie voor mezelf, het voor me houden in bescherming tov de ander, maar daar snijd je jezelf ook mee in de vingers (alleen heb je dat op dat moment niet door)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef Abbadon het volgende:
maar ben je dan eerlijk omdat het prettiger is voor jezelf, of omdat het beter is voor die ander?
Hetzelfde. Mensen weten vrij snel wat ik van ze vind, omdat ik dat gewoon zeg. En dan niet bot, maar wel duidelijk. Ik geef ook genoeg hints. Dat iemand dat soms niet opmerkt, tja, ain't my problem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Even terugkomend op je stelling. Ik heb nl. ook meegemaakt dat mensen hun mond houden, uit vermijdingsgedrag. Hoe sta je er nu, na de reacties hier, tegenover?
Ik ben liever bot en direct, zodat het duidelijk is, dan eromheen draaien, waar uiteindelijk niemand iets mee opschiet.quote:En het is me eigenlijk ook niet nog goed duidelijk waarom direct en bot verkeerd is. Moet eerlijk toegeven dat de mensen met wie ik een keer een aanvaring heb gehad, tot het directe en botte toe, achteraf de mensen waarvoor ik waardering heb gekregen. En blij ben dat ze bot, direct en eerlijk waren. Wat vind je daarvan?
Herkennen meer mensen dit?
Eerder wel dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het is ook niet gepland.. maar kom op dat hoeft tegenwoordig toch niet meer te gebeuren zou je zeggen..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerder wel dan?
Maar hoorde vanmorgen nog een goed spotje (over SOA, condooms) op de radio. En toen was de line:
- "vertrouw je me niet dan?"
- "jou wel, maar je ex niet"
Dat is wel een goed wederantwoord imho![]()
Nou Zeus, dan heb jij je nooit zo verdiept in zwangere vrouwen, anders zou je wel met een ander statement aan komen zettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:35 schreef RealZeus het volgende:
Je wilt toch overal heen en elkaar, even bruut gezegd, het licht uit de ogen neuken. (voor de vrouwen:lees: de liefde op uiterst passionele wijze bedrijven.)
Vaderschapsschapstestje zou geen overbodige luxe zijn, maar het wil niet alles zeggen. Een oud medestudent van me, woonde net samen toen het uitging. Wel, hij bleef achter met dikke schulden (kon de huur niet alleen opbrengen) en binnen no time had hij een nieuwe vriendin, eentje met een kind, vond ie helemaal geweldig. Sprak ik hem een paar weken later, had hij een andere vriendin en tja.. toen was ze zwanger. Bizar bizar...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik neem aan dat zij zwanger is van hem.. Anders zou hij ook geen vader worden lijkt me
Hulde aan zijn zaad!quote:En zoals ik al eerder heb gezegd MNR ik ben blij dat ik het niet ben.. moet er niet aan denken en wil zeker niet in haar schoenen staan.. Over mijn ex ben ik allang heen.. Het is in april uit gegaan en hij heeft toen haar wss leren kennen en meteen raak geschoten
Of het een basis is, weet ik niet, maar het is in ieder geval wel een relatie waarmee je verbonden bent voor de rest van je levenquote:Maarja of dat nu echt een basis is om een relatie op te bouwen.. maarja dat zijn gelukkig niet mijn zorgen..
Dat is zo, en daarom hier het singlestopic!! Gewoon lezen hoe andere mensen flirten, om elkaar heen draaien *kuch* en dan krijg je zo de smaak te pakken. Heb jij nog leuke tips oid?quote:Maar het is wel raar dat de persoon met wie je 2 jaar je leven gedeeld hebt ineens als je een half jaar verder kijkt vader wordt van iemand anders zijn kind..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou Zeus, dan heb jij je nooit zo verdiept in zwangere vrouwen, anders zou je wel met een ander statement aan komen zetten
[..]
Hier wordt niet geflirt, hoor. Mag niet van c_c.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef MNR het volgende:
Dat is zo, en daarom hier het singlestopic!! Gewoon lezen hoe andere mensen flirten, om elkaar heen draaien *kuch* en dan krijg je zo de smaak te pakken. Heb jij nog leuke tips oid?![]()
Dat staat niet in de statuten, beste dawg, we mogen er alleen niet vanuit gaan dat we hier de Liefde van ons leven tegen gaan komen (mind the capital L). Daarvoor hebben we Lexa en Relatieplanet of zoiets?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef dawg het volgende:
Hier wordt niet geflirt, hoor. Mag niet van c_c.
Ow, vanwaar deze persoonlijke wending richting mij, dawgie? Was ik te duidelijk?quote:Heb jij trouwens geen tips, MidNightRunmeisje?Om maar even OT te blijven.
Nou nou nou RealZeus... Je heb echt wel t schijt aan vrouwen op t moment, is t niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef RealZeus het volgende:
Nog afgezien van het feit dat hij de eerste tijd geen sex heeft omdat haar doos moet herstellen van de bevalling.
Stuit mijn oog hier op een verkapte wens?quote:Buiten dat hele sex-gebeuren: je wilt toch niet gelijk de luiers in als je net een relatie hebt. Je wilt elkaar toch leren kennen, nachten lang naar de sterren kijken , langs het strand lopen en terrasjes pakken en noem het maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |