abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52614677
Fok! Dieetclub deel 195

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52614691
dames dames dames maak je is allemaal niet zo druk.

en yppy
pi_52614737
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Eerlijk gezegd zal het me worst wezen wat iemand eet Vragen over of je goed/verstandig/genoeg/te veel eet vind ik weer iets heel anders. Maar wat heeft het voor zin dat iemand elke dag meldt wat hij als ontbijt eet?
Dat doe ik al ik CUL. Maar als ik iets heb gegeten dat lekker licht is of anderszins 'slank', meld ik het wel Dat is toch juist leuk? Ik ben namelijk echt een doorgewinterde culi-freak.
pi_52614738
Even de laatste posts van belang:
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef octopussy het volgende:
Het gaat hier op stage wel redelijk. Gisteren had ik wel een flinke kutdag en ben ik thuisgebleven (bijna de hele dag geslapen ). Eigenlijk is het nog een beetje te veel dus, maar ik moet nu echt die stage afmaken dus ik doe mijn best.
Qua eten gaat het ook wel redelijk, zolang ik voor 'veilige' dingen kies. Als ik iets wil uitproberen dan wacht ik tot ik thuis ben en niet weg hoef daarna. Dan kan ik eventueel een dumping opvangen.

en verder: ik ben onder de 110
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan te snel Ik probeer bij te lezen, maar kijk eens wat er nu al onder mijn tekst staat Vermeld ik nu alvast dat ik onder de 95 kg zit
En freecell had ook een mooie update vanmorgen!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:31:19 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_52614750
Wellicht is het een idee om gewoon een eetdagboek bij te houden en de link in de OP te zetten zodat in ieder geval een deel van de dubbelposts verdwijnt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52614753
isa
pi_52614840
Isa, hartstikke goed zeg

Troel, ik dump soms wel en soms niet op vettige dingen. Laatst had ik bijvoorbeeld leverworst op brood waar best ziek van werd. 60% brie gaat niet goed, 45% wel. Het ligt een beetje aan het moment.

Gisteren wel een stukje chocola geprobeerd (echt klein stukje), lindt 75%. Dat ging goed, en was ook ERG lekker maar ik hoefde niet meer chocola.
pi_52614867
Goedemorgen
Mijn gestructureerde leventje is weer begonnen, hele dag stage en over anderhalve week ook nog colleges ertussendoor.
pi_52614880
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Mijn gestructureerde leventje is weer begonnen, hele dag stage en over anderhalve week ook nog colleges ertussendoor.
meestal helpt structuur wel bij afvallen
ik kan niet wachten tot ik weer naar school ga, dan moet ik toch wel onder de 70 kunnen komen
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 10:39:01 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52614938
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat doe ik al ik CUL. Maar als ik iets heb gegeten dat lekker licht is of anderszins 'slank', meld ik het wel Dat is toch juist leuk? Ik ben namelijk echt een doorgewinterde culi-freak.
Ik geloof dat wij het wel goed kunnen vinden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 10:39:09 #11
43556 miss_dynastie
pi_52614943
Nog even over sportkleding: ik vind het erg grappig dat Esprit is gekomen met een 'comfort size' afdeling sportkleding die tot maat 48 gaat, terwijl normale producten niet verder gaan dan 44. Nou draag ik de shirtjes ook gewoon, je ziet er niet aan dat het sportkleding is en het is normale stof, maar toch.
pi_52614992
Ik heb ook wel van die shirts van Esprit, en ze zitten inderdaad wel ok, maar ze zijn niet echt flatteus als je wat te zwaar bent, en wel een taille hebt, ik lijk er erg vormeloos in...
pi_52615003
Wat goed octo mooie mijlpaal.

Gelukkig ben ik nu ook trots op d'r Troel, ze is een schatje.

Dat heb ik ook Sjeen. Als er iets verkeerd gaat, zoek ik meteen de schuld bij mezelf. Dat heb ik van vroeger mee gekregen en het is zo moeilijk om te weg te krijgen. Dat ik niet meer meteen naar binnen kijk.

Isa ook een mooie grens.

Afritsbroeken vond ik ook zo'n drama. Dat was twee jaar geleden. Normale kleding kopen ging redelijk, maar die broeken pasten zelfs niet als ze twee maten groter waren. Echt erg, in een speciaalzaak waar ze dan zo willen helpen. Was niet leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52615071
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep, dat is ook mijn ervaring met sportkleding Dikke mensen doen niet aan sport en al helemaal niet aan iets als duiken of skiën. Ik vind ski-kleren zoeken echt een ramp, er is vrijwel niets te vinden in grotere maten of je moet mannenkleren willen dragen Kan jij duikkleren voor grotere mannen wel aan? Is natuurlijk niet leuk, je wilt ook gewoon iets leuks aanhebben natuurlijk

En belachelijk dat ze wel adverteren met maat XXL en dat vervolgens gewoon niet hebben en je dan een XL sturen.
Een duikpak voor mannen is meestal niet zo'n goed idee voor dames met borsten. Als het in dat gebied een soepel stof is dan is het prima, maar als je een strak zittend pak heb in stevig neopreen dan kan je serieus last krijgen van longsqueeze (ademen wordt bemoeilijkt en dat kan onder druk ngoal wat gevolgen hebben).
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:44:19 #15
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52615091
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef YPPY het volgende:

Dat heb ik ook Sjeen. Als er iets verkeerd gaat, zoek ik meteen de schuld bij mezelf. Dat heb ik van vroeger mee gekregen en het is zo moeilijk om te weg te krijgen. Dat ik niet meer meteen naar binnen kijk.

Isa ook een mooie grens.

Afritsbroeken vond ik ook zo'n drama. Dat was twee jaar geleden. Normale kleding kopen ging redelijk, maar die broeken pasten zelfs niet als ze twee maten groter waren. Echt erg, in een speciaalzaak waar ze dan zo willen helpen. Was niet leuk.
Die afritsbroeken drama heb ik ook gehad... was geen enkele die echt goed zat, altijd op sommige plekken te ruim/strak zodat het heel raar leek... Tegenwoordig lukt het gelukkig beter....maar nu vind ik ze niet zo mooi meer om te dragen..
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 10:46:38 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52615149
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef YPPY het volgende:

Isa ook een mooie grens.

Het klinkt zo ontzettend herkenbaar... Maakt niet uit wat er misgaat, als iemand alleen al niet vrolijk is dan ga ik bedenken wat ik verkeerd gedaan zou kunnen hebben. Als iemand niet reageert op een sms of email, dan zoek ik dat eerst bij mezelf ipv me te realiseren dat iemand het ook gewoon druk kan hebben. Allemaal van die kleine dingetjes waar je het jezelf zo ontzettend moeilijk mee kunt maken, terwijl je er het merendeel van de tijd niet eens iets aan kunt doen...
pi_52615207
Sjeen, daar heb ik ook best veel last van
pi_52615223
Hallo dieetclub,

Ik ben op zoek naar een of meerdere mensen van julie die mee willen werken aan een FOK!userinterview met als voornaamste onderwerp afvallen op FOK!. Je kunt daar anoniem aan meewerken, want er zullen ongetwijfeld allerlei vervelende reacties op gaan komen (uiteraard mag je ook gewoon met naam). Het leukste zou zijn als ik een paar van jullie wat vragen zou mogen stellen over afvallen, afvallen op FOK!, en hoe de rest van de wereld reageert op jullie gewicht en gewichtsverlies.

Globaal ziet het er als volgt uit: introductie van de FOK!dieetclub (wat is het, wie zijn het, wat doen jullie), persoonlijke verhalen over overgewicht, persoonlijke verhalen met betrekking tot afvallen met of zonder dieetclub, en tot slot reacties van mensen. Het mooiste zou het dus zijn wanneer een aantal van jullie mee zouden willen werken.

Zijn er geïnteresseerden?
pi_52615230
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:43 schreef octopussy het volgende:
Een duikpak voor mannen is meestal niet zo'n goed idee voor dames met borsten. Als het in dat gebied een soepel stof is dan is het prima, maar als je een strak zittend pak heb in stevig neopreen dan kan je serieus last krijgen van longsqueeze (ademen wordt bemoeilijkt en dat kan onder druk ngoal wat gevolgen hebben).
Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat kan natuurlijk niet. Ik ben het overigens helemaal met je eens dat de kledingindustrie maar rigide blijft vasthouden aan allerlei maten die voor een groot deel van de bevolking te klein zijn, terwijl je zou denken dat ook daar winst maken een belangrijk punt is. Er moet toch heel veel winst te maken zijn door meer grotere maten te produceren? Of zijn ze daar te goed voor? Kan me nog ene Karl Lagerfield herinneren die absoluut niet wilde dat zijn ontwerpen voor grotere maten (lees: boven de 38) op de markt kwamen. Maar die heeft dan ook al geld genoeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 10:51:05 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52615276
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Tuurlijk is dat leuk Als je een lekker en slank recept hebt ontdekt is dat ook prima om hier neer te zetten, daar hebben anderen ook wat aan. Maar elke dag je ontbijt vind ik toch minder interessant.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52615281
Is het irl Sebbo, dan doe ik mee. Met jou dan he?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:51:45 #22
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52615294
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,

Ik ben op zoek naar een of meerdere mensen van julie die mee willen werken aan een FOK!userinterview met als voornaamste onderwerp afvallen op FOK!. Je kunt daar anoniem aan meewerken, want er zullen ongetwijfeld allerlei vervelende reacties op gaan komen (uiteraard mag je ook gewoon met naam). Het leukste zou zijn als ik een paar van jullie wat vragen zou mogen stellen over afvallen, afvallen op FOK!, en hoe de rest van de wereld reageert op jullie gewicht en gewichtsverlies.

Globaal ziet het er als volgt uit: introductie van de FOK!dieetclub (wat is het, wie zijn het, wat doen jullie), persoonlijke verhalen over overgewicht, persoonlijke verhalen met betrekking tot afvallen met of zonder dieetclub, en tot slot reacties van mensen. Het mooiste zou het dus zijn wanneer een aantal van jullie mee zouden willen werken.

<meld zich>
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52615297
quote:
Hallo dieetclub,

ik ben wel geïnteresseerd...
pi_52615335
* octopussy steekt hand op
pi_52615337
quote:
Hallo dieetclub,

Als je nog even wacht tot de dieetclub 5 jaar bestaat (23 september) dan is dat een leuk moment
En dan wil ik ook wel meedoen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52615354
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het klinkt zo ontzettend herkenbaar... Maakt niet uit wat er misgaat, als iemand alleen al niet vrolijk is dan ga ik bedenken wat ik verkeerd gedaan zou kunnen hebben. Als iemand niet reageert op een sms of email, dan zoek ik dat eerst bij mezelf ipv me te realiseren dat iemand het ook gewoon druk kan hebben. Allemaal van die kleine dingetjes waar je het jezelf zo ontzettend moeilijk mee kunt maken, terwijl je er het merendeel van de tijd niet eens iets aan kunt doen...
Dat heb ik ook. Alles wat misgaat of dreigt mis te gaan, daarbij bedenk ik wat mijn aandeel daarin was. Pas geleden was er een ongeluk gebeurd op een weg waar ik 's ochtends had gereden. Dan vraag ik me af of ik niet een kettingreactie heb veroorzaakt door te hard te remmen voor een invoegende vrachtwagen. Of dat ik beter een collega had moeten waarschuwen voordat hij op een barkruk ging zitten, (viel bijna om) omdat mijn barkruk wiebelde.
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 10:54:06 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52615358
quote:
Hallo dieetclub,

Ik ben ook geïnteresseerd
pi_52615849
Goede morgen
pi_52615876
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik geloof dat wij het wel goed kunnen vinden
Laten we gewoon zeggen dat ik irl ook vaak over eten praat
pi_52615930
Goeiemorgen! Is het bij jullie ook van dat "ik wil voor geen goud naar buiten" weer? Het regent hier al 2 dagen bijna onophoudelijk, verwacht onderhand dat er zometeen dieren 2 aan 2 voorbij komen.

Maar dapper/raar als ik ben, ben ik keurig met mijn fietsje naar 't werk gegaan. Helaas ondanks regenjas, regenbroek, overschoenen toch nog redelijk nat aangekomen.

Ik moest van mezelf fietsen, was gisteren al met de auto (met een goede reden overigens) en ik wil mezelf dwingen om te blijven fietsen, weer of geen weer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52615931
goedemorgen dames

heb ff weer bijgelezen.. jullie gaan weer SNEL! haha
en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook altijd dingen erg op mezelf betrek, als er iets verkeerd gaat neem ik altijd erg snel de schuld op me, zonder dat het misschien geheel mijn schuld zou zijn geweest (of misschien wel helemaal niet). en als er dingen fout gaan is het soms echt ff een smetje op mijn zelfvertrouwen....
nu moet ik wel zeggen dat het de laatste jaren stukken beter gaat en ik veel assertiever geworden ben....

Seborik: hoe gaat dat interviewen plaatsvinden? als het irl is zal het me ws niet lukken? maar als de vragen ook gewoon via de mail ofzo mogen worden ingevuld ben ik wel geintresseerd....
maar zie dat je al een hoop aanmeldingen hebt inmiddels haha

Isa gefeliciteerd met je gewicht onder de 95 keurig dame!

ow ja het kopen van sportkleding... ik moet eerlijk zeggen dat ik dat probleem eigenlijk niet ken, maar misschien ligt het ook erg aan je sport die je doet. Ik kon toen ik 120 kg was nog prima (dames)volleybalkleding kopen.... inmiddels is het al helemaal geen probleem meer en heb ik afgelopen winter zelfs een ubermooie ski-outfit gekocht
die esprit comfort line heb ik ook weleens in de online-shop gezien en ziet er idd best leuk uit... maar weet dus niet hoe het staat als je het aanhebt....

morgen lekker op vakantie!!!! vandaag laatse dingentjes kopen en de koffer verder inpakken...
wel weer spannend hoor... (houd helemaal niet van het reisgedeelte: zoals het naar schiphol rijden het vliegen en de transfer, aangezien ik nogal snel last heb van claustrofobische neigingen...heb 1 keer een angstaanval gehad met vliegen en sindsdien voel ik me niet op mijn gemak als ik zo'n ding in moet...)
maja als ik dr maar eenmaal ben lekker genieten!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52615940
quote:
Hallo dieetclub,

Ik wil ook wel mee doen

En Octo: Wat goed dat je nu 110 weegt! De eerste kilo's zijn er af! Wel grappig, ik weeg nu ook 110 en mn streefgewicht is hetzelfde als jouw streefgewicht. Wedstrijdje doen? Haha!
It is your friends who make your world!
pi_52615963
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

meestal helpt structuur wel bij afvallen
ik kan niet wachten tot ik weer naar school ga, dan moet ik toch wel onder de 70 kunnen komen
Wat ook helpt is dat ik alleen kan eten wat ik meeneem, dichtsbijzijnde kantine zit op de uni en dichtsbijzijnde winkel is 15 minuten fietsen.
pi_52615969
ow en het is hier droog Levi.... vreemd he??
pi_52616000
quote:
Hallo dieetclub,

* omearos meldt zich
pi_52616096
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en het is hier droog Levi.... vreemd he??
Zie inderdaad op de buienradar dat er in de rest van het land weinig aan de hand is, net als gisteren. Beetje een plaatstelijke depressie. Lijkt wel vollop herfst hier. Buienradar geeft overigens goede hoop voor de middag, rond een uur of 1 moet het hier weer droog worden, kan ik mooi wandelen in mijn pauze zonder dat ik verdrinkingsgevaar loop.
***Levi was here***
pi_52616116
Het regent hier aan 1 stuk door
Ik wilde vandaag nog wel naar mijn ouders lopen 7 km heen en 7km terug met de honden. Wordt dus niet....
pi_52616121
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Alles wat misgaat of dreigt mis te gaan, daarbij bedenk ik wat mijn aandeel daarin was. Pas geleden was er een ongeluk gebeurd op een weg waar ik 's ochtends had gereden. Dan vraag ik me af of ik niet een kettingreactie heb veroorzaakt door te hard te remmen voor een invoegende vrachtwagen. Of dat ik beter een collega had moeten waarschuwen voordat hij op een barkruk ging zitten, (viel bijna om) omdat mijn barkruk wiebelde.
Dat heb ik niet meer, heb het een paar jaar geleden afgeleerd (met de nodige hulp gelukkig), voor die tijd had ik het net als jij, zelfs dingen waarvan je objectief kan zien dat je niks mee te maken hebt toch op jezelf betrekken. Ik moet eerlijk zijn dat ik blij ben dat ik er vanaf ben, geeft veel rust. Dus probeer een psych oid te zoeken die je kan helpen, je houdt zoveel energie over als je je niet continu schuldig voelt.
sterkte
pi_52616207
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef ymme het volgende:
Het regent hier aan 1 stuk door
Ik wilde vandaag nog wel naar mijn ouders lopen 7 km heen en 7km terug met de honden. Wordt dus niet....
Uurtje geduld hebben, Ymme, de buien trekken naar het westen. Kijk maar eens op buienradar.nl.
***Levi was here***
pi_52616263
Vergeet ik het bijna

Isabeau

octo

gefeliciteerd met jullie nieuwe gewicht, weer een magische grens overschreden
pi_52616327
***Levi was here***
pi_52616489
@Seborik:

ik ben ook wel geinteresseerd

(Fok!TopicIntervieuw?? met z'n allen? )

maar eigenlijk wil ik Octo wel even naar voren duwen, na wat ze de afgelopen 2 maanden allemaal heeft ervaren na de operatie enzo
Ja doei.
pi_52616551
Wat lief allemaal Nu de komende maand nog 1,2 kg afvallen en dat moet lukken (volgens mijn streeftabel)

En ik ga zo ook maar op buienradar kijken want hier is het helemaal droog en ik was net van plan naar Meppel te fietsen (23 km heen en 23 km terug...).

Beessie-Jen heel erg veel plezier op vakantie, geniet er van en ik hoop dat het vliegen meevalt
pi_52616558
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
@Seborik:

ik ben ook wel geinteresseerd

(Fok!TopicIntervieuw?? met z'n allen? )

maar eigenlijk wil ik Octo wel even naar voren duwen, na wat ze de afgelopen 2 maanden allemaal heeft ervaren na de operatie enzo
maar dat is wel maar een kant van het afvallen
met een operatie
lijkt me als het over het dieetclub topic moet gaan dat het niet alleen over operaties gaat
pi_52616573
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Uurtje geduld hebben, Ymme, de buien trekken naar het westen. Kijk maar eens op buienradar.nl.
Daar had ik al gekeken ja, maar het komt me vanmiddag niet goed uit, wilde dit in de ochtend gaan doen.
Stom rotweer
pi_52616606
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat lief allemaal Nu de komende maand nog 1,2 kg afvallen en dat moet lukken (volgens mijn streeftabel)
Dat moet lukken, toch? En dan iets héél leuks voor jezelf kopen als je het hebt bereikt!
pi_52616629
@afritsbroeken:

dat zijn echt de enige broeken die ik in de laatste tijd gekocht heb die goed zit met maat 42 gewoon rechte pijpen enzo zit heerlijk (m'n eerste korte broek in jaren )

@Isa en Octo ga zo door dames

@regen
het is hier gelukkig nu droog.. straks even met de stad in om cadeautje voor schoonmams te zoeken/kopen

@baan voor MB

Ik ben zo goed als aangenomen
mocht gisteren bellen om te vragen wat hun besluit was, en ze vertelde dat ze, zodra ik het pand verlaten had, ze unaniem waren over het feit dat ze me erg graag willen hebben
en gaan nu P&O overhalen om mij die 12.5 uur te geven en iemand anders te nemen voor de resterende 15.5 uur op twee andere vestigingen

@ afvallen: gisteren zat ik nog netjes op 85.5: niet afgevallen, maar ook niet aangekomen, en dat vind ik wel prima op het moment dat ik totaal niet met afvallen bezig ben
Ja doei.
pi_52616631
Volgens mij zijn er meer mensen die roepen dat ze geïnteresseerd zijn die het zonder operatie hebben gedaan hoor..

Ik vind dat er zo een hele diverse club is die zich heeft opgegeven, en ik hoop dat het een groepsinterview wordt, lijkt mij gezellig!
pi_52616675
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dat is wel maar een kant van het afvallen
met een operatie
lijkt me als het over het dieetclub topic moet gaan dat het niet alleen over operaties gaat
de operatie is slechts een 'klein ding' na alle pogingen die Octo heeft ondernomen om af te vallen, en ik denk dat haar verhaal (evenals dat van Rewimo en Troel overigens) misschien wat meer ogen zal openen over hoe moeilijk het kan zijn om gewicht kwijt te raken, want nee Miss_S, niet voor iedereen is dat een kwestie van minder eten en meer sporten
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:44:04 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52616680
Motorbloempje, proficiat!!!

En gewoon even een voor Isa...
pi_52616686
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Volgens mij zijn er meer mensen die roepen dat ze geïnteresseerd zijn die het zonder operatie hebben gedaan hoor..

Ik vind dat er zo een hele diverse club is die zich heeft opgegeven, en ik hoop dat het een groepsinterview wordt, lijkt mij gezellig!
zal ik me dan ook maar aanmelden
gezelllig
pi_52616688
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:

Aim Wid Stoepid
Ja doei.
pi_52616717
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de operatie is slechts een 'klein ding' na alle pogingen die Octo heeft ondernomen om af te vallen, en ik denk dat haar verhaal (evenals dat van Rewimo en Troel overigens) misschien wat meer ogen zal openen over hoe moeilijk het kan zijn om gewicht kwijt te raken, want nee Miss_S, niet voor iedereen is dat een kwestie van minder eten en meer sporten
maar voor 90% is het wel zo
pi_52616720
motorbloempje, gefeliciteeeeeeerd met je baan, meid!! En nog zo'n leuke baan ook
pi_52616736
MB, wat lekker dat je een baan hebt (zo goed als zeker dan)
moet je volgende week beginnen met studie?
pi_52616754
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:

zal ik me dan ook maar aanmelden
gezelllig
Jaaaaaa!!!
pi_52616760
MB, ook nog even gefeliciteerd met je baan !!
pi_52616795
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaaaa!!!
dat is wel iets te overdreven
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:47:39 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52616804
Ik heb gisteren trouwens weer eens geconcludeerd dat ik behoorlijk depri raak van dit weer... en dat ik als ik er aan toe zou geven, daardoor een heleboel zou gaan (vr)eten...
pi_52616823
dank

geloof het pas als ik het contract heb getekend hoor

is wel raar dat het 'maar een bijbaan' is heb dit afgelopen jaar fulltime gedaan maar ook wel lekker.. 12.5 uur, en niet meer en ga ook nog flink verdienen voor die 12.5 uur (als ik idd in schaal F kom ) meer dan 1/3 van mijn huidige salaris (1500 netto)
Ja doei.
pi_52616827
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Miss_S het volgende:
Nou ja, jij bent weer succesvol zonder operatie Ook belangrijk om erbij te hebben
pi_52616844
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat zij zei
Ja doei.
pi_52616884
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, jij bent weer succesvol zonder operatie Ook belangrijk om erbij te hebben
dat zeker
pi_52616914
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb gisteren trouwens weer eens geconcludeerd dat ik behoorlijk depri raak van dit weer... en dat ik als ik er aan toe zou geven, daardoor een heleboel zou gaan (vr)eten...
Ik heb dat ook een beetje. De ideale remedie: 3 sinaasappels uitpersen, daar een flinke hand bevroren frambozen bij, blenderen, brrrrr, klaar!
Het helpt echt
pi_52616959
@ Motorbloempje, tof zeg, gefeli. Leuk werk, en een zeker inkomen (je was weer gaan studeren, toch?)
pi_52616991
ik merk dat sporten mij helpt om mijn humeur op peil te houden..
Dus ik blijf maar stug doorgaan met hardlopen, eigenlijk had ik vandaag willen gaan zwemmen, maar door andere afspraken gaat dat ws. niet lukken..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 11:53:49 #67
13151 crew  Rewimo
pi_52616992
Ik wil ook best meedoen, al heb ik een operatie gehad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_52616996
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar voor 90% is het wel zo
Maar die zitten dus ook niet hier!

Op nu.nl stonden toevallig 2 stukjes over overgewicht:
- Verkoudheidsvirus blijkt soms dikmaker
- Zin in junk food is erfelijk
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:54:59 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52617023
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een beetje. De ideale remedie: 3 sinaasappels uitpersen, daar een flinke hand bevroren frambozen bij, blenderen, brrrrr, klaar!
Het helpt echt
Dat zijn de tips! Ik heb me gisteren beholpen met een hele grote cappucino met wat caramelsiroop, dat was ook lekker en niet te schandalig. En vandaag ga ik sporten, da's ook goed voor mijn humeur... Ik merk dat het humeur van Isa indirect ook op mij doorwerkt. Die was gisteren moe en daardoor redelijk chagerijnig, dat had echt wel effect op mij...
pi_52617067
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar die zitten dus ook niet hier!
die zitten hier wel hoor
tenminste dat hebben er een paar aan mij stiekem toegegeven
dat er toch echt wel mensen zijn die aankomen doordat ze te veel en verkeerd eten en ook weer afvallen door gezond en minder te eten en meer bewegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 11:57:12 #71
13151 crew  Rewimo
pi_52617092
Motorbloempje Goed zeg! Is dat in Arnhem?

Ik heb gelukkig geen last van het weer (behalve dan dat je er nat van wordt). En dat is maar goed ook
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_52617096
Ik voel me ook best depri door het weer. Zeker als ik bedenk dat we waarschijnlijk geen zomer meer krijgen en de herfst al weer op de loer ligt.

Ik heb ook zo'n zin in een weekje Bonaire. Ik ga me opladen als een duracell batterij
pi_52617098
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die zitten hier wel hoor
tenminste dat hebben er een paar aan mij stiekem toegegeven
dat er toch echt wel mensen zijn die aankomen doordat ze te veel en verkeerd eten en ook weer afvallen door gezond en minder te eten en meer bewegen
Wat snap jij nu precies niet aan die knipoog?
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:58:41 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52617132
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef octopussy het volgende:
Ik voel me ook best depri door het weer. Zeker als ik bedenk dat we waarschijnlijk geen zomer meer krijgen en de herfst al weer op de loer ligt.

Ik heb ook zo'n zin in een weekje Bonaire. Ik ga me opladen als een duracell batterij
Als ik jou nou een paar oplaadbare batterijen meegeef? Krijg ik ze dan vol weer terug
pi_52617137
Levi: negeer...negeer...
pi_52617301
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef octopussy het volgende:
Levi: negeer...negeer...
***Levi was here***
pi_52617338
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Motorbloempje Goed zeg! Is dat in Arnhem?

Ik heb gelukkig geen last van het weer (behalve dan dat je er nat van wordt). En dat is maar goed ook
is in Renkum.. vlakbij dus

en dank

ik ga zo maar eens actief worden denk ik dit schiet ook niet echt op
Ja doei.
pi_52617373
quote:

Vorig jaar was het eind september nog prachtig weer hoor, wanhoop niet. Mijn trouwdag was de laatste mooie dag van 2006 daarna werd het herfst.
pi_52617428
quote:

gaat helemaal goed komen

wij gaan je gewoon constant opvrolijken en als je straks nog meer afvalt en je nog beter gaat voelen en nog lekkerder week motor kan rijden, en en en enzo
Ja doei.
pi_52617962
Het is niet IRL, maar via pm of mail (maar kan ook via msn als mensen dat willen). Ik heb helaas niet de mogelijkheden om met alle dames hier persoonlijk af te spreken dus vandaar.

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren. Ik wil het eigenlijk nu doen, en dan vermelden dat de dieetclub binnenkort vijf jaar bestaat. Ik zal zo snel mogelijk een lijst met jullie namen maken, vragen samen stellen, en ze jullie dan toesturen. Laat me dan even weten hoe je ze wil beantwoorden. Soms zal ik dan nog wat vragen terug sturen om wat dieper op een antwoord in te gaan, krijg je een pm terug met doorvragen, maar uiteraard kun je altijd zeggen dat je op sommige dingen geen antwoord wil geven.

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren zeg!
pi_52618144
Sommigen gaan goed met dat gewicht (naar beneden): Isa , Octopussy en iedereen die ik vergeten ben

Dikke knuf voor YPPY .

Met zijn allen geïnterviewd worden is wel zo leuk
Ik denk dat je juist mensen die geopereerd zijn ook moet interviewen. Er zijn meer wegen naar Rome met betrekking tot afvallen!

BJ: veel plezier op vakantie! Niet te druk maken over dat vliegen maar denk aan de leuke dingen doen op vakantie

MB: leuk! Een baan!

Ik denk dat ik af en toe wel hier post wat ik die dag gegeten heb maar da's meer om te kijken of ik iets verkeerds doe. Bijvoorbeeld: na de lunch van 3 boterhammen heb ik vaak nog zoete trek. Iemand tips? . Ik heb inmiddels de lessen van Evy gevonden. Ik heb gisteren geen last van mijn knieen gekregen dus ik ga voorzichtig dat hardlopen weer opbouwen. Ik merk namelijk dat ik sneller afval als ik hardloop dan bij andere sporten. Maar goed, dat wandelen gisteravond heeft wel gevonden mbt het vinden van de knop

Hier hebben we trouwens geen last van verdrinkingsgevaar. Gisteren was het mooi weer. Vandaag heeft het alleen vanochtend geregend. Nu is het wel dreigend maar droog. Dat wordt dus een droog lunchwandelingetje . Mocht het gaan regenen dan ren ik wel HC in ofzo .

Van het weer raak ik niet depri. Ik vind het juist knus als ik in bed lig en ik hoor het regenen. Ben ik nu raar? Ik raak meer depri van het feit dat het weer zo vroeg donker wordt… Ik moet gewoon in een 24-uurs licht gebied gaan wonen . Dan functioneer ik het beste. Maar ik ben het eens met teigan dat mijn humeur beter wordt als ik veel sport en ook zorg dat ik bijna dagelijks mijn spieroefeningen doe .
pi_52618213
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Seborik het volgende:
Het is niet IRL, maar via pm of mail (maar kan ook via msn als mensen dat willen). Ik heb helaas niet de mogelijkheden om met alle dames hier persoonlijk af te spreken dus vandaar.

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren. Ik wil het eigenlijk nu doen, en dan vermelden dat de dieetclub binnenkort vijf jaar bestaat. Ik zal zo snel mogelijk een lijst met jullie namen maken, vragen samen stellen, en ze jullie dan toesturen. Laat me dan even weten hoe je ze wil beantwoorden. Soms zal ik dan nog wat vragen terug sturen om wat dieper op een antwoord in te gaan, krijg je een pm terug met doorvragen, maar uiteraard kun je altijd zeggen dat je op sommige dingen geen antwoord wil geven.

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren zeg!
mij mag je via de PM benaderen
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 12:38:25 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52618229
In bed liggen en naar regen luisteren is inderdaad knus... Maar met een drie-jarige binnenzitten en niet weten wat je moet gaan doen niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 12:40:31 #84
13151 crew  Rewimo
pi_52618295
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Pandorah het volgende:
Ik denk dat ik af en toe wel hier post wat ik die dag gegeten heb maar da's meer om te kijken of ik iets verkeerds doe. Bijvoorbeeld: na de lunch van 3 boterhammen heb ik vaak nog zoete trek. Iemand tips? .
Thee drinken Met een zoet smaakje, vruchtenthee of zo. Of pepermuntthee.
pi_52618343
Ik ken het wel Pandorah, ik heb het ook wel eens..

Wat drinken is een goede tip, of na de lunch iets van fruit nemen, dat scheelt ook wel..

Ik heb net mijn onderzoeksplan opgestuurt, en ik heb hem nu al weer terug...
En als ik hem verbeterd heb, mag ik weer verder met het volgende stuk...
Dit gaat echt ineens hard
pi_52618436
Over dat intervieuw. Mij mag je ook via pm benaderen
Ik werk er graag aan mee.
pi_52618622
Gefeliciteerd MB
pi_52618678
Bij de reclame zat een kaartje van Pickwick thee, met een zakje Minty Morocco. Ik ben benieuwd hoe deze smaakt
pi_52618830
oeh, klinkt lekker ymme
helaas heb ik een nee-nee sticker, dus zal die thee niet krijgen, misschien maar gewoon een doosje kopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 13:06:58 #90
13151 crew  Rewimo
pi_52618982
teigan, dat begint ook al op te schieten, lekker hoor
pi_52619256
vanavond uiteten bij de griek

smam is 50 geworden vandaag zaterdag dus ook een feestje

wat is deze week toch weer goed voor de lijn
pi_52619347
Pandorah: frambozen, het antwoord op al uw vragen! Weinig calorieen, heel erg veel gezonde stofjes!
pi_52619649
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef ymme het volgende:
Bij de reclame zat een kaartje van Pickwick thee, met een zakje Minty Morocco. Ik ben benieuwd hoe deze smaakt
Die vind ik niet zo lekker! Ik hoop dat jij hem wel lekker vindt!

Ik zweer trouwens bij Pepermuntthee van Jacob Hooij. Als ik daar een pot van leegdrink ben ik meteen verzadigd qua suikerbehoefte! Misschien ook een goede tip voor anderen hier...
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 13:34:52 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52619829
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ik zweer trouwens bij Pepermuntthee van Jacob Hooij. Als ik daar een pot van leegdrink ben ik meteen verzadigd qua suikerbehoefte! Misschien ook een goede tip voor anderen hier...
Ik heb munt in de tuin staan, daar kan ik natuurlijk ook thee van maken...
pi_52619928
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb munt in de tuin staan, daar kan ik natuurlijk ook thee van maken...
Jaaaaa, dát is lekker!!
pi_52619946
Met betrekking tot dat interview: benader me maar via PM, dan kijk ik wel waar ik op reageer .

Sjeen: dat is ook weer dat het niet leuk is om met een 3-jarige de hele tijd binnen te zitten. Die 3-jarige heb ik dus niet .

Dank voor de tips! Misschien moet ik inderdaad maar fruit bij de lunch gaan eten of pepermuntthee gaan drinken. En die frambozen ga ik morgen maar eens naar op zoek op de biologische markt .
pi_52620026
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Oeh, pepermuntthee, goed idee!
...rommel, rommel... klaar...

*Slurpt lekker een bakkie pepermuntthee weg!
***Levi was here***
pi_52620029
Hier schijnt het zonnetje, en het is droog
Heb de achterdeur meteen weer open gedaan... Krijg ik toch weer een beetje het zomerse gevoel.
pi_52620044
Ik heb deze, ben er gek op

Misschien moet ik maar eens lekkere thee meenemen naar stage, ik drink hier vooral koffie en ranja
pi_52620213
Ik heb op mijn werk altijd een doosje pepermuntthee staan en dat drink ik de hele dag door. Echt heerlijk! Het doosje is nu leeg trouwens, maar ik kan geen nieuwe halen omdat ik alleen zit (al een paar weken ).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 14:02:56 #101
13151 crew  Rewimo
pi_52620663
De pepermuntthee van de Lidl is ook lekker Wij hebben hier trouwens ook munt in de tuin staan.

Ik krijg trek in thee
pi_52620696
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Rewimo het volgende:
De pepermuntthee van de Lidl is ook lekker Wij hebben hier trouwens ook munt in de tuin staan.

Ik krijg trek in thee
Ik heb een doosje van Twinings op mijn werk staan, maar ik vind die van AH ook lekker. Die van de Lidl heb ik nog nooit geprobeerd, moet ik maar eens gaan doen!
***Levi was here***
pi_52621462
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:42 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn onderzoeksplan opgestuurt, en ik heb hem nu al weer terug...
En als ik hem verbeterd heb, mag ik weer verder met het volgende stuk...
Dit gaat echt ineens hard
Wat goed zeg! Lekker!
Ik heb ook een reactie en de wetenschappelijke benadering blijft nog te onderbelicht en daar moet ik echt nog iets aan doen voordat ik een goedkeuring krijg. Nu heb ik wel wat collega's die wel eens studenten hebben begeleid bij het afstuderen, dus die ga ik maar eens lastigvallen zo.
pi_52622252
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:16 schreef Riann het volgende:
vanavond uiteten bij de griek

smam is 50 geworden vandaag zaterdag dus ook een feestje

wat is deze week toch weer goed voor de lijn
gefeliciteerd ;)
(ben ik nu echt de eerste om dat te doen, normaal gaat dat sneller)
pi_52622278
Ik begin net met schrijven en loop nu al vast Ik ben geen held in verslagen schrijven, maar het moet nou eenmaal (en gelukkig komt het elke keer wel weer goed)

Succes met de allerlaatste dingetjes Liejannuh en Teigan
pi_52622323
omearos, vraag gewoon hulp als je er niet uitkomt.. En jij ook succes met het verslag!

Dat had ik ook een hele tijd eerder moeten doen..
Riann, gefeliciteerd met je moeder!
pi_52623147
Ik heb morgen een gesprek met mijn begeleiders, zal dan laten zien wat ik al heb en vragen hoe verder, dat zal vast helpen.

Ik zag net dat ik nog een vak moet toevoegen aan mijn rooster komend kwartiel, en dat valt tegelijk met de sportcursus waar ik me voor had opgegeven Het vak is om de week een hele dag, hopelijk kan ik dan eerder weg (cursus is van 4 tot 5) en anders moet ik iets anders vinden (voor komende vrijdag)

Riann, ook nog gefeliciteerd met je moeder
ik feliciteerde eerst alleen de jarige, moet echt nog wennen om iemand te feliciteren met zijn of haar familielid of partner
pi_52623357
Te snel gebaald
Ik schrijf me in voor dat vak, krijg ik een berichtje dat het vak is gesplitst per master en dat er voor mijn master colleges zijn in februari, dus ik kan me weer uitschrijven en gewoon naar power step gaan als ik daarvoor ingeloot wordt
pi_52624041
Riann gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!

Isa bedankt voor het succes wensen voor het vliegen

ennuh zoals net als iemand postte, ik moet gewoon proberen te genieten en denken aan de bestemming, dan valt het vast wel weer mee... (zoals de laatste paar keer ook).
Heb wel onwijs veel zin om lekker in dat warme klimaat te zijn en lekker een beetje zon te pakken, want dat is me dit jaar in Nederland niet echt gelukt... (veel werken op juist de zonnige dagen...)

straks nog ff met vriendlief bij mijn ouders eten... en dan morgenochtend de laatste dingen regelen.. en dan smiddag richting schiphol!
ennuh ik heb nog nooit naar schiphol gereden... is dat een beetje te doen? beetje makkelijk te vinden? en is het niet onwijs druk op vrijdagmiddag????
pi_52624151
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Riann gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!

Isa bedankt voor het succes wensen voor het vliegen

ennuh zoals net als iemand postte, ik moet gewoon proberen te genieten en denken aan de bestemming, dan valt het vast wel weer mee... (zoals de laatste paar keer ook).
Heb wel onwijs veel zin om lekker in dat warme klimaat te zijn en lekker een beetje zon te pakken, want dat is me dit jaar in Nederland niet echt gelukt... (veel werken op juist de zonnige dagen...)

straks nog ff met vriendlief bij mijn ouders eten... en dan morgenochtend de laatste dingen regelen.. en dan smiddag richting schiphol!
ennuh ik heb nog nooit naar schiphol gereden... is dat een beetje te doen? beetje makkelijk te vinden? en is het niet onwijs druk op vrijdagmiddag????
Het is wel heel makkelijk te vinden en het wijst zich ook vanzelf waar je (lang) moet parkeren, maar het is wel ontzettend druk op vrijdagmiddag. Dus ik zou een uurtje speling nemen!
pi_52624158
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

Tip: neem de trein.
Ja, het is druk op vrijdagmiddag en ja, schiphol is prima te vinden (borden!!).

In ieder geval heel veel plezier op vakantie!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 15:49:15 #112
13151 crew  Rewimo
pi_52624200
BJ, veel plezier! Riann, gefeliciteerd
pi_52624278
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Tip: neem de trein.
Ja, het is druk op vrijdagmiddag en ja, schiphol is prima te vinden (borden!!).

In ieder geval heel veel plezier op vakantie!
haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...
pi_52624368
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...
en niemand die jullie wil komen ophalen dan?
pi_52624426
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Is een Schiphol-taxi geen idee dan? Die heb ik ook vaak geboekt toen ik nog in het Noorden woonde. Ze komen je thuis halen en ophalen van Schiphol wanneer je maar wilt en het is, denk ik, goedkoper dan parkeren bij Schiphol.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ikiskoel op 23-08-2007 16:03:06 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 15:57:03 #116
13151 crew  Rewimo
pi_52624428
Zoek van tevoren uit naar welke P je moet. Ze zijn genummerd en je hebt ze voor kort en lang parkeren. De nummers staan op het terrein van Schiphol aangegeven en vanaf de parkeerplaatsen rijden pendelbusjes. Als je alvast weet op welk terrein je wilt parkeren scheelt dat een hoop zoekwerk. Op www.schiphol.nl moet je het wel kunnen vinden. Schiphol zelf is heel makkelijk te doen vanaf de A4.
pi_52624610
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Is een Schiphol-taxi geen idee dan? Die heb ik ook vaak geboekt toen ik nog in het Noorden woonde. Ze komen je halen en ophalen wanneer je maar wilt en het is, denk ik, goedkoper dan parkeren bij Schiphol.
schipholtaxi is voor ons duurder dan zelf rijden en parkeren (smart parking is 85 euro voor 15 dagen)...
en tja iemand die ons moet komen ophalen midden in de nacht?? (mijn ouders wonen op 2,5 uur van schiphol en schoonouders op 3 uur....) dus ik vind dat niet echt een optie om iemand met die last op te zadelen....

ik zal eens op de site van schiphol kijken welke parkeerplaats we moeten hebben voor het smartparking..(we hebben al gereserveerd)
pi_52624664
Jammer dat dat duurder is. Ik was toen 50 euro pp kwijt en het scheelde zoveel gedoe!

Succes!

Misschien een stomme vraag, maar waar ga je naartoe? Ik heb daar vast overheen gelezen...
pi_52624674
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

schipholtaxi is voor ons duurder dan zelf rijden en parkeren (smart parking is 85 euro voor 15 dagen)...
en tja iemand die ons moet komen ophalen midden in de nacht?? (mijn ouders wonen op 2,5 uur van schiphol en schoonouders op 3 uur....) dus ik vind dat niet echt een optie om iemand met die last op te zadelen....
je kan het toch vragen
daar zijn vrienden en familie voor
pi_52624739
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je kan het toch vragen
Nou, midden in de nacht zou ik daar ook niemand mee willen lastigvallen, hoor!
pi_52624794
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je kan het toch vragen
Ligt eraan. Als er geen andere optie is, ja, dan kies je daarvoor, maar 85 euro, daar zou ik persoonlijk mijn vrienden voor laten slapen.
pi_52624820
we gaan naar Tunesie 12 dagen naar Hammamet (all inclusive).

en daar zijn mijn vrienden en familie niet voor ik ben graaaaag zelfredzaam
(ik zie het al helemaal voor me dat mij vader daar een hele poos staat te wachten omdat het vliegtuig vertraging heeft... midden in de nacht....)
pi_52624855
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als er geen andere optie is, ja, dan kies je daarvoor, maar 85 euro, daar zou ik persoonlijk mijn vrienden voor laten slapen.
tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragen
pi_52624945
ligt er misschien ook aan waar je woont......
pi_52624972
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ligt er misschien ook aan waar je woont......
ja dat is waar maar van af mij is het ook nog een paar uur naar schiphol
pi_52625110
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragen
Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
pi_52625162
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
.......
pi_52625170
Mijn ouders wonen 10 minuten van schiphol vandaan (expres, omdat mijn vader veel moest reizen voor werk). Erg handig, want we kunnen altijd wel worden weggebracht/opgehaald of we pakken de bus

BJ, heel veel vakantieplezier oja, er zit sinds kort een Star Bucks achter de douane, dus als je van (Amerikaanse) koffie houdt

Mijn zusje werkt trouwens bij 1 van de cafe's achter de douane
pi_52625327
Nog even wat mosterd na de maaltijd:
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.
***Levi was here***
pi_52625388
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Levitation het volgende:
Nog even wat mosterd na de maaltijd:
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
pi_52625468
Tunesië, lekker hoor! Geniet er van
pi_52625498
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
Ach, ik heb dit jaar op de terugweg uit China een nacht extra in een 5-sterren hotel geslapen omdat wij in Hongkong stonden en ons vliegtuig nog op schiphol (22 uur vertraging).

Maar op Schiphol? Tja, als je naar het noorden van het land moet, ben je toch pas halverwege (kwa tijd). Ik denk dat ik het wel zou doen...
***Levi was here***
pi_52625986
@ Seborik: ik wil ook wel meedoen met het interview !

En nu ff bijlezen, jullie gaan weer veel te hard.
pi_52626889
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testen Die heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
pi_52627010
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:27 schreef omearos het volgende:
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testen Die heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
wat doet die fietscomputer precies?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 17:54:31 #136
13151 crew  Rewimo
pi_52627443
't Is dat ik verhuisd ben, BJ, anders had je bij mij kunnen slapen. Nu wonen we zelf een eind bij een vliegveld vandaan Wij vliegen in december als we naar Portugal gaan vanaf Eindhoven.
pi_52627774
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat doet die fietscomputer precies?
Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis ) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
pi_52628297
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:09 schreef omearos het volgende:

[..]

Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis ) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:52:27 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52628650
Octo en Isa

School is geregeld trouwens mijn p hoef ik niet aan het eind van het jaar te hebben en ik hoef maar een paar uurtjes per week op 2 dagen naar school. Is maar goed ook reizen er OV is zwaar
pi_52628685
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
pi_52628742
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef omearos het volgende:

[..]

kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
pi_52628810
Men, wat gaan jullie snel!

Isa en Octo, wat goed

voor YPPY

Motorbloempje: Gefeli!

En voor de rest! Sorry als ik iets belangrijks ben vergeten.

Oh en Seborik, ik wil ook best meedoen aan het groepsinterview. Ik ben wel heel benieuwd hoe ja dat gaan aanpakken!
pi_52629076
Zo ik ben ook weer terug van Disney Het was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder ) wéér!

Het enige wat wel tegenviel was het eten Ik heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen (wishfull thinking )
pi_52629299
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef Elvi het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van Disney Het was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder ) wéér!

Het enige wat wel tegenviel was het eten Ik heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen (wishfull thinking )
dat is wel lekker afvallen tijdens je vakantie
pi_52629347
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet ) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
pi_52629369
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef omearos het volgende:

[..]

De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet ) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:27:51 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_52630972
Leuk idee Seborik, ik heb je gePMt.

Mijn mams was hier vandaag en we hebben het erg gezellig gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52631178
Zo, ik heb mijn 3 uur sporten voor vandaag er weer op zitten.
En heel lekker gegeten daarnet.

Ik krijg trouwens bijna medelijden met Sebbo, moet ie gewoon 10 mensen gaan interviewen!
pi_52631595
Arme Sebbo, als het niet irl is mag het ook wel, maar dat maakt het wel minder leuk natuurlijk.

Hij stuurt vast iedereen hetzelfde lijstje Liejannuh, maar dat samenvoegen wordt wel leuk. Heeft ie wat te doen. Hij had vast niet zoveel reacties verwacht.
*OUD heilige*
pi_52631922
Ik zal 'm zaterdag wel mentaal ondersteunen. Sebbo.
pi_52633835
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij. Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen ) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
***Levi was here***
pi_52634658
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij. Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen ) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
daarom kan je dat maar beter op een hometrainer proberen
pi_52634730
whaaa

ik heb een hippe laptop

(en zit nu samen met op de bank, hij ook met zijn laptop, romantisch te tikken )

straks 's kijken naar WoW dat kan namelijk met deze laptop
Ja doei.
pi_52636554
Kom je op onze server, motorbloempje?
pi_52636641
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Kom je op onze server, motorbloempje?
de trial zit al op 15%...

eerst die dus maar eens doorstaan en leuk vinden, en mocht het allemaal puik zijn, dan, wie weet

was net nog naarstig naar je op zoek omdat ik de trial niet kon vinden nou ja, niet op de officiele site, waar stond: 'ook voor trial versie hier klikken'.

heet daar alleen geen motorbloempje maar mn ondertitel op het chocoladeforum
Ja doei.
pi_52636672
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
pi_52636679
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb geen kilometerteller op mijn nieuwe fiets, maar het ding gaat hard genoeg.
Maar afijn, heerlijk om buiten te zijn. Lekker tegen de wind in fietsen, zwaar gefrustreerd raken omdat je dat laatste stukje de wind altijd echt tegen hebt en omdat het daar nogal een tochtgat is en dan kom je thuis en dan kun je heerlijk een kopje thee drinken.

Zo dan ga ik nu mijn bed opzoeken. Morgenochtend eerst een kinderverjaardag (wie verzint dat nou, een verjaardag op vrijdagochtend?! ) en dan een middagje werken en dan beelden kijken in Den Haag.
pi_52636729
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.

Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
pi_52636742
Op vrijdagochtend!? Wat bizar! Moet je niet werken morgenvroeg? En over dat wind tegen kan ik wel meepraten, heel erg vervelend Ik ben thuis opd e bank geploft en Dennis kwam met water en een ijslollie aanzetten
pi_52636761
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.

Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
Ja, leuk!
pi_52636826
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, leuk!
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
pi_52636860
Ik ga morgenmiddag werken. En dan meeten met K_man.
En het is een kinderverjaardag van een hele leuke tweeling die 3 wordt, dus daar wil ik wel moeite voor doen op zich. Anders zie ik die kinderen helemaal nooit.

Minimeeten is altijd leuk ColdFeet! Dieetclubmeetings zijn ook altijd erg gezellig, dus gewoon een keer komen!
pi_52636880
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
pi_52636926
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Isabeau het volgende:
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
nou, als je ff de server PMt, dan moet 't wel goed komen.. had namelijk niet het idee dat ik met de trial meteen elke server zou kunnen kiezen enzo.., maar blijkbaar wel

de laptop die ik van mn ouders heb gehad
Ja doei.
pi_52636935
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?

@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
pi_52636965
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

nóg leuker?

dat kán niet

Ja doei.
pi_52637012
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?

@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
pi_52637059
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.
pi_52637106
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.
Who cares

motorbloempje, je hebt een PM
pi_52637144
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Who cares

Wacht maar tot ik iedereen fatso begin te noemen
pi_52637194
Ik ben meestal ook lichtelijk allergisch voor grote groepen vrouwen, maar met de dieetclub gaat het goed en met mijn voetbalteam op het werk ook!
Komt vast omdat het niet allemaal van die modepopjes zijn.

Zo, en nu echt naar bed.
pi_52637221
Slaap lekker, Liejannuh!
pi_52637314
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
pi_52637364
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
D'r komt nu zo iemand binnen??
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 23:51:28 #175
43556 miss_dynastie
pi_52637370
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat wil ik zien
pi_52637439
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Who cares

en terug

ah, en ook van Vork (nou ja, ik dan, jij niet of misschien wel, weet ik veel )
Ja doei.
pi_52637447
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat wil ik zien
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
pi_52637468
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:51 schreef conleche het volgende:

D'r komt nu zo iemand binnen??
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)

Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
pi_52637496
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
drank is slecht voor de lijn men

foei!
Ja doei.
pi_52637529
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

foei!
Hips. Echt niet. Het helpt juist om te vergeten dat we zo dik zijn
pi_52637549
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:

foei!
Ik ben er behoorlijk mee afgevallen
pi_52637929
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben er behoorlijk mee afgevallen
je moet ook niet alleen maar drinken
Ja doei.
pi_52637943
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef motorbloempje het volgende:

je moet ook niet alleen maar drinken
oh

maar dat hielp dus wel!
pi_52637988
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh

maar dat hielp dus wel!
*ook doen gaat*

*pakt bier*

nah...
Ja doei.
pi_52638012
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*ook doen gaat*

*pakt bier*

nah...
Proost. Of blubberbillen en wiebelbuiken.

Welterusten
pi_52638258
Slaap lekker ColdFeet.

Komt net een 2e persoon in (rode) badjas binnen
pi_52638315
ik ga zo maar eens bedwaarts... kan WoW even fijn downloaden en ik slapen...
Ja doei.
pi_52638334
voor je alle updates hebt...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 02:07:59 #189
57434 Marloes
Digital Love
pi_52639686
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)

Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
Toen mijn zusje in het ziekenhuis lag ging ze ook gewoon in haar badjas naar de winkels. Ik vind daar niks vreemds aan eigenlijk... Het kost veel energie om je om te kleden als je ziek bent en al weinig energie hebt. Bovendien had ze een sonde en het is makkelijker om gewoon je pyjama aan te laten en daar een badjas over heen te doen.
Wel raar idd als je naar de huisartsenpost gaat met je pyjama aan terwijl het niet dringend is.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:17:18 #190
13151 crew  Rewimo
pi_52640887
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen

Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!

Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!
pi_52640910
feli rewimo

have fun iedereen ik ga weer richting werk, enne niet al te snel kletsen he
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:34:23 #192
13151 crew  Rewimo
pi_52640965
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:38:58 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52640985
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen

Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!

Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!
Wow lekker hoor!!
pi_52641053
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
Ah Goede berichten en leuke dingen doen

@Isa wat hébben die mensen dan, dat ze in badjas komen?
Met een gebroken enkel oid kan ik het me voorstellen, dan is een broek aantrekken wel lastig. Al zou ik dan een rok aandoen

check m'n BMI
pi_52641109
Rewimo , lekker zeg, dat er nu toch ineens nog wat af is...

freecell, ik dacht dat jij vandaag niet woog
Maar mooi hoor!
pi_52641352
freecell wat goed
Heb je eigenlijk al foto's van je bruiloft gepost of heb ik die gemist? Wordt nu toch wel benieuwd.

Lekker Rewimo, toch weer iets er af.

Ik kan me voorstellen dat gewone kleren soms erg vervelend zitten, bijv. na een buikoperatie. Ik ben blij dat ik ruim voor mijn bevalling al kleren voor 'de terugweg' had ingepakt, anders had ik ook in een nachthemd naar huis gemoeten. Daar dacht ik toen echt niet meer aan.
*OUD heilige*
pi_52641622
Jeetje, freecell, je hebt een gezond BMI
En Rewimo: lekker hoor weer die kilo eraf

CF: ik ben ook zo'n type die liever mannen om zich heen heeft. Totdat wij op de afdeling een keer erachter waren dat op onze typische mannenomgeving maar 3 mannen rondliepen terwijl we met zijn 16-en zijn. En deze vrouwen zijn echt niet eng. Gewoon een keer komen, we zijn niet eng .
pi_52641696
gefeliciteerd Freecell
2 weken geleden kon ik dat ook zeggen maar op het moment ff niet
pi_52641925
Gefeliciteerd Rewimo en Freecell
Wat gaat het de laatste dagen ineens lekker met het afvallen bij een aantal

@ Coldfeet, ik ben normaalgesproken ook liever in een groep mannen, ik heb niks met van die meisje-meisjes, maar bij de dieetclub zijn die er ook niet. Van dat typische vrouwengedrag waar ik zo de kriebels van krijg heb ik nog niks gezien bij een meet.
pi_52641927
Freecell, dat is tof! Nu moet je weg uit dit topic
pi_52642004
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:10 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, dat is tof! Nu moet je weg uit dit topic
Als Miss_S hier mag posten mag Freecell dat ook!
Freecell is lief! En ze is heeeel goed bezig!
***Levi was here***
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:22:10 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52642108
Feli Octo, Isa, freecell en Rewimo Supergoed allemaal.
Wat hebben we een hoop te vieren hier.
pi_52642471
Help! Wat is leuker voor een 3 jarige tweeling?!
- vingerverf met stempelkussen
- tekensjablonen
Ik heb geen verstand van kinderen.
pi_52642487
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:43 schreef Liejannuh het volgende:
Help! Wat is leuker voor een 3 jarige tweeling?!
- vingerverf met stempelkussen
- tekensjablonen
Ik heb geen verstand van kinderen.
Ik denk dat de moeder meer voor het tweede zal gaan
pi_52642504
De moeder is redelijk relaxed.
Dat scheelt al natuurlijk. Maar ik heb dus echt geen idee wat die kinderen nou leuker vinden.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:46:51 #206
4177 Jojogirl
pi_52642543
Volgensmij is het allebei wel prima voor driejarigen.
pi_52642592
Ik ga wel voor de vingerverf. Ik hou er wel van om de moeders een beetje te pesten.
Ooit met vrienden een ontzettend irritante sesamstraat telefoongegeven aan het dochtertje van vrienden. Wij vonden het erg leuk, het kind ook. De ouders waarschijnlijk iets minder na 10 minuten.
pi_52642608
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef Levitation het volgende:

[..]

Als Miss_S hier mag posten mag Freecell dat ook!
Freecell is lief! En ze is heeeel goed bezig!
Zij heeft het recht om hier te posten, net zo goed als jij en ik. Niemand kan het haar verbieden want dit is een openbaar forum
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:53:25 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52642673
goedemorgen allemaal

nog even een laatste bezoekje voordat ik op vakantie ga
dat van een nachtje overnachten op schiphol hebben we ook al wel over nagedacht, maar ik wil eigenlijk ook wel erg graag naar huis na zo'n vermoeiende dag... we vliegen pas savonds en dan moet je natuurlijk weer een paar uur ter plaatste op de luchthaven wachten, van te voren nog een transfer naar luchthaven toe.. en daarnaast is vliegangst ook best vermoeiend...

heb nu bijna alles ingepakt, behalve mijn toilettas... want moet straks nog lekker ff douchen enzo... maar verder ben ik er helemaal klaar voor...
Lief moet zijn koffer nog wel helemaal inpakken

zal zo nog ff op de weegschaal gaan, dan weet ik ook hoeveel de schade is als ik terug komt...
(ook al hoop ik in elk geval stabiel te blijven....)

ennuh liejannuh, vingerverf is leuk!
pi_52642799
Veel plezier Beesie Jen!
En de vingerverf is ingepakt, ik ga een uurtje in het zonnetje fietsen.
pi_52642816
zon?

Het is hier mistig...
pi_52642831
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier Beesie Jen!
En de vingerverf is ingepakt, ik ga een uurtje in het zonnetje fietsen.
Misschien moet je de jarige nog wel even voordoen hoe ze de muren en gordijnen kunnen vingerverven.
***Levi was here***
pi_52642845
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:59 schreef teigan het volgende:
zon?

Het is hier mistig...
Hier is het heerlijk zonnig. Mag ook wel eens na dagen van regen, regen en nog eens regen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:08:34 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52643009
Haai allemaal
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen allemaal

nog even een laatste bezoekje voordat ik op vakantie ga
dat van een nachtje overnachten op schiphol hebben we ook al wel over nagedacht, maar ik wil eigenlijk ook wel erg graag naar huis na zo'n vermoeiende dag... we vliegen pas savonds en dan moet je natuurlijk weer een paar uur ter plaatste op de luchthaven wachten, van te voren nog een transfer naar luchthaven toe.. en daarnaast is vliegangst ook best vermoeiend...

heb nu bijna alles ingepakt, behalve mijn toilettas... want moet straks nog lekker ff douchen enzo... maar verder ben ik er helemaal klaar voor...
Lief moet zijn koffer nog wel helemaal inpakken

zal zo nog ff op de weegschaal gaan, dan weet ik ook hoeveel de schade is als ik terug komt...
(ook al hoop ik in elk geval stabiel te blijven....)

ennuh liejannuh, vingerverf is leuk!
Geniet van je vakantie!!!

Ik heb gisteren weer gevolleybald, heerlijk... alleen mijn linkerknie vind de blauwe plek niet zo charmant
pi_52643025
hier is het ook lekker weer
hopelijk in limburg ook komende week
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:11:22 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52643066
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
hier is het ook lekker weer
hopelijk in limburg ook komende week
Nu in elk geval wel...
pi_52643113
Alvast een fijne vakantie toegewenst Miss_S en Beessie-Jen
pi_52643140
Fijne vakantie miss_s en Beessie-Jen!

Hier is het ook mooi weer. Maar goed, daar heb ik nu niets aan omdat ik moet werken
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:28:03 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52643386
bedankt allemaal ga er zeker van genieten tot over 2 weken

ennuh dan moet ik zeker weer 5 topics doorworstelen????

ben nu nog ff muziek op mijn MP3 speler aan het zetten... dat helpt ook wel ontspannen in het vliegtuig...
pi_52643557
Dank voor de felicitaties allemaal.
Deelname aan dit topic had te maken met je start BMI, niet met je eind BMI toch?

Ben nu op mijn werk, is weer eens niet zo veel te doen.

Ik vermoed trouwens wel dat het gezonde BMI morgen weer verdwenen is.
Zo laag kan het toch simpelweg niet blijven?
Maar het is wel op de goede weg

Mijn riem is de afgelopen 2 weken echt gewoon 2 gaatjes opgeschoven. Ben wel wat geshockeerd, gaat wel erg hard nu!
pi_52643586
Op zich toch ook niet zo raar freecell?

Voor zover ik het heb kunnen zien zit je laag qua kcal, en je beweegt nu ineens meer door het hardlopen en zwemmen..
pi_52643640
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef freecell het volgende:

Mijn riem is de afgelopen 2 weken echt gewoon 2 gaatjes opgeschoven. Ben wel wat geshockeerd, gaat wel erg hard nu!
ik heb nog steeds een riem trauma
heb er nu 2 gekocht maar elke keer als ik er een ga kopen ben ik er van overtuigd dat ze er geen in mijn maat hebben (wat onzin is omdat ik echt een smalle taille heb)
pi_52643664
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef teigan het volgende:
Op zich toch ook niet zo raar freecell?

Voor zover ik het heb kunnen zien zit je laag qua kcal, en je beweegt nu ineens meer door het hardlopen en zwemmen..
Het is ook niet zo raar, maar ik moet er nog even aan wennen
pi_52643698
Ik hoop alleen voor je dat je nu straks niet gaat jojoën..

Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?
pi_52643740
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
waarom zou ze gaan jojoen?
als je gewoon gezond door blijft leven gebeurt dat niet
pi_52643806
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
pi_52643825
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:

Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?
Geen idee wat mijn doel is :d Eerst maar eens 75 stabiel en dan rchting 70, maar te weinig is ook niet tof

En inderdaad, ik hoop jojoën te kunnen voorkomen, maar het is wel een risico. gelukkig weet ik mijn eigen valkuilen vrij goed, maar dan nog.
Ik moet gewoon niet meer zo gaan eten als ik gewend was en dat is denk ik wel moeilijk.
pi_52643857
Je ziet het in ieder geval aankomen dat het lastig kan worden, dat is volgens mij al de belangrijkste stap..

en ik heb er wel vertrouwen in dat je de juiste balans vind...
pi_52643876
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster

Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal )... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren :)
pi_52643885
goedemorgen
zo even wat ontbijten en dan richting stage ik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.

ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doen En echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
pi_52644283
Freecell, foto!!!
pi_52644442
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:10 schreef omearos het volgende:
Freecell, foto!!!
Waarvan? van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
pi_52644563
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef teigan het volgende:
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
daar moet je inderdaad opletten
ik kan zelf niet wachten tot dat ik weer begin met school, meer structuur werkt meestal goed voor me
en dan begint dansen ook weer
pi_52644730
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster

Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal )... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren :)
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..

en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net... dus het mag wel wat goedkoper

geen geld hebben zuigt..
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:28:46 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52644733
School Dat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
pi_52644824
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..

en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net... dus het mag wel wat goedkoper

geen geld hebben zuigt..
Ik vond het ook al erg duur ja.
Zoek ook maar een beetje in arnhem hoor, dat kan ook wel. Dat ik bv na school ofzo ga.
En als ik mijn rijbewijs heb, valt arnhem nog wel mee. Maar verder echt niet
pi_52644918
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Ja doei.
pi_52645157
Even offtopic spam

Pluisje is bezig met trouwen in het stadhuis in Delft en het is hier live te volgen
pi_52645332
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Weet ik niet? Ik ga nu eerst het huis schoonmaken, en lekker met de honden bezig zijn, nu het z'n mooi weer is. Ik kijk daarvoor wel ff na het weekend ofzo
pi_52645403
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
pi_52645492
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
zo even wat ontbijten en dan richting stage ik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.

ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doen En echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
Ja, het zal vast meevallen
Ik probeer eerst wel eens een klein incidenteel meetje

Gaan we maandag weer aquarobicen?
pi_52645702
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef Miss_S het volgende:
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
doei!!!!
Ja doei.
pi_52646651
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarvan? van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
Van jou natuurlijk, voor en na foto's Mag ook vanavond hoor
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef Sjeen het volgende:
School Dat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
Dat zou ik ook wel weer willen
pi_52646674
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

doei!!!!
ben nog steeds niet weg
pi_52646949

P&O is akkoord word maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in

Ja doei.
pi_52646959
Gefeliciteerd
pi_52647028
dank!

en WOW zit weer pas op 53%
Ja doei.
pi_52647119
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef motorbloempje het volgende:

P&O is akkoord word maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in

GEFELICITEERD!

(en uh, misschien een domme vraag, maar wat je zit maar op 53%)
pi_52647189
WOW World of Warcraft download

en dank ben echt opgelucht
Ja doei.
pi_52647381
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
WOW World of Warcraft download

en dank ben echt opgelucht
Oh dat spel, dat doet een vriendin van mij, zij is er helemaal aan verslaafd.
En dat je opgelucht bent, kan ik me goed inbeelden ja.
pi_52647807
Gefeliciteerd motorbloempje!!!

Ik krijg volgende week meer te horen over een eventueel baantje voor mij op de universiteit, mocht ik niets op een middelbare school vinden...
pi_52648413
Teigan, je hebt een PM
pi_52648951
gezien, en je hebt er één terug Ikiskoel
pi_52649344
Weekend!
pi_52649707
Vingerverf werd tof bevonden door zowel de jarigen als de ouders.
En het is hier echt heerlijk zonnig.
pi_52650066
Hier ook ja

Ik ga zo even een kijkje nemen op de kermis, met mijn nichtje en neefje
pi_52650200
Het is gewoon warm
Zojuist met de honden gelopen, maar 't zweet staat weer op mijn voorhoofd
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:56:14 #258
4177 Jojogirl
pi_52650558
Motorbloempje, gefeliciteerd met dat het helemaal rond is nu.

Hier is het ook best lekker weer volgensmij. Maar m'n kamer zit ingebouwd tussen allemaal tijdelijke bijgebouwen dus ik zie geen hemel.

Ik verveel me trouwens dood hier. Genoeg te doen, maar ik heb geen zin vandaag. Straks naar de psycholoog en daarna softballen en daar heb ik ook al geen zin in (waarschijnlijk ben ik reserve).

[ Bericht 19% gewijzigd door Jojogirl op 24-08-2007 15:02:02 ]
pi_52651154
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
pi_52651573
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
Nice
Kun je mooi van het zonnetje gaan genieten

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 24-08-2007 16:10:50 (gefixt) ]
pi_52651920
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.

Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
pi_52651990
ik heb weer vanalles gedaan

de badkamer een hele goede beurt gegeven de hele boven gestofzuigd
beneden achterkant ramen gewassen

dus ik heb mijn beweging voor vanDaag iig weer gehad
en ik ben nu ook echt moe
pi_52652474
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.

Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
Luierdagjes zijn ook best prima!

Ik heb net les 7 gelopen, maar eigenlijk was het er iets te warm voor, ben nu behoorlijk verhit.
pi_52652611
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:16:38 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52653022
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef teigan het volgende:
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
*Herinnering om Evy op iPod te zetten*

Ik kreeg ook een oproep van Sanquin van de week, gelijk maar even gebeld want ik mag pas april volgend jaar weer geven.

Vinden jullie ook niet dat het eigenlijk een heerlijk rustig dagje is vandaag?
pi_52653131
Ik heb allemaal snoepjes op Het ging zo goed en vanmiddag kon ik me totaal niet meer beheersen.
Moest vandaag werken terwijl ik super moe ben en ik eigenlijk wil slapen, heb ook een beetje hoofdpijn. Dat zijn echt van die momenten dat ik de controle een beetje verlies en ga snoepen.

Maar... ik ga zo even naar m'n nieuwe (deeltijd) opleiding fietsen om me in te schrijven en daarna huphup naar het zwembad om met SQ baantjes te zwemmen! Vanavond maar iets lichts eten, misschien valt de schade dan morgen mee. Was net zo leuk aan het afvallen, zou zonde zijn als ik dat nu weer verpest...
***Levi was here***
pi_52653154
hier geen rustig dagje
Gesprek met stagebegeleiders gehad (eentje was het vergeten en kwam uiteindelijk uur te laat) en ik moet vrijdag mijn verslag inleveren Dus nu flink in de stress. En dan vanaf 3 september 2de deel van mijn stage meteen, en dan mag ik eigenlijk niks ernaast doen, terwijl ik ook colleges moet volgen.
Zit nu echt te stressen, ik doe al te lang over mijn studie en alles wat ik komend kwartiell niet kan doen moet volgend jaar alsnog
pi_52653200
Poeh, dat is vervelend omearos. Is het verslag op tijd af te krijgen? En heb je daarna nog een kans om het te verbeteren?

Kijk even rustig of er een oplossing gevonden kan worden, hoe lang is die stage nog?
pi_52653291
Succes met hard doorwerken, omearos!

En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer

* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandag Niks aan.
pi_52653328
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
pi_52653411
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef teigan het volgende:
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
Ik heb ook het hele weekend nachtdienst Ik hoor nu ook op bed te liggen, want ik heb maar 3 uur geslapen of zo.
pi_52653455
Tijdens het 2de deel kan ik het nog verbeteren, het wordt een onderdeel van het eindverslag.
Ik moet daarna nog 7 weken, dat is meteen het eerste kwartiel. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, maar de stress is nu wel hoog ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen, ben al 8ste jaars (nu 4de jaars in deze studie, maar hele studietijd telt, ik had niet moeten overstappen )
pi_52653495
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Succes met hard doorwerken, omearos!

En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer

* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandag Niks aan.
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam. Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
***Levi was here***
pi_52653518
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef omearos het volgende:
ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen,
Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?
pi_52653550
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Levitation het volgende:

Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam. Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
En dat hoort ook zo Ik moet mijn weekend ook maar wat voller gaan plannen dan de heel tijd alleen thuis zitten. Freecell, kan ik zondag bij je slapen als jullie naar de kerk zijn? (en dan neem ik eventueel mijn skates mee, teigan )
pi_52653614
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?
Ik heb periodes dat ik maar 1 vak heb of zelfs helemaal niks, en periodes dat ik 6 vakken tegelijk heb met continu overlap. In het eerste kwartiel moet ik een project overdoen wat ik vorig jaar niet gehaald heb, maar dat kan dus dit jaar ook niet, wordt dus volgend jaar.
pi_52653740
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef omearos het volgende:

Ik heb periodes dat ik maar 1 vak heb of zelfs helemaal niks, en periodes dat ik 6 vakken tegelijk heb met continu overlap. In het eerste kwartiel moet ik een project overdoen wat ik vorig jaar niet gehaald heb, maar dat kan dus dit jaar ook niet, wordt dus volgend jaar.
Nou, fijne spreiding van werkdruk maar weer. Not En balen dat je tot volgend jaar moet wachten met dat vak wat je over moet doen. Gewoon even door de zure appel bijten klinkt het handigst, maar niet als je al overspannen bent natuurlijk.
pi_52653930
En je kan dat project niet in een ander kwartiel doen, in overleg met de docent?

Denk toch wel aan jezelf omearos, anders ben je nog verder van huis..
Isa, wij hebben hier ook eventueel nog wel een bed staan hoor... En wij doen niet echt aan uitslapen..
pi_52653965
Tja, krijg je met keuzevakken uit andere studies, vakken uit verschillende jaren en een rooster waarin je eigenlijk alle vakken voor alle masters zou kunnen volgen zonder overlap, maar ja, ik doe maar 1 master
Ik heb in het verleden een burn-out gehad, en heb geen zin in herhaling waardoor ik nu al in de stress schiet als ik denk dat ik het veel te druk ga krijgen.

Ik ga voor komende week ook een andere werkplek zoeken, hier zijn bijna altijd wel mensen aan het praten of er staat muziek aan, mensen lopen in en uit, praatje maken. Erg gezellig, maar niet handig als je moet typen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:47:42 #280
13151 crew  Rewimo
pi_52654021
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:42 schreef octopussy het volgende:
Even offtopic spam

Pluisje is bezig met trouwen in het stadhuis in Delft en het is hier live te volgen
Hee, daar was ik vanmorgen
pi_52654975
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, daar was ik vanmorgen
Jij komt toch op best veel FOK! huwelijken om foto's te maken
pi_52655474
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat hoort ook zo Ik moet mijn weekend ook maar wat voller gaan plannen dan de heel tijd alleen thuis zitten. Freecell, kan ik zondag bij je slapen als jullie naar de kerk zijn? (en dan neem ik eventueel mijn skates mee, teigan )
Ja hoor, kan wel
Alleen ik moet werken tot maximaal 4 uur. Maarten is wel thuis.
PM anders even, of MSN
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:50:11 #283
13151 crew  Rewimo
pi_52655718
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Riann het volgende:
Jij komt toch op best veel FOK! huwelijken om foto's te maken
Ik heb er nu drie gefotografeerd
pi_52655763
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb er nu drie gefotografeerd
Ik dacht dat je er al op meer was geweest maar wel leuk natuurlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:10:42 #285
13151 crew  Rewimo
pi_52656183
Grappig om in het trouwen-topic screenshots te zien waar ik ook op sta Ik zie daar een enorm verschil met de Rewimo van 2 jaar geleden...
pi_52656266
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Teigan, je hebt een PM
ikiskoel ga je iedereen aan een baan helpen of zo?

had toen ik klaar was met werken een voicemail, van eneco, dat ze een vacature hadden die perfect bij me paste. daar ga ik dus wel mooi op reageren, want bol.com is wel leuk, maar na 3 dagen werken merk ik al dat het eigenlijk helemaal niets voor mij is, dat het alleen maar mooi is om even het tekort aan geld aan te vullen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:19:00 #287
13151 crew  Rewimo
pi_52656357
Welja g-b, gewoon jobhoppen tot je iets vindt wat ècht leuk is Tof dat ze je zelf vragen!
pi_52657541
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Welja g-b, gewoon jobhoppen tot je iets vindt wat ècht leuk is Tof dat ze je zelf vragen!
jup en als deze baan en ja word, dan is het nog mooi ook nog, want dit is ook in de richting van de opleiding die ik heb gedaan, ben ik tenminste nog een beetje bezig met juridisch
pi_52659359
GB, spannend weer met een nieuwe vacature. Ik hoop dat je nu met je neus in de boter valt

Rewimo, je zag er op de webcam goed uit! Die kleur roze (voor zover ik kon zien) staat je erg leuk.

Omearos, ik kan me een beetje indenken in je situatie. Ben altijd zo jaloers op mensen die door hun studie heen vliegen. Het is gewoon ploeteren en als je (zoals ik) niet stressbestendig bent dan is het best een zware opgave. Op je eigen tempo kunnen werken is wel zo prettig dan. Studeren is goed, maar je moet er niet aan onderdoor gaan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:31:44 #290
13151 crew  Rewimo
pi_52659834
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef octopussy het volgende:
Rewimo, je zag er op de webcam goed uit! Die kleur roze (voor zover ik kon zien) staat je erg leuk.
Dank je wel Kwam door die kilo natuurlijk
pi_52660044
Ik wil ook Rewimo in roze zien
pi_52660171
Er staan een paar screenshots in het trouwen topic Isa, Rewimo staat er ook op. Ik vond het tof om even een bruiloft te zien in 'ons' toekomstige zaaltje. Jullie komen dus volgend jaar ook op de webcam
pi_52660206
Dan ga ik die beelden even bekijken om te zien waar je moet zitten om niet in beeld te komen
pi_52660436
dat kan niet, want er zijn 2 webcams of je moet bij de huwelijksambtenaar gaan zitten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:04:41 #295
13151 crew  Rewimo
pi_52660728
Onder de webcam gaan staan Er zijn shots waarop ik niet in beeld ben, dus het kan wel. Maar ja, ik was de enige die rond mocht lopen
pi_52661269
heb niet-hebben van internet zorgt er voor dat ik elke keer minstens twee topics kan gaan bijlezen Gefeliciteerd alle mensen met de mooie resultaten en positieve berichten!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_52661334
Dat is druk omearos, jammer dat je het niet beter kan verdelen.

Het is echt lekker weer om te gaan lopen. Ik ben duidelijk een diesel, de eerste 2 x 8 minuten gingen niet goed, de twee keer daarna waren juist makkelijk.
*OUD heilige*
pi_52662480
Vanmiddag ben ik gaan zwemmen, doel was 52 baantjes van 25 meter, net als afgelopen woensdag. Kreeg ik mooi na 34 baantjes kramp in mijn kuiten, heb ik sinds mijn tienertijd geen last meer van gehad (bij 't zwemmen). Ik ben het bad maar uit gegaan, kon met moeite nog naar de kant komen. Toen maar even lekker zitten bubbelen in 't bubbelbad. Vond het wel ronduit *** om te moeten stoppen met zwemmen op nog geen 2/3 van mijn doel. Hopelijk gaat het komende woensdag weer beter.

Net maar even muziek opgezet en 20 minuten gebuikdanst, was lekker... en nu had ik gelukkig geen last van kramp, alleen een beetje stijve spieren van de kramp van vanmiddag. Ben nu helemaal bezweet. Ga ff lekker douchen en dan slapen. Mogen m'n huis maar eens schoonmaken, ook goed voor de lijn.
***Levi was here***
pi_52664199
Och, dat heb ik vroeger ook wel eens gehad bij het zwemmen, echt heel pijnlijk. Maar kanme niet herinneren wanneer ik dat voor het laatste heb gehad zeg. Maar na het warme bubbelbad was het vast voor het grootste deel alweer weg
pi_52665189
Heb dat ook wel eens bij het duiken. Spieren koelen best wel af in het water en als je toch vermoeide spieren hebt dan krampen ze sneller. Had je nou nog gefietst Levi? Dan is het helemaal niet zo raar natuurlijk.
pi_52667028
Misschien even wat extra magnesium slikken Levitation? Doe ik ook wel als ik ineens weer eens kramp heb..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')