Dat doe ik al ik CUL. Maar als ik iets heb gegeten dat lekker licht is of anderszins 'slank', meld ik het welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Eerlijk gezegd zal het me worst wezen wat iemand eetVragen over of je goed/verstandig/genoeg/te veel eet vind ik weer iets heel anders. Maar wat heeft het voor zin dat iemand elke dag meldt wat hij als ontbijt eet?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef octopussy het volgende:
Het gaat hier op stage wel redelijk. Gisteren had ik wel een flinke kutdag en ben ik thuisgebleven (bijna de hele dag geslapen). Eigenlijk is het nog een beetje te veel dus, maar ik moet nu echt die stage afmaken dus ik doe mijn best.
Qua eten gaat het ook wel redelijk, zolang ik voor 'veilige' dingen kies. Als ik iets wil uitproberen dan wacht ik tot ik thuis ben en niet weg hoef daarna. Dan kan ik eventueel een dumping opvangen.
en verder: ik ben onder de 110![]()
En freecell had ook een mooie update vanmorgen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan te snelIk probeer bij te lezen, maar kijk eens wat er nu al onder mijn tekst staat
Vermeld ik nu alvast dat ik onder de 95 kg zit
![]()
meestal helpt structuur wel bij afvallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Mijn gestructureerde leventje is weer begonnen, hele dag stage en over anderhalve week ook nog colleges ertussendoor.
Ik geloof dat wij het wel goed kunnen vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat doe ik al ik CUL. Maar als ik iets heb gegeten dat lekker licht is of anderszins 'slank', meld ik het welDat is toch juist leuk? Ik ben namelijk echt een doorgewinterde culi-freak.
Een duikpak voor mannen is meestal niet zo'n goed idee voor dames met borsten. Als het in dat gebied een soepel stof is dan is het prima, maar als je een strak zittend pak heb in stevig neopreen dan kan je serieus last krijgen van longsqueeze (ademen wordt bemoeilijkt en dat kan onder druk ngoal wat gevolgen hebben).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, dat is ook mijn ervaring met sportkledingDikke mensen doen niet aan sport en al helemaal niet aan iets als duiken of skiën. Ik vind ski-kleren zoeken echt een ramp, er is vrijwel niets te vinden in grotere maten of je moet mannenkleren willen dragen
Kan jij duikkleren voor grotere mannen wel aan? Is natuurlijk niet leuk, je wilt ook gewoon iets leuks aanhebben natuurlijk
![]()
En belachelijk dat ze wel adverteren met maat XXL en dat vervolgens gewoon niet hebben en je dan een XL sturen.
Die afritsbroeken drama heb ik ook gehad... was geen enkele die echt goed zat, altijd op sommige plekken te ruim/strak zodat het heel raar leek... Tegenwoordig lukt het gelukkig beter....maar nu vind ik ze niet zo mooi meer om te dragen..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef YPPY het volgende:
Wat goed octomooie mijlpaal.
Gelukkig ben ik nu ook trots op d'r Troel, ze is een schatje.
Dat heb ik ook Sjeen. Als er iets verkeerd gaat, zoek ik meteen de schuld bij mezelf. Dat heb ik van vroeger mee gekregen en het is zo moeilijk om te weg te krijgen. Dat ik niet meer meteen naar binnen kijk.
Isa ook een mooie grens.
Afritsbroeken vond ik ook zo'n drama. Dat was twee jaar geleden. Normale kleding kopen ging redelijk, maar die broeken pasten zelfs niet als ze twee maten groter waren. Echt erg, in een speciaalzaak waar ze dan zo willen helpen. Was niet leuk.
Het klinkt zo ontzettend herkenbaar... Maakt niet uit wat er misgaat, als iemand alleen al niet vrolijk is dan ga ik bedenken wat ik verkeerd gedaan zou kunnen hebben. Als iemand niet reageert op een sms of email, dan zoek ik dat eerst bij mezelf ipv me te realiseren dat iemand het ook gewoon druk kan hebben. Allemaal van die kleine dingetjes waar je het jezelf zo ontzettend moeilijk mee kunt maken, terwijl je er het merendeel van de tijd niet eens iets aan kunt doen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef YPPY het volgende:
Wat goed octomooie mijlpaal.
Gelukkig ben ik nu ook trots op d'r Troel, ze is een schatje.
Dat heb ik ook Sjeen. Als er iets verkeerd gaat, zoek ik meteen de schuld bij mezelf. Dat heb ik van vroeger mee gekregen en het is zo moeilijk om te weg te krijgen. Dat ik niet meer meteen naar binnen kijk.
Isa ook een mooie grens.
Afritsbroeken vond ik ook zo'n drama. Dat was twee jaar geleden. Normale kleding kopen ging redelijk, maar die broeken pasten zelfs niet als ze twee maten groter waren. Echt erg, in een speciaalzaak waar ze dan zo willen helpen. Was niet leuk.
Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat kan natuurlijk niet. Ik ben het overigens helemaal met je eens dat de kledingindustrie maar rigide blijft vasthouden aan allerlei maten die voor een groot deel van de bevolking te klein zijn, terwijl je zou denken dat ook daar winst maken een belangrijk punt is. Er moet toch heel veel winst te maken zijn door meer grotere maten te produceren? Of zijn ze daar te goed voor? Kan me nog ene Karl Lagerfield herinneren die absoluut niet wilde dat zijn ontwerpen voor grotere maten (lees: boven de 38) op de markt kwamen. Maar die heeft dan ook al geld genoegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:43 schreef octopussy het volgende:
Een duikpak voor mannen is meestal niet zo'n goed idee voor dames met borsten. Als het in dat gebied een soepel stof is dan is het prima, maar als je een strak zittend pak heb in stevig neopreen dan kan je serieus last krijgen van longsqueeze (ademen wordt bemoeilijkt en dat kan onder druk ngoal wat gevolgen hebben).
Tuurlijk is dat leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Dat doe ik al ik CUL. Maar als ik iets heb gegeten dat lekker licht is of anderszins 'slank', meld ik het welDat is toch juist leuk? Ik ben namelijk echt een doorgewinterde culi-freak.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Ik ben op zoek naar een of meerdere mensen van julie die mee willen werken aan een FOK!userinterview met als voornaamste onderwerp afvallen op FOK!. Je kunt daar anoniem aan meewerken, want er zullen ongetwijfeld allerlei vervelende reacties op gaan komen (uiteraard mag je ook gewoon met naam). Het leukste zou zijn als ik een paar van jullie wat vragen zou mogen stellen over afvallen, afvallen op FOK!, en hoe de rest van de wereld reageert op jullie gewicht en gewichtsverlies.
Globaal ziet het er als volgt uit: introductie van de FOK!dieetclub (wat is het, wie zijn het, wat doen jullie), persoonlijke verhalen over overgewicht, persoonlijke verhalen met betrekking tot afvallen met of zonder dieetclub, en tot slot reacties van mensen. Het mooiste zou het dus zijn wanneer een aantal van jullie mee zouden willen werken.
Zijn er geïnteresseerden?
ik ben wel geïnteresseerd...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Ik ben op zoek naar een of meerdere mensen van julie die mee willen werken aan een FOK!userinterview met als voornaamste onderwerp afvallen op FOK!. Je kunt daar anoniem aan meewerken, want er zullen ongetwijfeld allerlei vervelende reacties op gaan komen (uiteraard mag je ook gewoon met naam). Het leukste zou zijn als ik een paar van jullie wat vragen zou mogen stellen over afvallen, afvallen op FOK!, en hoe de rest van de wereld reageert op jullie gewicht en gewichtsverlies.
Globaal ziet het er als volgt uit: introductie van de FOK!dieetclub (wat is het, wie zijn het, wat doen jullie), persoonlijke verhalen over overgewicht, persoonlijke verhalen met betrekking tot afvallen met of zonder dieetclub, en tot slot reacties van mensen. Het mooiste zou het dus zijn wanneer een aantal van jullie mee zouden willen werken.
Als je nog even wacht tot de dieetclub 5 jaar bestaat (23 september) dan is dat een leuk momentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Dat heb ik ook. Alles wat misgaat of dreigt mis te gaan, daarbij bedenk ik wat mijn aandeel daarin was. Pas geleden was er een ongeluk gebeurd op een weg waar ik 's ochtends had gereden. Dan vraag ik me af of ik niet een kettingreactie heb veroorzaakt door te hard te remmen voor een invoegende vrachtwagen. Of dat ik beter een collega had moeten waarschuwen voordat hij op een barkruk ging zitten, (viel bijna om) omdat mijn barkruk wiebelde.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het klinkt zo ontzettend herkenbaar... Maakt niet uit wat er misgaat, als iemand alleen al niet vrolijk is dan ga ik bedenken wat ik verkeerd gedaan zou kunnen hebben. Als iemand niet reageert op een sms of email, dan zoek ik dat eerst bij mezelf ipv me te realiseren dat iemand het ook gewoon druk kan hebben. Allemaal van die kleine dingetjes waar je het jezelf zo ontzettend moeilijk mee kunt maken, terwijl je er het merendeel van de tijd niet eens iets aan kunt doen...
Ik ben ook geïnteresseerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Laten we gewoon zeggen dat ik irl ook vaak over eten praatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij het wel goed kunnen vinden![]()
Ik wil ook wel mee doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Wat ook helpt is dat ik alleen kan eten wat ik meeneem, dichtsbijzijnde kantine zit op de uni en dichtsbijzijnde winkel is 15 minuten fietsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meestal helpt structuur wel bij afvallen
ik kan niet wachten tot ik weer naar school ga, dan moet ik toch wel onder de 70 kunnen komen
* omearos meldt zichquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Zie inderdaad op de buienradar dat er in de rest van het land weinig aan de hand is, net als gisteren. Beetje een plaatstelijke depressie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en het is hier droog Levi.... vreemd he??
Dat heb ik niet meer, heb het een paar jaar geleden afgeleerd (met de nodige hulp gelukkig), voor die tijd had ik het net als jij, zelfs dingen waarvan je objectief kan zien dat je niks mee te maken hebt toch op jezelf betrekken. Ik moet eerlijk zijn dat ik blij ben dat ik er vanaf ben, geeft veel rust. Dus probeer een psych oid te zoeken die je kan helpen, je houdt zoveel energie over als je je niet continu schuldig voelt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alles wat misgaat of dreigt mis te gaan, daarbij bedenk ik wat mijn aandeel daarin was. Pas geleden was er een ongeluk gebeurd op een weg waar ik 's ochtends had gereden. Dan vraag ik me af of ik niet een kettingreactie heb veroorzaakt door te hard te remmen voor een invoegende vrachtwagen. Of dat ik beter een collega had moeten waarschuwen voordat hij op een barkruk ging zitten, (viel bijna om) omdat mijn barkruk wiebelde.
Uurtje geduld hebben, Ymme, de buien trekken naar het westen. Kijk maar eens op buienradar.nl.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef ymme het volgende:
Het regent hier aan 1 stuk door
Ik wilde vandaag nog wel naar mijn ouders lopen 7 km heen en 7km terug met de honden. Wordt dus niet....
maar dat is wel maar een kant van het afvallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
@Seborik:
ik ben ook wel geinteresseerd![]()
(Fok!TopicIntervieuw??met z'n allen?
)
maar eigenlijk wil ik Octo wel even naar voren duwen, na wat ze de afgelopen 2 maanden allemaal heeft ervaren na de operatie enzo![]()
![]()
Daar had ik al gekeken ja, maar het komt me vanmiddag niet goed uit, wilde dit in de ochtend gaan doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uurtje geduld hebben, Ymme, de buien trekken naar het westen. Kijk maar eens op buienradar.nl.![]()
Dat moet lukken, toch? En dan iets héél leuks voor jezelf kopen als je het hebt bereikt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat lief allemaalNu de komende maand nog 1,2 kg afvallen en dat moet lukken
(volgens mijn streeftabel)
de operatie is slechts een 'klein ding' na alle pogingen die Octo heeft ondernomen om af te vallen, en ik denk dat haar verhaal (evenals dat van Rewimo en Troel overigens) misschien wat meer ogen zal openen over hoe moeilijk het kan zijn om gewicht kwijt te raken, want nee Miss_S, niet voor iedereen is dat een kwestie van minder eten en meer sportenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat is wel maar een kant van het afvallen
met een operatie
lijkt me als het over het dieetclub topic moet gaan dat het niet alleen over operaties gaat
zal ik me dan ook maar aanmeldenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Volgens mij zijn er meer mensen die roepen dat ze geïnteresseerd zijn die het zonder operatie hebben gedaan hoor..
Ik vind dat er zo een hele diverse club is die zich heeft opgegeven, en ik hoop dat het een groepsinterview wordt, lijkt mij gezellig!
Aim Wid Stoepidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Volgens mij zijn er meer mensen die roepen dat ze geïnteresseerd zijn die het zonder operatie hebben gedaan hoor..
Ik vind dat er zo een hele diverse club is die zich heeft opgegeven, en ik hoop dat het een groepsinterview wordt, lijkt mij gezellig!
maar voor 90% is het wel zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de operatie is slechts een 'klein ding' na alle pogingen die Octo heeft ondernomen om af te vallen, en ik denk dat haar verhaal (evenals dat van Rewimo en Troel overigens) misschien wat meer ogen zal openen over hoe moeilijk het kan zijn om gewicht kwijt te raken, want nee Miss_S, niet voor iedereen is dat een kwestie van minder eten en meer sporten
Jaaaaaa!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:
zal ik me dan ook maar aanmelden![]()
gezelllig
Nou ja, jij bent weer succesvol zonder operatiequote:
dat zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent weer succesvol zonder operatieOok belangrijk om erbij te hebben
![]()
Ik heb dat ook een beetje. De ideale remedie: 3 sinaasappels uitpersen, daar een flinke hand bevroren frambozen bij, blenderen, brrrrr, klaar!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb gisteren trouwens weer eens geconcludeerd dat ik behoorlijk depri raak van dit weer... en dat ik als ik er aan toe zou geven, daardoor een heleboel zou gaan (vr)eten...
Maar die zitten dus ook niet hier!quote:
Dat zijn de tips! Ik heb me gisteren beholpen met een hele grote cappucino met wat caramelsiroop, dat was ook lekker en niet te schandalig. En vandaag ga ik sporten, da's ook goed voor mijn humeur... Ik merk dat het humeur van Isa indirect ook op mij doorwerkt. Die was gisteren moe en daardoor redelijk chagerijnig, dat had echt wel effect op mij...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een beetje. De ideale remedie: 3 sinaasappels uitpersen, daar een flinke hand bevroren frambozen bij, blenderen, brrrrr, klaar!
Het helpt echt
die zitten hier wel hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar die zitten dus ook niet hier!![]()
![]()
Wat snap jij nu precies niet aan die knipoog?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die zitten hier wel hoor
tenminste dat hebben er een paar aan mij stiekem toegegeven
dat er toch echt wel mensen zijn die aankomen doordat ze te veel en verkeerd eten en ook weer afvallen door gezond en minder te eten en meer bewegen
Als ik jou nou een paar oplaadbare batterijen meegeef? Krijg ik ze dan vol weer terugquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef octopussy het volgende:
Ik voel me ook best depri door het weer. Zeker als ik bedenk dat we waarschijnlijk geen zomer meer krijgen en de herfst al weer op de loer ligt.![]()
Ik heb ook zo'n zin in een weekje Bonaire. Ik ga me opladen als een duracell batterij![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef octopussy het volgende:
Levi: negeer...negeer...
is in Renkum.. vlakbij dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:Motorbloempje
Goed zeg!
Is dat in Arnhem?
Ik heb gelukkig geen last van het weer (behalve dan dat je er nat van wordt). En dat is maar goed ook
Vorig jaar was het eind september nog prachtig weer hoor, wanhoop niet. Mijn trouwdag was de laatste mooie dag van 2006quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef octopussy het volgende:
Ik voel me ook best depri door het weer. Zeker als ik bedenk dat we waarschijnlijk geen zomer meer krijgen en de herfst al weer op de loer ligt.![]()
Ik heb ook zo'n zin in een weekje Bonaire. Ik ga me opladen als een duracell batterij![]()
gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef octopussy het volgende:
mij mag je via de PM benaderenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Seborik het volgende:
Het is niet IRL, maar via pm of mail (maar kan ook via msn als mensen dat willen). Ik heb helaas niet de mogelijkheden om met alle dames hier persoonlijk af te spreken dus vandaar.
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren. Ik wil het eigenlijk nu doen, en dan vermelden dat de dieetclub binnenkort vijf jaar bestaat. Ik zal zo snel mogelijk een lijst met jullie namen maken, vragen samen stellen, en ze jullie dan toesturen. Laat me dan even weten hoe je ze wil beantwoorden. Soms zal ik dan nog wat vragen terug sturen om wat dieper op een antwoord in te gaan, krijg je een pm terug met doorvragen, maar uiteraard kun je altijd zeggen dat je op sommige dingen geen antwoord wil geven.
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren zeg!
Thee drinkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Pandorah het volgende:
Ik denk dat ik af en toe wel hier post wat ik die dag gegeten heb maar da's meer om te kijken of ik iets verkeerds doe. Bijvoorbeeld: na de lunch van 3 boterhammen heb ik vaak nog zoete trek. Iemand tips?.
Die vind ik niet zo lekker! Ik hoop dat jij hem wel lekker vindt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef ymme het volgende:
Bij de reclame zat een kaartje van Pickwick thee, met een zakje Minty Morocco. Ik ben benieuwd hoe deze smaakt
Ik heb munt in de tuin staan, daar kan ik natuurlijk ook thee van maken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker! Ik hoop dat jij hem wel lekker vindt!
Ik zweer trouwens bij Pepermuntthee van Jacob Hooij. Als ik daar een pot van leegdrink ben ik meteen verzadigd qua suikerbehoefte! Misschien ook een goede tip voor anderen hier...
Jaaaaa, dát is lekker!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb munt in de tuin staan, daar kan ik natuurlijk ook thee van maken...
Oeh, pepermuntthee, goed idee!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker! Ik hoop dat jij hem wel lekker vindt!
Ik zweer trouwens bij Pepermuntthee van Jacob Hooij. Als ik daar een pot van leegdrink ben ik meteen verzadigd qua suikerbehoefte! Misschien ook een goede tip voor anderen hier...
Ik heb een doosje van Twinings op mijn werk staan, maar ik vind die van AH ook lekker. Die van de Lidl heb ik nog nooit geprobeerd, moet ik maar eens gaan doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Rewimo het volgende:
De pepermuntthee van de Lidl is ook lekkerWij hebben hier trouwens ook munt in de tuin staan.
Ik krijg trek in thee
Wat goed zeg! Lekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:42 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn onderzoeksplan opgestuurt, en ik heb hem nu al weer terug...
En als ik hem verbeterd heb, mag ik weer verder met het volgende stuk...
Dit gaat echt ineens hard
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:16 schreef Riann het volgende:
vanavond uiteten bij de griek
smam is 50 geworden vandaag zaterdag dus ook een feestje
wat is deze week toch weer goed voor de lijn![]()
![]()
Het is wel heel makkelijk te vinden en het wijst zich ook vanzelf waar je (lang) moet parkeren, maar het is wel ontzettend druk op vrijdagmiddag. Dus ik zou een uurtje speling nemen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Riann gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
Isa bedankt voor het succes wensen voor het vliegen
ennuh zoals net als iemand postte, ik moet gewoon proberen te genieten en denken aan de bestemming, dan valt het vast wel weer mee... (zoals de laatste paar keer ook).
Heb wel onwijs veel zin om lekker in dat warme klimaat te zijn en lekker een beetje zon te pakken, want dat is me dit jaar in Nederland niet echt gelukt... (veel werken op juist de zonnige dagen...)
straks nog ff met vriendlief bij mijn ouders eten... en dan morgenochtend de laatste dingen regelen.. en dan smiddag richting schiphol!
ennuh ik heb nog nooit naar schiphol gereden... is dat een beetje te doen? beetje makkelijk te vinden? en is het niet onwijs druk op vrijdagmiddag????
Tip: neem de trein.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh ik heb nog nooit naar schiphol gereden... is dat een beetje te doen? beetje makkelijk te vinden? en is het niet onwijs druk op vrijdagmiddag????
haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tip: neem de trein.![]()
Ja, het is druk op vrijdagmiddag en ja, schiphol is prima te vinden (borden!!).![]()
In ieder geval heel veel plezier op vakantie!![]()
![]()
en niemand die jullie wil komen ophalen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...
Is een Schiphol-taxi geen idee dan? Die heb ik ook vaak geboekt toen ik nog in het Noorden woonde. Ze komen je thuis halen en ophalen van Schiphol wanneer je maar wilt en het is, denk ik, goedkoper dan parkeren bij Schiphol.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...
schipholtaxi is voor ons duurder dan zelf rijden en parkeren (smart parking is 85 euro voor 15 dagen)...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Is een Schiphol-taxi geen idee dan? Die heb ik ook vaak geboekt toen ik nog in het Noorden woonde. Ze komen je halen en ophalen wanneer je maar wilt en het is, denk ik, goedkoper dan parkeren bij Schiphol.
je kan het toch vragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
schipholtaxi is voor ons duurder dan zelf rijden en parkeren (smart parking is 85 euro voor 15 dagen)...
en tja iemand die ons moet komen ophalen midden in de nacht?? (mijn ouders wonen op 2,5 uur van schiphol en schoonouders op 3 uur....) dus ik vind dat niet echt een optie om iemand met die last op te zadelen....
Nou, midden in de nacht zou ik daar ook niemand mee willen lastigvallen, hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je kan het toch vragen
daar zijn vrienden en familie voor
Ligt eraan. Als er geen andere optie is, ja, dan kies je daarvoor, maar 85 euro, daar zou ik persoonlijk mijn vrienden voor laten slapen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je kan het toch vragen
daar zijn vrienden en familie voor
tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als er geen andere optie is, ja, dan kies je daarvoor, maar 85 euro, daar zou ik persoonlijk mijn vrienden voor laten slapen.
ja dat is waar maar van af mij is het ook nog een paar uur naar schipholquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ligt er misschien ook aan waar je woont......
Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijnequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragen
.......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Levitation het volgende:
Nog even wat mosterd na de maaltijd:![]()
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.![]()
Ach, ik heb dit jaar op de terugweg uit China een nacht extra in een 5-sterren hotel geslapen omdat wij in Hongkong stonden en ons vliegtuig nog op schiphol (22 uur vertraging).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
wat doet die fietscomputer precies?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:27 schreef omearos het volgende:
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testenDie heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
Meet snelheid, tijd, afstand, kcalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat doet die fietscomputer precies?
volgens mij heb ik hem hier ook liggenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:09 schreef omearos het volgende:
[..]
Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef omearos het volgende:
[..]
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
dat is wel lekker afvallen tijdens je vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef Elvi het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van DisneyHet was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder
) wéér!
![]()
Het enige wat wel tegenviel was het etenIk heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker
Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen
(wishfull thinking
)
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
op een gewone fiets haal ik dat ook nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef omearos het volgende:
[..]
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal
Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
daarom kan je dat maar beter op een hometrainer proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
![]()
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen
Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
de trial zit al op 15%...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Kom je op onze server, motorbloempje?
Ik heb geen kilometerteller op mijn nieuwe fiets, maar het ding gaat hard genoeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
![]()
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen
Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
Ja, leuk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.
Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekstquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
nou, als je ff de server PMt, dan moet 't wel goed komen.. had namelijk niet het idee dat ik met de trial meteen elke server zou kunnen kiezen enzo.., maar blijkbaar welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Isabeau het volgende:
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
nóg leuker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?
@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
Who caresquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.![]()
Wacht maar tot ik iedereen fatso begin te noemenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares![]()
motorbloempje, je hebt een PM![]()
D'r komt nu zo iemand binnen??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
Dat wil ik zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.![]()
en terugquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares![]()
motorbloempje, je hebt een PM![]()
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.quote:
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)quote:
drank is slecht voor de lijn menquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
Hips. Echt niet. Het helpt juist om te vergeten dat we zo dik zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
drank is slecht voor de lijn men
foei!
Ik ben er behoorlijk mee afgevallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
drank is slecht voor de lijn men
foei!
je moet ook niet alleen maar drinkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er behoorlijk mee afgevallen![]()
ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
je moet ook niet alleen maar drinken
Proost. Of blubberbillen en wiebelbuiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ook doen gaat*
*pakt bier*
nah...
Toen mijn zusje in het ziekenhuis lag ging ze ook gewoon in haar badjas naar de winkels. Ik vind daar niks vreemds aan eigenlijk... Het kost veel energie om je om te kleden als je ziek bent en al weinig energie hebt. Bovendien had ze een sonde en het is makkelijker om gewoon je pyjama aan te laten en daar een badjas over heen te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)
Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
Wowquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen
Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!
Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!![]()
Ahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:10 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, dat is tof! Nu moet je weg uit dit topic
Ik denk dat de moeder meer voor het tweede zal gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:43 schreef Liejannuh het volgende:
Help! Wat is leuker voor een 3 jarige tweeling?!
- vingerverf met stempelkussen
- tekensjablonen
Ik heb geen verstand van kinderen.
Zij heeft het recht om hier te posten, net zo goed als jij en ik. Niemand kan het haar verbieden want dit is een openbaar forumquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als Miss_S hier mag posten mag Freecell dat ook!
![]()
Freecell is lief!En ze is heeeel goed bezig!
![]()
Misschien moet je de jarige nog wel even voordoen hoe ze de muren en gordijnen kunnen vingerverven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier Beesie Jen!
En de vingerverf is ingepakt, ik ga een uurtje in het zonnetje fietsen.
Hier is het heerlijk zonnig.quote:
Geniet van je vakantie!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen allemaal
nog even een laatste bezoekje voordat ik op vakantie ga
dat van een nachtje overnachten op schiphol hebben we ook al wel over nagedacht, maar ik wil eigenlijk ook wel erg graag naar huis na zo'n vermoeiende dag... we vliegen pas savonds en dan moet je natuurlijk weer een paar uur ter plaatste op de luchthaven wachten, van te voren nog een transfer naar luchthaven toe.. en daarnaast is vliegangst ook best vermoeiend...
heb nu bijna alles ingepakt, behalve mijn toilettas... want moet straks nog lekker ff douchen enzo... maar verder ben ik er helemaal klaar voor...
Lief moet zijn koffer nog wel helemaal inpakken
zal zo nog ff op de weegschaal gaan, dan weet ik ook hoeveel de schade is als ik terug komt...
(ook al hoop ik in elk geval stabiel te blijven....)
ennuh liejannuh, vingerverf is leuk!
Nu in elk geval wel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
hier is het ook lekker weer
hopelijk in limburg ook komende week
ik heb nog steeds een riem traumaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef freecell het volgende:
Mijn riem is de afgelopen 2 weken echt gewoon 2 gaatjes opgeschoven.Ben wel wat geshockeerd, gaat wel erg hard nu!
Het is ook niet zo raar, maar ik moet er nog even aan wennenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef teigan het volgende:
Op zich toch ook niet zo raar freecell?
Voor zover ik het heb kunnen zien zit je laag qua kcal, en je beweegt nu ineens meer door het hardlopen en zwemmen..
waarom zou ze gaan jojoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat je nu straks niet gaat jojoën..
Geen idee wat mijn doel is :d Eerst maar eens 75 stabiel en dan rchting 70, maar te weinig is ook niet tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat je nu straks niet gaat jojoën..
Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?
Waarvan?quote:
daar moet je inderdaad oplettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef teigan het volgende:
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster
Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal)... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren
:)
Ik vond het ook al erg duur ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..
en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net...dus het mag wel wat goedkoper
![]()
geen geld hebben zuigt..
Weet ik niet? Ik ga nu eerst het huis schoonmaken, en lekker met de honden bezig zijn, nu het z'n mooi weer is. Ik kijk daarvoor wel ff na het weekend ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Ja, het zal vast meevallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen![]()
zo even wat ontbijten en dan richting stageik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.
![]()
ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doenEn echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
![]()
doei!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef Miss_S het volgende:
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
Van jou natuurlijk, voor en na foto'squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarvan?van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
Dat zou ik ook wel weer willenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef Sjeen het volgende:
SchoolDat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef motorbloempje het volgende:![]()
P&O is akkoordword maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in
![]()
![]()
Oh dat spel, dat doet een vriendin van mij, zij is er helemaal aan verslaafd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
WOWWorld of Warcraft download
en dank![]()
ben echt opgelucht
![]()
Nicequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
Luierdagjes zijn ook best prima!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.
Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
*Herinnering om Evy op iPod te zetten*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef teigan het volgende:
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
Ik heb ook het hele weekend nachtdienstquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef teigan het volgende:
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Succes met hard doorwerken, omearos!
En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer![]()
* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandagNiks aan.
Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef omearos het volgende:
ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen,
En dat hoort ook zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Levitation het volgende:
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam.Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
![]()
Ik heb periodes dat ik maar 1 vak heb of zelfs helemaal niks, en periodes dat ik 6 vakken tegelijk heb met continu overlap. In het eerste kwartiel moet ik een project overdoen wat ik vorig jaar niet gehaald heb, maar dat kan dus dit jaar ook niet, wordt dus volgend jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?
Nou, fijne spreiding van werkdruk maar weer. Notquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef omearos het volgende:
Ik heb periodes dat ik maar 1 vak heb of zelfs helemaal niks, en periodes dat ik 6 vakken tegelijk heb met continu overlap. In het eerste kwartiel moet ik een project overdoen wat ik vorig jaar niet gehaald heb, maar dat kan dus dit jaar ook niet, wordt dus volgend jaar.
Hee, daar was ik vanmorgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:42 schreef octopussy het volgende:
Even offtopic spam![]()
Pluisje is bezig met trouwen in het stadhuis in Delft en het is hier live te volgen![]()
Ja hoor, kan welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat hoort ook zoIk moet mijn weekend ook maar wat voller gaan plannen dan de heel tijd alleen thuis zitten. Freecell, kan ik zondag bij je slapen als jullie naar de kerk zijn?
(en dan neem ik eventueel mijn skates mee, teigan
)
Ik heb er nu drie gefotografeerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Riann het volgende:
Jij komt toch op best veel FOK! huwelijken om foto's te maken![]()
ikiskoel ga je iedereen aan een baan helpen of zo?quote:
jupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Welja g-b, gewoon jobhoppen tot je iets vindt wat ècht leuk isTof dat ze je zelf vragen!
Dank je welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef octopussy het volgende:
Rewimo, je zag er op de webcam goed uit! Die kleur roze (voor zover ik kon zien) staat je erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |