abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52633835
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij. Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen ) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52634658
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij. Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen ) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
daarom kan je dat maar beter op een hometrainer proberen
pi_52634730
whaaa

ik heb een hippe laptop

(en zit nu samen met op de bank, hij ook met zijn laptop, romantisch te tikken )

straks 's kijken naar WoW dat kan namelijk met deze laptop
Ja doei.
pi_52636554
Kom je op onze server, motorbloempje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52636641
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Kom je op onze server, motorbloempje?
de trial zit al op 15%...

eerst die dus maar eens doorstaan en leuk vinden, en mocht het allemaal puik zijn, dan, wie weet

was net nog naarstig naar je op zoek omdat ik de trial niet kon vinden nou ja, niet op de officiele site, waar stond: 'ook voor trial versie hier klikken'.

heet daar alleen geen motorbloempje maar mn ondertitel op het chocoladeforum
Ja doei.
pi_52636672
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52636679
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb geen kilometerteller op mijn nieuwe fiets, maar het ding gaat hard genoeg.
Maar afijn, heerlijk om buiten te zijn. Lekker tegen de wind in fietsen, zwaar gefrustreerd raken omdat je dat laatste stukje de wind altijd echt tegen hebt en omdat het daar nogal een tochtgat is en dan kom je thuis en dan kun je heerlijk een kopje thee drinken.

Zo dan ga ik nu mijn bed opzoeken. Morgenochtend eerst een kinderverjaardag (wie verzint dat nou, een verjaardag op vrijdagochtend?! ) en dan een middagje werken en dan beelden kijken in Den Haag.
pi_52636729
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.

Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
pi_52636742
Op vrijdagochtend!? Wat bizar! Moet je niet werken morgenvroeg? En over dat wind tegen kan ik wel meepraten, heel erg vervelend Ik ben thuis opd e bank geploft en Dennis kwam met water en een ijslollie aanzetten
pi_52636761
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.

Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
Ja, leuk!
pi_52636826
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, leuk!
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
pi_52636860
Ik ga morgenmiddag werken. En dan meeten met K_man.
En het is een kinderverjaardag van een hele leuke tweeling die 3 wordt, dus daar wil ik wel moeite voor doen op zich. Anders zie ik die kinderen helemaal nooit.

Minimeeten is altijd leuk ColdFeet! Dieetclubmeetings zijn ook altijd erg gezellig, dus gewoon een keer komen!
pi_52636880
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
pi_52636926
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Isabeau het volgende:
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
nou, als je ff de server PMt, dan moet 't wel goed komen.. had namelijk niet het idee dat ik met de trial meteen elke server zou kunnen kiezen enzo.., maar blijkbaar wel

de laptop die ik van mn ouders heb gehad
Ja doei.
pi_52636935
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?

@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
pi_52636965
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

nóg leuker?

dat kán niet

Ja doei.
pi_52637012
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?

@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
pi_52637059
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.
pi_52637106
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.
Who cares

motorbloempje, je hebt een PM
pi_52637144
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Who cares

Wacht maar tot ik iedereen fatso begin te noemen
pi_52637194
Ik ben meestal ook lichtelijk allergisch voor grote groepen vrouwen, maar met de dieetclub gaat het goed en met mijn voetbalteam op het werk ook!
Komt vast omdat het niet allemaal van die modepopjes zijn.

Zo, en nu echt naar bed.
pi_52637221
Slaap lekker, Liejannuh!
pi_52637314
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
pi_52637364
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
D'r komt nu zo iemand binnen??
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 23:51:28 #175
43556 miss_dynastie
pi_52637370
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat wil ik zien
pi_52637439
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Who cares

en terug

ah, en ook van Vork (nou ja, ik dan, jij niet of misschien wel, weet ik veel )
Ja doei.
pi_52637447
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat wil ik zien
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
pi_52637468
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:51 schreef conleche het volgende:

D'r komt nu zo iemand binnen??
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)

Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
pi_52637496
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
drank is slecht voor de lijn men

foei!
Ja doei.
pi_52637529
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

foei!
Hips. Echt niet. Het helpt juist om te vergeten dat we zo dik zijn
pi_52637549
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:

foei!
Ik ben er behoorlijk mee afgevallen
pi_52637929
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben er behoorlijk mee afgevallen
je moet ook niet alleen maar drinken
Ja doei.
pi_52637943
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef motorbloempje het volgende:

je moet ook niet alleen maar drinken
oh

maar dat hielp dus wel!
pi_52637988
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh

maar dat hielp dus wel!
*ook doen gaat*

*pakt bier*

nah...
Ja doei.
pi_52638012
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*ook doen gaat*

*pakt bier*

nah...
Proost. Of blubberbillen en wiebelbuiken.

Welterusten
pi_52638258
Slaap lekker ColdFeet.

Komt net een 2e persoon in (rode) badjas binnen
pi_52638315
ik ga zo maar eens bedwaarts... kan WoW even fijn downloaden en ik slapen...
Ja doei.
pi_52638334
voor je alle updates hebt...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 02:07:59 #189
57434 Marloes
Digital Love
pi_52639686
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)

Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
Toen mijn zusje in het ziekenhuis lag ging ze ook gewoon in haar badjas naar de winkels. Ik vind daar niks vreemds aan eigenlijk... Het kost veel energie om je om te kleden als je ziek bent en al weinig energie hebt. Bovendien had ze een sonde en het is makkelijker om gewoon je pyjama aan te laten en daar een badjas over heen te doen.
Wel raar idd als je naar de huisartsenpost gaat met je pyjama aan terwijl het niet dringend is.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:17:18 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52640887
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen

Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!

Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52640910
feli rewimo

have fun iedereen ik ga weer richting werk, enne niet al te snel kletsen he
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:34:23 #192
13151 crew  Rewimo
pi_52640965
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:38:58 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52640985
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen

Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!

Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!
Wow lekker hoor!!
pi_52641053
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
Ah Goede berichten en leuke dingen doen

@Isa wat hébben die mensen dan, dat ze in badjas komen?
Met een gebroken enkel oid kan ik het me voorstellen, dan is een broek aantrekken wel lastig. Al zou ik dan een rok aandoen

check m'n BMI
pi_52641109
Rewimo , lekker zeg, dat er nu toch ineens nog wat af is...

freecell, ik dacht dat jij vandaag niet woog
Maar mooi hoor!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52641352
freecell wat goed
Heb je eigenlijk al foto's van je bruiloft gepost of heb ik die gemist? Wordt nu toch wel benieuwd.

Lekker Rewimo, toch weer iets er af.

Ik kan me voorstellen dat gewone kleren soms erg vervelend zitten, bijv. na een buikoperatie. Ik ben blij dat ik ruim voor mijn bevalling al kleren voor 'de terugweg' had ingepakt, anders had ik ook in een nachthemd naar huis gemoeten. Daar dacht ik toen echt niet meer aan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52641622
Jeetje, freecell, je hebt een gezond BMI
En Rewimo: lekker hoor weer die kilo eraf

CF: ik ben ook zo'n type die liever mannen om zich heen heeft. Totdat wij op de afdeling een keer erachter waren dat op onze typische mannenomgeving maar 3 mannen rondliepen terwijl we met zijn 16-en zijn. En deze vrouwen zijn echt niet eng. Gewoon een keer komen, we zijn niet eng .
pi_52641696
gefeliciteerd Freecell
2 weken geleden kon ik dat ook zeggen maar op het moment ff niet
pi_52641925
Gefeliciteerd Rewimo en Freecell
Wat gaat het de laatste dagen ineens lekker met het afvallen bij een aantal

@ Coldfeet, ik ben normaalgesproken ook liever in een groep mannen, ik heb niks met van die meisje-meisjes, maar bij de dieetclub zijn die er ook niet. Van dat typische vrouwengedrag waar ik zo de kriebels van krijg heb ik nog niks gezien bij een meet.
pi_52641927
Freecell, dat is tof! Nu moet je weg uit dit topic
pi_52642004
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:10 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, dat is tof! Nu moet je weg uit dit topic
Als Miss_S hier mag posten mag Freecell dat ook!
Freecell is lief! En ze is heeeel goed bezig!
***Levi was here***
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:22:10 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52642108
Feli Octo, Isa, freecell en Rewimo Supergoed allemaal.
Wat hebben we een hoop te vieren hier.
pi_52642471
Help! Wat is leuker voor een 3 jarige tweeling?!
- vingerverf met stempelkussen
- tekensjablonen
Ik heb geen verstand van kinderen.
pi_52642487
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:43 schreef Liejannuh het volgende:
Help! Wat is leuker voor een 3 jarige tweeling?!
- vingerverf met stempelkussen
- tekensjablonen
Ik heb geen verstand van kinderen.
Ik denk dat de moeder meer voor het tweede zal gaan
pi_52642504
De moeder is redelijk relaxed.
Dat scheelt al natuurlijk. Maar ik heb dus echt geen idee wat die kinderen nou leuker vinden.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:46:51 #206
4177 Jojogirl
pi_52642543
Volgensmij is het allebei wel prima voor driejarigen.
pi_52642592
Ik ga wel voor de vingerverf. Ik hou er wel van om de moeders een beetje te pesten.
Ooit met vrienden een ontzettend irritante sesamstraat telefoongegeven aan het dochtertje van vrienden. Wij vonden het erg leuk, het kind ook. De ouders waarschijnlijk iets minder na 10 minuten.
pi_52642608
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef Levitation het volgende:

[..]

Als Miss_S hier mag posten mag Freecell dat ook!
Freecell is lief! En ze is heeeel goed bezig!
Zij heeft het recht om hier te posten, net zo goed als jij en ik. Niemand kan het haar verbieden want dit is een openbaar forum
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:53:25 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52642673
goedemorgen allemaal

nog even een laatste bezoekje voordat ik op vakantie ga
dat van een nachtje overnachten op schiphol hebben we ook al wel over nagedacht, maar ik wil eigenlijk ook wel erg graag naar huis na zo'n vermoeiende dag... we vliegen pas savonds en dan moet je natuurlijk weer een paar uur ter plaatste op de luchthaven wachten, van te voren nog een transfer naar luchthaven toe.. en daarnaast is vliegangst ook best vermoeiend...

heb nu bijna alles ingepakt, behalve mijn toilettas... want moet straks nog lekker ff douchen enzo... maar verder ben ik er helemaal klaar voor...
Lief moet zijn koffer nog wel helemaal inpakken

zal zo nog ff op de weegschaal gaan, dan weet ik ook hoeveel de schade is als ik terug komt...
(ook al hoop ik in elk geval stabiel te blijven....)

ennuh liejannuh, vingerverf is leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52642799
Veel plezier Beesie Jen!
En de vingerverf is ingepakt, ik ga een uurtje in het zonnetje fietsen.
pi_52642816
zon?

Het is hier mistig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52642831
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier Beesie Jen!
En de vingerverf is ingepakt, ik ga een uurtje in het zonnetje fietsen.
Misschien moet je de jarige nog wel even voordoen hoe ze de muren en gordijnen kunnen vingerverven.
***Levi was here***
pi_52642845
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:59 schreef teigan het volgende:
zon?

Het is hier mistig...
Hier is het heerlijk zonnig. Mag ook wel eens na dagen van regen, regen en nog eens regen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:08:34 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52643009
Haai allemaal
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen allemaal

nog even een laatste bezoekje voordat ik op vakantie ga
dat van een nachtje overnachten op schiphol hebben we ook al wel over nagedacht, maar ik wil eigenlijk ook wel erg graag naar huis na zo'n vermoeiende dag... we vliegen pas savonds en dan moet je natuurlijk weer een paar uur ter plaatste op de luchthaven wachten, van te voren nog een transfer naar luchthaven toe.. en daarnaast is vliegangst ook best vermoeiend...

heb nu bijna alles ingepakt, behalve mijn toilettas... want moet straks nog lekker ff douchen enzo... maar verder ben ik er helemaal klaar voor...
Lief moet zijn koffer nog wel helemaal inpakken

zal zo nog ff op de weegschaal gaan, dan weet ik ook hoeveel de schade is als ik terug komt...
(ook al hoop ik in elk geval stabiel te blijven....)

ennuh liejannuh, vingerverf is leuk!
Geniet van je vakantie!!!

Ik heb gisteren weer gevolleybald, heerlijk... alleen mijn linkerknie vind de blauwe plek niet zo charmant
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52643025
hier is het ook lekker weer
hopelijk in limburg ook komende week
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:11:22 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52643066
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
hier is het ook lekker weer
hopelijk in limburg ook komende week
Nu in elk geval wel...
pi_52643113
Alvast een fijne vakantie toegewenst Miss_S en Beessie-Jen
pi_52643140
Fijne vakantie miss_s en Beessie-Jen!

Hier is het ook mooi weer. Maar goed, daar heb ik nu niets aan omdat ik moet werken
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:28:03 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52643386
bedankt allemaal ga er zeker van genieten tot over 2 weken

ennuh dan moet ik zeker weer 5 topics doorworstelen????

ben nu nog ff muziek op mijn MP3 speler aan het zetten... dat helpt ook wel ontspannen in het vliegtuig...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52643557
Dank voor de felicitaties allemaal.
Deelname aan dit topic had te maken met je start BMI, niet met je eind BMI toch?

Ben nu op mijn werk, is weer eens niet zo veel te doen.

Ik vermoed trouwens wel dat het gezonde BMI morgen weer verdwenen is.
Zo laag kan het toch simpelweg niet blijven?
Maar het is wel op de goede weg

Mijn riem is de afgelopen 2 weken echt gewoon 2 gaatjes opgeschoven. Ben wel wat geshockeerd, gaat wel erg hard nu!
pi_52643586
Op zich toch ook niet zo raar freecell?

Voor zover ik het heb kunnen zien zit je laag qua kcal, en je beweegt nu ineens meer door het hardlopen en zwemmen..
pi_52643640
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef freecell het volgende:

Mijn riem is de afgelopen 2 weken echt gewoon 2 gaatjes opgeschoven. Ben wel wat geshockeerd, gaat wel erg hard nu!
ik heb nog steeds een riem trauma
heb er nu 2 gekocht maar elke keer als ik er een ga kopen ben ik er van overtuigd dat ze er geen in mijn maat hebben (wat onzin is omdat ik echt een smalle taille heb)
pi_52643664
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef teigan het volgende:
Op zich toch ook niet zo raar freecell?

Voor zover ik het heb kunnen zien zit je laag qua kcal, en je beweegt nu ineens meer door het hardlopen en zwemmen..
Het is ook niet zo raar, maar ik moet er nog even aan wennen
pi_52643698
Ik hoop alleen voor je dat je nu straks niet gaat jojoën..

Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?
pi_52643740
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
waarom zou ze gaan jojoen?
als je gewoon gezond door blijft leven gebeurt dat niet
pi_52643806
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
pi_52643825
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:

Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?
Geen idee wat mijn doel is :d Eerst maar eens 75 stabiel en dan rchting 70, maar te weinig is ook niet tof

En inderdaad, ik hoop jojoën te kunnen voorkomen, maar het is wel een risico. gelukkig weet ik mijn eigen valkuilen vrij goed, maar dan nog.
Ik moet gewoon niet meer zo gaan eten als ik gewend was en dat is denk ik wel moeilijk.
pi_52643857
Je ziet het in ieder geval aankomen dat het lastig kan worden, dat is volgens mij al de belangrijkste stap..

en ik heb er wel vertrouwen in dat je de juiste balans vind...
pi_52643876
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster

Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal )... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren :)
pi_52643885
goedemorgen
zo even wat ontbijten en dan richting stage ik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.

ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doen En echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
pi_52644283
Freecell, foto!!!
pi_52644442
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:10 schreef omearos het volgende:
Freecell, foto!!!
Waarvan? van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
pi_52644563
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef teigan het volgende:
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
daar moet je inderdaad opletten
ik kan zelf niet wachten tot dat ik weer begin met school, meer structuur werkt meestal goed voor me
en dan begint dansen ook weer
pi_52644730
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster

Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal )... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren :)
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..

en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net... dus het mag wel wat goedkoper

geen geld hebben zuigt..
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:28:46 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52644733
School Dat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
pi_52644824
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..

en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net... dus het mag wel wat goedkoper

geen geld hebben zuigt..
Ik vond het ook al erg duur ja.
Zoek ook maar een beetje in arnhem hoor, dat kan ook wel. Dat ik bv na school ofzo ga.
En als ik mijn rijbewijs heb, valt arnhem nog wel mee. Maar verder echt niet
pi_52644918
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Ja doei.
pi_52645157
Even offtopic spam

Pluisje is bezig met trouwen in het stadhuis in Delft en het is hier live te volgen
pi_52645332
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Weet ik niet? Ik ga nu eerst het huis schoonmaken, en lekker met de honden bezig zijn, nu het z'n mooi weer is. Ik kijk daarvoor wel ff na het weekend ofzo
pi_52645403
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
pi_52645492
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
zo even wat ontbijten en dan richting stage ik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.

ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doen En echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
Ja, het zal vast meevallen
Ik probeer eerst wel eens een klein incidenteel meetje

Gaan we maandag weer aquarobicen?
pi_52645702
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef Miss_S het volgende:
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
doei!!!!
Ja doei.
pi_52646651
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarvan? van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
Van jou natuurlijk, voor en na foto's Mag ook vanavond hoor
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef Sjeen het volgende:
School Dat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
Dat zou ik ook wel weer willen
pi_52646674
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

doei!!!!
ben nog steeds niet weg
pi_52646949

P&O is akkoord word maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in

Ja doei.
pi_52646959
Gefeliciteerd
pi_52647028
dank!

en WOW zit weer pas op 53%
Ja doei.
pi_52647119
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef motorbloempje het volgende:

P&O is akkoord word maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in

GEFELICITEERD!

(en uh, misschien een domme vraag, maar wat je zit maar op 53%)
pi_52647189
WOW World of Warcraft download

en dank ben echt opgelucht
Ja doei.
pi_52647381
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
WOW World of Warcraft download

en dank ben echt opgelucht
Oh dat spel, dat doet een vriendin van mij, zij is er helemaal aan verslaafd.
En dat je opgelucht bent, kan ik me goed inbeelden ja.
pi_52647807
Gefeliciteerd motorbloempje!!!

Ik krijg volgende week meer te horen over een eventueel baantje voor mij op de universiteit, mocht ik niets op een middelbare school vinden...
pi_52648413
Teigan, je hebt een PM
It is your friends who make your world!
pi_52648951
gezien, en je hebt er één terug Ikiskoel
pi_52649344
Weekend!
pi_52649707
Vingerverf werd tof bevonden door zowel de jarigen als de ouders.
En het is hier echt heerlijk zonnig.
pi_52650066
Hier ook ja

Ik ga zo even een kijkje nemen op de kermis, met mijn nichtje en neefje
pi_52650200
Het is gewoon warm
Zojuist met de honden gelopen, maar 't zweet staat weer op mijn voorhoofd
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:56:14 #258
4177 Jojogirl
pi_52650558
Motorbloempje, gefeliciteerd met dat het helemaal rond is nu.

Hier is het ook best lekker weer volgensmij. Maar m'n kamer zit ingebouwd tussen allemaal tijdelijke bijgebouwen dus ik zie geen hemel.

Ik verveel me trouwens dood hier. Genoeg te doen, maar ik heb geen zin vandaag. Straks naar de psycholoog en daarna softballen en daar heb ik ook al geen zin in (waarschijnlijk ben ik reserve).

[ Bericht 19% gewijzigd door Jojogirl op 24-08-2007 15:02:02 ]
pi_52651154
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
pi_52651573
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
Nice
Kun je mooi van het zonnetje gaan genieten

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 24-08-2007 16:10:50 (gefixt) ]
pi_52651920
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.

Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
pi_52651990
ik heb weer vanalles gedaan

de badkamer een hele goede beurt gegeven de hele boven gestofzuigd
beneden achterkant ramen gewassen

dus ik heb mijn beweging voor vanDaag iig weer gehad
en ik ben nu ook echt moe
pi_52652474
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.

Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
Luierdagjes zijn ook best prima!

Ik heb net les 7 gelopen, maar eigenlijk was het er iets te warm voor, ben nu behoorlijk verhit.
pi_52652611
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:16:38 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52653022
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef teigan het volgende:
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
*Herinnering om Evy op iPod te zetten*

Ik kreeg ook een oproep van Sanquin van de week, gelijk maar even gebeld want ik mag pas april volgend jaar weer geven.

Vinden jullie ook niet dat het eigenlijk een heerlijk rustig dagje is vandaag?
pi_52653131
Ik heb allemaal snoepjes op Het ging zo goed en vanmiddag kon ik me totaal niet meer beheersen.
Moest vandaag werken terwijl ik super moe ben en ik eigenlijk wil slapen, heb ook een beetje hoofdpijn. Dat zijn echt van die momenten dat ik de controle een beetje verlies en ga snoepen.

Maar... ik ga zo even naar m'n nieuwe (deeltijd) opleiding fietsen om me in te schrijven en daarna huphup naar het zwembad om met SQ baantjes te zwemmen! Vanavond maar iets lichts eten, misschien valt de schade dan morgen mee. Was net zo leuk aan het afvallen, zou zonde zijn als ik dat nu weer verpest...
***Levi was here***
pi_52653154
hier geen rustig dagje
Gesprek met stagebegeleiders gehad (eentje was het vergeten en kwam uiteindelijk uur te laat) en ik moet vrijdag mijn verslag inleveren Dus nu flink in de stress. En dan vanaf 3 september 2de deel van mijn stage meteen, en dan mag ik eigenlijk niks ernaast doen, terwijl ik ook colleges moet volgen.
Zit nu echt te stressen, ik doe al te lang over mijn studie en alles wat ik komend kwartiell niet kan doen moet volgend jaar alsnog
pi_52653200
Poeh, dat is vervelend omearos. Is het verslag op tijd af te krijgen? En heb je daarna nog een kans om het te verbeteren?

Kijk even rustig of er een oplossing gevonden kan worden, hoe lang is die stage nog?
pi_52653291
Succes met hard doorwerken, omearos!

En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer

* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandag Niks aan.
pi_52653328
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
pi_52653411
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef teigan het volgende:
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
Ik heb ook het hele weekend nachtdienst Ik hoor nu ook op bed te liggen, want ik heb maar 3 uur geslapen of zo.
pi_52653455
Tijdens het 2de deel kan ik het nog verbeteren, het wordt een onderdeel van het eindverslag.
Ik moet daarna nog 7 weken, dat is meteen het eerste kwartiel. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, maar de stress is nu wel hoog ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen, ben al 8ste jaars (nu 4de jaars in deze studie, maar hele studietijd telt, ik had niet moeten overstappen )
pi_52653495
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Succes met hard doorwerken, omearos!

En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer

* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandag Niks aan.
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam. Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
***Levi was here***
pi_52653518
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef omearos het volgende:
ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen,
Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?
pi_52653550
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Levitation het volgende:

Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam. Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
En dat hoort ook zo Ik moet mijn weekend ook maar wat voller gaan plannen dan de heel tijd alleen thuis zitten. Freecell, kan ik zondag bij je slapen als jullie naar de kerk zijn? (en dan neem ik eventueel mijn skates mee, teigan )
pi_52653614
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?
Ik heb periodes dat ik maar 1 vak heb of zelfs helemaal niks, en periodes dat ik 6 vakken tegelijk heb met continu overlap. In het eerste kwartiel moet ik een project overdoen wat ik vorig jaar niet gehaald heb, maar dat kan dus dit jaar ook niet, wordt dus volgend jaar.
pi_52653740
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef omearos het volgende:

Ik heb periodes dat ik maar 1 vak heb of zelfs helemaal niks, en periodes dat ik 6 vakken tegelijk heb met continu overlap. In het eerste kwartiel moet ik een project overdoen wat ik vorig jaar niet gehaald heb, maar dat kan dus dit jaar ook niet, wordt dus volgend jaar.
Nou, fijne spreiding van werkdruk maar weer. Not En balen dat je tot volgend jaar moet wachten met dat vak wat je over moet doen. Gewoon even door de zure appel bijten klinkt het handigst, maar niet als je al overspannen bent natuurlijk.
pi_52653930
En je kan dat project niet in een ander kwartiel doen, in overleg met de docent?

Denk toch wel aan jezelf omearos, anders ben je nog verder van huis..
Isa, wij hebben hier ook eventueel nog wel een bed staan hoor... En wij doen niet echt aan uitslapen..
pi_52653965
Tja, krijg je met keuzevakken uit andere studies, vakken uit verschillende jaren en een rooster waarin je eigenlijk alle vakken voor alle masters zou kunnen volgen zonder overlap, maar ja, ik doe maar 1 master
Ik heb in het verleden een burn-out gehad, en heb geen zin in herhaling waardoor ik nu al in de stress schiet als ik denk dat ik het veel te druk ga krijgen.

Ik ga voor komende week ook een andere werkplek zoeken, hier zijn bijna altijd wel mensen aan het praten of er staat muziek aan, mensen lopen in en uit, praatje maken. Erg gezellig, maar niet handig als je moet typen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:47:42 #280
13151 crew  Rewimo
pi_52654021
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:42 schreef octopussy het volgende:
Even offtopic spam

Pluisje is bezig met trouwen in het stadhuis in Delft en het is hier live te volgen
Hee, daar was ik vanmorgen
pi_52654975
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, daar was ik vanmorgen
Jij komt toch op best veel FOK! huwelijken om foto's te maken
pi_52655474
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat hoort ook zo Ik moet mijn weekend ook maar wat voller gaan plannen dan de heel tijd alleen thuis zitten. Freecell, kan ik zondag bij je slapen als jullie naar de kerk zijn? (en dan neem ik eventueel mijn skates mee, teigan )
Ja hoor, kan wel
Alleen ik moet werken tot maximaal 4 uur. Maarten is wel thuis.
PM anders even, of MSN
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:50:11 #283
13151 crew  Rewimo
pi_52655718
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Riann het volgende:
Jij komt toch op best veel FOK! huwelijken om foto's te maken
Ik heb er nu drie gefotografeerd
pi_52655763
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb er nu drie gefotografeerd
Ik dacht dat je er al op meer was geweest maar wel leuk natuurlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:10:42 #285
13151 crew  Rewimo
pi_52656183
Grappig om in het trouwen-topic screenshots te zien waar ik ook op sta Ik zie daar een enorm verschil met de Rewimo van 2 jaar geleden...
pi_52656266
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Teigan, je hebt een PM
ikiskoel ga je iedereen aan een baan helpen of zo?

had toen ik klaar was met werken een voicemail, van eneco, dat ze een vacature hadden die perfect bij me paste. daar ga ik dus wel mooi op reageren, want bol.com is wel leuk, maar na 3 dagen werken merk ik al dat het eigenlijk helemaal niets voor mij is, dat het alleen maar mooi is om even het tekort aan geld aan te vullen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:19:00 #287
13151 crew  Rewimo
pi_52656357
Welja g-b, gewoon jobhoppen tot je iets vindt wat ècht leuk is Tof dat ze je zelf vragen!
pi_52657541
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Welja g-b, gewoon jobhoppen tot je iets vindt wat ècht leuk is Tof dat ze je zelf vragen!
jup en als deze baan en ja word, dan is het nog mooi ook nog, want dit is ook in de richting van de opleiding die ik heb gedaan, ben ik tenminste nog een beetje bezig met juridisch
pi_52659359
GB, spannend weer met een nieuwe vacature. Ik hoop dat je nu met je neus in de boter valt

Rewimo, je zag er op de webcam goed uit! Die kleur roze (voor zover ik kon zien) staat je erg leuk.

Omearos, ik kan me een beetje indenken in je situatie. Ben altijd zo jaloers op mensen die door hun studie heen vliegen. Het is gewoon ploeteren en als je (zoals ik) niet stressbestendig bent dan is het best een zware opgave. Op je eigen tempo kunnen werken is wel zo prettig dan. Studeren is goed, maar je moet er niet aan onderdoor gaan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:31:44 #290
13151 crew  Rewimo
pi_52659834
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef octopussy het volgende:
Rewimo, je zag er op de webcam goed uit! Die kleur roze (voor zover ik kon zien) staat je erg leuk.
Dank je wel Kwam door die kilo natuurlijk
pi_52660044
Ik wil ook Rewimo in roze zien
pi_52660171
Er staan een paar screenshots in het trouwen topic Isa, Rewimo staat er ook op. Ik vond het tof om even een bruiloft te zien in 'ons' toekomstige zaaltje. Jullie komen dus volgend jaar ook op de webcam
pi_52660206
Dan ga ik die beelden even bekijken om te zien waar je moet zitten om niet in beeld te komen
pi_52660436
dat kan niet, want er zijn 2 webcams of je moet bij de huwelijksambtenaar gaan zitten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:04:41 #295
13151 crew  Rewimo
pi_52660728
Onder de webcam gaan staan Er zijn shots waarop ik niet in beeld ben, dus het kan wel. Maar ja, ik was de enige die rond mocht lopen
pi_52661269
heb niet-hebben van internet zorgt er voor dat ik elke keer minstens twee topics kan gaan bijlezen Gefeliciteerd alle mensen met de mooie resultaten en positieve berichten!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_52661334
Dat is druk omearos, jammer dat je het niet beter kan verdelen.

Het is echt lekker weer om te gaan lopen. Ik ben duidelijk een diesel, de eerste 2 x 8 minuten gingen niet goed, de twee keer daarna waren juist makkelijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52662480
Vanmiddag ben ik gaan zwemmen, doel was 52 baantjes van 25 meter, net als afgelopen woensdag. Kreeg ik mooi na 34 baantjes kramp in mijn kuiten, heb ik sinds mijn tienertijd geen last meer van gehad (bij 't zwemmen). Ik ben het bad maar uit gegaan, kon met moeite nog naar de kant komen. Toen maar even lekker zitten bubbelen in 't bubbelbad. Vond het wel ronduit *** om te moeten stoppen met zwemmen op nog geen 2/3 van mijn doel. Hopelijk gaat het komende woensdag weer beter.

Net maar even muziek opgezet en 20 minuten gebuikdanst, was lekker... en nu had ik gelukkig geen last van kramp, alleen een beetje stijve spieren van de kramp van vanmiddag. Ben nu helemaal bezweet. Ga ff lekker douchen en dan slapen. Mogen m'n huis maar eens schoonmaken, ook goed voor de lijn.
***Levi was here***
pi_52664199
Och, dat heb ik vroeger ook wel eens gehad bij het zwemmen, echt heel pijnlijk. Maar kanme niet herinneren wanneer ik dat voor het laatste heb gehad zeg. Maar na het warme bubbelbad was het vast voor het grootste deel alweer weg
pi_52665189
Heb dat ook wel eens bij het duiken. Spieren koelen best wel af in het water en als je toch vermoeide spieren hebt dan krampen ze sneller. Had je nou nog gefietst Levi? Dan is het helemaal niet zo raar natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')