Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
daarom kan je dat maar beter op een hometrainer proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
![]()
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen
Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
de trial zit al op 15%...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Kom je op onze server, motorbloempje?
Ik heb geen kilometerteller op mijn nieuwe fiets, maar het ding gaat hard genoeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
![]()
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen
Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
Ja, leuk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.
Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekstquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
nou, als je ff de server PMt, dan moet 't wel goed komen.. had namelijk niet het idee dat ik met de trial meteen elke server zou kunnen kiezen enzo.., maar blijkbaar welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Isabeau het volgende:
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
nóg leuker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?
@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
Who caresquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.![]()
Wacht maar tot ik iedereen fatso begin te noemenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares![]()
motorbloempje, je hebt een PM![]()
D'r komt nu zo iemand binnen??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
Dat wil ik zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.![]()
en terugquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares![]()
motorbloempje, je hebt een PM![]()
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.quote:
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)quote:
drank is slecht voor de lijn menquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
Hips. Echt niet. Het helpt juist om te vergeten dat we zo dik zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
drank is slecht voor de lijn men
foei!
Ik ben er behoorlijk mee afgevallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
drank is slecht voor de lijn men
foei!
je moet ook niet alleen maar drinkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er behoorlijk mee afgevallen![]()
ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
je moet ook niet alleen maar drinken
Proost. Of blubberbillen en wiebelbuiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ook doen gaat*
*pakt bier*
nah...
Toen mijn zusje in het ziekenhuis lag ging ze ook gewoon in haar badjas naar de winkels. Ik vind daar niks vreemds aan eigenlijk... Het kost veel energie om je om te kleden als je ziek bent en al weinig energie hebt. Bovendien had ze een sonde en het is makkelijker om gewoon je pyjama aan te laten en daar een badjas over heen te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)
Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
Wowquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen
Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!
Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!![]()
Ahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:10 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, dat is tof! Nu moet je weg uit dit topic
Ik denk dat de moeder meer voor het tweede zal gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:43 schreef Liejannuh het volgende:
Help! Wat is leuker voor een 3 jarige tweeling?!
- vingerverf met stempelkussen
- tekensjablonen
Ik heb geen verstand van kinderen.
Zij heeft het recht om hier te posten, net zo goed als jij en ik. Niemand kan het haar verbieden want dit is een openbaar forumquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als Miss_S hier mag posten mag Freecell dat ook!
![]()
Freecell is lief!En ze is heeeel goed bezig!
![]()
Misschien moet je de jarige nog wel even voordoen hoe ze de muren en gordijnen kunnen vingerverven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier Beesie Jen!
En de vingerverf is ingepakt, ik ga een uurtje in het zonnetje fietsen.
Hier is het heerlijk zonnig.quote:
Geniet van je vakantie!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen allemaal
nog even een laatste bezoekje voordat ik op vakantie ga
dat van een nachtje overnachten op schiphol hebben we ook al wel over nagedacht, maar ik wil eigenlijk ook wel erg graag naar huis na zo'n vermoeiende dag... we vliegen pas savonds en dan moet je natuurlijk weer een paar uur ter plaatste op de luchthaven wachten, van te voren nog een transfer naar luchthaven toe.. en daarnaast is vliegangst ook best vermoeiend...
heb nu bijna alles ingepakt, behalve mijn toilettas... want moet straks nog lekker ff douchen enzo... maar verder ben ik er helemaal klaar voor...
Lief moet zijn koffer nog wel helemaal inpakken
zal zo nog ff op de weegschaal gaan, dan weet ik ook hoeveel de schade is als ik terug komt...
(ook al hoop ik in elk geval stabiel te blijven....)
ennuh liejannuh, vingerverf is leuk!
Nu in elk geval wel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
hier is het ook lekker weer
hopelijk in limburg ook komende week
ik heb nog steeds een riem traumaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef freecell het volgende:
Mijn riem is de afgelopen 2 weken echt gewoon 2 gaatjes opgeschoven.Ben wel wat geshockeerd, gaat wel erg hard nu!
Het is ook niet zo raar, maar ik moet er nog even aan wennenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef teigan het volgende:
Op zich toch ook niet zo raar freecell?
Voor zover ik het heb kunnen zien zit je laag qua kcal, en je beweegt nu ineens meer door het hardlopen en zwemmen..
waarom zou ze gaan jojoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat je nu straks niet gaat jojoën..
Geen idee wat mijn doel is :d Eerst maar eens 75 stabiel en dan rchting 70, maar te weinig is ook niet tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat je nu straks niet gaat jojoën..
Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?
Waarvan?quote:
daar moet je inderdaad oplettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef teigan het volgende:
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster
Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal)... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren
:)
Ik vond het ook al erg duur ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..
en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net...dus het mag wel wat goedkoper
![]()
geen geld hebben zuigt..
Weet ik niet? Ik ga nu eerst het huis schoonmaken, en lekker met de honden bezig zijn, nu het z'n mooi weer is. Ik kijk daarvoor wel ff na het weekend ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Ja, het zal vast meevallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen![]()
zo even wat ontbijten en dan richting stageik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.
![]()
ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doenEn echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
![]()
doei!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef Miss_S het volgende:
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
Van jou natuurlijk, voor en na foto'squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarvan?van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
Dat zou ik ook wel weer willenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef Sjeen het volgende:
SchoolDat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef motorbloempje het volgende:![]()
P&O is akkoordword maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in
![]()
![]()
Oh dat spel, dat doet een vriendin van mij, zij is er helemaal aan verslaafd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
WOWWorld of Warcraft download
en dank![]()
ben echt opgelucht
![]()
Nicequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
Luierdagjes zijn ook best prima!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.
Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
*Herinnering om Evy op iPod te zetten*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef teigan het volgende:
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
Ik heb ook het hele weekend nachtdienstquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef teigan het volgende:
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Succes met hard doorwerken, omearos!
En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer![]()
* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandagNiks aan.
Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef omearos het volgende:
ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen,
En dat hoort ook zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Levitation het volgende:
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam.Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
![]()
Ik heb periodes dat ik maar 1 vak heb of zelfs helemaal niks, en periodes dat ik 6 vakken tegelijk heb met continu overlap. In het eerste kwartiel moet ik een project overdoen wat ik vorig jaar niet gehaald heb, maar dat kan dus dit jaar ook niet, wordt dus volgend jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?
Nou, fijne spreiding van werkdruk maar weer. Notquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef omearos het volgende:
Ik heb periodes dat ik maar 1 vak heb of zelfs helemaal niks, en periodes dat ik 6 vakken tegelijk heb met continu overlap. In het eerste kwartiel moet ik een project overdoen wat ik vorig jaar niet gehaald heb, maar dat kan dus dit jaar ook niet, wordt dus volgend jaar.
Hee, daar was ik vanmorgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:42 schreef octopussy het volgende:
Even offtopic spam![]()
Pluisje is bezig met trouwen in het stadhuis in Delft en het is hier live te volgen![]()
Ja hoor, kan welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat hoort ook zoIk moet mijn weekend ook maar wat voller gaan plannen dan de heel tijd alleen thuis zitten. Freecell, kan ik zondag bij je slapen als jullie naar de kerk zijn?
(en dan neem ik eventueel mijn skates mee, teigan
)
Ik heb er nu drie gefotografeerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Riann het volgende:
Jij komt toch op best veel FOK! huwelijken om foto's te maken![]()
ikiskoel ga je iedereen aan een baan helpen of zo?quote:
jupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Welja g-b, gewoon jobhoppen tot je iets vindt wat ècht leuk isTof dat ze je zelf vragen!
Dank je welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:14 schreef octopussy het volgende:
Rewimo, je zag er op de webcam goed uit! Die kleur roze (voor zover ik kon zien) staat je erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |