Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
daarom kan je dat maar beter op een hometrainer proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
![]()
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen
Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
de trial zit al op 15%...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Kom je op onze server, motorbloempje?
Ik heb geen kilometerteller op mijn nieuwe fiets, maar het ding gaat hard genoeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij.Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
![]()
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen
Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
Ja, leuk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.
Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekstquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
nou, als je ff de server PMt, dan moet 't wel goed komen.. had namelijk niet het idee dat ik met de trial meteen elke server zou kunnen kiezen enzo.., maar blijkbaar welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Isabeau het volgende:
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
nóg leuker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?
@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
Who caresquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.![]()
Wacht maar tot ik iedereen fatso begin te noemenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares![]()
motorbloempje, je hebt een PM![]()
D'r komt nu zo iemand binnen??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
Dat wil ik zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.![]()
en terugquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares![]()
motorbloempje, je hebt een PM![]()
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.quote:
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)quote:
drank is slecht voor de lijn menquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
Hips. Echt niet. Het helpt juist om te vergeten dat we zo dik zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
drank is slecht voor de lijn men
foei!
Ik ben er behoorlijk mee afgevallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
drank is slecht voor de lijn men
foei!
je moet ook niet alleen maar drinkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er behoorlijk mee afgevallen![]()
ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
je moet ook niet alleen maar drinken
Proost. Of blubberbillen en wiebelbuiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ook doen gaat*
*pakt bier*
nah...
Toen mijn zusje in het ziekenhuis lag ging ze ook gewoon in haar badjas naar de winkels. Ik vind daar niks vreemds aan eigenlijk... Het kost veel energie om je om te kleden als je ziek bent en al weinig energie hebt. Bovendien had ze een sonde en het is makkelijker om gewoon je pyjama aan te laten en daar een badjas over heen te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)
Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
Wowquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen
Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!
Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!![]()
Ahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |