abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52633835
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij. Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen ) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52634658
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn top buiten ligt rond de 36km/u op vlakke weg. Maar dat kan ik niet lang, meestal rij ik zo'n 22km/u en dan rij je de meeste fietsers al voorbij. Met tegenwind is het soms erg frustrerend, dan kom ik met moeite aan de 16-17km/u.
Heb 1 keer 49km/u op mijn standaard damesfiets (met fietstassen ) gereden, was heuvel af... alleen was dat dood eng, m'n fiets begon te wiebelen en te piepen Dus toen maar weer gewoon rustig aan gedaan.
daarom kan je dat maar beter op een hometrainer proberen
pi_52634730
whaaa

ik heb een hippe laptop

(en zit nu samen met op de bank, hij ook met zijn laptop, romantisch te tikken )

straks 's kijken naar WoW dat kan namelijk met deze laptop
Ja doei.
pi_52636554
Kom je op onze server, motorbloempje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52636641
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Kom je op onze server, motorbloempje?
de trial zit al op 15%...

eerst die dus maar eens doorstaan en leuk vinden, en mocht het allemaal puik zijn, dan, wie weet

was net nog naarstig naar je op zoek omdat ik de trial niet kon vinden nou ja, niet op de officiele site, waar stond: 'ook voor trial versie hier klikken'.

heet daar alleen geen motorbloempje maar mn ondertitel op het chocoladeforum
Ja doei.
pi_52636672
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52636679
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb geen kilometerteller op mijn nieuwe fiets, maar het ding gaat hard genoeg.
Maar afijn, heerlijk om buiten te zijn. Lekker tegen de wind in fietsen, zwaar gefrustreerd raken omdat je dat laatste stukje de wind altijd echt tegen hebt en omdat het daar nogal een tochtgat is en dan kom je thuis en dan kun je heerlijk een kopje thee drinken.

Zo dan ga ik nu mijn bed opzoeken. Morgenochtend eerst een kinderverjaardag (wie verzint dat nou, een verjaardag op vrijdagochtend?! ) en dan een middagje werken en dan beelden kijken in Den Haag.
pi_52636729
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.

Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
pi_52636742
Op vrijdagochtend!? Wat bizar! Moet je niet werken morgenvroeg? En over dat wind tegen kan ik wel meepraten, heel erg vervelend Ik ben thuis opd e bank geploft en Dennis kwam met water en een ijslollie aanzetten
pi_52636761
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Burp. Ik heb vanavond ge-mini-meet met SeaOfLove. Niet dieetverantwoord, wel leuk.

Moet zeggen, ik heb de smaak te pakken. IRL meeten is leuker dan online (wat jij, Octo).
Misschien toch ook eens een dieetmeet bezoeken!
Ja, leuk!
pi_52636826
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, leuk!
Ik ben namelijk irl veel leuker dan als ik alleen maar tiep
pi_52636860
Ik ga morgenmiddag werken. En dan meeten met K_man.
En het is een kinderverjaardag van een hele leuke tweeling die 3 wordt, dus daar wil ik wel moeite voor doen op zich. Anders zie ik die kinderen helemaal nooit.

Minimeeten is altijd leuk ColdFeet! Dieetclubmeetings zijn ook altijd erg gezellig, dus gewoon een keer komen!
pi_52636880
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
pi_52636926
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Isabeau het volgende:
uh, met een trial moet je ook een server kiezen hoor, ik begrijp je even niet denk ik
nou, als je ff de server PMt, dan moet 't wel goed komen.. had namelijk niet het idee dat ik met de trial meteen elke server zou kunnen kiezen enzo.., maar blijkbaar wel

de laptop die ik van mn ouders heb gehad
Ja doei.
pi_52636935
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat is dan jammer want ik ben leuker in tekst
Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?

@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
pi_52636965
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

nóg leuker?

dat kán niet

Ja doei.
pi_52637012
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bummer. Kan ik onze date nog cancellen, dan?

@Lianne: dat geloof ik, maar grote groepen vrouwen zijn voor mij nou niet de ideale omstandigheid om me op mn gemak te voelen...
Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
pi_52637059
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Geloof me, dit zijn leuke vrouwen.
Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.
pi_52637106
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ben gewend aan mannen. Veel mannen. En bovendien ga ik in gezelschap van de dieetclub vast allemaal ongepaste grapjes maken over dikke mensen. Van de zenuwen.
Who cares

motorbloempje, je hebt een PM
pi_52637144
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Who cares

Wacht maar tot ik iedereen fatso begin te noemen
pi_52637194
Ik ben meestal ook lichtelijk allergisch voor grote groepen vrouwen, maar met de dieetclub gaat het goed en met mijn voetbalteam op het werk ook!
Komt vast omdat het niet allemaal van die modepopjes zijn.

Zo, en nu echt naar bed.
pi_52637221
Slaap lekker, Liejannuh!
pi_52637314
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
pi_52637364
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf het raar vinden...je loopt gewoon, je bent niet helemaal out, maar je komt naar het ziekenhuis in pyjama, badjas en op slippers. Ik heb dat nog nooit begrepen.
D'r komt nu zo iemand binnen??
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 23:51:28 #175
43556 miss_dynastie
pi_52637370
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat wil ik zien
pi_52637439
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Who cares

en terug

ah, en ook van Vork (nou ja, ik dan, jij niet of misschien wel, weet ik veel )
Ja doei.
pi_52637447
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat wil ik zien
Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
pi_52637468
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:51 schreef conleche het volgende:

D'r komt nu zo iemand binnen??
Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)

Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
pi_52637496
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Daarnaast ben ik vreselijk ongevoelig en onhartelijk. Op internet valt dat niet zo op, maar in het echt wel.
En ik ben nu ook een beetje teut
drank is slecht voor de lijn men

foei!
Ja doei.
pi_52637529
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

foei!
Hips. Echt niet. Het helpt juist om te vergeten dat we zo dik zijn
pi_52637549
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:

foei!
Ik ben er behoorlijk mee afgevallen
pi_52637929
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben er behoorlijk mee afgevallen
je moet ook niet alleen maar drinken
Ja doei.
pi_52637943
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef motorbloempje het volgende:

je moet ook niet alleen maar drinken
oh

maar dat hielp dus wel!
pi_52637988
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh

maar dat hielp dus wel!
*ook doen gaat*

*pakt bier*

nah...
Ja doei.
pi_52638012
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*ook doen gaat*

*pakt bier*

nah...
Proost. Of blubberbillen en wiebelbuiken.

Welterusten
pi_52638258
Slaap lekker ColdFeet.

Komt net een 2e persoon in (rode) badjas binnen
pi_52638315
ik ga zo maar eens bedwaarts... kan WoW even fijn downloaden en ik slapen...
Ja doei.
pi_52638334
voor je alle updates hebt...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 02:07:59 #189
57434 Marloes
Digital Love
pi_52639686
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, en het gebeurt wel vaker....en dan mensen die nog gewoon lopen, je gewoon aan kunnen spreken etc. Dan kan je toch ook heel even iets anders aantrekken voor je naar het ziekenhuis gaat? (en ze moest naar de huisartsenpost, niks acuuts oid)

Ik vind het ook raar dat als mensen in het ziekenhuis liggen ze in badjas in de openbare hal naar winkeltjes gaan of zo. Doe dan wat aan! Net alsof 'ziek zijn' een excuus is om in openbare gelegenheden er zo bij te lopen... Of ben ik nou raar?
Toen mijn zusje in het ziekenhuis lag ging ze ook gewoon in haar badjas naar de winkels. Ik vind daar niks vreemds aan eigenlijk... Het kost veel energie om je om te kleden als je ziek bent en al weinig energie hebt. Bovendien had ze een sonde en het is makkelijker om gewoon je pyjama aan te laten en daar een badjas over heen te doen.
Wel raar idd als je naar de huisartsenpost gaat met je pyjama aan terwijl het niet dringend is.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:17:18 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52640887
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen

Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!

Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52640910
feli rewimo

have fun iedereen ik ga weer richting werk, enne niet al te snel kletsen he
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:34:23 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52640965
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:38:58 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52640985
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan, zie net als gisteren .3 achter de komma, mooi, in elk geval niet aangekomen

Ik kijk nog eens goed, staat er 97 vóór de komma!

Zomaar ineens een kilo afgevallen, na al die tijd!
Wow lekker hoor!!
pi_52641053
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga een bruiloft fotograferen. Tot vanmiddag of vanavond of zo
Ah Goede berichten en leuke dingen doen

@Isa wat hébben die mensen dan, dat ze in badjas komen?
Met een gebroken enkel oid kan ik het me voorstellen, dan is een broek aantrekken wel lastig. Al zou ik dan een rok aandoen

check m'n BMI
pi_52641109
Rewimo , lekker zeg, dat er nu toch ineens nog wat af is...

freecell, ik dacht dat jij vandaag niet woog
Maar mooi hoor!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52641352
freecell wat goed
Heb je eigenlijk al foto's van je bruiloft gepost of heb ik die gemist? Wordt nu toch wel benieuwd.

Lekker Rewimo, toch weer iets er af.

Ik kan me voorstellen dat gewone kleren soms erg vervelend zitten, bijv. na een buikoperatie. Ik ben blij dat ik ruim voor mijn bevalling al kleren voor 'de terugweg' had ingepakt, anders had ik ook in een nachthemd naar huis gemoeten. Daar dacht ik toen echt niet meer aan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52641622
Jeetje, freecell, je hebt een gezond BMI
En Rewimo: lekker hoor weer die kilo eraf

CF: ik ben ook zo'n type die liever mannen om zich heen heeft. Totdat wij op de afdeling een keer erachter waren dat op onze typische mannenomgeving maar 3 mannen rondliepen terwijl we met zijn 16-en zijn. En deze vrouwen zijn echt niet eng. Gewoon een keer komen, we zijn niet eng .
pi_52641696
gefeliciteerd Freecell
2 weken geleden kon ik dat ook zeggen maar op het moment ff niet
pi_52641925
Gefeliciteerd Rewimo en Freecell
Wat gaat het de laatste dagen ineens lekker met het afvallen bij een aantal

@ Coldfeet, ik ben normaalgesproken ook liever in een groep mannen, ik heb niks met van die meisje-meisjes, maar bij de dieetclub zijn die er ook niet. Van dat typische vrouwengedrag waar ik zo de kriebels van krijg heb ik nog niks gezien bij een meet.
pi_52641927
Freecell, dat is tof! Nu moet je weg uit dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')