Ik heb een doosje van Twinings op mijn werk staan, maar ik vind die van AH ook lekker. Die van de Lidl heb ik nog nooit geprobeerd, moet ik maar eens gaan doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Rewimo het volgende:
De pepermuntthee van de Lidl is ook lekkerWij hebben hier trouwens ook munt in de tuin staan.
Ik krijg trek in thee
Wat goed zeg! Lekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:42 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn onderzoeksplan opgestuurt, en ik heb hem nu al weer terug...
En als ik hem verbeterd heb, mag ik weer verder met het volgende stuk...
Dit gaat echt ineens hard
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:16 schreef Riann het volgende:
vanavond uiteten bij de griek
smam is 50 geworden vandaag zaterdag dus ook een feestje
wat is deze week toch weer goed voor de lijn![]()
![]()
Het is wel heel makkelijk te vinden en het wijst zich ook vanzelf waar je (lang) moet parkeren, maar het is wel ontzettend druk op vrijdagmiddag. Dus ik zou een uurtje speling nemen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Riann gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
Isa bedankt voor het succes wensen voor het vliegen
ennuh zoals net als iemand postte, ik moet gewoon proberen te genieten en denken aan de bestemming, dan valt het vast wel weer mee... (zoals de laatste paar keer ook).
Heb wel onwijs veel zin om lekker in dat warme klimaat te zijn en lekker een beetje zon te pakken, want dat is me dit jaar in Nederland niet echt gelukt... (veel werken op juist de zonnige dagen...)
straks nog ff met vriendlief bij mijn ouders eten... en dan morgenochtend de laatste dingen regelen.. en dan smiddag richting schiphol!
ennuh ik heb nog nooit naar schiphol gereden... is dat een beetje te doen? beetje makkelijk te vinden? en is het niet onwijs druk op vrijdagmiddag????
Tip: neem de trein.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh ik heb nog nooit naar schiphol gereden... is dat een beetje te doen? beetje makkelijk te vinden? en is het niet onwijs druk op vrijdagmiddag????
haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tip: neem de trein.![]()
Ja, het is druk op vrijdagmiddag en ja, schiphol is prima te vinden (borden!!).![]()
In ieder geval heel veel plezier op vakantie!![]()
![]()
en niemand die jullie wil komen ophalen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...
Is een Schiphol-taxi geen idee dan? Die heb ik ook vaak geboekt toen ik nog in het Noorden woonde. Ze komen je thuis halen en ophalen van Schiphol wanneer je maar wilt en het is, denk ik, goedkoper dan parkeren bij Schiphol.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...
schipholtaxi is voor ons duurder dan zelf rijden en parkeren (smart parking is 85 euro voor 15 dagen)...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Is een Schiphol-taxi geen idee dan? Die heb ik ook vaak geboekt toen ik nog in het Noorden woonde. Ze komen je halen en ophalen wanneer je maar wilt en het is, denk ik, goedkoper dan parkeren bij Schiphol.
je kan het toch vragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
schipholtaxi is voor ons duurder dan zelf rijden en parkeren (smart parking is 85 euro voor 15 dagen)...
en tja iemand die ons moet komen ophalen midden in de nacht?? (mijn ouders wonen op 2,5 uur van schiphol en schoonouders op 3 uur....) dus ik vind dat niet echt een optie om iemand met die last op te zadelen....
Nou, midden in de nacht zou ik daar ook niemand mee willen lastigvallen, hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je kan het toch vragen
daar zijn vrienden en familie voor
Ligt eraan. Als er geen andere optie is, ja, dan kies je daarvoor, maar 85 euro, daar zou ik persoonlijk mijn vrienden voor laten slapen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je kan het toch vragen
daar zijn vrienden en familie voor
tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als er geen andere optie is, ja, dan kies je daarvoor, maar 85 euro, daar zou ik persoonlijk mijn vrienden voor laten slapen.
ja dat is waar maar van af mij is het ook nog een paar uur naar schipholquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ligt er misschien ook aan waar je woont......
Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijnequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragen
.......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Levitation het volgende:
Nog even wat mosterd na de maaltijd:![]()
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.![]()
Ach, ik heb dit jaar op de terugweg uit China een nacht extra in een 5-sterren hotel geslapen omdat wij in Hongkong stonden en ons vliegtuig nog op schiphol (22 uur vertraging).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
wat doet die fietscomputer precies?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:27 schreef omearos het volgende:
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testenDie heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
Meet snelheid, tijd, afstand, kcalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat doet die fietscomputer precies?
volgens mij heb ik hem hier ook liggenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:09 schreef omearos het volgende:
[..]
Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef omearos het volgende:
[..]
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
dat is wel lekker afvallen tijdens je vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef Elvi het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van DisneyHet was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder
) wéér!
![]()
Het enige wat wel tegenviel was het etenIk heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker
Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen
(wishfull thinking
)
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
op een gewone fiets haal ik dat ook nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef omearos het volgende:
[..]
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal
Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |