abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 14:02:56 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52620663
De pepermuntthee van de Lidl is ook lekker Wij hebben hier trouwens ook munt in de tuin staan.

Ik krijg trek in thee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52620696
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Rewimo het volgende:
De pepermuntthee van de Lidl is ook lekker Wij hebben hier trouwens ook munt in de tuin staan.

Ik krijg trek in thee
Ik heb een doosje van Twinings op mijn werk staan, maar ik vind die van AH ook lekker. Die van de Lidl heb ik nog nooit geprobeerd, moet ik maar eens gaan doen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52621462
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:42 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn onderzoeksplan opgestuurt, en ik heb hem nu al weer terug...
En als ik hem verbeterd heb, mag ik weer verder met het volgende stuk...
Dit gaat echt ineens hard
Wat goed zeg! Lekker!
Ik heb ook een reactie en de wetenschappelijke benadering blijft nog te onderbelicht en daar moet ik echt nog iets aan doen voordat ik een goedkeuring krijg. Nu heb ik wel wat collega's die wel eens studenten hebben begeleid bij het afstuderen, dus die ga ik maar eens lastigvallen zo.
pi_52622252
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:16 schreef Riann het volgende:
vanavond uiteten bij de griek

smam is 50 geworden vandaag zaterdag dus ook een feestje

wat is deze week toch weer goed voor de lijn
gefeliciteerd ;)
(ben ik nu echt de eerste om dat te doen, normaal gaat dat sneller)
pi_52622278
Ik begin net met schrijven en loop nu al vast Ik ben geen held in verslagen schrijven, maar het moet nou eenmaal (en gelukkig komt het elke keer wel weer goed)

Succes met de allerlaatste dingetjes Liejannuh en Teigan
pi_52622323
omearos, vraag gewoon hulp als je er niet uitkomt.. En jij ook succes met het verslag!

Dat had ik ook een hele tijd eerder moeten doen..
Riann, gefeliciteerd met je moeder!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52623147
Ik heb morgen een gesprek met mijn begeleiders, zal dan laten zien wat ik al heb en vragen hoe verder, dat zal vast helpen.

Ik zag net dat ik nog een vak moet toevoegen aan mijn rooster komend kwartiel, en dat valt tegelijk met de sportcursus waar ik me voor had opgegeven Het vak is om de week een hele dag, hopelijk kan ik dan eerder weg (cursus is van 4 tot 5) en anders moet ik iets anders vinden (voor komende vrijdag)

Riann, ook nog gefeliciteerd met je moeder
ik feliciteerde eerst alleen de jarige, moet echt nog wennen om iemand te feliciteren met zijn of haar familielid of partner
pi_52623357
Te snel gebaald
Ik schrijf me in voor dat vak, krijg ik een berichtje dat het vak is gesplitst per master en dat er voor mijn master colleges zijn in februari, dus ik kan me weer uitschrijven en gewoon naar power step gaan als ik daarvoor ingeloot wordt
pi_52624041
Riann gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!

Isa bedankt voor het succes wensen voor het vliegen

ennuh zoals net als iemand postte, ik moet gewoon proberen te genieten en denken aan de bestemming, dan valt het vast wel weer mee... (zoals de laatste paar keer ook).
Heb wel onwijs veel zin om lekker in dat warme klimaat te zijn en lekker een beetje zon te pakken, want dat is me dit jaar in Nederland niet echt gelukt... (veel werken op juist de zonnige dagen...)

straks nog ff met vriendlief bij mijn ouders eten... en dan morgenochtend de laatste dingen regelen.. en dan smiddag richting schiphol!
ennuh ik heb nog nooit naar schiphol gereden... is dat een beetje te doen? beetje makkelijk te vinden? en is het niet onwijs druk op vrijdagmiddag????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52624151
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Riann gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!

Isa bedankt voor het succes wensen voor het vliegen

ennuh zoals net als iemand postte, ik moet gewoon proberen te genieten en denken aan de bestemming, dan valt het vast wel weer mee... (zoals de laatste paar keer ook).
Heb wel onwijs veel zin om lekker in dat warme klimaat te zijn en lekker een beetje zon te pakken, want dat is me dit jaar in Nederland niet echt gelukt... (veel werken op juist de zonnige dagen...)

straks nog ff met vriendlief bij mijn ouders eten... en dan morgenochtend de laatste dingen regelen.. en dan smiddag richting schiphol!
ennuh ik heb nog nooit naar schiphol gereden... is dat een beetje te doen? beetje makkelijk te vinden? en is het niet onwijs druk op vrijdagmiddag????
Het is wel heel makkelijk te vinden en het wijst zich ook vanzelf waar je (lang) moet parkeren, maar het is wel ontzettend druk op vrijdagmiddag. Dus ik zou een uurtje speling nemen!
pi_52624158
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

Tip: neem de trein.
Ja, het is druk op vrijdagmiddag en ja, schiphol is prima te vinden (borden!!).

In ieder geval heel veel plezier op vakantie!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 15:49:15 #112
13151 crew  Rewimo
pi_52624200
BJ, veel plezier! Riann, gefeliciteerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52624278
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Tip: neem de trein.
Ja, het is druk op vrijdagmiddag en ja, schiphol is prima te vinden (borden!!).

In ieder geval heel veel plezier op vakantie!
haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...
pi_52624368
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha goede tip Levi, dat zouden we ook doen (doen we anders ook), maaruh we komen snachts weer terug aan, ennuh dan gaan er geen treinen meer richting het noorden... dus dat is wel een probleempje...
en niemand die jullie wil komen ophalen dan?
pi_52624426
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Is een Schiphol-taxi geen idee dan? Die heb ik ook vaak geboekt toen ik nog in het Noorden woonde. Ze komen je thuis halen en ophalen van Schiphol wanneer je maar wilt en het is, denk ik, goedkoper dan parkeren bij Schiphol.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ikiskoel op 23-08-2007 16:03:06 ]
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 15:57:03 #116
13151 crew  Rewimo
pi_52624428
Zoek van tevoren uit naar welke P je moet. Ze zijn genummerd en je hebt ze voor kort en lang parkeren. De nummers staan op het terrein van Schiphol aangegeven en vanaf de parkeerplaatsen rijden pendelbusjes. Als je alvast weet op welk terrein je wilt parkeren scheelt dat een hoop zoekwerk. Op www.schiphol.nl moet je het wel kunnen vinden. Schiphol zelf is heel makkelijk te doen vanaf de A4.
pi_52624610
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Is een Schiphol-taxi geen idee dan? Die heb ik ook vaak geboekt toen ik nog in het Noorden woonde. Ze komen je halen en ophalen wanneer je maar wilt en het is, denk ik, goedkoper dan parkeren bij Schiphol.
schipholtaxi is voor ons duurder dan zelf rijden en parkeren (smart parking is 85 euro voor 15 dagen)...
en tja iemand die ons moet komen ophalen midden in de nacht?? (mijn ouders wonen op 2,5 uur van schiphol en schoonouders op 3 uur....) dus ik vind dat niet echt een optie om iemand met die last op te zadelen....

ik zal eens op de site van schiphol kijken welke parkeerplaats we moeten hebben voor het smartparking..(we hebben al gereserveerd)
pi_52624664
Jammer dat dat duurder is. Ik was toen 50 euro pp kwijt en het scheelde zoveel gedoe!

Succes!

Misschien een stomme vraag, maar waar ga je naartoe? Ik heb daar vast overheen gelezen...
pi_52624674
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

schipholtaxi is voor ons duurder dan zelf rijden en parkeren (smart parking is 85 euro voor 15 dagen)...
en tja iemand die ons moet komen ophalen midden in de nacht?? (mijn ouders wonen op 2,5 uur van schiphol en schoonouders op 3 uur....) dus ik vind dat niet echt een optie om iemand met die last op te zadelen....
je kan het toch vragen
daar zijn vrienden en familie voor
pi_52624739
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je kan het toch vragen
Nou, midden in de nacht zou ik daar ook niemand mee willen lastigvallen, hoor!
pi_52624794
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je kan het toch vragen
Ligt eraan. Als er geen andere optie is, ja, dan kies je daarvoor, maar 85 euro, daar zou ik persoonlijk mijn vrienden voor laten slapen.
pi_52624820
we gaan naar Tunesie 12 dagen naar Hammamet (all inclusive).

en daar zijn mijn vrienden en familie niet voor ik ben graaaaag zelfredzaam
(ik zie het al helemaal voor me dat mij vader daar een hele poos staat te wachten omdat het vliegtuig vertraging heeft... midden in de nacht....)
pi_52624855
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als er geen andere optie is, ja, dan kies je daarvoor, maar 85 euro, daar zou ik persoonlijk mijn vrienden voor laten slapen.
tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragen
pi_52624945
ligt er misschien ook aan waar je woont......
pi_52624972
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ligt er misschien ook aan waar je woont......
ja dat is waar maar van af mij is het ook nog een paar uur naar schiphol
pi_52625110
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragen
Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
pi_52625162
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
.......
pi_52625170
Mijn ouders wonen 10 minuten van schiphol vandaan (expres, omdat mijn vader veel moest reizen voor werk). Erg handig, want we kunnen altijd wel worden weggebracht/opgehaald of we pakken de bus

BJ, heel veel vakantieplezier oja, er zit sinds kort een Star Bucks achter de douane, dus als je van (Amerikaanse) koffie houdt

Mijn zusje werkt trouwens bij 1 van de cafe's achter de douane
pi_52625327
Nog even wat mosterd na de maaltijd:
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.
***Levi was here***
pi_52625388
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Levitation het volgende:
Nog even wat mosterd na de maaltijd:
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
pi_52625468
Tunesië, lekker hoor! Geniet er van
pi_52625498
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
Ach, ik heb dit jaar op de terugweg uit China een nacht extra in een 5-sterren hotel geslapen omdat wij in Hongkong stonden en ons vliegtuig nog op schiphol (22 uur vertraging).

Maar op Schiphol? Tja, als je naar het noorden van het land moet, ben je toch pas halverwege (kwa tijd). Ik denk dat ik het wel zou doen...
***Levi was here***
pi_52625986
@ Seborik: ik wil ook wel meedoen met het interview !

En nu ff bijlezen, jullie gaan weer veel te hard.
pi_52626889
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testen Die heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
pi_52627010
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:27 schreef omearos het volgende:
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testen Die heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
wat doet die fietscomputer precies?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 17:54:31 #136
13151 crew  Rewimo
pi_52627443
't Is dat ik verhuisd ben, BJ, anders had je bij mij kunnen slapen. Nu wonen we zelf een eind bij een vliegveld vandaan Wij vliegen in december als we naar Portugal gaan vanaf Eindhoven.
pi_52627774
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat doet die fietscomputer precies?
Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis ) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
pi_52628297
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:09 schreef omearos het volgende:

[..]

Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis ) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:52:27 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52628650
Octo en Isa

School is geregeld trouwens mijn p hoef ik niet aan het eind van het jaar te hebben en ik hoef maar een paar uurtjes per week op 2 dagen naar school. Is maar goed ook reizen er OV is zwaar
pi_52628685
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
pi_52628742
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef omearos het volgende:

[..]

kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
pi_52628810
Men, wat gaan jullie snel!

Isa en Octo, wat goed

voor YPPY

Motorbloempje: Gefeli!

En voor de rest! Sorry als ik iets belangrijks ben vergeten.

Oh en Seborik, ik wil ook best meedoen aan het groepsinterview. Ik ben wel heel benieuwd hoe ja dat gaan aanpakken!
pi_52629076
Zo ik ben ook weer terug van Disney Het was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder ) wéér!

Het enige wat wel tegenviel was het eten Ik heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen (wishfull thinking )
pi_52629299
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef Elvi het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van Disney Het was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder ) wéér!

Het enige wat wel tegenviel was het eten Ik heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen (wishfull thinking )
dat is wel lekker afvallen tijdens je vakantie
pi_52629347
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet ) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
pi_52629369
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef omearos het volgende:

[..]

De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet ) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:27:51 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_52630972
Leuk idee Seborik, ik heb je gePMt.

Mijn mams was hier vandaag en we hebben het erg gezellig gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52631178
Zo, ik heb mijn 3 uur sporten voor vandaag er weer op zitten.
En heel lekker gegeten daarnet.

Ik krijg trouwens bijna medelijden met Sebbo, moet ie gewoon 10 mensen gaan interviewen!
pi_52631595
Arme Sebbo, als het niet irl is mag het ook wel, maar dat maakt het wel minder leuk natuurlijk.

Hij stuurt vast iedereen hetzelfde lijstje Liejannuh, maar dat samenvoegen wordt wel leuk. Heeft ie wat te doen. Hij had vast niet zoveel reacties verwacht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52631922
Ik zal 'm zaterdag wel mentaal ondersteunen. Sebbo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')