zal ik me dan ook maar aanmeldenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Volgens mij zijn er meer mensen die roepen dat ze geïnteresseerd zijn die het zonder operatie hebben gedaan hoor..
Ik vind dat er zo een hele diverse club is die zich heeft opgegeven, en ik hoop dat het een groepsinterview wordt, lijkt mij gezellig!
Aim Wid Stoepidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Volgens mij zijn er meer mensen die roepen dat ze geïnteresseerd zijn die het zonder operatie hebben gedaan hoor..
Ik vind dat er zo een hele diverse club is die zich heeft opgegeven, en ik hoop dat het een groepsinterview wordt, lijkt mij gezellig!
maar voor 90% is het wel zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de operatie is slechts een 'klein ding' na alle pogingen die Octo heeft ondernomen om af te vallen, en ik denk dat haar verhaal (evenals dat van Rewimo en Troel overigens) misschien wat meer ogen zal openen over hoe moeilijk het kan zijn om gewicht kwijt te raken, want nee Miss_S, niet voor iedereen is dat een kwestie van minder eten en meer sporten
Jaaaaaa!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:
zal ik me dan ook maar aanmelden![]()
gezelllig
Nou ja, jij bent weer succesvol zonder operatiequote:
dat zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent weer succesvol zonder operatieOok belangrijk om erbij te hebben
![]()
Ik heb dat ook een beetje. De ideale remedie: 3 sinaasappels uitpersen, daar een flinke hand bevroren frambozen bij, blenderen, brrrrr, klaar!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb gisteren trouwens weer eens geconcludeerd dat ik behoorlijk depri raak van dit weer... en dat ik als ik er aan toe zou geven, daardoor een heleboel zou gaan (vr)eten...
Maar die zitten dus ook niet hier!quote:
Dat zijn de tips! Ik heb me gisteren beholpen met een hele grote cappucino met wat caramelsiroop, dat was ook lekker en niet te schandalig. En vandaag ga ik sporten, da's ook goed voor mijn humeur... Ik merk dat het humeur van Isa indirect ook op mij doorwerkt. Die was gisteren moe en daardoor redelijk chagerijnig, dat had echt wel effect op mij...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een beetje. De ideale remedie: 3 sinaasappels uitpersen, daar een flinke hand bevroren frambozen bij, blenderen, brrrrr, klaar!
Het helpt echt
die zitten hier wel hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar die zitten dus ook niet hier!![]()
![]()
Wat snap jij nu precies niet aan die knipoog?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die zitten hier wel hoor
tenminste dat hebben er een paar aan mij stiekem toegegeven
dat er toch echt wel mensen zijn die aankomen doordat ze te veel en verkeerd eten en ook weer afvallen door gezond en minder te eten en meer bewegen
Als ik jou nou een paar oplaadbare batterijen meegeef? Krijg ik ze dan vol weer terugquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef octopussy het volgende:
Ik voel me ook best depri door het weer. Zeker als ik bedenk dat we waarschijnlijk geen zomer meer krijgen en de herfst al weer op de loer ligt.![]()
Ik heb ook zo'n zin in een weekje Bonaire. Ik ga me opladen als een duracell batterij![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef octopussy het volgende:
Levi: negeer...negeer...
is in Renkum.. vlakbij dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:Motorbloempje
Goed zeg!
Is dat in Arnhem?
Ik heb gelukkig geen last van het weer (behalve dan dat je er nat van wordt). En dat is maar goed ook
Vorig jaar was het eind september nog prachtig weer hoor, wanhoop niet. Mijn trouwdag was de laatste mooie dag van 2006quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef octopussy het volgende:
Ik voel me ook best depri door het weer. Zeker als ik bedenk dat we waarschijnlijk geen zomer meer krijgen en de herfst al weer op de loer ligt.![]()
Ik heb ook zo'n zin in een weekje Bonaire. Ik ga me opladen als een duracell batterij![]()
gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef octopussy het volgende:
mij mag je via de PM benaderenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Seborik het volgende:
Het is niet IRL, maar via pm of mail (maar kan ook via msn als mensen dat willen). Ik heb helaas niet de mogelijkheden om met alle dames hier persoonlijk af te spreken dus vandaar.
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren. Ik wil het eigenlijk nu doen, en dan vermelden dat de dieetclub binnenkort vijf jaar bestaat. Ik zal zo snel mogelijk een lijst met jullie namen maken, vragen samen stellen, en ze jullie dan toesturen. Laat me dan even weten hoe je ze wil beantwoorden. Soms zal ik dan nog wat vragen terug sturen om wat dieper op een antwoord in te gaan, krijg je een pm terug met doorvragen, maar uiteraard kun je altijd zeggen dat je op sommige dingen geen antwoord wil geven.
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren zeg!
Thee drinkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Pandorah het volgende:
Ik denk dat ik af en toe wel hier post wat ik die dag gegeten heb maar da's meer om te kijken of ik iets verkeerds doe. Bijvoorbeeld: na de lunch van 3 boterhammen heb ik vaak nog zoete trek. Iemand tips?.
Die vind ik niet zo lekker! Ik hoop dat jij hem wel lekker vindt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef ymme het volgende:
Bij de reclame zat een kaartje van Pickwick thee, met een zakje Minty Morocco. Ik ben benieuwd hoe deze smaakt
Ik heb munt in de tuin staan, daar kan ik natuurlijk ook thee van maken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker! Ik hoop dat jij hem wel lekker vindt!
Ik zweer trouwens bij Pepermuntthee van Jacob Hooij. Als ik daar een pot van leegdrink ben ik meteen verzadigd qua suikerbehoefte! Misschien ook een goede tip voor anderen hier...
Jaaaaa, dát is lekker!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb munt in de tuin staan, daar kan ik natuurlijk ook thee van maken...
Oeh, pepermuntthee, goed idee!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker! Ik hoop dat jij hem wel lekker vindt!
Ik zweer trouwens bij Pepermuntthee van Jacob Hooij. Als ik daar een pot van leegdrink ben ik meteen verzadigd qua suikerbehoefte! Misschien ook een goede tip voor anderen hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |