abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52616686
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Volgens mij zijn er meer mensen die roepen dat ze geïnteresseerd zijn die het zonder operatie hebben gedaan hoor..

Ik vind dat er zo een hele diverse club is die zich heeft opgegeven, en ik hoop dat het een groepsinterview wordt, lijkt mij gezellig!
zal ik me dan ook maar aanmelden
gezelllig
pi_52616688
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Volgens mij zijn er meer mensen die roepen dat ze geïnteresseerd zijn die het zonder operatie hebben gedaan hoor..

Ik vind dat er zo een hele diverse club is die zich heeft opgegeven, en ik hoop dat het een groepsinterview wordt, lijkt mij gezellig!
Aim Wid Stoepid
Ja doei.
pi_52616717
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de operatie is slechts een 'klein ding' na alle pogingen die Octo heeft ondernomen om af te vallen, en ik denk dat haar verhaal (evenals dat van Rewimo en Troel overigens) misschien wat meer ogen zal openen over hoe moeilijk het kan zijn om gewicht kwijt te raken, want nee Miss_S, niet voor iedereen is dat een kwestie van minder eten en meer sporten
maar voor 90% is het wel zo
pi_52616720
motorbloempje, gefeliciteeeeeeerd met je baan, meid!! En nog zo'n leuke baan ook
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52616736
MB, wat lekker dat je een baan hebt (zo goed als zeker dan)
moet je volgende week beginnen met studie?
pi_52616754
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef Miss_S het volgende:

zal ik me dan ook maar aanmelden
gezelllig
Jaaaaaa!!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52616760
MB, ook nog even gefeliciteerd met je baan !!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52616795
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaaaa!!!
dat is wel iets te overdreven
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:47:39 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52616804
Ik heb gisteren trouwens weer eens geconcludeerd dat ik behoorlijk depri raak van dit weer... en dat ik als ik er aan toe zou geven, daardoor een heleboel zou gaan (vr)eten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52616823
dank

geloof het pas als ik het contract heb getekend hoor

is wel raar dat het 'maar een bijbaan' is heb dit afgelopen jaar fulltime gedaan maar ook wel lekker.. 12.5 uur, en niet meer en ga ook nog flink verdienen voor die 12.5 uur (als ik idd in schaal F kom ) meer dan 1/3 van mijn huidige salaris (1500 netto)
Ja doei.
pi_52616827
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Miss_S het volgende:
Nou ja, jij bent weer succesvol zonder operatie Ook belangrijk om erbij te hebben
pi_52616844
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat zij zei
Ja doei.
pi_52616884
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, jij bent weer succesvol zonder operatie Ook belangrijk om erbij te hebben
dat zeker
pi_52616914
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb gisteren trouwens weer eens geconcludeerd dat ik behoorlijk depri raak van dit weer... en dat ik als ik er aan toe zou geven, daardoor een heleboel zou gaan (vr)eten...
Ik heb dat ook een beetje. De ideale remedie: 3 sinaasappels uitpersen, daar een flinke hand bevroren frambozen bij, blenderen, brrrrr, klaar!
Het helpt echt
pi_52616959
@ Motorbloempje, tof zeg, gefeli. Leuk werk, en een zeker inkomen (je was weer gaan studeren, toch?)
pi_52616991
ik merk dat sporten mij helpt om mijn humeur op peil te houden..
Dus ik blijf maar stug doorgaan met hardlopen, eigenlijk had ik vandaag willen gaan zwemmen, maar door andere afspraken gaat dat ws. niet lukken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 11:53:49 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52616992
Ik wil ook best meedoen, al heb ik een operatie gehad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52616996
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar voor 90% is het wel zo
Maar die zitten dus ook niet hier!

Op nu.nl stonden toevallig 2 stukjes over overgewicht:
- Verkoudheidsvirus blijkt soms dikmaker
- Zin in junk food is erfelijk
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:54:59 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52617023
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een beetje. De ideale remedie: 3 sinaasappels uitpersen, daar een flinke hand bevroren frambozen bij, blenderen, brrrrr, klaar!
Het helpt echt
Dat zijn de tips! Ik heb me gisteren beholpen met een hele grote cappucino met wat caramelsiroop, dat was ook lekker en niet te schandalig. En vandaag ga ik sporten, da's ook goed voor mijn humeur... Ik merk dat het humeur van Isa indirect ook op mij doorwerkt. Die was gisteren moe en daardoor redelijk chagerijnig, dat had echt wel effect op mij...
pi_52617067
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar die zitten dus ook niet hier!
die zitten hier wel hoor
tenminste dat hebben er een paar aan mij stiekem toegegeven
dat er toch echt wel mensen zijn die aankomen doordat ze te veel en verkeerd eten en ook weer afvallen door gezond en minder te eten en meer bewegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 11:57:12 #71
13151 crew  Rewimo
pi_52617092
Motorbloempje Goed zeg! Is dat in Arnhem?

Ik heb gelukkig geen last van het weer (behalve dan dat je er nat van wordt). En dat is maar goed ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52617096
Ik voel me ook best depri door het weer. Zeker als ik bedenk dat we waarschijnlijk geen zomer meer krijgen en de herfst al weer op de loer ligt.

Ik heb ook zo'n zin in een weekje Bonaire. Ik ga me opladen als een duracell batterij
pi_52617098
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die zitten hier wel hoor
tenminste dat hebben er een paar aan mij stiekem toegegeven
dat er toch echt wel mensen zijn die aankomen doordat ze te veel en verkeerd eten en ook weer afvallen door gezond en minder te eten en meer bewegen
Wat snap jij nu precies niet aan die knipoog?
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:58:41 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52617132
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef octopussy het volgende:
Ik voel me ook best depri door het weer. Zeker als ik bedenk dat we waarschijnlijk geen zomer meer krijgen en de herfst al weer op de loer ligt.

Ik heb ook zo'n zin in een weekje Bonaire. Ik ga me opladen als een duracell batterij
Als ik jou nou een paar oplaadbare batterijen meegeef? Krijg ik ze dan vol weer terug
pi_52617137
Levi: negeer...negeer...
pi_52617301
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef octopussy het volgende:
Levi: negeer...negeer...
***Levi was here***
pi_52617338
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Motorbloempje Goed zeg! Is dat in Arnhem?

Ik heb gelukkig geen last van het weer (behalve dan dat je er nat van wordt). En dat is maar goed ook
is in Renkum.. vlakbij dus

en dank

ik ga zo maar eens actief worden denk ik dit schiet ook niet echt op
Ja doei.
pi_52617373
quote:

Vorig jaar was het eind september nog prachtig weer hoor, wanhoop niet. Mijn trouwdag was de laatste mooie dag van 2006 daarna werd het herfst.
pi_52617428
quote:

gaat helemaal goed komen

wij gaan je gewoon constant opvrolijken en als je straks nog meer afvalt en je nog beter gaat voelen en nog lekkerder week motor kan rijden, en en en enzo
Ja doei.
pi_52617962
Het is niet IRL, maar via pm of mail (maar kan ook via msn als mensen dat willen). Ik heb helaas niet de mogelijkheden om met alle dames hier persoonlijk af te spreken dus vandaar.

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren. Ik wil het eigenlijk nu doen, en dan vermelden dat de dieetclub binnenkort vijf jaar bestaat. Ik zal zo snel mogelijk een lijst met jullie namen maken, vragen samen stellen, en ze jullie dan toesturen. Laat me dan even weten hoe je ze wil beantwoorden. Soms zal ik dan nog wat vragen terug sturen om wat dieper op een antwoord in te gaan, krijg je een pm terug met doorvragen, maar uiteraard kun je altijd zeggen dat je op sommige dingen geen antwoord wil geven.

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren zeg!
pi_52618144
Sommigen gaan goed met dat gewicht (naar beneden): Isa , Octopussy en iedereen die ik vergeten ben

Dikke knuf voor YPPY .

Met zijn allen geïnterviewd worden is wel zo leuk
Ik denk dat je juist mensen die geopereerd zijn ook moet interviewen. Er zijn meer wegen naar Rome met betrekking tot afvallen!

BJ: veel plezier op vakantie! Niet te druk maken over dat vliegen maar denk aan de leuke dingen doen op vakantie

MB: leuk! Een baan!

Ik denk dat ik af en toe wel hier post wat ik die dag gegeten heb maar da's meer om te kijken of ik iets verkeerds doe. Bijvoorbeeld: na de lunch van 3 boterhammen heb ik vaak nog zoete trek. Iemand tips? . Ik heb inmiddels de lessen van Evy gevonden. Ik heb gisteren geen last van mijn knieen gekregen dus ik ga voorzichtig dat hardlopen weer opbouwen. Ik merk namelijk dat ik sneller afval als ik hardloop dan bij andere sporten. Maar goed, dat wandelen gisteravond heeft wel gevonden mbt het vinden van de knop

Hier hebben we trouwens geen last van verdrinkingsgevaar. Gisteren was het mooi weer. Vandaag heeft het alleen vanochtend geregend. Nu is het wel dreigend maar droog. Dat wordt dus een droog lunchwandelingetje . Mocht het gaan regenen dan ren ik wel HC in ofzo .

Van het weer raak ik niet depri. Ik vind het juist knus als ik in bed lig en ik hoor het regenen. Ben ik nu raar? Ik raak meer depri van het feit dat het weer zo vroeg donker wordt… Ik moet gewoon in een 24-uurs licht gebied gaan wonen . Dan functioneer ik het beste. Maar ik ben het eens met teigan dat mijn humeur beter wordt als ik veel sport en ook zorg dat ik bijna dagelijks mijn spieroefeningen doe .
pi_52618213
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Seborik het volgende:
Het is niet IRL, maar via pm of mail (maar kan ook via msn als mensen dat willen). Ik heb helaas niet de mogelijkheden om met alle dames hier persoonlijk af te spreken dus vandaar.

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren. Ik wil het eigenlijk nu doen, en dan vermelden dat de dieetclub binnenkort vijf jaar bestaat. Ik zal zo snel mogelijk een lijst met jullie namen maken, vragen samen stellen, en ze jullie dan toesturen. Laat me dan even weten hoe je ze wil beantwoorden. Soms zal ik dan nog wat vragen terug sturen om wat dieper op een antwoord in te gaan, krijg je een pm terug met doorvragen, maar uiteraard kun je altijd zeggen dat je op sommige dingen geen antwoord wil geven.

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren zeg!
mij mag je via de PM benaderen
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 12:38:25 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52618229
In bed liggen en naar regen luisteren is inderdaad knus... Maar met een drie-jarige binnenzitten en niet weten wat je moet gaan doen niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 12:40:31 #84
13151 crew  Rewimo
pi_52618295
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Pandorah het volgende:
Ik denk dat ik af en toe wel hier post wat ik die dag gegeten heb maar da's meer om te kijken of ik iets verkeerds doe. Bijvoorbeeld: na de lunch van 3 boterhammen heb ik vaak nog zoete trek. Iemand tips? .
Thee drinken Met een zoet smaakje, vruchtenthee of zo. Of pepermuntthee.
pi_52618343
Ik ken het wel Pandorah, ik heb het ook wel eens..

Wat drinken is een goede tip, of na de lunch iets van fruit nemen, dat scheelt ook wel..

Ik heb net mijn onderzoeksplan opgestuurt, en ik heb hem nu al weer terug...
En als ik hem verbeterd heb, mag ik weer verder met het volgende stuk...
Dit gaat echt ineens hard
pi_52618436
Over dat intervieuw. Mij mag je ook via pm benaderen
Ik werk er graag aan mee.
pi_52618622
Gefeliciteerd MB
pi_52618678
Bij de reclame zat een kaartje van Pickwick thee, met een zakje Minty Morocco. Ik ben benieuwd hoe deze smaakt
pi_52618830
oeh, klinkt lekker ymme
helaas heb ik een nee-nee sticker, dus zal die thee niet krijgen, misschien maar gewoon een doosje kopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 13:06:58 #90
13151 crew  Rewimo
pi_52618982
teigan, dat begint ook al op te schieten, lekker hoor
pi_52619256
vanavond uiteten bij de griek

smam is 50 geworden vandaag zaterdag dus ook een feestje

wat is deze week toch weer goed voor de lijn
pi_52619347
Pandorah: frambozen, het antwoord op al uw vragen! Weinig calorieen, heel erg veel gezonde stofjes!
pi_52619649
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef ymme het volgende:
Bij de reclame zat een kaartje van Pickwick thee, met een zakje Minty Morocco. Ik ben benieuwd hoe deze smaakt
Die vind ik niet zo lekker! Ik hoop dat jij hem wel lekker vindt!

Ik zweer trouwens bij Pepermuntthee van Jacob Hooij. Als ik daar een pot van leegdrink ben ik meteen verzadigd qua suikerbehoefte! Misschien ook een goede tip voor anderen hier...
It is your friends who make your world!
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 13:34:52 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52619829
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ik zweer trouwens bij Pepermuntthee van Jacob Hooij. Als ik daar een pot van leegdrink ben ik meteen verzadigd qua suikerbehoefte! Misschien ook een goede tip voor anderen hier...
Ik heb munt in de tuin staan, daar kan ik natuurlijk ook thee van maken...
pi_52619928
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb munt in de tuin staan, daar kan ik natuurlijk ook thee van maken...
Jaaaaa, dát is lekker!!
pi_52619946
Met betrekking tot dat interview: benader me maar via PM, dan kijk ik wel waar ik op reageer .

Sjeen: dat is ook weer dat het niet leuk is om met een 3-jarige de hele tijd binnen te zitten. Die 3-jarige heb ik dus niet .

Dank voor de tips! Misschien moet ik inderdaad maar fruit bij de lunch gaan eten of pepermuntthee gaan drinken. En die frambozen ga ik morgen maar eens naar op zoek op de biologische markt .
pi_52620026
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:28 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Oeh, pepermuntthee, goed idee!
...rommel, rommel... klaar...

*Slurpt lekker een bakkie pepermuntthee weg!
***Levi was here***
pi_52620029
Hier schijnt het zonnetje, en het is droog
Heb de achterdeur meteen weer open gedaan... Krijg ik toch weer een beetje het zomerse gevoel.
pi_52620044
Ik heb deze, ben er gek op

Misschien moet ik maar eens lekkere thee meenemen naar stage, ik drink hier vooral koffie en ranja
pi_52620213
Ik heb op mijn werk altijd een doosje pepermuntthee staan en dat drink ik de hele dag door. Echt heerlijk! Het doosje is nu leeg trouwens, maar ik kan geen nieuwe halen omdat ik alleen zit (al een paar weken ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')