abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52625110
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragen
Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
pi_52625162
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
.......
pi_52625170
Mijn ouders wonen 10 minuten van schiphol vandaan (expres, omdat mijn vader veel moest reizen voor werk). Erg handig, want we kunnen altijd wel worden weggebracht/opgehaald of we pakken de bus

BJ, heel veel vakantieplezier oja, er zit sinds kort een Star Bucks achter de douane, dus als je van (Amerikaanse) koffie houdt

Mijn zusje werkt trouwens bij 1 van de cafe's achter de douane
pi_52625327
Nog even wat mosterd na de maaltijd:
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52625388
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Levitation het volgende:
Nog even wat mosterd na de maaltijd:
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
pi_52625468
Tunesië, lekker hoor! Geniet er van
It is your friends who make your world!
pi_52625498
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
Ach, ik heb dit jaar op de terugweg uit China een nacht extra in een 5-sterren hotel geslapen omdat wij in Hongkong stonden en ons vliegtuig nog op schiphol (22 uur vertraging).

Maar op Schiphol? Tja, als je naar het noorden van het land moet, ben je toch pas halverwege (kwa tijd). Ik denk dat ik het wel zou doen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52625986
@ Seborik: ik wil ook wel meedoen met het interview !

En nu ff bijlezen, jullie gaan weer veel te hard.
pi_52626889
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testen Die heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
pi_52627010
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:27 schreef omearos het volgende:
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testen Die heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
wat doet die fietscomputer precies?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 augustus 2007 @ 17:54:31 #136
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52627443
't Is dat ik verhuisd ben, BJ, anders had je bij mij kunnen slapen. Nu wonen we zelf een eind bij een vliegveld vandaan Wij vliegen in december als we naar Portugal gaan vanaf Eindhoven.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52627774
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat doet die fietscomputer precies?
Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis ) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
pi_52628297
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:09 schreef omearos het volgende:

[..]

Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis ) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:52:27 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52628650
Octo en Isa

School is geregeld trouwens mijn p hoef ik niet aan het eind van het jaar te hebben en ik hoef maar een paar uurtjes per week op 2 dagen naar school. Is maar goed ook reizen er OV is zwaar
pi_52628685
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
pi_52628742
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef omearos het volgende:

[..]

kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
pi_52628810
Men, wat gaan jullie snel!

Isa en Octo, wat goed

voor YPPY

Motorbloempje: Gefeli!

En voor de rest! Sorry als ik iets belangrijks ben vergeten.

Oh en Seborik, ik wil ook best meedoen aan het groepsinterview. Ik ben wel heel benieuwd hoe ja dat gaan aanpakken!
pi_52629076
Zo ik ben ook weer terug van Disney Het was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder ) wéér!

Het enige wat wel tegenviel was het eten Ik heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen (wishfull thinking )
pi_52629299
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef Elvi het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van Disney Het was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder ) wéér!

Het enige wat wel tegenviel was het eten Ik heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen (wishfull thinking )
dat is wel lekker afvallen tijdens je vakantie
pi_52629347
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet ) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
pi_52629369
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef omearos het volgende:

[..]

De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet ) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
op een gewone fiets haal ik dat ook niet
maar op een hometrainer kan je veel meer kracht zetten
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:27:51 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_52630972
Leuk idee Seborik, ik heb je gePMt.

Mijn mams was hier vandaag en we hebben het erg gezellig gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52631178
Zo, ik heb mijn 3 uur sporten voor vandaag er weer op zitten.
En heel lekker gegeten daarnet.

Ik krijg trouwens bijna medelijden met Sebbo, moet ie gewoon 10 mensen gaan interviewen!
pi_52631595
Arme Sebbo, als het niet irl is mag het ook wel, maar dat maakt het wel minder leuk natuurlijk.

Hij stuurt vast iedereen hetzelfde lijstje Liejannuh, maar dat samenvoegen wordt wel leuk. Heeft ie wat te doen. Hij had vast niet zoveel reacties verwacht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52631922
Ik zal 'm zaterdag wel mentaal ondersteunen. Sebbo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')