Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijnequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja bij ons word het altijd al vanzelf aangeboden dus hoeven nooit iets te vragen
.......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar jouw vrienden zijn gewoon veel toffer dan de mijne
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Levitation het volgende:
Nog even wat mosterd na de maaltijd:![]()
Je had ook de nacht dat je aankomt een hotel op/bij schiphol kunnen boeken en daar overnachten en dan vervolgens lekker uitgerust de volgende dag de trein nemen.
Misschien dat iemand anders ooit nog iets aan deze tip heeft.![]()
Ach, ik heb dit jaar op de terugweg uit China een nacht extra in een 5-sterren hotel geslapen omdat wij in Hongkong stonden en ons vliegtuig nog op schiphol (22 uur vertraging).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij dan niet als je naar huis gaat, dat je dan ook echt naar huis wilt? Op de heenweg vind ik het heel leuk al die stops. Maar op de terugweg wil altijd nog maar 1 ding en dat is in m'n eigen bedje slapen en de katten knuffelen.
wat doet die fietscomputer precies?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:27 schreef omearos het volgende:
Zo maar weer richting huis, kan ik meteen de becel-fietscomputer testenDie heb ik vanmiddag tijdens een pauze op mijn fiets gezet, ben benieuwd.
Meet snelheid, tijd, afstand, kcalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat doet die fietscomputer precies?
volgens mij heb ik hem hier ook liggenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:09 schreef omearos het volgende:
[..]
Meet snelheid, tijd, afstand, kcal
Maar hij doet het nog niet zo goed (tja, was ook gratis) dus ik ga er morgen nog even aan peuteren, kijken of ik hem goed krijg
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem hier ook liggen
maar goed die kcal vertrouw ik toch niet meer, als mijn kettler apparaten het al niet goed bijhouden dan zal zo'n gratis ding het niet veel beter doen
net weer 20 min gesport en volgens die dingen 150 kcal verbrand
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef omearos het volgende:
[..]
kcal kijk ik ook niet naar. Je kunt 1 ding tegelijk bekijken en ik heb hem op snelheid gezet, is toch het meest interessant tijdens het fietsen.
dat is wel lekker afvallen tijdens je vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef Elvi het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van DisneyHet was echt supertof en het liefst ga ik volgend jaar (of eerder
) wéér!
![]()
Het enige wat wel tegenviel was het etenIk heb nog nooit zulk smerig voedsel gehad in het hotel... Of het was te vet, of te droog of het smaakte gewoon heel vies. Toetjes waren wél lekker
Maar ik heb bij elkaar uiteindelijk niet zoveel gegeten en de hele dag gelopen (van 10 uur 's ochtends tot ongeveer 11 uur/ half 12 's avonds) dus ik denk dat het wel meevalt kwa gewicht. Misschien ben ik zelfs afgevallen
(wishfull thinking
)
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
binnen fiets ik altijd rond de 40km per uur
buiten weet ik niet, misschien ook wel interessant inderdaad
op een gewone fiets haal ik dat ook nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef omearos het volgende:
[..]
De fietscomputer zit op mijn "slechte" fiets (heb er 2, een goed met versnellingen en een studentenfiets die het nog doet) maar ik denk niet dat ik op mijn goede fiets de 40 km/u haal
Vanmiddag reed ik volgens dat ding ongeveer 17 km/u en ik zag meteen het verschil toen ik mijn straat inreed, vals plat haalt veel snelheid weg. Ben benieuwd hoe hard ik morgenochtend ga, heuvelaf, maar nog niet wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |