Geen idee wat mijn doel is :d Eerst maar eens 75 stabiel en dan rchting 70, maar te weinig is ook niet tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat je nu straks niet gaat jojoën..
Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?
Waarvan?quote:
daar moet je inderdaad oplettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef teigan het volgende:
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster
Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal)... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren
:)
Ik vond het ook al erg duur ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..
en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net...dus het mag wel wat goedkoper
![]()
geen geld hebben zuigt..
Weet ik niet? Ik ga nu eerst het huis schoonmaken, en lekker met de honden bezig zijn, nu het z'n mooi weer is. Ik kijk daarvoor wel ff na het weekend ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Ja, het zal vast meevallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen![]()
zo even wat ontbijten en dan richting stageik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.
![]()
ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doenEn echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
![]()
doei!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef Miss_S het volgende:
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
Van jou natuurlijk, voor en na foto'squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarvan?van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
Dat zou ik ook wel weer willenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef Sjeen het volgende:
SchoolDat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef motorbloempje het volgende:![]()
P&O is akkoordword maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in
![]()
![]()
Oh dat spel, dat doet een vriendin van mij, zij is er helemaal aan verslaafd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
WOWWorld of Warcraft download
en dank![]()
ben echt opgelucht
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |