abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52643806
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52643825
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat je nu straks niet gaat jojoën..

Wat is je uiteindelijke doel eigenlijk?
Geen idee wat mijn doel is :d Eerst maar eens 75 stabiel en dan rchting 70, maar te weinig is ook niet tof

En inderdaad, ik hoop jojoën te kunnen voorkomen, maar het is wel een risico. gelukkig weet ik mijn eigen valkuilen vrij goed, maar dan nog.
Ik moet gewoon niet meer zo gaan eten als ik gewend was en dat is denk ik wel moeilijk.
pi_52643857
Je ziet het in ieder geval aankomen dat het lastig kan worden, dat is volgens mij al de belangrijkste stap..

en ik heb er wel vertrouwen in dat je de juiste balans vind...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52643876
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster

Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal )... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren :)
pi_52643885
goedemorgen
zo even wat ontbijten en dan richting stage ik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.

ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doen En echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
pi_52644283
Freecell, foto!!!
pi_52644442
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:10 schreef omearos het volgende:
Freecell, foto!!!
Waarvan? van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
pi_52644563
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef teigan het volgende:
Omdat ze nu redelijk laag zit in kcal, en meer tijd heeft om te sporten, als straks school weer begint zou dat misschien wat tegen kunnen vallen..
daar moet je inderdaad opletten
ik kan zelf niet wachten tot dat ik weer begin met school, meer structuur werkt meestal goed voor me
en dan begint dansen ook weer
pi_52644730
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Mijn mentor is zo lief geweest het rooster van komend schooljaar door te mailen. Hoef ik niet extra naar Arnhem alleen voor het rooster

Elke maandag vrij, en omdat ik heel wat vakken heb afgesloten, ook vaak uitslaapdagen (naja 3 in totaal )... Maar ik wil dit zo snel mogelijk afhandelen, en dan lekker beginnen aan 10 weken stage (bedankt het vorige stage), en dan diploma in ontvangst nemen, en gaan solliciteren :)
ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..

en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net... dus het mag wel wat goedkoper

geen geld hebben zuigt..
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:28:46 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52644733
School Dat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52644824
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb nog niet kunnen zoeken, maar heb wel die van jou gezien, en die is echt mega-duur..

en deze maand heb ik gewoon geen geld ondekte ik net... dus het mag wel wat goedkoper

geen geld hebben zuigt..
Ik vond het ook al erg duur ja.
Zoek ook maar een beetje in arnhem hoor, dat kan ook wel. Dat ik bv na school ofzo ga.
En als ik mijn rijbewijs heb, valt arnhem nog wel mee. Maar verder echt niet
pi_52644918
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Ja doei.
pi_52645157
Even offtopic spam

Pluisje is bezig met trouwen in het stadhuis in Delft en het is hier live te volgen
pi_52645332
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we geen korting krijgen met studentenpas ofzo?
Weet ik niet? Ik ga nu eerst het huis schoonmaken, en lekker met de honden bezig zijn, nu het z'n mooi weer is. Ik kijk daarvoor wel ff na het weekend ofzo
pi_52645403
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
pi_52645492
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:52 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
zo even wat ontbijten en dan richting stage ik heb mezelf uitslaap gegund want ik trek het eigenlijk niet om volle dagen te draaien.

ColdFeet, ik word in het dagelijks leven ook bijna alleen maar door mannen/jongens omringt (ict he?). Ik vind het juist heel fijn om dan af en toe eens gewoon met wat meiden iets te gaan doen En echt niet dat jij uit de toon valt bij ons hoor! Je bent een leuke meid, dus niet zo mutsen en gewoon meegaan op de dieetclubmeetings
Ja, het zal vast meevallen
Ik probeer eerst wel eens een klein incidenteel meetje

Gaan we maandag weer aquarobicen?
pi_52645702
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef Miss_S het volgende:
zo alles is ingepakt
als het goed is zijn we over 1 uur weg
doei!!!!
Ja doei.
pi_52646651
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarvan? van mij? Ik zit op mijn werk, kan nu geen foto maken
Of van de trouwdinges? Daar heb ik namelijk wel één van online staan
Van jou natuurlijk, voor en na foto's Mag ook vanavond hoor
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef Sjeen het volgende:
School Dat zou ik eigenlijk best nog wel eens over willen doen... Nauwelijks zorgen, nauwelijks rekening houden met iets anders dan jezelf. Dat waren nog eens tijden...
Dat zou ik ook wel weer willen
pi_52646674
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

doei!!!!
ben nog steeds niet weg
pi_52646949

P&O is akkoord word maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in

Ja doei.
pi_52646959
Gefeliciteerd
pi_52647028
dank!

en WOW zit weer pas op 53%
Ja doei.
pi_52647119
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef motorbloempje het volgende:

P&O is akkoord word maandag gebeld om afspraak te maken voor contract tekenen enzo! Gaat als het goed is per 1 september in

GEFELICITEERD!

(en uh, misschien een domme vraag, maar wat je zit maar op 53%)
pi_52647189
WOW World of Warcraft download

en dank ben echt opgelucht
Ja doei.
pi_52647381
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
WOW World of Warcraft download

en dank ben echt opgelucht
Oh dat spel, dat doet een vriendin van mij, zij is er helemaal aan verslaafd.
En dat je opgelucht bent, kan ik me goed inbeelden ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')