abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52647807
Gefeliciteerd motorbloempje!!!

Ik krijg volgende week meer te horen over een eventueel baantje voor mij op de universiteit, mocht ik niets op een middelbare school vinden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52648413
Teigan, je hebt een PM
It is your friends who make your world!
pi_52648951
gezien, en je hebt er één terug Ikiskoel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52649344
Weekend!
pi_52649707
Vingerverf werd tof bevonden door zowel de jarigen als de ouders.
En het is hier echt heerlijk zonnig.
pi_52650066
Hier ook ja

Ik ga zo even een kijkje nemen op de kermis, met mijn nichtje en neefje
pi_52650200
Het is gewoon warm
Zojuist met de honden gelopen, maar 't zweet staat weer op mijn voorhoofd
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:56:14 #258
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52650558
Motorbloempje, gefeliciteerd met dat het helemaal rond is nu.

Hier is het ook best lekker weer volgensmij. Maar m'n kamer zit ingebouwd tussen allemaal tijdelijke bijgebouwen dus ik zie geen hemel.

Ik verveel me trouwens dood hier. Genoeg te doen, maar ik heb geen zin vandaag. Straks naar de psycholoog en daarna softballen en daar heb ik ook al geen zin in (waarschijnlijk ben ik reserve).

[ Bericht 19% gewijzigd door Jojogirl op 24-08-2007 15:02:02 ]
pi_52651154
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
pi_52651573
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
Nice
Kun je mooi van het zonnetje gaan genieten

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 24-08-2007 16:10:50 (gefixt) ]
pi_52651920
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.

Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
pi_52651990
ik heb weer vanalles gedaan

de badkamer een hele goede beurt gegeven de hele boven gestofzuigd
beneden achterkant ramen gewassen

dus ik heb mijn beweging voor vanDaag iig weer gehad
en ik ben nu ook echt moe
pi_52652474
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.

Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
Luierdagjes zijn ook best prima!

Ik heb net les 7 gelopen, maar eigenlijk was het er iets te warm voor, ben nu behoorlijk verhit.
pi_52652611
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:16:38 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52653022
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef teigan het volgende:
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
*Herinnering om Evy op iPod te zetten*

Ik kreeg ook een oproep van Sanquin van de week, gelijk maar even gebeld want ik mag pas april volgend jaar weer geven.

Vinden jullie ook niet dat het eigenlijk een heerlijk rustig dagje is vandaag?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52653131
Ik heb allemaal snoepjes op Het ging zo goed en vanmiddag kon ik me totaal niet meer beheersen.
Moest vandaag werken terwijl ik super moe ben en ik eigenlijk wil slapen, heb ook een beetje hoofdpijn. Dat zijn echt van die momenten dat ik de controle een beetje verlies en ga snoepen.

Maar... ik ga zo even naar m'n nieuwe (deeltijd) opleiding fietsen om me in te schrijven en daarna huphup naar het zwembad om met SQ baantjes te zwemmen! Vanavond maar iets lichts eten, misschien valt de schade dan morgen mee. Was net zo leuk aan het afvallen, zou zonde zijn als ik dat nu weer verpest...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52653154
hier geen rustig dagje
Gesprek met stagebegeleiders gehad (eentje was het vergeten en kwam uiteindelijk uur te laat) en ik moet vrijdag mijn verslag inleveren Dus nu flink in de stress. En dan vanaf 3 september 2de deel van mijn stage meteen, en dan mag ik eigenlijk niks ernaast doen, terwijl ik ook colleges moet volgen.
Zit nu echt te stressen, ik doe al te lang over mijn studie en alles wat ik komend kwartiell niet kan doen moet volgend jaar alsnog
pi_52653200
Poeh, dat is vervelend omearos. Is het verslag op tijd af te krijgen? En heb je daarna nog een kans om het te verbeteren?

Kijk even rustig of er een oplossing gevonden kan worden, hoe lang is die stage nog?
pi_52653291
Succes met hard doorwerken, omearos!

En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer

* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandag Niks aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52653328
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
pi_52653411
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef teigan het volgende:
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
Ik heb ook het hele weekend nachtdienst Ik hoor nu ook op bed te liggen, want ik heb maar 3 uur geslapen of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52653455
Tijdens het 2de deel kan ik het nog verbeteren, het wordt een onderdeel van het eindverslag.
Ik moet daarna nog 7 weken, dat is meteen het eerste kwartiel. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, maar de stress is nu wel hoog ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen, ben al 8ste jaars (nu 4de jaars in deze studie, maar hele studietijd telt, ik had niet moeten overstappen )
pi_52653495
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Succes met hard doorwerken, omearos!

En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer

* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandag Niks aan.
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam. Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52653518
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef omearos het volgende:
ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen,
Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?
pi_52653550
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Levitation het volgende:

Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam. Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
En dat hoort ook zo Ik moet mijn weekend ook maar wat voller gaan plannen dan de heel tijd alleen thuis zitten. Freecell, kan ik zondag bij je slapen als jullie naar de kerk zijn? (en dan neem ik eventueel mijn skates mee, teigan )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')