Nicequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuis
Ik moest tot 17.00 en om 15.00 zei mijn collega dat er niets meer te doen was, dus dat ik net zo goed naar huis kon.
En ik krijg gewoon doorbetaald
Luierdagjes zijn ook best prima!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
Lekker freecell,
die dagen moet je er ook tussen hebben zitten.
Ik heb vandaag echt helemaal geen zin om ook maar wat te doen, en degenen die ik nodig heb zijn er niet, dus ik denk dat dit een luierdagje wordt zo.. Vanavond nog even lekker skaten, en dan kan ik altijd dit weekend nog even hard aan de slag
*Herinnering om Evy op iPod te zetten*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef teigan het volgende:
Dit is niet echt het ideale tijdstip om te lopen nee... Ik vraag me af of het vanavond bij het skaten beter is..
Ik had vandaag bloed kunnen geven(had een oproep in huis), maar had besloten het niet te doen omdat ik druk aan de slag wilde vandaag..
En nu waren demensen die ik nodig had er niet, en heb ik nog bijna niets gedaan..
Ik heb ook het hele weekend nachtdienstquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:25 schreef teigan het volgende:
Dan kom je toch naar Groningen? Skates mee en rijden maar...
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Succes met hard doorwerken, omearos!
En freecell, wat heb je weer een mazzel en dat met dit weer![]()
* Isabeau is weer het hele weekend alleen thuis t/m maandagNiks aan.
Dat klinkt me bekend en is heel erg tegenstrijdig natuurlijk. Is er geen enkele speelmogelijkheid meer in je roosters zodat je tijd voor jezelf hebt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef omearos het volgende:
ik moet voorzichtig en rustig aan doen ivm burn out, maar ondertussen wel zo snel mogelijk afstuderen,
En dat hoort ook zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Levitation het volgende:
Ik ook, althans V. is weg tot zondagavond. Heb mijn weekend wel bomvol gepland met bezoek aan schoonouders en ouders en huisopruimen enzo. Maakt 't al wat minder eenzaam.Ik hou er ook nooit zo van om helemaal alleen te zijn en V. is al sinds woensdagochtend weg... ben een watje... ik mis hem...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |