abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52614657
Octopussy

De eerste mijlpaal is er, nu op naar de 100
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52614682
Jullie gaan te snel Ik probeer bij te lezen, maar kijk eens wat er nu al onder mijn tekst staat Vermeld ik nu alvast dat ik onder de 95 kg zit
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52614762
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:48 schreef octopussy het volgende:
Sowieso is het echt een complete ramp om sportkleding te vinden als je niet maatje model hebt. Ik merk het met duikpakken, motorkleding en skikleding. Alsof dikke mensen bij voorbaat al uitgesloten moeten worden van sportieve activiteit
Yep, dat is ook mijn ervaring met sportkleding Dikke mensen doen niet aan sport en al helemaal niet aan iets als duiken of skiën. Ik vind ski-kleren zoeken echt een ramp, er is vrijwel niets te vinden in grotere maten of je moet mannenkleren willen dragen Kan jij duikkleren voor grotere mannen wel aan? Is natuurlijk niet leuk, je wilt ook gewoon iets leuks aanhebben natuurlijk

En belachelijk dat ze wel adverteren met maat XXL en dat vervolgens gewoon niet hebben en je dan een XL sturen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 10:37:49 #304
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52614899
Modjes die door een slotje posten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52614997
Ow Ik had niet door dat er een slotje op zat
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 10:43:00 #306
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52615059
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Ow Ik had niet door dat er een slotje op zat
Fok! Dieetclub deel 196
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')