Dat doe ik al ik CUL. Maar als ik iets heb gegeten dat lekker licht is of anderszins 'slank', meld ik het welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Eerlijk gezegd zal het me worst wezen wat iemand eetVragen over of je goed/verstandig/genoeg/te veel eet vind ik weer iets heel anders. Maar wat heeft het voor zin dat iemand elke dag meldt wat hij als ontbijt eet?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef octopussy het volgende:
Het gaat hier op stage wel redelijk. Gisteren had ik wel een flinke kutdag en ben ik thuisgebleven (bijna de hele dag geslapen). Eigenlijk is het nog een beetje te veel dus, maar ik moet nu echt die stage afmaken dus ik doe mijn best.
Qua eten gaat het ook wel redelijk, zolang ik voor 'veilige' dingen kies. Als ik iets wil uitproberen dan wacht ik tot ik thuis ben en niet weg hoef daarna. Dan kan ik eventueel een dumping opvangen.
en verder: ik ben onder de 110![]()
En freecell had ook een mooie update vanmorgen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan te snelIk probeer bij te lezen, maar kijk eens wat er nu al onder mijn tekst staat
Vermeld ik nu alvast dat ik onder de 95 kg zit
![]()
meestal helpt structuur wel bij afvallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Mijn gestructureerde leventje is weer begonnen, hele dag stage en over anderhalve week ook nog colleges ertussendoor.
Ik geloof dat wij het wel goed kunnen vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat doe ik al ik CUL. Maar als ik iets heb gegeten dat lekker licht is of anderszins 'slank', meld ik het welDat is toch juist leuk? Ik ben namelijk echt een doorgewinterde culi-freak.
Een duikpak voor mannen is meestal niet zo'n goed idee voor dames met borsten. Als het in dat gebied een soepel stof is dan is het prima, maar als je een strak zittend pak heb in stevig neopreen dan kan je serieus last krijgen van longsqueeze (ademen wordt bemoeilijkt en dat kan onder druk ngoal wat gevolgen hebben).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, dat is ook mijn ervaring met sportkledingDikke mensen doen niet aan sport en al helemaal niet aan iets als duiken of skiën. Ik vind ski-kleren zoeken echt een ramp, er is vrijwel niets te vinden in grotere maten of je moet mannenkleren willen dragen
Kan jij duikkleren voor grotere mannen wel aan? Is natuurlijk niet leuk, je wilt ook gewoon iets leuks aanhebben natuurlijk
![]()
En belachelijk dat ze wel adverteren met maat XXL en dat vervolgens gewoon niet hebben en je dan een XL sturen.
Die afritsbroeken drama heb ik ook gehad... was geen enkele die echt goed zat, altijd op sommige plekken te ruim/strak zodat het heel raar leek... Tegenwoordig lukt het gelukkig beter....maar nu vind ik ze niet zo mooi meer om te dragen..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef YPPY het volgende:
Wat goed octomooie mijlpaal.
Gelukkig ben ik nu ook trots op d'r Troel, ze is een schatje.
Dat heb ik ook Sjeen. Als er iets verkeerd gaat, zoek ik meteen de schuld bij mezelf. Dat heb ik van vroeger mee gekregen en het is zo moeilijk om te weg te krijgen. Dat ik niet meer meteen naar binnen kijk.
Isa ook een mooie grens.
Afritsbroeken vond ik ook zo'n drama. Dat was twee jaar geleden. Normale kleding kopen ging redelijk, maar die broeken pasten zelfs niet als ze twee maten groter waren. Echt erg, in een speciaalzaak waar ze dan zo willen helpen. Was niet leuk.
Het klinkt zo ontzettend herkenbaar... Maakt niet uit wat er misgaat, als iemand alleen al niet vrolijk is dan ga ik bedenken wat ik verkeerd gedaan zou kunnen hebben. Als iemand niet reageert op een sms of email, dan zoek ik dat eerst bij mezelf ipv me te realiseren dat iemand het ook gewoon druk kan hebben. Allemaal van die kleine dingetjes waar je het jezelf zo ontzettend moeilijk mee kunt maken, terwijl je er het merendeel van de tijd niet eens iets aan kunt doen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef YPPY het volgende:
Wat goed octomooie mijlpaal.
Gelukkig ben ik nu ook trots op d'r Troel, ze is een schatje.
Dat heb ik ook Sjeen. Als er iets verkeerd gaat, zoek ik meteen de schuld bij mezelf. Dat heb ik van vroeger mee gekregen en het is zo moeilijk om te weg te krijgen. Dat ik niet meer meteen naar binnen kijk.
Isa ook een mooie grens.
Afritsbroeken vond ik ook zo'n drama. Dat was twee jaar geleden. Normale kleding kopen ging redelijk, maar die broeken pasten zelfs niet als ze twee maten groter waren. Echt erg, in een speciaalzaak waar ze dan zo willen helpen. Was niet leuk.
Oh, daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat kan natuurlijk niet. Ik ben het overigens helemaal met je eens dat de kledingindustrie maar rigide blijft vasthouden aan allerlei maten die voor een groot deel van de bevolking te klein zijn, terwijl je zou denken dat ook daar winst maken een belangrijk punt is. Er moet toch heel veel winst te maken zijn door meer grotere maten te produceren? Of zijn ze daar te goed voor? Kan me nog ene Karl Lagerfield herinneren die absoluut niet wilde dat zijn ontwerpen voor grotere maten (lees: boven de 38) op de markt kwamen. Maar die heeft dan ook al geld genoegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:43 schreef octopussy het volgende:
Een duikpak voor mannen is meestal niet zo'n goed idee voor dames met borsten. Als het in dat gebied een soepel stof is dan is het prima, maar als je een strak zittend pak heb in stevig neopreen dan kan je serieus last krijgen van longsqueeze (ademen wordt bemoeilijkt en dat kan onder druk ngoal wat gevolgen hebben).
Tuurlijk is dat leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Dat doe ik al ik CUL. Maar als ik iets heb gegeten dat lekker licht is of anderszins 'slank', meld ik het welDat is toch juist leuk? Ik ben namelijk echt een doorgewinterde culi-freak.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Ik ben op zoek naar een of meerdere mensen van julie die mee willen werken aan een FOK!userinterview met als voornaamste onderwerp afvallen op FOK!. Je kunt daar anoniem aan meewerken, want er zullen ongetwijfeld allerlei vervelende reacties op gaan komen (uiteraard mag je ook gewoon met naam). Het leukste zou zijn als ik een paar van jullie wat vragen zou mogen stellen over afvallen, afvallen op FOK!, en hoe de rest van de wereld reageert op jullie gewicht en gewichtsverlies.
Globaal ziet het er als volgt uit: introductie van de FOK!dieetclub (wat is het, wie zijn het, wat doen jullie), persoonlijke verhalen over overgewicht, persoonlijke verhalen met betrekking tot afvallen met of zonder dieetclub, en tot slot reacties van mensen. Het mooiste zou het dus zijn wanneer een aantal van jullie mee zouden willen werken.
Zijn er geïnteresseerden?
ik ben wel geïnteresseerd...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Ik ben op zoek naar een of meerdere mensen van julie die mee willen werken aan een FOK!userinterview met als voornaamste onderwerp afvallen op FOK!. Je kunt daar anoniem aan meewerken, want er zullen ongetwijfeld allerlei vervelende reacties op gaan komen (uiteraard mag je ook gewoon met naam). Het leukste zou zijn als ik een paar van jullie wat vragen zou mogen stellen over afvallen, afvallen op FOK!, en hoe de rest van de wereld reageert op jullie gewicht en gewichtsverlies.
Globaal ziet het er als volgt uit: introductie van de FOK!dieetclub (wat is het, wie zijn het, wat doen jullie), persoonlijke verhalen over overgewicht, persoonlijke verhalen met betrekking tot afvallen met of zonder dieetclub, en tot slot reacties van mensen. Het mooiste zou het dus zijn wanneer een aantal van jullie mee zouden willen werken.
Als je nog even wacht tot de dieetclub 5 jaar bestaat (23 september) dan is dat een leuk momentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo dieetclub,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |