quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Yep, ik ben een Turksequote:
Gunaydin, Selimquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:49 schreef zarGon het volgende:
Emel.
Iyi geceler opucugu,. Trusten schat.
Dat ben ikquote:
De echte emel past niet eens in een avatarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:24 schreef RijstNatie het volgende:
Dat meisje in de avatar
dat is inderdaad lang geleden! alles gaat goed.. en met jou??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Yep, ik ben een TurkseHoe is het? Lang geleden dat we elkaar gesproken hebben.
ik heb in antalya tecavuzcu coskun gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb op vakantie deze psychopaat gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=Z2UiCMDGHgE&NR=1![]()
quote:
vanochtend gegetenquote:
Die oud maar wel leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qK9YoyXZOXI&mode=related&search=![]()
Naar Turkije geweest (Istanbul, Eskisehir, Bodrum).quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:40 schreef Burakius het volgende:
Heey Turk wat deed jij in de vakantie?
Damn jij ook al Istanbul.. Trigger ook al. Ben ik de enige Turck die nog niet is geweest. Shizzles. Heb je fotos van Istanbul voor me nifoquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naar Turkije geweest (Istanbul, Eskisehir, Bodrum).
Was leuk.![]()
Huis van mijn tante bijna in de fik gevlogen. Was minder leuk.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
De echte emel past niet eens in een avatar![]()
Ik ben er dit jaar alleen maar geland. Daarna meteen doorgereden naar Eskisehir.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Damn jij ook al Istanbul.. Trigger ook al. Ben ik de enige Turck die nog niet is geweest. Shizzles. Heb je fotos van Istanbul voor me nifo
Ik heb het gemerkt. De voertaal was Engels, Russisch en Duits (90% buitenlander).quote:edit:
Bodrum is geen Turkije![]()
Ik lees daar graag over heenquote:
Iyi aksamlarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iyi aksamlar... Bugun seni kim cagirdi? Kendin pasa pasa geldin dimi, himmm?
lang niet gesprokenquote:
Met mij gaat ook goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is inderdaad lang geleden! alles gaat goed.. en met jou??
Hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef skippy22 het volgende:
Waar is emel ?
Ik liep vandaag twee keer langs AH, maar je was er nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:30 schreef IHVK het volgende:
Turken Vreten Pap
Oh echt wel!! Ik was er wel!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik liep vandaag twee keer langs AH, maar je was er niet![]()
Inderdaad, ik heb het ff gehad met blauw.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Je bent niet meer blauw IHVK?
quote:
Het kan wel opschieten, maar men vermijdt angstvallig de 100 omdat ze bang zijn voor de meet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:42 schreef stukovich het volgende:
Kandiliniz mubarek olsun
Pfff, het wil ook niet meer echt opschieten met dit topic he.
Gaan jullie de 100 nog wel halen.
Hehe, als niet iedereen weer cancelled zoals de vorige keer...quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het kan wel opschieten, maar men vermijdt angstvallig de 100 omdat ze bang zijn voor de meet.![]()
Ik denk dat dat wel weer gebeurt. Ach ja, het is bijna Ramadan, misschien geeft dat dit topic een boost. De eerste dagen zijn mensen altijd enthousiast enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe, als niet iedereen weer cancelled zoals de vorige keer...![]()
Is er eigenlijk al eea gepland.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel weer gebeurt. Ach ja, het is bijna Ramadan, misschien geeft dat dit topic een boost. De eerste dagen zijn mensen altijd enthousiast enzo.![]()
6vwo nu(binnenkort) , baantje is ok heb het naar mijn zin.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al eea gepland.
Dude, ik ga slapen. Hoe gaat het eigenlijk met jou, alles goed. Waar ben je nu mee bezig (5 vwo toch?).
Hoe gaat het met je baantje bij de AH, was toch zomerbaantje of studentenbaan?
en ik dacht dat die Franse Chateau die ik tijdens mijn vakantie zag al mooi wasquote:
Misschien zie ik je vandaagquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:35 schreef IHVK het volgende:
Morgen ben ik er ook.
Bekrompheid straalt al gaat het om je eigen geloof en land.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:01 schreef IHVK het volgende:
Turkije is al een islamtisch land, geen islamistisch land Burak en dat is maar goed ook.
Tenzij je in een tweede SA wil veranderen.
Gül wil ook geen sharia invoeren en het is jammer dat het leger zo moeilijk doet over een hoofddoekje, blijft spannend allemaal.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Burakius het volgende:
Insha allah komt er een Islamitisch land nu. Eindelijk geen ziekelijke verwestering meer. Leve Gül!
1. Wat is de shariaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:01 schreef IHVK het volgende:
Turkije is al een islamtisch land, geen islamistisch land Burak en dat is maar goed ook.
Tenzij je in een tweede SA wil veranderen.
Gül wil ook geen sharia invoeren en het is jammer dat het leger zo moeilijk doet over een hoofddoekje, blijft spannend allemaal.
Jij lijkt wel te weten wat hij gaat doen. Do tell.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:41 schreef Burakius het volgende:
3. Hoe weet jij nou wat Gül gaat doen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Burakius het volgende:
Insha allah komt er een Islamitisch land nu. Eindelijk geen ziekelijke verwestering meer. Leve Gül!
Waar heb je het over? De totale schuld van Turkije is in 5 jaar tijd gestegen van ongeveer $230 miljard naar $400 miljard.quote:Als AKP deze koers blijft aanhouden ben ik een sterk voorstander van nog een termijn Erdogan (en Gül). Zij hebben veel betekend voor Turkije, onder AKP-1 is het begrotingstekort omlaag gegaan,
Ja, 80% van onze banken ligt in de handen van buitenlanders. Strategische bedrijven als Tüpras (winstgevend) worden verkocht.quote:is gewild land geworden voor buitenlandse investeerders
Het leger heeft meerder malen aangegeven klaar te zijn om de grens over te steken, maar daarvoor hebben ze de goedkeuring van het parlement nodig.quote:Het leger zou moeten doen waar het voor opgeleid is, TERRORISME te lijf gaan, maar ondertussen is de grens met Irak zo lek als een mandje en zit PKK in het parlement.
We hebben gewoon een Kemal Dervis nodig. Die man had verstand van zaken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De totale schuld van Turkije is in 5 jaar tijd gestegen van ongeveer $230 miljard naar $400 miljard.
[..]
Ja, 80% van onze banken ligt in de handen van buitenlanders. Strategische bedrijven als Tüpras (winstgevend) worden verkocht.
[..]
Het leger heeft meerder malen aangegeven klaar te zijn om de grens over te steken, maar daarvoor hebben ze de goedkeuring van het parlement nodig.
Was het niet de AKP die zich uit de naad werkte om in de EU te komen? Hebben banken als ABN AMRO en Fortis niet onder het regime van de AKP Turkse banken overgenomen? Was het niet R. Tayyip Erdoğan die de woorden ''Ankara’nın şerrinden Brüksel’in şefaatine sığınmak isterim'' uitsprak?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Burakius het volgende:
Eindelijk geen ziekelijke verwestering meer. Leve Gül!
Bedoel je die Kemal Dervis die Turkije grote schulden bij de IMF heeft bezorgd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
We hebben gewoon een Kemal Dervis nodig. Die man had verstand van zaken.
Niet waar, onder AKP is Turkije bijna niet meer afhankelijk geworden van het IMF. Daarnaast zijn er mega-investeringen gedaan door buitenlandse bedrijven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De totale schuld van Turkije is in 5 jaar tijd gestegen van ongeveer $230 miljard naar $400 miljard.
[..]
Ja, 80% van onze banken ligt in de handen van buitenlanders. Strategische bedrijven als Tüpras (winstgevend) worden verkocht.
[..]
Het leger heeft meerder malen aangegeven klaar te zijn om de grens over te steken, maar daarvoor hebben ze de goedkeuring van het parlement nodig.
Ik zocht het woord sarcasme. Ik heb het gevonden, dankje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je die Kemal Dervis die Turkije grote schulden bij de IMF heeft bezorgd?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zocht het woord sarcasme. Ik heb het gevonden, dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |