Thanks babe.quote:
Het schoonmaken is eerlijk gezegd toch wel een ramp.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef nicket84 het volgende:
Netjes..... Ík heb ook een keuken met een RVS blad besteld... Hoe bevalt het met schoonmaken.. Geeft het niet erg af?
Het is een Schmidt keuken. http://www.cuisines-schmidt.com/quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Knakker het volgende:
Mooi geworden, die keuken en wcWaar heb je die keuken vandaan?
tvpee ,)
Thnx... dat wordt wat.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het schoonmaken is eerlijk gezegd toch wel een ramp.
Als ik hem helemaal wil laten glimmen ben ik wel ff bezig.
En het krast snel. Maar dat hoort erbij.
Eerst met een doekje met meestal Dubro. Dan met heet water afnemen. En vervolgens de finishing touch: Glassex!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Waar maak jij dat RVS mee schoon?
Ik heb zo'n afzuigkap en pedaalemmer, maar man man wat een vlekken
Je keuken ben ik nog steeds flieft op
Prachtig!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:03 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Thnx... dat wordt wat..... [afbeelding]
dankje... maar ik zie de bui al hangenquote:
Heel strak!!.. Ons appartement is net opgeleverd, en volgendeweek krijgen we de sleutel. Dan kunnen we met alles beginnen. Zal tegen die tijd ook een projectje op fok zetten..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Prachtig!!!
De mijne uit de andere hoek:
[afbeelding]
Ik wist het!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben voor de knalroze prinsessenzolder!
*notitie maakt*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef Liejannuh het volgende:
En heel volwassen uitgebalanceerde creme kleurige muren met knalroze decoraties?
Wat ken jij mij toch slecht!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Prinsessenzolder?? Ik zie je toch meer als duveltje hoorMooi rood is niet lelijk, een paar hoorntjes boven je zonnebank, die je vanaf dan natuurlijk 'vagevuur' gaat noemen.... etc.
Die is erg gaaf inderdaad!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Marloes het volgende:
Ik vind de kleur rozigst van Flexa mooi!!
quote:Highlights is een transparante muurverf met decoratieve toevoegingen, zoals zachtglanzend poeder of zilveren glitters. Je brengt het heel gemakkelijk met een roller aan. Door het samenspel met de ondergrondkleur ontstaat een uniek en levendig effect. En of je nu een klein stukje muur 'highlight' of een hele wand laat schitteren: het resultaat is altijd verrassend bijzonder.
Highlights is er in vier varianten: Sparkling Sterling, Summer Gold, Silky Dust en Rainbow Pearl.
Dat kost toch bakken met geldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wat mij wel onwijs gaaf zou lijken is om de trap per trede in een andere tint te verfen... stel je hebt beneden wittig in de gang of op de overloop en je doet je zolder roze. Dan de onderste trede wit, de volgende een ietstje roze, en steeds iets meer roze totdat je boven bent en die krijgt dan dezelfde kleur als de zolderkamer...
verder zie je ook elke vingerafdruk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef BaraCuda het volgende:
Bij uitkiezen van mijn keuken heb ik ook tijdje naar zo'n blad staan kijken.
Was alleen bang dat dat heel snel gaat krassen![]()
Wel mooie keuken![]()
Tuulk nie...quote:
Je kan ook ipv het doekje met Dubro een schuursponsje nemen (een normale, geen brillopad oidquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Eerst met een doekje met meestal Dubro. Dan met heet water afnemen. En vervolgens de finishing touch: Glassex!
Glassex werkt het beste heb ik van Fly Lady geleerd.
Verder heb ik een potje RVS power cleaner van StarClean van iemand gekregen die in een industriële keuken werkt. Maar daar moet ik nog wat aan wennen.
Een schuursponsje!!!???quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Je kan ook ipv het doekje met Dubro een schuursponsje nemen (een normale, geen brillopad oid), die een beetje nat maken met wat ontkalker erbij. Dat goed afspoelen, en dan heel goed droogwrijven. Heb je streeploos schoon RVS. En als je een vingerafdruk krijgt, of waterspatten meteen met een licht vochtig microvezeldoekje wegvegen.
(Op mijn werkplek heb ik ook een RVS aanrecht staan, waarvan de kranen iets te hoog staan, ze spetteren ontzettend veel. Ik zit 'm constant schoon te maken, niemand durft dat ding meer te gebruiken als ik in de buurt ben)
Ik vind het een ontzettend origineel idee!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wat mij wel onwijs gaaf zou lijken is om de trap per trede in een andere tint te verfen... stel je hebt beneden wittig in de gang of op de overloop en je doet je zolder roze. Dan de onderste trede wit, de volgende een ietstje roze, en steeds iets meer roze totdat je boven bent en die krijgt dan dezelfde kleur als de zolderkamer...
gmtaquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hoeft niet perse heel duur te zijn in de uitvoering.
Je neemt een blik 'Kus' (om maar eens een fel kleurtje te kiezen) en daar doe je de eerste trede mee, dan doe je daar een afgepaste hoeveelheid wit bij (bijvoorbeeld opgezogen in een injectiespuit) en daarmee doe je de volgende, etc. etc.etc.
Ooow ik had er copyrights op moeten zetten dus?quote:
De groene lamp heb ik vanavond omgeruild voor een groter exemplaar. Voor mijn eethoek was hij nog wel groot genoeg, maar op het totaal leek het maar een klein lampje. Alleen heeft die nieuwe niet die gebloemde binnenkant, maar gewoon wit. Buitenkant natuurlijk nog wel lime groen.quote:Breng op je muren een stijlvolle parelmoerglans aan met Histor Highlights Silky Dust. Mooi met een lichte ondergrondkleur als muurverf Victorie. Of ga voor een subtiel effect met de zilveren glitters van Highlights Sparkling Sterling op ondergrondkleur Vlokje.
Histor Highlights is een unieke transparante muurverf met kleine decoratieve toevoegingen. Je brengt het eenvoudig met een roller aan. Highlights is er in vier varianten: Silky Dust, Sparkling Sterling, Rainbow Pearl en Summer Gold.
Mooi, eindelijk! Werken kreng!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:10 schreef Sanne het volgende:
O.k. het zelf klussen stadium is begonnen. Ik ben de balk aan het schuren, maar met mijn eigen schuurmachine en de geleende schuurmouse kom ik toch niet in doe schuinde hoeken. Dus met de hand verder. Lekker klusje.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:44 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk! Werken kreng!![]()
Van die ene balk die in de grondverf staat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je niet wat leuke foto's voor een tussentijdse update?
* Brighteyes is wel heel nieuwsgierig!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:39 schreef Sanne het volgende:
Met mineraal wordt het zo:
[afbeelding]
wel mooi he?
1,75m ongeveer.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Sjefke13 het volgende:
Sanne,
Een vraagje. Hoe hoog is het eigenljik bij jou op zolder? Heb zelf namelijk ook nog zo'n zolder waar ik wel wat mee zou willen doen.
Speciaal voor Bluezz: de balk in de grondverf.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:06 schreef Bluezz het volgende:
*Bijgelezen, en wacht op foto's*
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op de foto lijkt die balk helderwit maar als ik er met mijn neus bovenop sta vraag ik me toch af of ik niet beter eerst nog een laagje grondverf kan doen voor ik aan de echte verf begin.
raar hoor, normaal maak je een klus toch af??? Tenminste, das hier wel vrij normaal (ook al moet je er soms zelf ff achteraan bellen of ze nog terugkomen maargoed)quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:08 schreef Sanne het volgende:
Ik kan nog die balken aflakken, en aan de omlijsting van de ramen beginnen. Maar nu ik weet dat het voorlopig toch niet klaar is, voel ik weinig inspiratie. Als het echt heel erg lang gaat duren ga ik zelf die gipsplaatjes afwerken en dan maar behangen in plaats van verfen. Ik kan de trap verfen. Maar dat is niet handig als er nog laminaat overheen gesjouwd moet worden. Er is nog geen trapleuning. Het heeft gewoon weinig zin om nu die paar kleine dingetjes te doen die ik zelf afkan. Dus ik stort me maar op mijn studie en hoop dat hij snel weer tijd heeft en klaar is met de grote klussen.
Sanne,quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Sanne het volgende:
Er is niets te melden.
De aannemer heeft voorlopig geen tijd meer....
Baal als een stekker.
Het enige dat in de tussentijd nog gedaan is is een plaat triplex op het zoldergat, zodat de kittens iig de zolder niet op kunnen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sanne,
Is er nog steeds niks gebeurd sinds je laatste post???
maar dat is toch een garantiegeval dan??? als hij zegt dat het hardhout is en het rot 4 jaar later alweer, dan heeft hij gelogen, en als het aan bouwwijze van het huis ofzo ligt (als ie dat zou zeggen) had ie dat 4 jaar geleden ook gezien/ kunnen zeggen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het enige dat in de tussentijd nog gedaan is is een plaat triplex op het zoldergat, zodat de kittens iig de zolder niet op kunnen.
Helaas, het ligt dus stil.
En dit jaar staat er ander onderhoud op de (financiële) planning. Het pand moet weer geschilderd worden.
Wat nog veel erger is, is dat ik minder dan vier jaar geleden een hele pui heb laten vervangen omdat er houtrot zat, en dat dat nu weer is gaan rotten. Dat is een andere aannemer trouwens, geen vriend die het voor een matsprijsje doet.
Deze aannemer komt vrijdag langs om te kijken wat de schade is.
En ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan dat ik zoveel geld aan een pui heb uitgegeven die "gegarandeerd hard hout is, en niet van dat waaibomen hout wat er eerst op zat."
Als ik er een kunststof serre in had laten zetten had ik nu deze problemen niet gehad.
Zal nog wel wat foto's plaatsen later....
Ja dat zal onder de garantie vallen neem ik aan. Het gaat mij er meer om dat ik weer ellende heb. Toen ik het huis kocht was het drie jaar daarvoor gerenoveerd. Dus ook nieuw hout.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:25 schreef gateway het volgende:
[..]
maar dat is toch een garantiegeval dan??? als hij zegt dat het hardhout is en het rot 4 jaar later alweer, dan heeft hij gelogen, en als het aan bouwwijze van het huis ofzo ligt (als ie dat zou zeggen) had ie dat 4 jaar geleden ook gezien/ kunnen zeggen....
Wie heeft 4 jaar geleden die pui geplaatst? Het lijkt mij dat hij garantie geeft op een product wat hij levert en monteert, en als dat na 4 jaar verrot is, ligt de fout bij hem want hij had 4 jaar terug de constructiefout ook al kunnen zien en melden (of die constructiefout is pas na de montage van de pui gemaakt, maar dat lijkt me niet)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:31 schreef Sanne het volgende:
Dikke dikke ellende met de pui. Ook de meranti pui is na een kleine vier jaar verrot. Nu lijkt het aan een constructiefout van het dak van de uitbouw te liggen.
Grmbl.
Zes jaar geleden gekocht. Vier jaar geleden grenen pui laten vervangen door meranti pui. Nu weer rot. Ik denk dat ik de gemeente aansprakelijk moet stellen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:43 schreef Sanne het volgende:
Dit treffen we vandaag aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iig positief dat je al de aannemer erbij hebt betrokken en dat hij zelf aangeeft dit ook nooit te hebben verwacht. Wat gaat de aannemer nu doen, een offerte maken voor de vervanging, of heeft ie een alternatief plan voor herstel ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Sanne het volgende:
Nee de aannemer die vier jaar geleden dus die meranti pui heeft geplaatst is dus nu ook achter bezig. Hij had dit dus ook never nooit verwacht.
Nee ze horen verbazingwekkend goed het verschil tussen éésie en diesie. Gelukkig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
Aaah... je hebt je poesjes AC en DC genoemt... wat schattig...
maar heb je niet dat ze beide komen als je er 1 roept? (omdat katten eigenlijk alleen naar de laatste klant luisteren...)
Ontopic: balen van dat gedoe zeg... Hopelijk kan VEH je helpen!
Owww, Bluezz, ik heb het inmiddels helemaal gevonden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Waar maak jij dat RVS mee schoon?
Heb je nooit het topic en de fotoos van MMach gezien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met glasvezelbehang?
Iemand vertelde mij dat ik dat het beste kon gebruiken op mijn gipswandjes.
Moet ik die naden dan eerst nog vullen of beter van niet?
Gaat dus hierom:
Volgens mij is er niet door de dragende balken van het dak gezaagd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:19 schreef Kakakoka het volgende:
Bij het bekijken van de foto's van de nieuw geplaatste dakramen schrok ik even.
Het lijkt erop dat de gaten in de dakelementen gezaagd zijn, door de langsribben van de dakelementen heen.
Nlou ben ik geen bouwtechnisch expert maar ik hoop wel dat eea ondersteund word want nu rust er een redelijk gewicht op enkel een spaanplaatboven en onderplaatje van 3mm en een beetje EPS (piepschuim).
Heb niet verder in het topic gekeken maar is de boel wel goed ondersteund ivm inzakken van het dak?
Misschien heb ik het verkeerd gezien?
Sanne, waar koop je dit spul?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Owww, Bluezz, ik heb het inmiddels helemaal gevonden!
[ afbeelding ]
Wonderspul
In het Nederlands: Ajax Professional Glas en RoestVrij Staal
Bedankt!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sanne, waar koop je dit spul?
En succes met het klussen! even doorzetten en dan wordt het vast prachtig (en dan is het een heerlijk gevoel dat je dat zélf hebt gedaan!)
BE, het is deze geloof ik. Maar de kleur wijkt een beetje af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben benieuwd naar je motiefje!
Tips heb je al, behalve dan mss dat het wel handig is om handschoenen aan te trekken.
Wij hadden het niet en het viel nog wel mee, maar je kan er vreselijk jeuk van krijgen.
Takelen! Door het raam! Of past dat ook niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:29 schreef Sanne het volgende:
Wahahaa dat weet ik zo net nog niet. Ik zit namelijk net te rekenen. Ik wilde dus mijn logeerbed op zolder, maar dat gaat dus never nooit lukken, want ik krijg de lattenbodem niet door het trapgat. En als die al door het trapgat gaat kan hij de draai niet maken.
Mijn matras zal ik de zolder wel opkrijgen, maar zonder bed eromheen is dat niet mijn bedoeling.
Nou dan wordt het maar een knalroze studeer/hobby/knutsel/klus/naaikamer.
Of een grote poezenspeelplaats.![]()
roodband is wat te ruw, best is jointfiler, van het merk gyproc dacht ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
je had ook een zak roodband kunnen meenemen , kost waarschijnlijk minder dan gipsplaatvuller
Bedankt voor je mening, stel ik op prijs!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen dat ik het wat tuttig vond, daar was ik nog niet aan toegekomen.![]()
Mar nu lees ik dat je het al geruild hebt!
Roze is goed!
Tweede foto he? Ik dacht zelf ook dat het patroon zo liep. Logisch ook wel, het begin van de rol is de bovenkant, op de eerste foto hangt dat stuk onderaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:06 schreef bl0emetjE het volgende:
Het behang hoort omhoog gericht (zoals op de tweede foto)
Erg gaaf behang trouwens ook!! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden op de zolder!
Ik zei het toch?quote:
Maar je hebt hem nu gevonden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt zo tof.
Ik had dit topic helemaal niet gezien,
.
Ik. Bij deze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar je hebt hem nu gevonden!
Wordt nog ruzieën straks, wie er op zolder mag slapen!
Jij, Skaai of ik zelf?
Dat zullen we nog wel eens zien!quote:
Mijn broer, die echt niet van mijn kermiskleuren-smaak houdt, vond die kleur ook zo geweldig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:57 schreef bl0emetjE het volgende:
Ohhh wat een mooie kleur roze ook op de dakraammuur!!!
Het wordt steeds gaver!
Thnx! Ik heb er nog naar staan kijken van de week maar op het staaltje vond ik het niet zo...in het 'eggie' vind ik het dus wel mooiquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef Sanne het volgende:
Het is de kleur Victorie uit de Historlijn.
[ afbeelding ]
Hee gaaf, de kleur 'feestje' heb ik op mn auto zittenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef Sanne het volgende:
Het is de kleur Victorie uit de Historlijn.
[ afbeelding ]
Sanne, heerlijk om zo lekker vrij te zitten ! Wij hebben ook van die hoge schutting al zit ik dan gehuurd...maar wij genieten wel van ons vrijheid en privacy. En wij hebben ook alles bestrating..Máár er komt een klein tuintje achterquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:23 schreef Sanne het volgende:
Ik ben eigenlijk best tevreden met het resultaat.
[ afbeelding ]
Ehm, Sanne?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:23 schreef Sanne het volgende:
Ik ben eigenlijk best tevreden met het resultaat.
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is dan hun probleem.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ehm, Sanne?
Dat jij de buren nu niet meer ziet, wil niet zeggen dat zij jou ook niet meer zien.Volgens mij zien ze nog altijd je blote bips als jij nakende door het huis waart.
En ze zien je ook nog steeds aan tafel zitten en zo.
Ja, zo denk ik ook altijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dan hun probleem.
Ze hoeven niet te kijken!!
Ooit iets van drukte gemerkt voor het huizenblok achter je? Parkeerchaos? Kaartverkoop bij je achterburen? Iets wat lijkt op flitsende camera's? Een vaag gejoel dat van buiten lijkt te komen als je je in gaat zepen (is er voetbal dan vanavondquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef Sanne het volgende:
Bedenk me net dat ik al zes jaar douche met een doucheraam dat alleen met dat plastic is beplakt.
Erger dan dat wordt het beneden niet.
Wtf heb je met mijn kattenbak gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:06 schreef Adelante het volgende:
die blik van die poeswtf doet die rotzooi hier
Als die lattenbodem er niet op gaat heb ik nog een andere optie; een rollattenbodem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:04 schreef Jaheur het volgende:
Als de bodem van het bed een lattenbodem is kan je deze ook uitelkaar halen :-)
Sanne beantwoord mijn vraag eens over je border.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:25 schreef Sanne het volgende:
Ik kreeg de geest en heb ook de kozijnen boven gedaan, en het boeideel (heet dat zo?) onder het dak.
en nu ben ik best wel kapot, morgen moet de tweede laag want zondag gaat het regenen.
Er waren twee kleine perkjes ooit, ik heb wel wat tegels verlegd, heb het wat verder van het huis laten beginnen. Aan de andere kant is het nu één perk geworden, dus er liggen niet meer wat tegels tussen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Sanne, had je die border voor de planten al zo laten aanleggen of heb je er tegels uit gesloopt?
Nou helemaal te pakken is een groot woord, maar maandag zit mijn vakantie erop en dan komt er niet zoveel meer van klussen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed bezig! Je hebt het wel helemaal te pakken hè?
Mooi he? Je ziet precies de heupen erin en de staart.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Dat poezenvacht op natte verf vind ik mooi
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef Sanne het volgende:
Bedenk me net dat ik al zes jaar douche met een doucheraam dat alleen met dat plastic is beplakt.
Erger dan dat wordt het beneden niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |