abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:00:23 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56578255
Wat mooi opgeknapt! Krijg er zelf bijna kluszin van
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:31:20 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56742581
Dikke dikke ellende met de pui. Ook de meranti pui is na een kleine vier jaar verrot. Nu lijkt het aan een constructiefout van het dak van de uitbouw te liggen.

Grmbl.

Zes jaar geleden gekocht. Vier jaar geleden grenen pui laten vervangen door meranti pui. Nu weer rot. Ik denk dat ik de gemeente aansprakelijk moet stellen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_56743146
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:31 schreef Sanne het volgende:
Dikke dikke ellende met de pui. Ook de meranti pui is na een kleine vier jaar verrot. Nu lijkt het aan een constructiefout van het dak van de uitbouw te liggen.

Grmbl.

Zes jaar geleden gekocht. Vier jaar geleden grenen pui laten vervangen door meranti pui. Nu weer rot. Ik denk dat ik de gemeente aansprakelijk moet stellen.
Wie heeft 4 jaar geleden die pui geplaatst? Het lijkt mij dat hij garantie geeft op een product wat hij levert en monteert, en als dat na 4 jaar verrot is, ligt de fout bij hem want hij had 4 jaar terug de constructiefout ook al kunnen zien en melden (of die constructiefout is pas na de montage van de pui gemaakt, maar dat lijkt me niet)

neemt niet weg dat het natuurlijk botte ellende is voor je
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:00:42 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56743175
Kom zo met foto's, misschien wordt het dan wat duidelijker.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:43:11 #105
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56744140
Even voor de duidelijkheid, dit huis is in 1998 door de gemeente gerenoveerd. De uitbouw aan de woning was voor 1998 niet aanwezig.

Foto uit 2002, uit het taxatierapport dat ik heb laten opmaken toen ik de woning kocht.

duidelijk te zien is een rotte onderdorpel, die vervangen moest worden.

Toen er een aannemer kwam voor een prijsopgave bleek het iets meer dan een dorpel vervangen. De hele pui moest eruit. In 2004 kon ik dat betalen en is de pui ook vervangen. De originele pui was van grenen hout, met meranti hout moesten alle problemen voorbij zijn.

Afgelopen maand zag ik met stofzuigen ineens dat er verf beschadigd was. Met voelen bleek al het omringende hout zacht:

Dit treffen we vandaag aan:

Naar ik nu begrijp komt dit van het dak. Daar is het niet afgekit, waardoor het water tussen de stijlen naar beneden sijpelt. Als ik dit laatste gedeelte tenminste goed begrepen heb.

Al met al zit ik nu dus met een huis, dat ik nog geen zes jaar geleden heb gekocht, waar een nog geen tien jaar oude pui in zat die nu voor de tweede keer aan vervanging toe is.

Dat is toch niet normaal?

[ Bericht 22% gewijzigd door Sanne op 15-02-2008 10:48:54 ]
pi_56744332
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:43 schreef Sanne het volgende:

Dit treffen we vandaag aan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jemig, wat een schade.

wie heeft dat dak zo aangebracht, en had die man die 4 jaar terug de pui plaatste dit niet kunnen opmerken?

Wie heeft vandaag trouwens dit allemaal onderzocht, een nieuwe aannemer ofzo, of een verzekeringsman?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:54:55 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56744443
Nee de aannemer die vier jaar geleden dus die meranti pui heeft geplaatst is dus nu ook achter bezig. Hij had dit dus ook never nooit verwacht.
pi_56744485
Tering, wat een kut situatie zeg. Ik zou zeker de aannemer eens bellen...
pi_56745246
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Sanne het volgende:
Nee de aannemer die vier jaar geleden dus die meranti pui heeft geplaatst is dus nu ook achter bezig. Hij had dit dus ook never nooit verwacht.
Iig positief dat je al de aannemer erbij hebt betrokken en dat hij zelf aangeeft dit ook nooit te hebben verwacht. Wat gaat de aannemer nu doen, een offerte maken voor de vervanging, of heeft ie een alternatief plan voor herstel ofzo?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:49:39 #110
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56745912
Volgens hem moet ik dus de gemeente aansprakelijk stellen. Zij hebben die renovatie verricht. Als daar een inspectie van komt wil hij er wel bij zijn.
Ik ga alles op papier zetten en contact opnemen met Vereniging Eigen Huis. Ik ben al jaren lid en hoop dat zij mij kunnen adviseren, dit lijkt me toch vooral een bouwkundige kwestie.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:18:57 #111
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56746546
Ow even voor de duidelijkheid, dit is een andere aannemer dan die van de zolder/toilet/cv/keuken. Deze aannemer heeft alleen toen die pui gedaan, verder geen verbouwingen aan mijn huis. Dat we ze wel even uit elkaar houden.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:36:08 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56748207
Ze zijn klaar. Het rotte houten gedeelte onder de ramen is vervangen. Er is boven op het dak gekit zodat het water niet meer daar tussen door kan lopen. Nu zo snel mogelijk nog een schilder die het even goed in de verf zet (met de rest van het huis).

lik verf eroverheen

de gewraakte plekken op het dak dicht kitten

AC en DC kijken of alles goed gaat

Het puin van de vorige pui

En weer dicht

mijn ramen zien er niet uit.

Maar kijk eens wat een stralend blauwe lucht vandaag.

[ Bericht 36% gewijzigd door Sanne op 15-02-2008 13:56:20 ]
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:46:19 #113
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_56755238
Gelukkig dat het werr opgelost is!! hopen dat het probleem nu wegblijft!!!

maar heb je nog contact gehad met de gemeente enzo dan of moet dat nog?
pi_56760257
Aaah... je hebt je poesjes AC en DC genoemt... wat schattig...

maar heb je niet dat ze beide komen als je er 1 roept? (omdat katten eigenlijk alleen naar de laatste klant luisteren...)

Ontopic: balen van dat gedoe zeg... Hopelijk kan VEH je helpen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:45:06 #115
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60562511
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
Aaah... je hebt je poesjes AC en DC genoemt... wat schattig...

maar heb je niet dat ze beide komen als je er 1 roept? (omdat katten eigenlijk alleen naar de laatste klant luisteren...)

Ontopic: balen van dat gedoe zeg... Hopelijk kan VEH je helpen!
Nee ze horen verbazingwekkend goed het verschil tussen éésie en diesie. Gelukkig.

Update over het huis. Voor zover ik het kan bekijken draai ik gewoon zelf op voor de kosten en reparaties van de pui. Na lang wikken en wegen heb ik besloten het nu aan te gaan kijken. Het houtrot is eruit, vervangen door nieuw meranti. Het staat in de verf. Misschien gaat het nog jaren mee. En zo niet, dan gaat die hele pui eruit maar laat ik dit keer een kunststof schuifpui plaatsen. Ben ik van dat geschilder ook af.

Over een paar dagen begint mijn vakantie. Dan ga ik eens verder met klussen. De zonkant van het huis moet in de verf en ik heb besloten dat ik dat zelf ga doen. Handen uit de mouwen dus!
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:06:24 #116
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60563106
Nu ik terugscroll in dit topic en de foto's zie van de lege zolder en de verf die al een jaar klaar staat zou ik het liefst vanavond nog beginnen. Maar dat doe ik maar even niet omdat ik nog een paar dagen moet werken.

De zolder is natuurlijk allang niet meer zo leeg als verleden jaar, op een gegeven moment schep je toch de logeerkamer weer leeg en brengt het naar zolder als het niet opschiet. Maar met die zolder kan ik wel wat. Mijn eigen klusjesman heeft geen tijd. Ik wilde die wandjes nog gestuct hebben, maar heb geen zin om nog een half jaar te wachten. Dus dat ga ik zelf even afwerken, kijken wat het wordt. Verder jeuken echt mijn handen nu ik dit zie, want mijn huis is een paleisje geworden door alle verbouwingen alleen was ik door het gedoe met de tuin en die reparatie van de pui alle zin in klussen even kwijt.

Het begint weer te borrelen. De zin!
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:08:43 #117
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60563164
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Waar maak jij dat RVS mee schoon?
Owww, Bluezz, ik heb het inmiddels helemaal gevonden!

Wonderspul

In het Nederlands: Ajax Professional Glas en RoestVrij Staal
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:10:34 #118
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60647437
Wie heeft er hier ervaring met glasvezelbehang?
Iemand vertelde mij dat ik dat het beste kon gebruiken op mijn gipswandjes.
Moet ik die naden dan eerst nog vullen of beter van niet?

Gaat dus hierom:

pi_60647529
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met glasvezelbehang?
Iemand vertelde mij dat ik dat het beste kon gebruiken op mijn gipswandjes.
Moet ik die naden dan eerst nog vullen of beter van niet?
Gaat dus hierom:
Heb je nooit het topic en de fotoos van MMach gezien?
Hij weet er alles van: De zolderstudio (deel 3)

MM zit zelf nu in Dubai voor een tijdje.
Ongetwijfeld zijn er ook anderen die ervaring hebben.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:17:33 #120
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60647563
Maar natuurlijk ken ik de topics van MMach. De klusheld!

Ah hij noemt het glasvlies.
Glasvezel leverde al geen resultaat op
pi_60653974
Ervaring met glasvezelbehang heb ik niet, maar ik weet wel dat je ondergrond een zekere vlakheid en gladheid moet hebben. Ik zou de naden dus wel afvullen. Er zijn hiervoor een speciale nadenvuller en afwerkband. Zoiets zou je in de bouwmarkt moeten kunnen vinden.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:16:33 #122
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60656482
Ik heb net een pot gipsplaatvuller gehaald. En zag meteen ook vreselijk leuk bedrukt vliesbehang dus dat heb ik ook maar vast meegenomen.
pi_60682004
Bij het bekijken van de foto's van de nieuw geplaatste dakramen schrok ik even.
Het lijkt erop dat de gaten in de dakelementen gezaagd zijn, door de langsribben van de dakelementen heen.
Nlou ben ik geen bouwtechnisch expert maar ik hoop wel dat eea ondersteund word want nu rust er een redelijk gewicht op enkel een spaanplaatboven en onderplaatje van 3mm en een beetje EPS (piepschuim).

Heb niet verder in het topic gekeken maar is de boel wel goed ondersteund ivm inzakken van het dak?
Misschien heb ik het verkeerd gezien?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:41:08 #124
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60683674
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:19 schreef Kakakoka het volgende:
Bij het bekijken van de foto's van de nieuw geplaatste dakramen schrok ik even.
Het lijkt erop dat de gaten in de dakelementen gezaagd zijn, door de langsribben van de dakelementen heen.
Nlou ben ik geen bouwtechnisch expert maar ik hoop wel dat eea ondersteund word want nu rust er een redelijk gewicht op enkel een spaanplaatboven en onderplaatje van 3mm en een beetje EPS (piepschuim).

Heb niet verder in het topic gekeken maar is de boel wel goed ondersteund ivm inzakken van het dak?
Misschien heb ik het verkeerd gezien?
Volgens mij is er niet door de dragende balken van het dak gezaagd.
Ik heb dit niet zelf gedaan maar laten doen, in de hoop dat diegene er meer verstand van heeft.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:44:08 #125
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60683730
Wat een raar spul is dat gipsplaatvuller zeg! Er valt bijna meer van mijn plamuurmes af dan ik in die naden krijg. Al word je er na een tijdje wel handiger in. Het is naar werken, constant op mijn hurken of knieën, want het blijft natuurlijk wel een schuin dak.

Vanmorgen heb ik de kozijnen van de dakramen geplamuurd, die zouden vanavond in de grondverf kunnen, als ik daar tenminste nog zin in heb.

Dit zijn niet de leukste klusjes, maar het is wel nodig om aan het leuke werk toe te komen.
pi_60688400
je had ook een zak roodband kunnen meenemen , kost waarschijnlijk minder dan gipsplaatvuller
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:29:59 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60688689
Ik ben benieuwd naar je motiefje!

Tips heb je al, behalve dan mss dat het wel handig is om handschoenen aan te trekken.
Wij hadden het niet en het viel nog wel mee, maar je kan er vreselijk jeuk van krijgen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:44:19 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60689003
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:08 schreef Sanne het volgende:

[..]

Owww, Bluezz, ik heb het inmiddels helemaal gevonden!

[ afbeelding ]

Wonderspul

In het Nederlands: Ajax Professional Glas en RoestVrij Staal
Sanne, waar koop je dit spul?

En succes met het klussen! even doorzetten en dan wordt het vast prachtig (en dan is het een heerlijk gevoel dat je dat zélf hebt gedaan!)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:00:22 #129
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60689321
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Sanne, waar koop je dit spul?

En succes met het klussen! even doorzetten en dan wordt het vast prachtig (en dan is het een heerlijk gevoel dat je dat zélf hebt gedaan!)
Bedankt!!
Ik koop het wonderspul gewoon bij Albert Heijn. Hij stond er ineens tussen, en ben er nog steeds blij mee. Wat een ontdekking!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:00:50 #130
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60689335
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben benieuwd naar je motiefje!

Tips heb je al, behalve dan mss dat het wel handig is om handschoenen aan te trekken.
Wij hadden het niet en het viel nog wel mee, maar je kan er vreselijk jeuk van krijgen.
BE, het is deze geloof ik. Maar de kleur wijkt een beetje af.

Wat vind je ervan?

[ Bericht 9% gewijzigd door Sanne op 09-08-2008 20:09:41 ]
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:06:43 #131
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60700748
Ow over die handschoenen, bedankt voor de tip! Ik krijg al snel jeuk van vreemde materialen of bijv. bloemen en planten waarmee ik in aanraking kom. Kan ik plastich handschoenen dragen, of stoffen? Wat is handig of maakt het niet uit?

Zal ook maar geen korte broek aantrekken als ik ga behangen bedenk ik me nu.
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:19:08 #132
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60741715
Het eerste kozijn staat in de grondverf.

Die andere nog niet, want ik was nog niet tevreden met het plamuurwerk, dus dat moet weer 24 uur drogen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:47:44 #133
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60821631
De houten delen zitten inmiddels in de lak. Omdat er momenteel te veel troep op zolder staat is het wat moeilijk om foto's te maken, het zijn maar kleine stukjes die ik erop krijg.
Ik ga vandaag aan de structuurmuren beginnen. Die moeten glad en wel door middel van Alabastine Muurglad. Ben benieuwd of het moeilijk is, volgens het instructiefilmpje is het redelijk dummy proof.

Verder heb ik nog een ondergrond nodig voor de onderkant van de zijwandjes. Ik vond ergens in een nok van het dak nog wat rollen papierbehang. Er zit een klein structuurtje in en kan natuurlijk ook gewoon in de juiste kleur geverfd worden, dus ik denk dat ik dat ga gebruiken.

Daarnaast ontbreekt er nog een stuk MDF. Er zit een gat in de zijwand wat open moest om er een schuifdeursysteem te maken, maar dat is er nooit van gekomen. Ik geloof niet dat ik handig genoeg ben om die schuifdeurtjes er zelf in te jassen, dus het plan is nu om bij de bouwmaat een stuk MDF precies op maat te laten zagen dat ik er dan voor kan zetten. Voorlopig los, want het is toch wel handig om de ruimte daarachter te kunnen gebruiken om spulletjes op te bergen.

De buienradar geeft aan dat ik zeker de rest van de week nog niet aan de buitenkant van het huis hoef te denken dus voorlopig keutel ik nog maar even lekker verder op zolder.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:02:12 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60825145
Way to go Sanne! En volgens mij ben je veel handiger dan je jezelf inschat!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:29:38 #135
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60836181
Wahahaa dat weet ik zo net nog niet. Ik zit namelijk net te rekenen. Ik wilde dus mijn logeerbed op zolder, maar dat gaat dus never nooit lukken, want ik krijg de lattenbodem niet door het trapgat. En als die al door het trapgat gaat kan hij de draai niet maken.
Mijn matras zal ik de zolder wel opkrijgen, maar zonder bed eromheen is dat niet mijn bedoeling.

Nou dan wordt het maar een knalroze studeer/hobby/knutsel/klus/naaikamer.

Of een grote poezenspeelplaats.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:19:29 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60837951
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:29 schreef Sanne het volgende:
Wahahaa dat weet ik zo net nog niet. Ik zit namelijk net te rekenen. Ik wilde dus mijn logeerbed op zolder, maar dat gaat dus never nooit lukken, want ik krijg de lattenbodem niet door het trapgat. En als die al door het trapgat gaat kan hij de draai niet maken.
Mijn matras zal ik de zolder wel opkrijgen, maar zonder bed eromheen is dat niet mijn bedoeling.

Nou dan wordt het maar een knalroze studeer/hobby/knutsel/klus/naaikamer.

Of een grote poezenspeelplaats.
Takelen! Door het raam! Of past dat ook niet?

Het zou wel een hele gezellige logeerkamer zijn.

Hoe is het trouwens met AC en DC? Nu je overweegt er een grote poezenspeelplek van te maken, is het heel on topic om even een actuele foto van ze te plaatsen natuurlijk. Kunnen we even zien of het wel zou passen en zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:35:12 #137
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60845122
Door het raam gaat ook niet!
Nee het wordt een studeerkamer. Annex hobbyzolder.

Maar ik moet dat behang dus wel even ruilen want dat is natuurlijk geen porum in een studeerkamer.

Wat ik wel heb gezien en wat ik errug leuk vind is een kaptafel. En laat ik nou altijd een kaptafel gehad willen hebben.

Foto van de poezels ga ik ff zoeken. Ze lagen vanmorgen samen onder het dakraam te slapen. Vinden ze leuk, beetje naar de sterrenhemel kijken.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:36:02 #138
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60845130
Dit is de laatste waar ze samen op staan:

vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:58:10 #139
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60847255
Foto's van het dramatische wandje voor behandeling

en na de eerste behandeling

vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:04:49 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60853655
Ik vind de wand mooi opgeknapt en de poezen om op te vreten!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60855046
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
je had ook een zak roodband kunnen meenemen , kost waarschijnlijk minder dan gipsplaatvuller
roodband is wat te ruw, best is jointfiler, van het merk gyproc dacht ik
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:57:14 #142
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60855353
Mijn broertje kwam langs en bood aan het muurtje even te stucen. Nou graag!

Nu wordt het echt mooi!!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:39:56 #143
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60861159
Het muurtje ziet er nu goed uit.

En ik ben eindelijk aan het roze toegekomen!

pi_60864614
Roze
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:12:23 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60881725
inderdaad roze En het wordt nog veeeeel rozer

Ik heb vandaag dat tuttige behang geruild voor een wat flitsender printje. Ik vond het echt te slaapkamerachtig voor een studeerruimte. Dus nu heb ik wat anders.

Het is een knalroze vilesbehang met een zwarte barok print.
Heel heftig!

Maar dat kan wel want het komt maar op een muur.
Ik heb geprobeerd het behang op internet te vinden, maar tot op heden zonder succes.
Misschien maak ik straks nog even een fotootje.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:27:05 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60882181
Ik wilde net gaan zeggen dat ik het wat tuttig vond, daar was ik nog niet aan toegekomen.
Mar nu lees ik dat je het al geruild hebt!

Roze is goed!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:33:06 #147
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60882360
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen dat ik het wat tuttig vond, daar was ik nog niet aan toegekomen.
Mar nu lees ik dat je het al geruild hebt!

Roze is goed!
Bedankt voor je mening, stel ik op prijs!

Het nieuwe behangetje is volgens mij niet zo tuttig.

Deze beter?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:33:52 #148
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60882382
Ow volgens mij hoort ie misschien wel andersom, maar ik weet het niet zeker.

zondag 17 augustus 2008 @ 12:15:58 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60897181

werk in uitvoering.
pi_60913472
gaaaaaaaaaaaaaaf Sanne, die behang is mooi !!
en als je bed niet pst boven , je kunt altijd zo opklapbedje naar boven schouwen waar iemand op akn slapen of zo een opblaasbed ..is ook handig, kan zo opgeborgen worden als je hem niet nodig hebt
ooh hoe schattig zijj toch AC en DC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')