Wie heeft 4 jaar geleden die pui geplaatst? Het lijkt mij dat hij garantie geeft op een product wat hij levert en monteert, en als dat na 4 jaar verrot is, ligt de fout bij hem want hij had 4 jaar terug de constructiefout ook al kunnen zien en melden (of die constructiefout is pas na de montage van de pui gemaakt, maar dat lijkt me niet)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:31 schreef Sanne het volgende:
Dikke dikke ellende met de pui. Ook de meranti pui is na een kleine vier jaar verrot. Nu lijkt het aan een constructiefout van het dak van de uitbouw te liggen.
Grmbl.
Zes jaar geleden gekocht. Vier jaar geleden grenen pui laten vervangen door meranti pui. Nu weer rot. Ik denk dat ik de gemeente aansprakelijk moet stellen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:43 schreef Sanne het volgende:
Dit treffen we vandaag aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iig positief dat je al de aannemer erbij hebt betrokken en dat hij zelf aangeeft dit ook nooit te hebben verwacht. Wat gaat de aannemer nu doen, een offerte maken voor de vervanging, of heeft ie een alternatief plan voor herstel ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Sanne het volgende:
Nee de aannemer die vier jaar geleden dus die meranti pui heeft geplaatst is dus nu ook achter bezig. Hij had dit dus ook never nooit verwacht.
Nee ze horen verbazingwekkend goed het verschil tussen éésie en diesie. Gelukkig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
Aaah... je hebt je poesjes AC en DC genoemt... wat schattig...
maar heb je niet dat ze beide komen als je er 1 roept? (omdat katten eigenlijk alleen naar de laatste klant luisteren...)
Ontopic: balen van dat gedoe zeg... Hopelijk kan VEH je helpen!
Owww, Bluezz, ik heb het inmiddels helemaal gevonden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Waar maak jij dat RVS mee schoon?
Heb je nooit het topic en de fotoos van MMach gezien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met glasvezelbehang?
Iemand vertelde mij dat ik dat het beste kon gebruiken op mijn gipswandjes.
Moet ik die naden dan eerst nog vullen of beter van niet?
Gaat dus hierom:
Volgens mij is er niet door de dragende balken van het dak gezaagd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:19 schreef Kakakoka het volgende:
Bij het bekijken van de foto's van de nieuw geplaatste dakramen schrok ik even.
Het lijkt erop dat de gaten in de dakelementen gezaagd zijn, door de langsribben van de dakelementen heen.
Nlou ben ik geen bouwtechnisch expert maar ik hoop wel dat eea ondersteund word want nu rust er een redelijk gewicht op enkel een spaanplaatboven en onderplaatje van 3mm en een beetje EPS (piepschuim).
Heb niet verder in het topic gekeken maar is de boel wel goed ondersteund ivm inzakken van het dak?
Misschien heb ik het verkeerd gezien?
Sanne, waar koop je dit spul?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Owww, Bluezz, ik heb het inmiddels helemaal gevonden!
[ afbeelding ]
Wonderspul
In het Nederlands: Ajax Professional Glas en RoestVrij Staal
Bedankt!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sanne, waar koop je dit spul?
En succes met het klussen! even doorzetten en dan wordt het vast prachtig (en dan is het een heerlijk gevoel dat je dat zélf hebt gedaan!)
BE, het is deze geloof ik. Maar de kleur wijkt een beetje af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben benieuwd naar je motiefje!
Tips heb je al, behalve dan mss dat het wel handig is om handschoenen aan te trekken.
Wij hadden het niet en het viel nog wel mee, maar je kan er vreselijk jeuk van krijgen.
Takelen! Door het raam! Of past dat ook niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:29 schreef Sanne het volgende:
Wahahaa dat weet ik zo net nog niet. Ik zit namelijk net te rekenen. Ik wilde dus mijn logeerbed op zolder, maar dat gaat dus never nooit lukken, want ik krijg de lattenbodem niet door het trapgat. En als die al door het trapgat gaat kan hij de draai niet maken.
Mijn matras zal ik de zolder wel opkrijgen, maar zonder bed eromheen is dat niet mijn bedoeling.
Nou dan wordt het maar een knalroze studeer/hobby/knutsel/klus/naaikamer.
Of een grote poezenspeelplaats.![]()
roodband is wat te ruw, best is jointfiler, van het merk gyproc dacht ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
je had ook een zak roodband kunnen meenemen , kost waarschijnlijk minder dan gipsplaatvuller
Bedankt voor je mening, stel ik op prijs!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen dat ik het wat tuttig vond, daar was ik nog niet aan toegekomen.![]()
Mar nu lees ik dat je het al geruild hebt!
Roze is goed!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |