abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56744332
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:43 schreef Sanne het volgende:

Dit treffen we vandaag aan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jemig, wat een schade.

wie heeft dat dak zo aangebracht, en had die man die 4 jaar terug de pui plaatste dit niet kunnen opmerken?

Wie heeft vandaag trouwens dit allemaal onderzocht, een nieuwe aannemer ofzo, of een verzekeringsman?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:54:55 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56744443
Nee de aannemer die vier jaar geleden dus die meranti pui heeft geplaatst is dus nu ook achter bezig. Hij had dit dus ook never nooit verwacht.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_56744485
Tering, wat een kut situatie zeg. Ik zou zeker de aannemer eens bellen...
pi_56745246
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Sanne het volgende:
Nee de aannemer die vier jaar geleden dus die meranti pui heeft geplaatst is dus nu ook achter bezig. Hij had dit dus ook never nooit verwacht.
Iig positief dat je al de aannemer erbij hebt betrokken en dat hij zelf aangeeft dit ook nooit te hebben verwacht. Wat gaat de aannemer nu doen, een offerte maken voor de vervanging, of heeft ie een alternatief plan voor herstel ofzo?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:49:39 #110
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56745912
Volgens hem moet ik dus de gemeente aansprakelijk stellen. Zij hebben die renovatie verricht. Als daar een inspectie van komt wil hij er wel bij zijn.
Ik ga alles op papier zetten en contact opnemen met Vereniging Eigen Huis. Ik ben al jaren lid en hoop dat zij mij kunnen adviseren, dit lijkt me toch vooral een bouwkundige kwestie.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:18:57 #111
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56746546
Ow even voor de duidelijkheid, dit is een andere aannemer dan die van de zolder/toilet/cv/keuken. Deze aannemer heeft alleen toen die pui gedaan, verder geen verbouwingen aan mijn huis. Dat we ze wel even uit elkaar houden.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:36:08 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56748207
Ze zijn klaar. Het rotte houten gedeelte onder de ramen is vervangen. Er is boven op het dak gekit zodat het water niet meer daar tussen door kan lopen. Nu zo snel mogelijk nog een schilder die het even goed in de verf zet (met de rest van het huis).

lik verf eroverheen

de gewraakte plekken op het dak dicht kitten

AC en DC kijken of alles goed gaat

Het puin van de vorige pui

En weer dicht

mijn ramen zien er niet uit.

Maar kijk eens wat een stralend blauwe lucht vandaag.

[ Bericht 36% gewijzigd door Sanne op 15-02-2008 13:56:20 ]
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:46:19 #113
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_56755238
Gelukkig dat het werr opgelost is!! hopen dat het probleem nu wegblijft!!!

maar heb je nog contact gehad met de gemeente enzo dan of moet dat nog?
pi_56760257
Aaah... je hebt je poesjes AC en DC genoemt... wat schattig...

maar heb je niet dat ze beide komen als je er 1 roept? (omdat katten eigenlijk alleen naar de laatste klant luisteren...)

Ontopic: balen van dat gedoe zeg... Hopelijk kan VEH je helpen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:45:06 #115
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60562511
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
Aaah... je hebt je poesjes AC en DC genoemt... wat schattig...

maar heb je niet dat ze beide komen als je er 1 roept? (omdat katten eigenlijk alleen naar de laatste klant luisteren...)

Ontopic: balen van dat gedoe zeg... Hopelijk kan VEH je helpen!
Nee ze horen verbazingwekkend goed het verschil tussen éésie en diesie. Gelukkig.

Update over het huis. Voor zover ik het kan bekijken draai ik gewoon zelf op voor de kosten en reparaties van de pui. Na lang wikken en wegen heb ik besloten het nu aan te gaan kijken. Het houtrot is eruit, vervangen door nieuw meranti. Het staat in de verf. Misschien gaat het nog jaren mee. En zo niet, dan gaat die hele pui eruit maar laat ik dit keer een kunststof schuifpui plaatsen. Ben ik van dat geschilder ook af.

Over een paar dagen begint mijn vakantie. Dan ga ik eens verder met klussen. De zonkant van het huis moet in de verf en ik heb besloten dat ik dat zelf ga doen. Handen uit de mouwen dus!
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:06:24 #116
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60563106
Nu ik terugscroll in dit topic en de foto's zie van de lege zolder en de verf die al een jaar klaar staat zou ik het liefst vanavond nog beginnen. Maar dat doe ik maar even niet omdat ik nog een paar dagen moet werken.

De zolder is natuurlijk allang niet meer zo leeg als verleden jaar, op een gegeven moment schep je toch de logeerkamer weer leeg en brengt het naar zolder als het niet opschiet. Maar met die zolder kan ik wel wat. Mijn eigen klusjesman heeft geen tijd. Ik wilde die wandjes nog gestuct hebben, maar heb geen zin om nog een half jaar te wachten. Dus dat ga ik zelf even afwerken, kijken wat het wordt. Verder jeuken echt mijn handen nu ik dit zie, want mijn huis is een paleisje geworden door alle verbouwingen alleen was ik door het gedoe met de tuin en die reparatie van de pui alle zin in klussen even kwijt.

Het begint weer te borrelen. De zin!
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:08:43 #117
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60563164
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Waar maak jij dat RVS mee schoon?
Owww, Bluezz, ik heb het inmiddels helemaal gevonden!

Wonderspul

In het Nederlands: Ajax Professional Glas en RoestVrij Staal
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:10:34 #118
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60647437
Wie heeft er hier ervaring met glasvezelbehang?
Iemand vertelde mij dat ik dat het beste kon gebruiken op mijn gipswandjes.
Moet ik die naden dan eerst nog vullen of beter van niet?

Gaat dus hierom:

pi_60647529
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met glasvezelbehang?
Iemand vertelde mij dat ik dat het beste kon gebruiken op mijn gipswandjes.
Moet ik die naden dan eerst nog vullen of beter van niet?
Gaat dus hierom:
Heb je nooit het topic en de fotoos van MMach gezien?
Hij weet er alles van: De zolderstudio (deel 3)

MM zit zelf nu in Dubai voor een tijdje.
Ongetwijfeld zijn er ook anderen die ervaring hebben.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:17:33 #120
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60647563
Maar natuurlijk ken ik de topics van MMach. De klusheld!

Ah hij noemt het glasvlies.
Glasvezel leverde al geen resultaat op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')