Volgens mij is er niet door de dragende balken van het dak gezaagd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:19 schreef Kakakoka het volgende:
Bij het bekijken van de foto's van de nieuw geplaatste dakramen schrok ik even.
Het lijkt erop dat de gaten in de dakelementen gezaagd zijn, door de langsribben van de dakelementen heen.
Nlou ben ik geen bouwtechnisch expert maar ik hoop wel dat eea ondersteund word want nu rust er een redelijk gewicht op enkel een spaanplaatboven en onderplaatje van 3mm en een beetje EPS (piepschuim).
Heb niet verder in het topic gekeken maar is de boel wel goed ondersteund ivm inzakken van het dak?
Misschien heb ik het verkeerd gezien?
Sanne, waar koop je dit spul?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Owww, Bluezz, ik heb het inmiddels helemaal gevonden!
[ afbeelding ]
Wonderspul
In het Nederlands: Ajax Professional Glas en RoestVrij Staal
Bedankt!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sanne, waar koop je dit spul?
En succes met het klussen! even doorzetten en dan wordt het vast prachtig (en dan is het een heerlijk gevoel dat je dat zélf hebt gedaan!)
BE, het is deze geloof ik. Maar de kleur wijkt een beetje af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben benieuwd naar je motiefje!
Tips heb je al, behalve dan mss dat het wel handig is om handschoenen aan te trekken.
Wij hadden het niet en het viel nog wel mee, maar je kan er vreselijk jeuk van krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |