Na een lange anti klus periode is het weer zover. De lente hangt in de lucht, normale mensen gaan dan schoonmaken maar daar heb ik zo'n hekel aan. Ik wil klussen! Dus een mini klusje dan maar om er in te komen. Enig schilderwerk om te beginnen in de badkamer.
In de bewuste badkamer is een raam dat van dat plastic folie heeft. Dat ging de laatste tijd behoorlijk verkleuren dus moest er nodig af. Bovendien is dat kozijn aan een verfbeurt toe. Maar wat een hels karwei!!! Ik ben een half jaar terug begonnen met peuteren aan dat plastic, niet los te krijgen. Nu ben ik dus voor de tweede dag bezig met dat raam schoon krabben met een glaskrabber. Monnikenwerk! Maar het moet er af anders kan er niet geschilderd worden.
Wordt vervolgd.
(de zolder is nog steeds niet klaar, alle andere klussen gaan voor omdat ik toch bijna nooit op die zolder kom.)
Dit is dus binnenkort verleden tijd:
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef Sanne het volgende:Bedenk me net dat ik al zes jaar douche met een doucheraam dat alleen met dat plastic is beplakt.

Erger dan dat wordt het beneden niet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*