Tweede foto he? Ik dacht zelf ook dat het patroon zo liep. Logisch ook wel, het begin van de rol is de bovenkant, op de eerste foto hangt dat stuk onderaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:06 schreef bl0emetjE het volgende:
Het behang hoort omhoog gericht (zoals op de tweede foto)
Erg gaaf behang trouwens ook!! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden op de zolder!
Ik zei het toch?quote:
Maar je hebt hem nu gevonden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt zo tof.
Ik had dit topic helemaal niet gezien,
.
Ik. Bij deze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar je hebt hem nu gevonden!
Wordt nog ruzieën straks, wie er op zolder mag slapen!
Jij, Skaai of ik zelf?
Dat zullen we nog wel eens zien!quote:
Mijn broer, die echt niet van mijn kermiskleuren-smaak houdt, vond die kleur ook zo geweldig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:57 schreef bl0emetjE het volgende:
Ohhh wat een mooie kleur roze ook op de dakraammuur!!!
Het wordt steeds gaver!
Thnx! Ik heb er nog naar staan kijken van de week maar op het staaltje vond ik het niet zo...in het 'eggie' vind ik het dus wel mooiquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef Sanne het volgende:
Het is de kleur Victorie uit de Historlijn.
[ afbeelding ]
Hee gaaf, de kleur 'feestje' heb ik op mn auto zittenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef Sanne het volgende:
Het is de kleur Victorie uit de Historlijn.
[ afbeelding ]
Sanne, heerlijk om zo lekker vrij te zitten ! Wij hebben ook van die hoge schutting al zit ik dan gehuurd...maar wij genieten wel van ons vrijheid en privacy. En wij hebben ook alles bestrating..Máár er komt een klein tuintje achterquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:23 schreef Sanne het volgende:
Ik ben eigenlijk best tevreden met het resultaat.
[ afbeelding ]
Ehm, Sanne?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:23 schreef Sanne het volgende:
Ik ben eigenlijk best tevreden met het resultaat.
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is dan hun probleem.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ehm, Sanne?
Dat jij de buren nu niet meer ziet, wil niet zeggen dat zij jou ook niet meer zien.Volgens mij zien ze nog altijd je blote bips als jij nakende door het huis waart.
En ze zien je ook nog steeds aan tafel zitten en zo.
Ja, zo denk ik ook altijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dan hun probleem.
Ze hoeven niet te kijken!!
Ooit iets van drukte gemerkt voor het huizenblok achter je? Parkeerchaos? Kaartverkoop bij je achterburen? Iets wat lijkt op flitsende camera's? Een vaag gejoel dat van buiten lijkt te komen als je je in gaat zepen (is er voetbal dan vanavondquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef Sanne het volgende:
Bedenk me net dat ik al zes jaar douche met een doucheraam dat alleen met dat plastic is beplakt.
Erger dan dat wordt het beneden niet.
Wtf heb je met mijn kattenbak gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:06 schreef Adelante het volgende:
die blik van die poeswtf doet die rotzooi hier
Als die lattenbodem er niet op gaat heb ik nog een andere optie; een rollattenbodem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:04 schreef Jaheur het volgende:
Als de bodem van het bed een lattenbodem is kan je deze ook uitelkaar halen :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |