Vandaag wil ik niet al teveel doen, soms moet je ook even een dagje rust inplannen. Maar een klein klusje kan wel. Door het andere topic over de tuin waar men over een zonnescherm begon om de inkijk van de overkant te weren kwam ik op een idee. Ik hou niet echt van een zonnescherm, maar van die inkijk wil ik inderdaag wel af.
Dus ik ga het afplakken met van dat plakplastic. Blijft er gewoon licht doorkomen, maar kunnen ze niet vanaf de eerste etage aan de overkant mijn woonkamer meer inkijken. Keuken nog wel waarschijnlijk, maar ik wil het ook niet te laag aanbrengen zodat ik wel mijn hele tuin nog zie.
Dat staat op het programma vandaag. Verder heb ik voor deze kamer nog een rol gaaf behang gekocht. Ik wil waar de eethoek staat twee banen behang tegen de muur. Dat de tafel soort van doorloopt. Het lijkt mij wel mooi, het behang is in de kleuren van mijn tafel dus dat moet wel goed staan. Helemaal met die knalgroene lamp ervoor.
![]()
links ligt het behang
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*