Die is erg gaaf inderdaad!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Marloes het volgende:
Ik vind de kleur rozigst van Flexa mooi!!
quote:Highlights is een transparante muurverf met decoratieve toevoegingen, zoals zachtglanzend poeder of zilveren glitters. Je brengt het heel gemakkelijk met een roller aan. Door het samenspel met de ondergrondkleur ontstaat een uniek en levendig effect. En of je nu een klein stukje muur 'highlight' of een hele wand laat schitteren: het resultaat is altijd verrassend bijzonder.
Highlights is er in vier varianten: Sparkling Sterling, Summer Gold, Silky Dust en Rainbow Pearl.
Dat kost toch bakken met geldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wat mij wel onwijs gaaf zou lijken is om de trap per trede in een andere tint te verfen... stel je hebt beneden wittig in de gang of op de overloop en je doet je zolder roze. Dan de onderste trede wit, de volgende een ietstje roze, en steeds iets meer roze totdat je boven bent en die krijgt dan dezelfde kleur als de zolderkamer...
verder zie je ook elke vingerafdruk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef BaraCuda het volgende:
Bij uitkiezen van mijn keuken heb ik ook tijdje naar zo'n blad staan kijken.
Was alleen bang dat dat heel snel gaat krassen![]()
Wel mooie keuken![]()
Tuulk nie...quote:
Je kan ook ipv het doekje met Dubro een schuursponsje nemen (een normale, geen brillopad oidquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Eerst met een doekje met meestal Dubro. Dan met heet water afnemen. En vervolgens de finishing touch: Glassex!
Glassex werkt het beste heb ik van Fly Lady geleerd.
Verder heb ik een potje RVS power cleaner van StarClean van iemand gekregen die in een industriële keuken werkt. Maar daar moet ik nog wat aan wennen.
Een schuursponsje!!!???quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Je kan ook ipv het doekje met Dubro een schuursponsje nemen (een normale, geen brillopad oid), die een beetje nat maken met wat ontkalker erbij. Dat goed afspoelen, en dan heel goed droogwrijven. Heb je streeploos schoon RVS. En als je een vingerafdruk krijgt, of waterspatten meteen met een licht vochtig microvezeldoekje wegvegen.
(Op mijn werkplek heb ik ook een RVS aanrecht staan, waarvan de kranen iets te hoog staan, ze spetteren ontzettend veel. Ik zit 'm constant schoon te maken, niemand durft dat ding meer te gebruiken als ik in de buurt ben)
Ik vind het een ontzettend origineel idee!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:34 schreef Bartjebart het volgende:
Wat mij wel onwijs gaaf zou lijken is om de trap per trede in een andere tint te verfen... stel je hebt beneden wittig in de gang of op de overloop en je doet je zolder roze. Dan de onderste trede wit, de volgende een ietstje roze, en steeds iets meer roze totdat je boven bent en die krijgt dan dezelfde kleur als de zolderkamer...
gmtaquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hoeft niet perse heel duur te zijn in de uitvoering.
Je neemt een blik 'Kus' (om maar eens een fel kleurtje te kiezen) en daar doe je de eerste trede mee, dan doe je daar een afgepaste hoeveelheid wit bij (bijvoorbeeld opgezogen in een injectiespuit) en daarmee doe je de volgende, etc. etc.etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |