abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:35:07 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53014664
Ik ga het steeds mooier vinden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_53016219
het wordt mooi zeg, en idd dat idee om de trap steeds een tintje licheter/donkerder te maken is wel heel erg geinig.
en die spulletjes ook mooi.
en je zou de bloemetjes altijd nog zelf aan de binnen kant van je nieuwe lamp kunnen maken.
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:10:37 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53027599
O.k. het zelf klussen stadium is begonnen. Ik ben de balk aan het schuren, maar met mijn eigen schuurmachine en de geleende schuurmouse kom ik toch niet in doe schuinde hoeken. Dus met de hand verder. Lekker klusje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:44:10 #59
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_53028218
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:10 schreef Sanne het volgende:
O.k. het zelf klussen stadium is begonnen. Ik ben de balk aan het schuren, maar met mijn eigen schuurmachine en de geleende schuurmouse kom ik toch niet in doe schuinde hoeken. Dus met de hand verder. Lekker klusje.
Mooi, eindelijk! Werken kreng!
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
pi_53033858
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:44 schreef Mitä_kuuluu het volgende:

[..]

Mooi, eindelijk! Werken kreng!

sorry
  zondag 9 september 2007 @ 09:32:16 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53044791
Schuurwerk is klaar. Halve balk in de grondverf, maar vond het toch wat te grof allemaal. Dus besloten eerst de spleten en kieren te gaan vullen met plamuur. Nu wachten tot het droog is, dan opschuren en weer verder met de grondverf.
  zondag 9 september 2007 @ 09:38:33 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53044826
This must be my lucky day!
Ik was al door het dolle heen dat de Praxis bij mij in de buurt vandaag open is, en nu zie ik dat de Gamma en de Karwei ook open zijn!!!!

Zometeen op de fiets verf ruilen!!!
(laat het wel even droog blijven dan)
  zondag 9 september 2007 @ 15:02:02 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53049817
Verf geruild. Vlokje witte Perfect Finish zijdeglans voor op de raamkozijnen en de balk.
Victorie en Feestje roze muurverf voor op de binnenkort gestucte wanden.
Sparkling Sterling finish voor over de roze verf.

Nog niet die beige tinten, want ik weet nog niet wat ik daarmee zal doen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:59:55 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53104988
Zondag nog de blauw/bruine balk in de grondverf gezet. Daarna er niet meer aan toe gekomen, en dat gaat voor mijn vakantie waarschijnlijk ook niet meer gebeuren. Al hoop ik het wel want die roze verf die vraagt gewoon om verwerkt te worden.
pi_53105346
sparkling sterling heb ik ook op een muur, en ik kom je even ongevraagd een tip geven . ik heb het bij mij niet heel nauwkeurig geschilderd namelijk, en dat zie je. ik zou er een goede lamp op zetten tijdens het schilderen zodat je ziet hoeveel er al op de muur zit aan glitters. ik heb dat niet gedaan en kan nu erg goed zien hoe en waar ik (dubbel) heb gerold. niet gelijkmatig genoeg gewerkt.. en op sommige plekjes zit zelfs helemaal niks. ik zou ook oppassen dat het melkwitte spul niet in dikkige kloddertjes blijft zitten, want dat zie je, alhoewel dat op het roze vast wel meevalt.

ik vind de kleurencombinatie die je hebt gekozen helemaal super!! helaas krijg ik roze er hier niet doorheen, dat wordt standaard geveto'd. alhoewel.. ik heb een kamer waar alleen kledingkasten komen te staan

succes met klussen, echt mooi wat je allemaal al hebt gedaan!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:16:40 #66
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53105417
Wampi, in een walking closet mag het toch best rozig zijn?

Bedankt voor de tips! Het lijkt me zo mooi! Ik wil het liefst nu al beginnen. Maar moet nog even wachten tot er gestuct is. Dat met die glitters ga ik in de gaten houden. Mijn plafonds schilder ik ook altijd in vakken, dat ga ik hier ook maar eens doen.
pi_53105538
ja, ik denk dat ik een dag dat lief niet thuis is uitkies, dan snel verf halen (praxis op 2 minuten lopen ) en hoppakee... roze? oeps .

vakken schilderen doe ik met kleur normaal ook altijd ja, ik vind mezelf best een goede schilder, alleen met die glitters was ik iets te enthousiast. maar gewoon goed oppassen en vakken en bij de randjes, en dan komt het helemaal goed! ik zat even te zoeken maar heb helaas geen fatsoenlijke foto van mn glitters. het zit op een bruine muur hier. wat ik ook erg mooi vond is dat de hele muur naast de glitters sowieso een beetje minder mat uitziet. glitters
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:22:39 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53105617
Glitters!

Ik ben aan het overwegen de kleuren beton en wollig te vervangen door één tint licht grijs. Die beton kleur vind ik wel mooi maar is te donker voor op zolder en die wollig kleur vind ik eigenlijk niet zo bijzonder. Er komen nog beuken meubels in te staan, dat is me "wollig" genoeg.

Zacht grijs, vlokje wit, en feestje en victorie roze moeten volgens mij ook heel goed bij elkaar kleuren!
pi_53105799
wollig is wel een erg mooie kleur.. misschien is 'mineraal' mooi? die heb ik hier op een houten mini-secretaire dat nog steeds voorzien was van knalroze en knalgroene laadjes en dus hoognodig afgemaakt moet maar dat terzijde en die vind ik echt mooi lichtgrijs
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:33:17 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53105936
Heb je niet wat leuke foto's voor een tussentijdse update?
* Brighteyes is wel heel nieuwsgierig!
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:39:00 #71
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53106124
Met mineraal wordt het zo:

wel mooi he?
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:39:57 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53106150
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je niet wat leuke foto's voor een tussentijdse update?
* Brighteyes is wel heel nieuwsgierig!
Van die ene balk die in de grondverf staat?
pi_53106163
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:39 schreef Sanne het volgende:
Met mineraal wordt het zo:

[afbeelding]

wel mooi he?
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:41:38 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53106200
Mijn feestje is heel anders gekleurd dan hun feestje!!
Ik hoop dat het aan mijn beeldscherminstellingen ligt en dat ik met die verf niet verrast word.
pi_53106395
hoe anders? in de pot kan het er toch ook een klein beetje anders uit zien? even proberen op een stukje hout oid? of heb je misschien zo'n staaltje uit de winkel om erbij te houden?
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:52:48 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53106528
ik ga ervanuit dat ie klopt met de folder van Histor, op mijn beeldscherm is ie wel heel zuurstokroze.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:02:36 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 september 2007 @ 03:13:20 #78
22592 crew  Ole
pi_53112699
Dat je dat wel even weet !
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_53114310
Sanne,

Een vraagje. Hoe hoog is het eigenljik bij jou op zolder? Heb zelf namelijk ook nog zo'n zolder waar ik wel wat mee zou willen doen.
pi_53120771
*Bijgelezen, en wacht op foto's*
  donderdag 13 september 2007 @ 00:13:10 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53135923
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef Sjefke13 het volgende:
Sanne,

Een vraagje. Hoe hoog is het eigenljik bij jou op zolder? Heb zelf namelijk ook nog zo'n zolder waar ik wel wat mee zou willen doen.
1,75m ongeveer.

het zal dus nooit als echte woonruimte tellen. maar met mijn lengte maakt dat niet uit.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:28:47 #82
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_53165846
wow, als de zolder net zo mooi word als de wc en de keuken dan krijg je echt een waar paleisje.

lux hoor.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:50:01 #83
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53170982
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:06 schreef Bluezz het volgende:
*Bijgelezen, en wacht op foto's*
Speciaal voor Bluezz: de balk in de grondverf.

Op de foto lijkt die balk helderwit maar als ik er met mijn neus bovenop sta vraag ik me toch af of ik niet beter eerst nog een laagje grondverf kan doen voor ik aan de echte verf begin.
pi_53171671
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op de foto lijkt die balk helderwit maar als ik er met mijn neus bovenop sta vraag ik me toch af of ik niet beter eerst nog een laagje grondverf kan doen voor ik aan de echte verf begin.

Twee keer gronden - inclusief schuren - plamuren - schuren - is goedkoper dan 3 x schilderen.
gezien de prijs van grondverf en lak.
En gebruikelijk als je op zg. kaal hout begint met schilderen.
* roept zij net van de schilderstrap ;weer eens aan het lurken.
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:14:33 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53171707
Money is not the issue. Time is.

Ik ben niet gek, die blauwe balk is twee keer gegrond. Het kale hout lijkt met een keer gedekt.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:00:17 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53484570
Terug van vakantie, maar de aannemer is dus niet aan de gang gegaan dus ik kan nog niet verder.

Moderator / Miss SHO woensdag 26 september 2007 @ 13:47:52 #87
22592 crew  Ole
pi_53485913
Nou lekker dan

En ons ook maar in spanning laten zitten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:24:55 #88
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_54310729
Hoe staat het er nu mee? Update?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:31:15 #89
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_54310876
Er is niets te melden.
De aannemer heeft voorlopig geen tijd meer....

Baal als een stekker.
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:46:56 #90
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_54311304
Wat vervelend
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:44:36 #91
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54315536
Wat klote zeg
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_54322405
Sanne, wat een toffe keuken en wc!!
Balen dat de aannemer voorlopig niet meer aan de slag kan..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:08:04 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_54322517
Ik kan nog die balken aflakken, en aan de omlijsting van de ramen beginnen. Maar nu ik weet dat het voorlopig toch niet klaar is, voel ik weinig inspiratie. Als het echt heel erg lang gaat duren ga ik zelf die gipsplaatjes afwerken en dan maar behangen in plaats van verfen. Ik kan de trap verfen. Maar dat is niet handig als er nog laminaat overheen gesjouwd moet worden. Er is nog geen trapleuning. Het heeft gewoon weinig zin om nu die paar kleine dingetjes te doen die ik zelf afkan. Dus ik stort me maar op mijn studie en hoop dat hij snel weer tijd heeft en klaar is met de grote klussen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:57:27 #94
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_54323690
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:08 schreef Sanne het volgende:
Ik kan nog die balken aflakken, en aan de omlijsting van de ramen beginnen. Maar nu ik weet dat het voorlopig toch niet klaar is, voel ik weinig inspiratie. Als het echt heel erg lang gaat duren ga ik zelf die gipsplaatjes afwerken en dan maar behangen in plaats van verfen. Ik kan de trap verfen. Maar dat is niet handig als er nog laminaat overheen gesjouwd moet worden. Er is nog geen trapleuning. Het heeft gewoon weinig zin om nu die paar kleine dingetjes te doen die ik zelf afkan. Dus ik stort me maar op mijn studie en hoop dat hij snel weer tijd heeft en klaar is met de grote klussen.
raar hoor, normaal maak je een klus toch af??? Tenminste, das hier wel vrij normaal (ook al moet je er soms zelf ff achteraan bellen of ze nog terugkomen maargoed)
  zaterdag 3 november 2007 @ 08:32:59 #95
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_54333590
Ja weet je wat het is, ik kan wel boos worden, maar ik ben ook zo blij met hem. Bovendien is het een bekende van me die ik liever te vriend houd. En als ik om mij heen kijk in mijn huis naar alles wat hij wel heel mooi gedaan heeft dan kan ik niet anders dan heel blij met hem zijn.
pi_56560677
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Sanne het volgende:
Er is niets te melden.
De aannemer heeft voorlopig geen tijd meer....

Baal als een stekker.
Sanne,

Is er nog steeds niks gebeurd sinds je laatste post???
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:22:53 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56567033
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:42 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Sanne,

Is er nog steeds niks gebeurd sinds je laatste post???
Het enige dat in de tussentijd nog gedaan is is een plaat triplex op het zoldergat, zodat de kittens iig de zolder niet op kunnen.

Helaas, het ligt dus stil.
En dit jaar staat er ander onderhoud op de (financiële) planning. Het pand moet weer geschilderd worden.

Wat nog veel erger is, is dat ik minder dan vier jaar geleden een hele pui heb laten vervangen omdat er houtrot zat, en dat dat nu weer is gaan rotten. Dat is een andere aannemer trouwens, geen vriend die het voor een matsprijsje doet.

Deze aannemer komt vrijdag langs om te kijken wat de schade is.
En ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan dat ik zoveel geld aan een pui heb uitgegeven die "gegarandeerd hardhout is, en niet van dat waaibomenhout wat er eerst op zat."
Als ik er een kunststof serre in had laten zetten had ik nu deze problemen niet gehad.

Zal nog wel wat foto's plaatsen later....
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:25:12 #98
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_56567095
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:22 schreef Sanne het volgende:

[..]

Het enige dat in de tussentijd nog gedaan is is een plaat triplex op het zoldergat, zodat de kittens iig de zolder niet op kunnen.

Helaas, het ligt dus stil.
En dit jaar staat er ander onderhoud op de (financiële) planning. Het pand moet weer geschilderd worden.

Wat nog veel erger is, is dat ik minder dan vier jaar geleden een hele pui heb laten vervangen omdat er houtrot zat, en dat dat nu weer is gaan rotten. Dat is een andere aannemer trouwens, geen vriend die het voor een matsprijsje doet.

Deze aannemer komt vrijdag langs om te kijken wat de schade is.
En ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan dat ik zoveel geld aan een pui heb uitgegeven die "gegarandeerd hard hout is, en niet van dat waaibomen hout wat er eerst op zat."
Als ik er een kunststof serre in had laten zetten had ik nu deze problemen niet gehad.

Zal nog wel wat foto's plaatsen later....
maar dat is toch een garantiegeval dan??? als hij zegt dat het hardhout is en het rot 4 jaar later alweer, dan heeft hij gelogen, en als het aan bouwwijze van het huis ofzo ligt (als ie dat zou zeggen) had ie dat 4 jaar geleden ook gezien/ kunnen zeggen....
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:28:44 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56567166
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:25 schreef gateway het volgende:

[..]

maar dat is toch een garantiegeval dan??? als hij zegt dat het hardhout is en het rot 4 jaar later alweer, dan heeft hij gelogen, en als het aan bouwwijze van het huis ofzo ligt (als ie dat zou zeggen) had ie dat 4 jaar geleden ook gezien/ kunnen zeggen....
Ja dat zal onder de garantie vallen neem ik aan. Het gaat mij er meer om dat ik weer ellende heb. Toen ik het huis kocht was het drie jaar daarvoor gerenoveerd. Dus ook nieuw hout.
Waar het vandaan komt mag Joost weten, ik baal iig als een stekker dat ik iedere keer gelazer heb.

Bij de eerste keer zij de makelaar dat ik de gemeente Amsterdam niet aansprakelijk kon stellen omdat het houtrot duidelijk zichtbaar was toen ik het kocht en ook in het taxatierapport was opgenomen. Maar het blijft natuurlijk gek dat het zo snel weg rot.
pi_56576618
Jeetje zeg, das balen.
Wel erg vreemd idd dat nu al voor de 2e keer die pui rot is. Het lijkt mij dat er of verkeerd hout is gebruikt, of er zit een knoeperd van een bouwfout in je woning
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:00:23 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56578255
Wat mooi opgeknapt! Krijg er zelf bijna kluszin van
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:31:20 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56742581
Dikke dikke ellende met de pui. Ook de meranti pui is na een kleine vier jaar verrot. Nu lijkt het aan een constructiefout van het dak van de uitbouw te liggen.

Grmbl.

Zes jaar geleden gekocht. Vier jaar geleden grenen pui laten vervangen door meranti pui. Nu weer rot. Ik denk dat ik de gemeente aansprakelijk moet stellen.
pi_56743146
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:31 schreef Sanne het volgende:
Dikke dikke ellende met de pui. Ook de meranti pui is na een kleine vier jaar verrot. Nu lijkt het aan een constructiefout van het dak van de uitbouw te liggen.

Grmbl.

Zes jaar geleden gekocht. Vier jaar geleden grenen pui laten vervangen door meranti pui. Nu weer rot. Ik denk dat ik de gemeente aansprakelijk moet stellen.
Wie heeft 4 jaar geleden die pui geplaatst? Het lijkt mij dat hij garantie geeft op een product wat hij levert en monteert, en als dat na 4 jaar verrot is, ligt de fout bij hem want hij had 4 jaar terug de constructiefout ook al kunnen zien en melden (of die constructiefout is pas na de montage van de pui gemaakt, maar dat lijkt me niet)

neemt niet weg dat het natuurlijk botte ellende is voor je
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:00:42 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56743175
Kom zo met foto's, misschien wordt het dan wat duidelijker.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:43:11 #105
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56744140
Even voor de duidelijkheid, dit huis is in 1998 door de gemeente gerenoveerd. De uitbouw aan de woning was voor 1998 niet aanwezig.

Foto uit 2002, uit het taxatierapport dat ik heb laten opmaken toen ik de woning kocht.

duidelijk te zien is een rotte onderdorpel, die vervangen moest worden.

Toen er een aannemer kwam voor een prijsopgave bleek het iets meer dan een dorpel vervangen. De hele pui moest eruit. In 2004 kon ik dat betalen en is de pui ook vervangen. De originele pui was van grenen hout, met meranti hout moesten alle problemen voorbij zijn.

Afgelopen maand zag ik met stofzuigen ineens dat er verf beschadigd was. Met voelen bleek al het omringende hout zacht:

Dit treffen we vandaag aan:

Naar ik nu begrijp komt dit van het dak. Daar is het niet afgekit, waardoor het water tussen de stijlen naar beneden sijpelt. Als ik dit laatste gedeelte tenminste goed begrepen heb.

Al met al zit ik nu dus met een huis, dat ik nog geen zes jaar geleden heb gekocht, waar een nog geen tien jaar oude pui in zat die nu voor de tweede keer aan vervanging toe is.

Dat is toch niet normaal?

[ Bericht 22% gewijzigd door Sanne op 15-02-2008 10:48:54 ]
pi_56744332
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:43 schreef Sanne het volgende:

Dit treffen we vandaag aan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jemig, wat een schade.

wie heeft dat dak zo aangebracht, en had die man die 4 jaar terug de pui plaatste dit niet kunnen opmerken?

Wie heeft vandaag trouwens dit allemaal onderzocht, een nieuwe aannemer ofzo, of een verzekeringsman?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:54:55 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56744443
Nee de aannemer die vier jaar geleden dus die meranti pui heeft geplaatst is dus nu ook achter bezig. Hij had dit dus ook never nooit verwacht.
pi_56744485
Tering, wat een kut situatie zeg. Ik zou zeker de aannemer eens bellen...
pi_56745246
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Sanne het volgende:
Nee de aannemer die vier jaar geleden dus die meranti pui heeft geplaatst is dus nu ook achter bezig. Hij had dit dus ook never nooit verwacht.
Iig positief dat je al de aannemer erbij hebt betrokken en dat hij zelf aangeeft dit ook nooit te hebben verwacht. Wat gaat de aannemer nu doen, een offerte maken voor de vervanging, of heeft ie een alternatief plan voor herstel ofzo?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:49:39 #110
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56745912
Volgens hem moet ik dus de gemeente aansprakelijk stellen. Zij hebben die renovatie verricht. Als daar een inspectie van komt wil hij er wel bij zijn.
Ik ga alles op papier zetten en contact opnemen met Vereniging Eigen Huis. Ik ben al jaren lid en hoop dat zij mij kunnen adviseren, dit lijkt me toch vooral een bouwkundige kwestie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')