uh okequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zien er zo uit:
[afbeelding]
Het hoogtepunt vd maandquote:
hahaha zon pak wil ik ookquote:
Wat doen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
lachen man, en dan de deuren langs
en dan daarmee je vriendin langzaam wakker maken op de zondagochtendquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
hahaha zon pak wil ik ook
"Ga weg lul!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon de reaktie van de mensen
En dan antwoorden "Doe niet zo lullig, ik ben toch geen eikel?"quote:
moet je wel de plaatjes posten heh ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef DeToXiC het volgende:
ze hebben ook de titisaurus.... Woehahahahaha!!!
Durf ik niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je wel de plaatjes posten heh ?
Gooi het ff in een reply wanneer je er achter bent, dan weten wij het ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
WAt zijn jullie in godsnaam aan het doen
komop, posten die hap!quote:
"Welkom. Neem plaats, Dick."quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef DeToXiC het volgende:
We zoeken pakken...
O.a. voor bij een sollicitatiegesprek
waar zit die dan ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef DeToXiC het volgende:
Er zit wel een ventilator in dat pak voor oververhitting...
Ik probeer grinnikend mijn lachen in te houden, maar er ontsnappen af en toe wat proestgeluidenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moest keihard lachen, eerst om dat piemolpak en nu om dat saurus pak...
En je was te lui om ernaar toe te lopen ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook niet stilgezeten! Hertenkamp heet Koekamp en de herten waren te ver weg
nou ik hou het niet meer hier. af en toe komen mensen vragen wat ik aan het doen ben, en ik zo van nix hoezoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik probeer grinnikend mijn lachen in te houden, maar er ontsnappen af en toe wat proestgeluiden![]()
"Welkom Titi. Vertel eens, wat zijn je sterke punten?"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou Sequencial, dat wordt solliciteren in dat pak
Yup, ik ben maar op een bankje gaan zitten. Ik kreeg bezoek van allemaal eendjes!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je was te lui om ernaar toe te lopen ?
Hahaha, ik zit dus aan zo'n blok van 4 en mijn collega schuin tegenover me keek net naar me zo van: "vertel eens waarom heb je zo'n enorme grijns op je bakkes" en ik zo van: " Ik had een binnenpretje"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik hou het niet meer hier. af en toe komen mensen vragen wat ik aan het doen ben, en ik zo van nix hoezo
haha. Ik durf de collega tegenover me nauwelijks aan te kijken, probeer maar te klinken alsof ik verkouden ben ofzo met iedere keer een hoestje er achteraanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik hou het niet meer hier. af en toe komen mensen vragen wat ik aan het doen ben, en ik zo van nix hoezo
Heb je als een oud wijf de eentjes zitten voeren ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, ik ben maar op een bankje gaan zitten. Ik kreeg bezoek van allemaal eendjes!
[afbeelding]
En heel geconcentreerd naar mijn toetsenbord kijken....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef Sequencial het volgende:
[..]
haha. Ik durf de collega tegenover me nauwelijks aan te kijken, probeer maar te klinken alsof ik verkouden ben ofzo met iedere keer een hoestje er achteraan![]()
Nee dat dee t oude wijf naast mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je als een oud wijf de eentjes zitten voeren ?![]()
je hebt toch niet je boterhammen gegeven ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, ik ben maar op een bankje gaan zitten. Ik kreeg bezoek van allemaal eendjes!
[afbeelding]
nou moet nog steeds proesten , en naar die afbeelding durf ik niet meer te kijken hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En heel geconcentreerd naar mijn toetsenbord kijken....![]()
Ik zie er nu ook zo uit...--->
Uit de categorie eendjes:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Gek zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt toch niet je boterhammen gegeven ?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dat dee t oude wijf naast me![]()
Op naar je nieuwe job ?quote:
dat plaatje cattegorie eendquote:
ik loop elke dag langs dat parkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hm, dus schuddende tieten mogen wel maar Duck Hunt in Lego niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
dat plaatje cattegorie eend
Tering zeg.............quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
was wel veel vraag naar brood;
[afbeelding]
ja net andersom als in americaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hm, dus schuddende tieten mogen wel maar Duck Hunt in Lego niet?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef DavyE het volgende:
ik loop elke dag langs dat park
Het werd eens tijd dat ik zo`n ding ga meenemen![]()
[afbeelding]
ja idd triest, gelukkig leeft ie nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond bij Hart van Nederland: gans met zo'n pijl door z'n kop geschoten. Zieke figuren.
't beest leeft nog!
Kijk, dat vind ik nou weer raarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
aangezien jullie hier raar aan het doen zijn, ga ik maar even werken
jah je moet wel raak schieten he dan kun je fijn aan tafelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond bij Hart van Nederland: gans met zo'n pijl door z'n kop geschoten. Zieke figuren.
't beest leeft nog!
Ik kom er elke dag langs in de tramquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik loop elke dag langs dat park
Het werd eens tijd dat ik zo`n ding ga meenemen![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kom er elke dag langs in de tram
Stelletje mafkezen die dat doen. Ik ga niet meteen schreeuwen dat die gasten zelf een pijl door hun hoofd moeten hebben, maar ik snap echt niet hoe je zoiets voor je plezier kan doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
't beest leeft nog!
Nouja er zullen vast genoeg mensen in dit pand (met 4000 man) ook fokken zelfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
![]()
Het is toch ongelooflijk dat fokkers zo dicht bij elkaar zitten
de 1 met de tram en de ander lopend![]()
maar jij bent denk alleen de enige die in dit topic meedoetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja er zullen vast genoeg mensen in dit pand (met 4000 man) ook fokken zelfs
Inderdaad...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Stelletje mafkezen die dat doen. Ik ga niet meteen schreeuwen dat die gasten zelf een pijl door hun hoofd moeten hebben, maar ik snap echt niet hoe je zoiets voor je plezier kan doen![]()
Dat wel.. er zijn tijden dat ik uberhaupt de enige ben in dit topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar jij bent denk alleen de enige die in dit topic meedoet![]()
Dan moet je een houten nepreiger nemen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet wel zeggen, heb een gruwelijke hekel aan reigers. dat krijg je vanzelf als ze diverse malen je vijver leeg vreten . kutbeesten gewoon
succes hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:29 schreef DavyE het volgende:
maar gasten ik ga weer ff wat doen tot straks![]()
geloof me , we hebben alles geprobeert. alles behalve een kruisboog danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan moet je een houten nepreiger nemen!
owquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , we hebben alles geprobeert. alles behalve een kruisboog dan
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
geloof me , we hebben alles geprobeert. alles behalve een kruisboog dan
Gezelligheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef NX het volgende:
Waar hebben we het over?
In ieder geval, ik mag van me baas gaan internetten, vet![]()
Hij zei "er is niets te doen, voor mij part ga je internetten"
En het regent hier, niet normaal... bakken met water!
als je dat water maar bji je houdtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef NX het volgende:
Waar hebben we het over?
We hebben het over eenden, ganzen, hop, ... dat was het wel. Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef NX het volgende:
Waar hebben we het over?
Hmmm, eenden smaken een beetje naar kip maar dan anders, en vond het niet zo lekker, ganzen heb ik nog niet gehad, is het wat ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
We hebben het over eenden, ganzen, hop, ... dat was het wel. Welkom![]()
Heyquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef NX het volgende:
Waar hebben we het over?
Eend smaakte mij ook niet echt. Ganzen, géén idee. Misschien maar even eentje schieten en braden binnenkort.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef NX het volgende:
[..]
Hmmm, eenden smaken een beetje naar kip maar dan anders, en vond het niet zo lekker, ganzen heb ik nog niet gehad, is het wat ?
Kabookie Joequote:Opvallend is dat steeds meer baasjes van honden en katten kiezen voor een buitenlandse of creatieve fantasienaam zoals Godo, Guenillou, Kaena, Dee Dee, Exit en Silver voor de hond. Kattenliefhebbers noemen hun dier ook wel Smeagol, Sneaky, Rhett, Nok Nok en Kabookie Joe.
Hehe, i know...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hey![]()
Je zit in het goede topic, want het gaat uiteraard nergens over. En ook hier in Grunn'n is 't nat.
het moet toch een beetje spannend blijven ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om he, op elke pagina een plaatje dat m'n collega's niet moeten zien
ik scroll me ook een RSI-aandoeningquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
Je doet het er gewoon om he, op elke pagina een plaatje dat m'n collega's niet moeten zien
Friesland...droog hier!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hey![]()
Je zit in het goede topic, want het gaat uiteraard nergens over. En ook hier in Grunn'n is 't nat.
nou ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:45 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.nu.nl/news/120(...)rste_kattennaam.html
[..]
Kabookie Joe
Heheh... die is leuk...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zie het al voor me
smmmmmmmmmmmmmeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagol
hier poese poes
smeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaagol
Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:46 schreef buzzer het volgende:
Nog nooit een TT gezien die zo toepasselijk was
Wij hebben er drie, 1tje ongeveer 1 jaar oud, of net iets meer, de 2 jongere zijn nu 2,5 maand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef DeToXiC het volgende:
Mijn katten heten Gizmo en Casper. Gewone nederlandse kattennamen. Niet te moeilijk.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef DeToXiC het volgende:
Op zondag noem ik hen ook wel eens Casperge en Gizmondo
Geen die je 3 uur bezighoudt..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef NX het volgende:
Nog 3uur te gaan, ik verveel me... iemand een mop?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef Sequencial het volgende:
Uit de categorie 'lekker (makkelijk)':
[afbeelding]
Hehe...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen die je 3 uur bezighoudt..
doe mij er maar 2quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef Sequencial het volgende:
Uit de categorie 'lekker (makkelijk)':
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:59 schreef NX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, vond het wel een goeie...![]()
Ik ook gvdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:46 schreef Sequencial het volgende:
[..]
ik scroll me ook een RSI-aandoening![]()
![]()
ik nog 2,5 uurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
Nog 90 minuten!
je moet ook niet de hele tijd naar die afbeeldigen scrollenquote:
Maar t plaatje begint elke keer bovenaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook niet de hele tijd naar die afbeeldigen scrollen
Een blinde man gaat per ongeluk een lesbische bar binnen. Hij vindt zijn weg tot de bar, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap: "Hey,wil jij een blondjesmop horen?"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef NX het volgende:
iemand een mop?
hehe, zal ik mn avatar maar weer terug zetten ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar t plaatje begint elke keer bovenaan![]()
De dominee preekt over vergeving.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef NX het volgende:
iemand een mop?
De middelste is hetero en de rechtse is homo!!quote:
Losgeslagen bende zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef DeToXiC het volgende:
Je hebt gelijk... We moet ne het weer even serieus houden hier.
Maar we hebben geen dames die ons in het gareel houden....
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Dylanesque het volgende:
Wat een kuttopic.
Johquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef LENUS het volgende:
GODDAMMIT, heb geen fuck te doen op het werk en dat irriteert mij
Ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
kappuh nou !! ik koop liever bier
nee ik ondersteun al diverse organisaties, je kan wel aan de gang blijven hehquote:
Sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ondersteun al diverse organisaties, je kan wel aan de gang blijven heh
[afbeelding]
En dit is GEEN k*ttopic.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet. Wij hebben allemaal wél werk.
Yaay ook nog 30 hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 30 minuten!
woeiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
over 60 min kan ik mn beloofde avatar posten DeToXiC
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 30 minuten!
woeiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
over 60 min kan ik mn beloofde avatar posten DeToXiC
Ik ook...ik ben echt aan het zwoegen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wordt gek van dat heen en weer geswitch...
Werken, Fok
Werken, Fok
Werken, Fok
Gewoon eentje kiezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wordt gek van dat heen en weer geswitch...
Werken, Fok
Werken, Fok
Werken, Fok
Ja voor de rest van de dag kies ik ook voor FOK!quote:
Een wijze keus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja voor de rest van de dag kies ik ook voor FOK!
Zo nu en dan ben ik wel slimquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Sequencial het volgende:
[afbeelding]
of doe het hier lekker zelf beter![]()
Ik ga lekker over 5 weg denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 10 minuten
ja neem ik speciaal een uur op vandaag. ga jij weer eerder weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ga lekker over 5 weg denk ik![]()
Ik over 3. Ik ga 20 wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja neem ik speciaal een uur op vandaag. ga jij weer eerder weg.
maar ik ga 16.22 opruimen, het is nu 16.18 , dus ik nog 4.
Bioshock here i come
GVD , je moet en zal eerder als mij weg gaan heh ?quote:
Hey ik ben nog altijd de laatste hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga opruimen. ben je toch de laatste dylanseque![]()
ah okequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey ik ben nog altijd de laatste hoor![]()
omg gastquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nou speciaal voor DeToXic
[afbeelding]
Ik was al wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga opruimen. ben je toch de laatste dylanseque![]()
Die informatie hoef ik helemaal niet te weten, het gaat hier nu om mij hoor !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef NX het volgende:
nog 14 minuten
// Ik ben al thuis, en heb me vol gevreten...![]()
En je zegt het nog fout ook, want op het moment dat je de post hebt geplaatst was het nog 13 minuten.... Je wilt me hier gewoon 1 minuut langer laten werken he ?!?! nou ik dacht het niet !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef NX het volgende:
nog 14 minuten
// Ik ben al thuis, en heb me vol gevreten...![]()
OMFG!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nou speciaal voor DeToXic
[afbeelding]
Joh dit topic loopt als een kinderklasje dat hun Juf is kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ben écht de enige hardwerkende hier nu hè?![]()
Missen jullie me al?
![]()
![]()
Ik jullie welDie kindertjes zijn echt ongelooflijk irri
just kidding
Hier nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Apfel. het volgende:, vandaag een drukke dag verwacht ik zo
ik zit vandaag 9/10 keer niet achter de pc, althans... niet mijn pcquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
Maar wees desalniettemin welkom, want zonder dit topic is m'n dag nog een stuk rustiger
Nouja, dan heb je in ieder geval werk om je bezig te houden.. Na m'n afspraak van 9 uur zit ik echt de hele dag te fokken waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:40 schreef Apfel. het volgende:
[..]
ik zit vandaag 9/10 keer niet achter de pc, althans... niet mijn pc![]()
Nee, dat is Q. aka QyRoZ. Een oldie op FOK!quote:
Het was ook stiekem een grapjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee, dat is Q. aka QyRoZ. Een oldie op FOK!
White die 18.00, 18+ avatar van je... die was echtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
mogguhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:50 schreef DeToXiC het volgende:![]()
Ik ben al anderhalf uur op mijn werk, alleen nog geen tijd gehad voor fok!
Moggehquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , ja zie je, ik dacht wel dat je het wat vond
jaja , volgens mij was de spreuk anders hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef DeToXiC het volgende:
Zo, even de spreuk van de dag: "Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen![]()
goeie morgen allemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:28 schreef Dylanesque het volgende:
Was opeens een hele mooie dame waar ik een afspraak mee had![]()
t is geen Magnolia natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:28 schreef Dylanesque het volgende:
Was opeens een hele mooie dame waar ik een afspraak mee had![]()
Ze is weer terug naar d'r eigen bedrijfje..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
[..]
goeie morgen allemaal
graag een foto van die mevrouw![]()
als je foto`s van het hertenkamp kan maken![]()
noooohhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ze is weer terug naar d'r eigen bedrijfje..![]()
Ik heb wel d'r nummerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
noooohhjammer je had ook kunnen vragen of ze met je wilt lunchen vanmiddag en naar de ganzen en herten kijken
![]()
kweenie wat voor weer het bij jullie is , maar staat windkracht 8 ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
noooohhjammer je had ook kunnen vragen of ze met je wilt lunchen vanmiddag en naar de ganzen en herten kijken
![]()
Hier schijnt opeens wel een zonnetjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweenie wat voor weer het bij jullie is , maar staat windkracht 8 ofzo.
Welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef nelisb het volgende:
hier wel wat te doen,heb alleen geen zin. vind het alleen een ongeloofelijke kutbaan waar ik pas 6 maanden zit. voordat ik wat anders heb zijn we weer 2 of 3 maand verder.
Nee hoor, met magno was t veel gezelliger dan die date van vanochtend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo dan heeft Magnolia nu officieel concurrentie![]()
Ja net eventjes wel! Weer even wennenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
is iedereen aan het werk ofzo ?
deed het zeer ?:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja net eventjes wel! Weer even wennen![]()
zo dan, je maakt het wel bont hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Viel mee. Even kopieren, moment![]()
En nu weer mailtjes behandelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, je maakt het wel bont hoor
ach ik zit indertussen ook wat te doen hoor, alleen kan ik makkelijk wat andere dingen tergelijk doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En nu weer mailtjes behandelen
En ondertussen een werkdagboek naar jou doorfokkken
ja ik ook, moet af en toe even wat opzoeken in het systeem enzo, vergaderzaaltje boeken hier en daar, mailtje sturen, maar allemaal goed te combineren met af en toe fokkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik zit indertussen ook wat te doen hoor, alleen kan ik makkelijk wat andere dingen tergelijk doen
ja iedereen moet weer geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Yep, korte opdrachtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
die moet je wel over heel de dag verdelen hehquote:
Je zou toch denken dat er andere avatars zouden blijven hangenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm zit me te bedenken dat ik gedroomd heb over dolfijnen. denk dat ik mn avatar maar s moet veranderne
als dat zou gebeuren, kan mijn dag neit meer opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er andere avatars zouden blijven hangen![]()
Je meot wel blijven focussen op je werk hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zou gebeuren, kan mijn dag neit meer op![]()
jij hebt makkeljik praten met mooie dames op je werkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je meot wel blijven focussen op je werk he![]()
op ándermans werk.. ze kwam alleen even wat bespreken met mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt makkeljik praten met mooie dames op je werk
nou ik hoor je anders niet klagenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
op ándermans werk.. ze kwam alleen even wat bespreken met mij![]()
heeft ze op je bureau gezetenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
op ándermans werk.. ze kwam alleen even wat bespreken met mij![]()
Ik klaag ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik hoor je anders niet klagen
uh-huhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
nee ik heb een vergaderzaaltje voor ons tweetjes geboekt
Alsof je er bij wasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:28 schreef Sequencial het volgende:
[..]
uh-huh![]()
verwarming op 11, blindering dicht... "warm hier he?"
O_O gordijntjes dicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee ik heb een vergaderzaaltje voor ons tweetjes geboekt
Geen idee... die komen langswippen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch met al die beesten![]()
Moet je niet aan mij vragen, ik ben cabal verslaafdquote:
allemaal deja vu's als je dat typtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
O_O gordijntjes dicht.
"Wat is het warm hier!, Heb jij het ook zo warm >?"
http://www.cabalonline.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |