Ik was al wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga opruimen. ben je toch de laatste dylanseque![]()
Die informatie hoef ik helemaal niet te weten, het gaat hier nu om mij hoor !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef NX het volgende:
nog 14 minuten
// Ik ben al thuis, en heb me vol gevreten...![]()
En je zegt het nog fout ook, want op het moment dat je de post hebt geplaatst was het nog 13 minuten.... Je wilt me hier gewoon 1 minuut langer laten werken he ?!?! nou ik dacht het niet !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef NX het volgende:
nog 14 minuten
// Ik ben al thuis, en heb me vol gevreten...![]()
OMFG!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nou speciaal voor DeToXic
[afbeelding]
Joh dit topic loopt als een kinderklasje dat hun Juf is kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ben écht de enige hardwerkende hier nu hè?![]()
Missen jullie me al?
![]()
![]()
Ik jullie welDie kindertjes zijn echt ongelooflijk irri
just kidding
Hier nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Apfel. het volgende:, vandaag een drukke dag verwacht ik zo
ik zit vandaag 9/10 keer niet achter de pc, althans... niet mijn pcquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
Maar wees desalniettemin welkom, want zonder dit topic is m'n dag nog een stuk rustiger
Nouja, dan heb je in ieder geval werk om je bezig te houden.. Na m'n afspraak van 9 uur zit ik echt de hele dag te fokken waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:40 schreef Apfel. het volgende:
[..]
ik zit vandaag 9/10 keer niet achter de pc, althans... niet mijn pc![]()
Nee, dat is Q. aka QyRoZ. Een oldie op FOK!quote:
Het was ook stiekem een grapjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee, dat is Q. aka QyRoZ. Een oldie op FOK!
White die 18.00, 18+ avatar van je... die was echtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
mogguhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:50 schreef DeToXiC het volgende:![]()
Ik ben al anderhalf uur op mijn werk, alleen nog geen tijd gehad voor fok!
Moggehquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , ja zie je, ik dacht wel dat je het wat vond
jaja , volgens mij was de spreuk anders hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef DeToXiC het volgende:
Zo, even de spreuk van de dag: "Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen![]()
goeie morgen allemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:28 schreef Dylanesque het volgende:
Was opeens een hele mooie dame waar ik een afspraak mee had![]()
t is geen Magnolia natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:28 schreef Dylanesque het volgende:
Was opeens een hele mooie dame waar ik een afspraak mee had![]()
Ze is weer terug naar d'r eigen bedrijfje..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
[..]
goeie morgen allemaal
graag een foto van die mevrouw![]()
als je foto`s van het hertenkamp kan maken![]()
noooohhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ze is weer terug naar d'r eigen bedrijfje..![]()
Ik heb wel d'r nummerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
noooohhjammer je had ook kunnen vragen of ze met je wilt lunchen vanmiddag en naar de ganzen en herten kijken
![]()
kweenie wat voor weer het bij jullie is , maar staat windkracht 8 ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
noooohhjammer je had ook kunnen vragen of ze met je wilt lunchen vanmiddag en naar de ganzen en herten kijken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |