Weltruste schatquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Het zal wel geen zin hebben welterusten te zeggen, maar ik doe het toch maar. Veel plezier.
Nou wil ik ze zien ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:19 schreef kleinzusje het volgende:
op volgt
Geen grapjes, ik ben er niet voor in de stemming.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weltruste schat![]()
![]()
Ben je morgen weer lief?![]()
Zie je nou wel dat jij ook van aandacht houdt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:19 schreef kleinzusje het volgende:
op volgt
Wakker !quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:
PPI ben je nog wakker ?
moet nog alles nalezen en wil zo graag op je postings reageren![]()
gevoelig nummertjequote:Op maandag 20 augustus 2007 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hbfra4YmlLY![]()
In jou zit vast ook wel iets goedsquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar, het is een sprookje
Ik word gedisst in de OP.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
Duidelijk, ik ben een lief meisjequote:Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lief meisje!quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word gedisst in de OP.
Nu weet ik zeker dat ik op bed moet.
Auf wiedersehen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
welterustenquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Auf wiedersehen.
Truste Ianquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Auf wiedersehen.
Ik trapte er inquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:19 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
Geen idee![]()
Gewoon een lokkertje![]()
quote:Heeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien plaats ik mn boobies wel, maar daar denk ik nog even over na![]()
Ik ben aandachtsgeilquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat jij ook van aandacht houdt?![]()
Als je de eigen tieten plaatst zou ik kunnen overwegen om mijn sig te veranderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je de eigen tieten plaatst zou ik kunnen overwegen om mijn sig te veranderen.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je de eigen tieten plaatst zou ik kunnen overwegen om mijn sig te veranderen.![]()
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:33 schreef ppi het volgende:
[..]
Wakker !
Ben d'r morgen ook nog wel hoor dus geen haast.
Computers zijn versalvend, eeuh verslavend.
![]()
Kleinzusjequote:
zoalshetisquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:49 schreef zoalshetis het volgende:
samenvatting?
Hij heeft me nog heul niet ten huwelijk gevraagd hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee beppe, alles goed?
je loopt net je fiancee(Ian) mis.
pm 'm ff terug!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Kuttopic, slotje.
Groetjes aan: Leandra en TherAngelina.
Gestoord, OKquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:48 schreef kleinzusje het volgende:
kappppppeeeennnnn
gestoorde avahomonerd![]()
![]()
omfgquote:[b]
Nee, dacht het meisje KZ, ik word niet boos, ik blijf liefen dans op het bosje rode rozen van een paard. Gelukkig kwam er ook opeens een 46 jaar oudeschat een analyse geven over het taalprobleem en de psychische gesteldheid van het meisje.
Zij voelde al heel veel liefde, maar wist het zeker: Ze besloot hem wakker te kussen en ze gaan![]()
Daarnaast keken er nog wat mensen toe, zoals een buurvrouw en kikkers en meer mensjes die het lieve meisje is vergeten.
Maar daar had zij even geen oog voorZe was haar TIETEN AAN HET KAPPEN omdat haar grote liefde haar prinses DI had genoemd.
edit: 1 boos meisje kutnerd werd weer wakker![]()
Geduld geduldquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:52 schreef FdW het volgende:
Wordt er nog gestript, anders ga ik pitten.
ik haat clowns.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb vandaag een pierrotmannetje gezien.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb vandaag een pierrotmannetje gezien.
haha. het is dat je dat nr hieronder plaatste, begon al te twijfelen aan jou, zeker na gisteren omdat je niet eens je achtertuin kentquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=x9YHg07NLLc&mode=related&search=
hangend en gespierd is ook erg lastig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geduld geduld
Ik heb niet van die kleine hangende gespierde lieke tietjes, dus cappen is best lastig![]()
oeiquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien is PPI wel van de Hansjes![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pierrot ?
Pas op dat hij zn schaapskleren niet aanheeft!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oei![]()
Moet ik even met Peter uit de wolf overleggen![]()
Vergis je nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha. het is dat je dat nr hieronder plaatste, begon al te twijfelen aan jou, zeker na gisteren omdat je niet eens je achtertuin kent
klik toch nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=hTDGCnhB6TY
quote:
ff googelen , momentquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Laten we beginnen met "Oh my f@cking G@d" .
Bestaat het vreemdelingenlegioen evt. nog ?
Welterusten Mootiequote:Op maandag 20 augustus 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
trusten!
Nu ik toch 'Bowie' lees...quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
frank bowie, toch niet te verstaan, dus je mist niet veel
Welterusten Mootiequote:Op maandag 20 augustus 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
trusten!
Trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga jullie ook weltruste wensen.![]()
Slaap lekker allemaal![]()
edit: doet nog 1 shaggie![]()
Geen probleem, ik leer graag en word graag op mn spelling gecorrigeerd. Ben dyslextischquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:26 schreef ppi het volgende:
[..]
jaaah, ze noemt je Juf.
Ik meende wel wat rebelsheid en acceptatieproblemen in haar taalgebruik naar jouw in je rol als onderwijzeres tav van deze situatie te bespeuren.
Ik schrijf het een beetje brak op maar het komt wel over denk ik.Maar ze doet goed haar best.
En dat pleit voor haar.
Maar houd voor ogen:
KZ = ongeleid projectiel
Zoals ze dat van oa prinses Di ook zeiden.
Niet dat ik haar verder wil vergelijken met de prinses, maar het zou me niet verbazen als ze daar ook nog op een positieve manier van uit haar dak zou gaan ..
Ben IRL: uitermate creatief, helder sprankelend,vloeiendquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Zonder nu direct al te persoonlijk te worden denk ik dat je wel weet dat je soms moeilijkheden met taal hebt.
Maar dat je aan de andere kant ook uitermate creatief, helder sprankelend,vloeiend en dat dan ook zonder fouten enz enz kunt schrijven.
Heb geen flauw idee hoe je irl bent maar als je ongeveer net zo bent als hier dan ben je wel een "tiep".
En mijn zwakke taalpunt zijn oa bepaalde d en t vervoegingen,...
Maar die vermijd ik dan vaak.
Nee joh, die ligt allang te slapenquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:13 schreef willem-jozef het volgende:
voor lobasca die waarschijnlijk ligt te kwijlen:
http://www.youtube.com/watch?v=5GpEJ0xi_8Q&mode=related&search=
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
hidi, truste. ik kom ook zo, hoorrr
haha, dat bedoelde ik ook, te slaapkwijlen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee joh, die ligt allang te slapen![]()
al eerder gedraaid, maar duurt maar 2.30 min., kun je net ff de boel opkloppen voorda'k erankompquote:
Slaap lekker Mootsquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
trusten!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat bedoelde ik ook, te slaapkwijlen..
Nou wou ik wat opschrijven maar weet niet meer wat.........quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen probleem, ik leer graag en word graag op mn spelling gecorrigeerd. Ben dyslextisch![]()
Ongeleid projectiel:![]()
Positieve manier uit haar dak:![]()
[..]
Ben IRL: uitermate creatief, helder sprankelend,vloeiend
![]()
![]()
d/t:![]()
![]()
tuurlijk schat, doe wel alles uit ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
al eerder gedraaid, maar duurt maar 2.30 min., kun je net ff de boel opkloppen voorda'k erankomp
hi lieve lurkertquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Slaap lekker Moots
voor morgen dan: [afbeelding]
![]()
die wollen trui was m'n lichaamshaar, gekkie!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tuurlijk schat, doe wel alles uit ?
bedoel de pc en het licht, schat!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die wollen trui was m'n lichaamshaar, gekkie!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Nou wou ik wat opschrijven maar weet niet meer wat.........
Tis ook al aardig laat aan het worden.
Het blijft nog even donker, vind ik wel oke.
Ben je overigens nu al geheel bij gelezen met al mijn post ?
Zodat ik met een gerust hart naar bed kan.
zoishetquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:25 schreef zoalshetis het volgende:
slaap zacht leute.
ga jij of ga ik?quote:
nah doos, al jaap van meekren van opsporing gebeld. ga ik voor 't hooi, kom jij nog ff anschijtehquote:
Slaap hardquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga jij of ga ik?
ik trouwens ook. slaapliedje bowienichtje:
http://www.youtube.com/watch?v=9s8fq9jrX7o
truste iedereen
quote:
was ff me poes uitlaten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nah doos, al jaap van meekren van opsporing gebeld. ga ik voor 't hooi, kom jij nog ff anschijteh
oke mooi, ben d'r ook wel klaar voor.quote:
lust alleen worst...quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mot ook gebeuren. geef je 'm wel wat te vreten op z'n tijd![]()
jep, moet allerlei andere dingetjes regelen...komt natuurlijk geen kloot van op deze manier.quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geen draadjesvlees... wat ben jij nog laat wakker... vrij vandaag?
Moet ik je wurgslang nog eten geven als je op vakantie gaat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jep, moet allerlei andere dingetjes regelen...komt natuurlijk geen kloot van op deze manier.
moet straks ook die wurgslang nog uitlaten..
ja, gaarne, hij eet alleen jonge varkentjes uit de regio schagen en zo..quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik je wurgslang nog eten geven als je op vakantie gaat?
ff serieus..quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, gaarne, hij eet alleen jonge varkentjes uit de regio schagen en zo..
ja, zat al te kijken, maar die bovenkamer van me is van slag, zal nog ff kieken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:07 schreef Lobasca het volgende:
Minoes heb je nog een skitterend ploatje ondertussen?
Ga maar gewoon je nest in...aan dat gekwijl heb ik niks!quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, zat al te kijken, maar die bovenkamer van me is van slag, zal nog ff kieken.
het tandpasta-slijm loopt m'n waffel uit haha
moet je is op paasvee kijken in de kroegen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff serieus..ik bedenk mij, dat ik nog nooit een varken gezien heb in deze regio. alleen maar paarden en koeien en wurgslangen...
![]()
![]()
speel 'm dan wel af, hund, ben een mooi liedske. trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 05:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga maar gewoon je nest in...aan dat gekwijl heb ik niks!![]()
Heb dat nr nog nooit gehoord, idd lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 05:14 schreef willem-jozef het volgende:
dit is een lekker slaapliedje:
http://www.youtube.com/watch?v=T_AwWXDE8xM
Heb je ook een slaapliedje voor mij of slaap je alquote:Op maandag 20 augustus 2007 05:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
speel 'm dan wel af, hund, ben een mooi liedske. truste![]()
![]()
Goedemorgen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 06:15 schreef M.Ram het volgende:
Goede morgen iedereen.
Zo de vakantie zit er weer op.
Soesterberg here i come.
nu was ik ff wat later.... bedjes afgehaald. zo nog 1,5 cuub zand opzuigen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teringsnel.
Doe mij maar een bakkie pleur![]()
![]()
mogge..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef Talitha het volgende:
Morguh!
Hi ppi, oud hoofdaccount van mij !quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Tja ik weet het, soms ben ik niet verkeerd maar daar kan ik ook niks aan doen![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mogge..
en waarom zit ik niet in je ava?![]()
je vind me niet meer lief, ik weet genoeg....![]()
![]()
![]()
jij ook koffie?
![]()
Serieus?!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:25 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Hi ppi, oud hoofdaccount van mij !
En voor KZ een![]()
Ja hoor, dat kusje heeft KZ onderhand wel verdiend nadat ik vrijdag (was het geloof ik) en beetje een strenge post gericht aan haar plaatste ergens in een topic hier op DGK.quote:
Dat was volgens mij in de FB.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:45 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kusje heeft KZ onderhand wel verdiend nadat ik vrijdag (was het geloof ik) en beetje een strenge post gericht aan haar plaatste ergens in een topic hier op DGK.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef Talitha het volgende:
[..]Ian had gelijk. Dit wordt een beetje een herhaling van het SC-OP-verhaal.
![]()
Goedemorgen lieve Buuf.Ik ben geen koffiedrinker, dus doe mij maar een koppie thee.
![]()
Volgens mij zit er trouwens een forumvirus in de lucht. Bij de buren was de sfeer in de SC ook wat vreemd gisteravond.![]()
Precies! Wij hebben geen PI's nodig om te weten hoe we het bedoelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
compleet met een citroentje!![]()
![]()
ik ga nu ff eten met mijn jongens....![]()
ach joh, zolang wij er grapjes over kunnen maken is het prima toch?![]()
nopequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je nog wat kunnen vinden over het vreemdelingenlegioen ?
Klopt, dat was naast een gevoelskwestie en een rationele keus(wanneer ik als ppi had gepost had ppi daarna een minder vrijheid gehad om te posten en te communiceren met bepaalde users) ook een beetje een keuze ingegeven door een enkel hoogst irrationeel aspect.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in de FB.Vraag ik me wel af waarom je daar reageerde met deze account en niet met je hoofdaccount?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:45 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kusje heeft KZ onderhand wel verdiend nadat ik vrijdag (was het geloof ik) en beetje een strenge post gericht aan haar plaatste ergens in een topic hier op DGK.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Klopt, dat was naast een gevoelskwestie en een rationele keus(wanneer ik als ppi had gepost had ppi daarna een minder vrijheid gehad om te posten en te communiceren met bepaalde users) ook een beetje een keuze ingegeven door een enkel hoogst irrationeel aspect.
Maar das meer prive en ook irrelevant (en irrationeel) en licht ik indien gewenst wel achter de schermen toe aan KZ.
Maar zoals ik al eerder schreef: ik ben niet hier om te zieken maar das ook wel duidelijk hoop ik want anders rest mij het vreemdelingenlegioen of zoiets.
Maar ik moet een tijdje weg, dus veel plezier allemaal !
Is niet erg want dat is toch niets voor mij, ik zat vroeger al bij de VVDM en dat werd door een aantal mensen toch al als een staatsgevaarlijke organisatie gezien.quote:
dag aanstaandequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Is niet erg want dat is toch niets voor mij, ik zat vroeger al bij de VVDM en dat werd door een aantal mensen toch al als een staatsgevaarlijke organisatie gezien.
Maar ik moet echt even een paar uur weg, tot later dan,
![]()
Oké, duidelijk..... gedeeltelijk dan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Klopt, dat was naast een gevoelskwestie en een rationele keus(wanneer ik als ppi had gepost had ppi daarna een minder vrijheid gehad om te posten en te communiceren met bepaalde users) ook een beetje een keuze ingegeven door een enkel hoogst irrationeel aspect.
Maar das meer prive en ook irrelevant (en irrationeel) en licht ik indien gewenst wel achter de schermen toe aan KZ.
Maar zoals ik al eerder schreef: ik ben niet hier om te zieken maar das ook wel duidelijk hoop ik want anders rest mij het vreemdelingenlegioen of zoiets.
Maar ik moet een tijdje weg, dus veel plezier allemaal !
Kom er nog wat van dat strippen of niet?quote:
Goede vraagquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Kom er nog wat van dat strippen of niet?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
'Allen' was voldoende geweest volgens mij?![]()
![]()
Ben bezig, momentjequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Kom er nog wat van dat strippen of niet?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
zoooo de bammetjes zitten erin. kunnen ze zo weer naar school. lekker ritme weer zo.
ben bezig, momentjequote:
Wacht even af tot kz een foto van haar eigen borsten plaatst, dan is ze pas echt hot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef paddy het volgende:
KZ! Je sig !!:+
Heden, nu lachen ze mij allemaal uit
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef paddy het volgende:
Ik ben je slaafquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef paddy het volgende:
momentje, even geduldquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Wacht even af tot kz een foto van haar eigen borsten plaatst, dan is ze pas echt hot.![]()
![]()
Ik las dat jij Amanda niet moetquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik lach me altijd dood om die sigs van kleinzuske
![]()
Edit: Nu lees ik pas the TO.. Ik lig dubbel.
Wat spannend allemaal. meer meer![]()
Plaats anders even een random setje tieten. Je gaat me toch niet vertellen dat ik dit hele topic heb doorgebaggerd zonder een setje tieten te hebben aangetroffenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, ben weer even mn tieten cappen, tot later![]()
Deal betreft haar eigen pronkjuwelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Plaats anders even een random setje tieten. Je gaat me toch niet vertellen dat ik dit hele topic heb doorgebaggerd zonder een setje tieten te hebben aangetroffen![]()
Misschien is het goed om mijn belangstelling voor het vrouwelijk gedrag (iha) in een grafiek weer te geven.quote:
Petraa is met vakantie, en Disana en Leandra zijn geswitched naar een andere hobby, nordic walking.quote:
Is dit een afwijzingquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien is het goed om mijn belangstelling voor het vrouwelijk gedrag (iha) in een grafiek weer te geven.
Misschien kunnen we dan na wat differentieren en integreren onze diverse snijvlakken bepalen en kijken of we een gemeenschappelijke basis hebben.
Het lijkt allemaal wel spannend maar ook zeer vermoeiend.
Bovendien heb je een vreemde verhouding met of voorkeur voor Amanda - heb ik nooit helemaal begrepen.
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Plaats anders even een random setje tieten. Je gaat me toch niet vertellen dat ik dit hele topic heb doorgebaggerd zonder een setje tieten te hebben aangetroffen![]()
Ik al meer dan 30 uurquote:
Tis een schandequote:Op maandag 20 augustus 2007 13:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las dat jij Amanda niet moet![]()
foei![]()
![]()
Heb de bloemen al binnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
Demins is terug van vakantie, dus die kan kz kalmeren, komt goed allemaal...![]()
Dat was een foute termquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
jij hier lekker ding schaakmatter
![]()
random setje tieten![]()
Met filmsletje bedoelde ik jou jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Tis een schande![]()
Je filmsletje. Of bedoelde je mij daar niet mee?
Ik kan niet wachten op je traktatie (je tieten)![]()
Maar wat is random ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was een foute termHet lijkt dan net of ik niet kieskeurig ben.
Willekeurigquote:
+ 1quote:
Jij begrijpt mequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef Veulen het volgende:
Er komen wel veel mannen af op KZ d'r titels...![]()
Ik heb vernomen uit betrouwbare bron dat die van kz fantastisch mooi zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tieten in een gouden kooi?![]()
![]()
quote:
Nee hoor, we zitten in een heel andere fase.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit een afwijzing![]()
( gebroken
)
nu komt alles weer goed!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ja lieverd, de geruchten zijn waar!!!![]()
![]()
![]()
quote:
WJ? Waar?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
Ik durf bijna niet meer te F5-en!
![]()
![]()
WJ trek eens iets fatsoenlijks aan. Straks word je nog opgepakt door de pliesie.![]()
NZ![]()
![]()
Hij is aan het voetballen op mijn bospaadje.quote:
Middagquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik durf bijna niet meer te F5-en!
![]()
![]()
WJ trek eens iets fatsoenlijks aan. Straks word je nog opgepakt door de pliesie.![]()
NZ![]()
![]()
quote:
Ik zie he ava helft van de tijd nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:41 schreef Talitha het volgende:
Hij is aan het voetballen op mijn bospaadje.Tussen jouw vlinders door trouwens.
![]()
Paar keer f5 drukken dan is ie weer andersquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie he ava helft van de tijd niet![]()
*hehe*quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:44 schreef Soury het volgende:
Paar keer f5 drukken dan is ie weer anders![]()
WJ met die bal voor zn kruisquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gaat ie lekker?![]()
Hoi Muis en welkom thuis.![]()
Goed het? en Mootie is ok leukquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
*hehe*
Nu zie ik hem... Met een naakte man [afbeelding]
Heb hier nog afwas staanquote:
Oh, ik ook: bergen!quote:
Disana en Leandra zijn super welkom. hierquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Petraa is met vakantie, en Disana en Leandra zijn geswitched naar een andere hobby, nordic walking.
Demins is terug van vakantie, dus die kan kz kalmeren, komt goed allemaal...![]()
Dan doe ik toch iets verkeerd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef paddy het volgende:
Disana en Leandra zijn super welkom. hierDie ga ik weer afbrengen van die andere hobby . Een leven hoor je alleen op FOK! te hebben
![]()
En om die 2 nou rechtstreeks in de kont te moeten kijken is ook niet zo'n prettig vooruitzicht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan doe ik toch iets verkeerd.
Maar inderdaad fok zonder die 2. Dat is als een paard zonder staart.
Nou ze schijnen ander behoorlijk mooie konten te hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:38 schreef FdW het volgende:
En om die 2 nou rechtstreeks in de kont te moeten kijken is ook niet zo'n prettig vooruitzicht.![]()
![]()
![]()
Ik heb gehoord ''huge'', en dat kan natuurlijk ook mooi zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou ze schijnen ander behoorlijk mooie konten te hebben.
Dat heb ik uit een heel betrouwbare bron
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Mogguh...
Ja, dat was toen alle vrouwen uit de SC foto's hebben uitgewisseld omdat een paar zeiden dat ze paardenkonten hadden en niemand er iets van geloofde. Was dus ook niet zo, we zijn allemaal mooi 'daarzo'quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou ze schijnen ander behoorlijk mooie konten te hebben.
Dat heb ik uit een heel betrouwbare bron
Precies jij weet het nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
Ja, dat was toen alle vrouwen uit de SC foto's hebben uitgewisseld omdat een paar zeiden dat ze paardenkonten hadden en niemand er iets van geloofde. Was dus ook niet zo, we zijn allemaal mooi 'daarzo'![]()
The suspense is killing mequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
Die tieten van kleinzusje moeten wel enorm zijn als het zo'n moeite is een goede foto te plaatsen.![]()
![]()
Ik zie weer en nieuwe IANquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gaat ie lekker?![]()
Hoi Muis en welkom thuis.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
WUAAAAAH!
IK STA ER TUSSEN!!11!!1EINZ!1!!!
Waartussen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
WUAAAAAH!
Ik vind hem ook erg leuk.quote:
Ik heb jou nog niet gezien maar wel eindelijk WJ. Ik zit me rot te F5en .quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
WUAAAAAH!
hahaha Dus jij zit net als ik ook regelmatig te F5en en met een big smile achter je pc?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg leuk.Maar alle eer komt Nachtzuster toe. Ik ben iedere dag weer benieuwd welke ava er is bijgesoept.
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha Dus jij zit net als ik ook regelmatig te F5en en met een big smile achter je pc?![]()
Goed zeg van nacthzuster![]()
Ik zie gewoon steeds niks... Zie steeds die stomme eend.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
WUAAAAAH!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie gewoon steeds niks... Zie steeds die stomme eend.
Muhahaha IaN-StyLowZ jewaids.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welkom Nickski.
![]()
Je ziet er wel een beetje duister uit zo met die jas en dat bordje.![]()
lowbastard.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nu een soort van roze kuikentje? wiens avatar is dat? (met een parapluutje)
Ik wist helemaal niet dat ik in het bos wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef itsme het volgende:
heheheIk zie jou de hele tijd daar al dartelen
![]()
Ja dus!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha Dus jij zit net als ik ook regelmatig te F5en en met een big smile achter je pc?![]()
Goed zeg van nacthzuster![]()
Echt TOPquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja dus!Ik laat me graag verrassen door Nachtzusters creativiteit. En iedereen mag in mijn ava, dus tegenvallen kan het nooit.
![]()
OH deze avatar. Hij is leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja dus!Ik laat me graag verrassen door Nachtzusters creativiteit. En iedereen mag in mijn ava, dus tegenvallen kan het nooit.
![]()
Tja wees dan ook duidelijk Nickskiquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch wel.
Je snapt alleen nog niet dat ik stiekem Talitha bedoel.
Djedski.![]()
![]()
Ik kom niet uit land van Ooitquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloontje?![]()
Je bent splinternieuw maar hebt binnen no time aan ava, kan schnell reageren en weet hoe te quoten.quote:
Hé blote man. Heb je het niet koud zo met die frisse boslucht?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lowbastard.
'navond!
leuk die avaters!
nachtzus heeft die ava van mij ook opgepoetst, nogmaals thanks!
Wat ben je toch wantrouwig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bent splinternieuw maar hebt binnen no time aan ava, kan schnell reageren en weet hoe te quoten.
Dus; van wie ben je een kloontje?![]()
Er zijn ook andere fora, waar je kan leren quoten!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent splinternieuw maar hebt binnen no time aan ava, kan schnell reageren en weet hoe te quoten.
Dus; van wie ben je een kloontje?![]()
Leandraquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:29 schreef Djeda het volgende:
[..]
Er zijn ook andere fora, waar je kan leren quoten!!!!![]()
quote:
Als ik Leandra zou heten, zou ik je vast terug kussen, maar ik kus geen vreemde mannen.quote:
Och iedereen hier weet toch dat Ian niet de persoon is die die beweerd te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:30 schreef Djeda het volgende:
Daar is een spreekwoord voor: Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten!!!!![]()
hoihoi, nee ben niet zo'n koukleun en had m'n wortel in die bal ten tijde van de 'shoot'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé blote man. Heb je het niet koud zo met die frisse boslucht?
Mooi opgeknapt je ava. Nachtzuster roeleert!![]()
Oh dan val ik niet onder iedereen, want ik heb geen idee wie ian beweerd te zijn!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Och iedereen hier weet toch dat Ian niet de persoon is die die beweerd te zijn![]()
Een newbie die het record snelposten op zijn naam wil hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Djeda het volgende:
Oh dan val ik niet onder iedereen, want ik heb geen idee wie ian beweerd te zijn!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |