je kan daar toch ook inloggenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:22 schreef petraa het volgende:
Mijn oprechte excuses naar de overige SC'ers voor deze nutteloze discussie hier. Het was niet mijn bedoeling om iemand te beschuldigen van stoken, heb ik ook zeker niet gedaan.
Maar als mensen lange tenen hebben en mij aanvallen, zal ik zeker tot verdediging overgaan.
Als het aan mij ligt gebeurt dat niet meer, ik ben voorlopig "gelukkig op vakantie" zoals Disana zei. Dus jullie hebben even geen last meer van mij.
![]()
jaaah, ze noemt je Juf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... dat was op aanbeveling van KZ d'r persoonlijke taalnazi![]()
Het is allemaal Ian's schuldquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we ons er misschien even bij neerleggen dat er blijkbaar één en ander verkeerd overgekomen is?
Anders wil ik namelijk van julie geen onvertogen woord meer horen over die COSjosti's aangezien jullie momenteel precies hetzelfde doen.
Als Petraa aangeeft dat ze het niet als beschuldiging bedoelde en Disana haar punt duidelijk heeft gemaakt dat ze het vervelend vind dat er voor haar gevoel door Petraa zo op haar gelet wordt zijn we volgens mij gewoon klaar met de discussie.
Kunnen we nu gewoon weer gezellig gaan posten?
Als ik sjaggo wil worden ga ik wel een COS van vanmiddag nalezen.
yippie, gaarnequote:Op maandag 20 augustus 2007 02:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet alle dames hoor!Mag ik ook nog meedoen?
Nee, ik denk dat ik me ook hier misschien maar beter terug kan trekken als dit zich niet oplost. Als puntje bij paaltje komt, is er hier ook een kliekje. Ik deed niets verkeerd, maar Petraa beschuldigt mij van iets en meteen gaan er twee mensen omheen staan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we ons er misschien even bij neerleggen dat er blijkbaar één en ander verkeerd overgekomen is?
Anders wil ik namelijk van julie geen onvertogen woord meer horen over die COSjosti's aangezien jullie momenteel precies hetzelfde doen.
Als Petraa aangeeft dat ze het niet als beschuldiging bedoelde en Disana haar punt duidelijk heeft gemaakt dat ze het vervelend vind dat er voor haar gevoel door Petraa zo op haar gelet wordt zijn we volgens mij gewoon klaar met de discussie.
Kunnen we nu gewoon weer gezellig gaan posten?
Als ik sjaggo wil worden ga ik wel een COS van vanmiddag nalezen.
Ik denk dat ie iets los maakt bij de damesquote:
ik zit in ieder geval in geen kliekje en vind je leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik me ook hier misschien maar beter terug kan trekken als dit zich niet oplost. Als puntje bij paaltje komt, is er hier ook een kliekje. Ik deed niets verkeerd, maar Petraa beschuldigt mij van iets en meteen gaan er twee mensen omheen staan.
Daar heb ik al genoeg van op mijn brood gehad.
Pannenkoekquote:
Kom op, Insana.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik me ook hier misschien maar beter terug kan trekken als dit zich niet oplost. Als puntje bij paaltje komt, is er hier ook een kliekje. Ik deed niets verkeerd, maar Petraa beschuldigt mij van iets en meteen gaan er twee mensen omheen staan.
Daar heb ik al genoeg van op mijn brood gehad.
Ik mag jullie beide en ga er al zeker niet tussenin staan, me mening vragen is verder primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zit in ieder geval in geen kliekje en vind je leuk!
Ik wil ook niet zeuren en ik wil er geen halszaak van maken, maar wat Petraa deed kwetst me.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom op, Insana.
Ík zat nog nieteens achter je aan![]()
Het is hier al een paar dagen ontzettend leuk met een frisse lading SC'ers.
Ik zou het érg jammer vinden als we door iets wat ik nogsteeds zie als miscommunicatie jou nu al weer mogen gaan zitten missen.
Kek nummerquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kSs3b0du85Q
Nee, jij zit niet in een kliekje, dat weet ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zit in ieder geval in geen kliekje en vind je leuk!
Wat jij deed kwetst mij!!! Je beschuldigd me van iets, wat ik niet heb gezegd en dan zeg je ook nog ff dat ik gefixeerd opje bent, volgens mij ben jij te gefixeerd op alles wat met COS en SC te maken heeft. En dan ben je ook nog eens blij dat ik paar dagen opgerot ben!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeuren en ik wil er geen halszaak van maken, maar wat Petraa deed kwetst me.
Jij weet ook dat ik al genoeg op mijn nek heb gehad. En hoe gek het ook klinkt: ik heb ook gevoel. Ik heb geen zin meer in dat soort dingen.
Hoe jij dit voorval beleefd kan ik natuurlijk niet zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeuren en ik wil er geen halszaak van maken, maar wat Petraa deed kwetst me.
Jij weet ook dat ik al genoeg op mijn nek heb gehad. En hoe gek het ook klinkt: ik heb ook gevoel. Ik heb geen zin meer in dat soort dingen.
Mooi!quote:
Ik F5 er even doorheenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi!Nachtzuster heeft weer een paar verse toevoegingen gedaan aan mijn ava. Het is misschien niet het meest handige moment, maar ik wil er toch graag even de aandacht op vestigen.
![]()
![]()
Hidiho! Nachtzuster heeft jouw ava in mijn ava een beetje aangepast. Goed kijken!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iets los maakt bij de dames![]()
![]()
Zou het een idee wezen om Peter6000 te vragen relstatistieken naar individuele users op te dingessen ?quote:
kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, jij zit niet in een kliekje, dat weet ik![]()
Maar ik ben dat gebeuk met backup gewoon zat. Ik deed niets verkeerds.
"maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen"quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe jij dit voorval beleefd kan ik natuurlijk niet zeggen.
Maar ik geloof Petraa als ze zegt dat het niet als beschuldiging bedoelt was.
Bovendien heeft ze vaker ruzies willen voorkomen dus wat dat betreft past een "waarschuwingspost" als deze (hoewel misschien ongelukkig verwoord) wél in haar straatje.
Hij knippertquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hidiho! Nachtzuster heeft jouw ava in mijn ava een beetje aangepast. Goed kijken!![]()
Ja, natuurlijk is dat zo. Zoals ik ook tegen Ian zei, ik heb geloof ik gezegd wat ik zeggen kon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen.
minpunt van communiceren zoals hier of op bijv. msn pakt toch vaak verkeerd uit(bij een iederj). de 'echte' interactie kan een misverstand zo opvangen, dus denk ook dat af en toe een meningsverschil onvermijdelijk is...
je naambro:quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kek nummer![]()
Misschien iets te vaak gehoord.![]()
Waarom doet de radio dat toch altijd!?
Jappie in het bos........ cowboy in the forest..... hmmmmm.......... ik ben er nog niet helemaal gelukkig meequote:
Als er dan toch een naambro moet worden gekozen heb ik liever Ian Gillanquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je naambro:
http://www.youtube.com/watch?v=VqkQYDlvNeg&mode=related&search=
Ah, is ze jou vergeten ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Jappie in het bos........ cowboy in the forest..... hmmmmm.......... ik ben er nog niet helemaal gelukkig mee![]()
was mijn 2e reaktie nadat jij me aanviel op fixatie inderdaad had ik toen het idee dat je je best deed mij zwart te maken en te stokenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
"maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen"
Het is gewoon een keer genoeg, dit is niet de eerste keer. Ik heb het gevoel dat ik mijn best heb gedaan duidelijk te maken hoe het voor mij is, meer weet ik niet.
Oops zo goed had ik nog niet gekeken, dacht dat het 3 verschillende waren, een met paddestoelen, een jappie en iets met een autootjequote:
Waarom hebben de meest kekke live videos toch altijd geluidskwaliteit 0,0.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8LpasxgrGNQ
heb ff gekeken. ken ik niet zo goed, klinkt wel okay..quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er dan toch een naambro moet worden gekozen heb ik liever Ian Gillan![]()
Deep Purple!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ff gekeken. ken ik niet zo goed, klinkt wel okay..
Waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Jappie in het bos........ cowboy in the forest..... hmmmmm.......... ik ben er nog niet helemaal gelukkig mee![]()
En het leunende kaboutertje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is dat autotje ?
dat zijn misschien van de illegale recordings. zoek ook wel is iets en dan kom je idd vaak shit tegen terwijl verwachting was dat er wel een beter versie moet zijn of zo..quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom hebben de meest kekke live videos toch altijd geluidskwaliteit 0,0.![]()
Maar ik wil live versies horen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat zijn misschien van de illegale recordings. zoek ook wel is iets en dan kom je idd vaak shit tegen terwijl verwachting was dat er wel een beter versie moet zijn of zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |