abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 01:58:54 #151
137949 Disana
pi_52518709
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Disana, ik denk niet dat die opmerking van Petraa zo bedoeld was....
Petraa zit al tijden op mijn nek alsof ze mijn moeder is. Het is goed dat ze op vakantie gaat, kan ze wat afkicken van d'r fixatie
pi_52518722
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:

[..]

Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stoken

En nu ga ik proberen me oogjes te sluiten in me bedje latersssssssssssss
trusteh
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:00:16 #153
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52518727
quote:

[..]

Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stoken

Truste
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:00:24 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52518728
Godsamme wat word ik moe van dit soort gezeik... het probleem in de COS zit voornamelijk ergens anders en wat gebeurt er?? Degenen die wel doorhebben wat het probleem is en waar het zit gaan elkaar zitten aanvallen...

Ga iets doen met die energie en richt het op de juiste personen ofzo.... tering, ik had een uur geleden gewoon m'n nest in moeten gaan
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52518736
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Petraa zit al tijden op mijn nek alsof ze mijn moeder is. Het is goed dat ze op vakantie gaat, kan ze wat afkicken van d'r fixatie
ff dna checken, als ze je moeder niet is, is ze van mij
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:01:28 #156
137949 Disana
pi_52518741
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:

Godsamme wat word ik moe van dit soort gezeik... het probleem in de COS zit voornamelijk ergens anders en wat gebeurt er?? Degenen die wel doorhebben wat het probleem is en waar het zit gaan elkaar zitten aanvallen...

Ga iets doen met die energie en richt het op de juiste personen ofzo.... tering, ik had een uur geleden gewoon m'n nest in moeten gaan
Misschien moet je wat minder voor anderen denken?
pi_52518744
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.
Beetje lange tenen jij volgens mij??? Ik wil je alleen waarschuwen, maar je hebt gelijk ik ben je moeder niet, maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen en ik ben zeker niet gefixeerd op jou, want als je goed had gekeken, zag je dat ik in de COS ook een reaktie gaf op BSOL. Niet iedereen kijkt alleen maar naar jou hoor

En voor nu sweet dreams
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:01:58 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52518746
quote:
[..]
Je accepteert maar van heel weinig mensen een weerwoord maar niet ieder weerwoord van ieder ander is altijd bedoeld om je onderuit te halen...... beetje nuance af en toe graag.

En deze "blij dat ze op vakantie gaat" opmerking is ook niet nodig lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52518757
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:

[..]

Het klinkt wel heel praktisch. Soms denk ik ook "ik doe het". Maar dan zit ik er voor en dan ga ik denken.
- Dan heb ik het pas over een paar dagen en niet nu.
- Wat voor betalingsding?
- Dan moet ik natuurlijk weer thuis blijven voor dat pakje
- Straks valt het tegen.

En dan haak ik af
Heb je Dr. Phil nodig of ben je nog te redden ?

Maar ik herken dat wel, beren op de weg zien.
Je denkt in ieder geval na (46+ouwelulmodus is aangespronghen) en probeerd een kritisch en zelfreflecterend en analyserend wezen te zijn.
Naast het feit dat je ook gewoon door de dagelijkse sleur- terror naar de Albert Heijn moet.

En uiteindelijk is alles toch vergankelijk waarschijnlijk, ashes to ashes dust to dust, major Tom is a junkie
Als je je prioriteiten maar weet te stellen.

En internetshoppen kan er daar 1 van zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door ppi op 20-08-2007 02:32:24 ]
pi_52518759
quote:

[..]

Jij bent gefixeerd!! Jij denkt dat mensen het op jou gemunt hebben!!! Beetje sneu ik had je hoger ingeschat.
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:03:17 #161
137949 Disana
pi_52518765
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:01 schreef petraa het volgende:

[..]

Beetje lange tenen jij volgens mij??? Ik wil je alleen waarschuwen, maar je hebt gelijk ik ben je moeder niet, maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen en ik ben zeker niet gefixeerd op jou, want als je goed had gekeken, zag je dat ik in de COS ook een reaktie gaf op BSOL. Niet iedereen kijkt alleen maar naar jou hoor

En voor nu sweet dreams
Je bent wel degelijk gefixeerd op mij en de toon die je soms aanslaat is er een van een moeder tegen een kind. Laat dat eens, misschien dat we dan door één deur kunnen. Tot dan ben ik je oprecht behoorlijk zat.
pi_52518778
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Je bent wel degelijk gefixeerd op mij en de toon die je soms aanslaat is er een van een moeder tegen een kind. Laat dat eens, misschien dat we dan door één deur kunnen. Tot dan ben ik je oprecht behoorlijk zat.
Komt mooi uit, want zoals je nu doet, ben ik jou ook spuugzat!!!! Ik krijg het gevoel dat jij in het middelpunt van de aandacht wil staan, maar zonder commentaren van anderen. Jij bent de persoon die commentaar mag geven en niemand anders mag wat terug zeggen. Sorry dan heb je aan mij een verkeerde!!!
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:04:51 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52518785
Weet je..... zoek het allemaal maar helemaal uit..... Dat hysterische mens met dr wannabee psycholoog mag de COS overnemen, onderlinge relletjes mogen de SC overnemen....

Ik ben er klaar mee
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52518802
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Weet je..... zoek het allemaal maar helemaal uit..... Dat hysterische mens met dr wannabee psycholoog mag de COS overnemen, onderlinge relletjes mogen de SC overnemen....

Ik ben er klaar mee

Ik ook, de mazzel leandra
pi_52518803
*kruipt uit lurkmodus om Leandra uit te zwaaien
pi_52518810
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik ook, de mazzel leandra
Truste mam!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:06:43 #167
137949 Disana
pi_52518811
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef petraa het volgende:

[..]

Komt mooi uit, want zoals je nu doet, ben ik jou ook spuugzat!!!! Ik krijg het gevoel dat jij in het middelpunt van de aandacht wil staan, maar zonder commentaren van anderen. Jij bent de persoon die commentaar mag geven en niemand anders mag wat terug zeggen. Sorry dan heb je aan mij een verkeerde!!!
Vreemd, want ik krijg jou op de meest onverwachte momenten op mijn nek terwijl ik het niet tegen je heb en het niet over jou gaat. Dan vind je steeds weer dat ik een bepaalde mening niet mag hebben of iets niet had mogen zeggen.

Dat is enorm hinderlijk, zeker ook nu weer. Jij valt me aan op 'stoken' terwijl de situatie wel even heel anders ligt.

Als je me niet begrijpt en het niet met me eens bent, láát me dan gewoon en kijk naar iemand anders of de bloemetjes in je tuin ofzo.
pi_52518821
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Vreemd, want ik krijg jou op de meest onverwachte momenten op mijn nek terwijl ik het niet tegen je heb en het niet over jou gaat. Dan vind je steeds weer dat ik een bepaalde mening niet mag hebben of iets niet had mogen zeggen.

Dat is enorm hinderlijk, zeker ook nu weer. Jij valt me aan op 'stoken' terwijl de situatie wel even heel anders ligt.

Als je me niet begrijpt en het niet met me eens bent, láát me dan gewoon en kijk naar iemand anders of de bloemetjes in je tuin ofzo.
Dus mensen die het niet met jou eens zijn, mogen niets zeggen, goh wat is dat toch geweldig. Kindje van God zeker
pi_52518826
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

vrijgezel ?
Nieuwsgierig aagje.
Ik zit te twijfelen of ik die info wel op een openbaar forum naar voren wil brengen...
Moet grenzen stellen enzo - bla bla

Maar je mag me altijd een pm sturen.
pi_52518829
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Als we dat nou allemaal eens deden
pi_52518841
ik denk dat als jullie dit op pm-basis uitspreken er een constructief gesprek kan volgen. nu met medegluurders zou iedereen z'n poot stijf houden en kom je dus niet zo snel tot een consensus.

wil me nergens mee bemoeien verder, hoorr
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:09:27 #172
137949 Disana
pi_52518843
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Dus mensen die het niet met jou eens zijn, mogen niets zeggen, goh wat is dat toch geweldig. Kindje van God zeker
Wat een puberale reactie.

Jij vindt het nodig om breed publiekelijk uit te meten wat ik doe en zeg, en wat jij daar wel niet allemaal van vindt. Kennelijk is je behoefte daaraan bij mij heel groot, en heb je het idee dat dat bij mij erg nodig is.

Ik zeg je nogmaals dat je de plank enorm misslaat met je stook-beschuldiging. Ik accepteer dat niet van je.
pi_52518851
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:

Ik ben er klaar mee
nou, gekkie, dan kom ik af en toe wel bij je logeren of zo
pi_52518852
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij vindt het nodig om breed publiekelijk uit te meten wat ik doe en zeg, en wat jij daar wel niet allemaal van vindt. Kennelijk is je behoefte daaraan bij mij heel groot, en heb je het idee dat dat bij mij erg nodig is.

Ik zeg je nogmaals dat je de plank enorm misslaat met je stook-beschuldiging. Ik accepteer dat niet van je.
Net zoals jij Prpspera publiekelijk aanspreekt in de SC waar Prospera niet is.
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:10:42 #175
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52518855
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
ik denk dat als jullie dit op pm-basis uitspreken er een constructief gesprek kan volgen. nu met medegluurders zou iedereen z'n poot stijf houden en kom je dus niet zo snel tot een consensus.

wil me nergens mee bemoeien verder, hoorr
Doet ie het toch
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:10:46 #176
137949 Disana
pi_52518856
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Als we dat nou allemaal eens deden
Dat is nou juist het probleem. Petraa wil iets van de daken schreeuwen en dan doet ze dat gewoon, of het goed uitkomt of niet. Nu weer met de beschuldiging dat ik stook. Ik vind dat niet kunnen, punt uit.
pi_52518859
Ik vind het allemaal zooo pot verwijt de ketel...
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:12:16 #178
137949 Disana
pi_52518866
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Net zoals jij Prpspera publiekelijk aanspreekt in de SC waar Prospera niet is.
Ik heb haar erover gePM'd. Kennelijk heeft ze niets gezien of geen zin hier te komen.
pi_52518871
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geef je 1x een waarschuwing omdat je dat wat in de COS speelt verplaatst naar de SC, doe het dan via pm. Ik waarschuw je dat mensen dat kunnen zien als stoken. Ik beschuldig je nergens van was ook niet mijn intentie.

Maar je beschuldig mij nu van iets wat jezelf ook de hele week al doe breed publieke uit te meten hoe sommige kliekjes werken in de COS.

En als jij dan lange tenen heb en gelijk geirriteerd ben, is het misschien beter dat jij de plantjes ff water ga geven, want ik heb geen zin om gelijk door jou te worden aangesproken op een juffies toontje. Ik geef je een goed bedoeld advies, zonder fixatie, die zit waarschijnlijk in je hoofd. En verder ga ik er niet op in, want ik wil niet deze hele SC vervuilen, als je nog wat te zegggen heb je weet waar de pm zit. Voor nu de groeten.
  FOK!Babe maandag 20 augustus 2007 @ 02:12:57 #180
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52518872
Ik ben heel even Fawlty Towers kijken en er is meteen weer nieuw gezeik!?
pi_52518875
Zelf vind ik dus dat je Prospera hier in een kwaad daglicht zet met je post, maar blijkbaar mag dat omdat jij het doet en mag je er niet op aangesproken worden. Daar gaat het dus mis.
  FOK!Babe maandag 20 augustus 2007 @ 02:13:32 #182
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52518879
Ik word godverdomme schijtziek van dat gemekker.
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:14:30 #183
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52518890
Je kijkt even niet en de hele boel ontploft.

Maar ik ben moe... Kijk morgen wel even of er nog lichaamsdelen moeten worden opgeruimt.

Denk allemaal om jullie hart en bloeddruk.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_52518891
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben heel even Fawlty Towers kijken en er is meteen weer nieuw gezeik!?
Manuel was weer bezig
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:14:54 #185
137949 Disana
pi_52518895
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:12 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik geef je 1x een waarschuwing omdat je dat wat in de COS speelt verplaatst naar de SC, doe het dan via pm. Ik waarschuw je dat mensen dat kunnen zien als stoken. Ik beschuldig je nergens van was ook niet mijn intentie.

Maar je beschuldig mij nu van iets wat jezelf ook de hele week al doe breed publieke uit te meten hoe sommige kliekjes werken in de COS.

En als jij dan lange tenen heb en gelijk geirriteerd ben, is het misschien beter dat jij de plantjes ff water ga geven, want ik heb geen zin om gelijk door jou te worden aangesproken op een juffies toontje. Ik geef je een goed bedoeld advies, zonder fixatie, die zit waarschijnlijk in je hoofd. En verder ga ik er niet op in, want ik wil niet deze hele SC vervuilen, als je nog wat te zegggen heb je weet waar de pm zit. Voor nu de groeten.
Je hebt wel degelijk letterlijk geschreven dat je vindt dat ik stook.

Mag ik je er verder op wijzen dat je ook zelf meermaals hebt aangegeven niet van PM te houden en het liever hier te doen - en dat deed je dus nu.

Je verdere beoordeling lijkt me projectie.
pi_52518903
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dat hebben juf Leandra en Juf Disana me uitgelegd. En toen ben ik het helemaal zelf gaan veranderen. Maar ook weer maakte ik een spelfout, dus heb het weer veranderd.
Zonder nu direct al te persoonlijk te worden denk ik dat je wel weet dat je soms moeilijkheden met taal hebt.

Maar dat je aan de andere kant ook uitermate creatief, helder sprankelend,vloeiend en dat dan ook zonder fouten enz enz kunt schrijven.
Heb geen flauw idee hoe je irl bent maar als je ongeveer net zo bent als hier dan ben je wel een "tiep".

En mijn zwakke taalpunt zijn oa bepaalde d en t vervoegingen,...

Maar die vermijd ik dan vaak.
pi_52518904
quote:

[..]

Letterlijk geschreven dat ik vind dat je zit te stoken ????? Bril nodig ?
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:16:17 #188
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52518913
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:

Maar ik ben moe... Kijk morgen wel even of er nog lichaamsdelen moeten worden opgeruimt.

Weltruste Veulen
pi_52518938
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Doet ie het toch
hoi hidi, het was gisteren te gezellig, 't mag niet zo zijn. heb morgen een snipperdag en dacht leuk nog ff te lullen, gaan al die dames stom tegen elkaar doen. wij zijn er weer de dupe van met onze gevoelige snaartjes
dus...een liedje voor ons tweeen, deugniet:
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
pi_52518946
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:

dag lief sierpaardje
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:18:41 #191
137949 Disana
pi_52518947
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:15 schreef petraa het volgende:

[..]

Letterlijk geschreven dat ik vind dat je zit te stoken ????? Bril nodig ?
In je tweede antwoord al helemaal, ja.

Je reacties zijn te kinderachtig voor woorden. Je roept maar wat op een hoog toontje alsof je tegen een kind praat. Dat schiet niet op.

Ik wil alleen nog zeggen dat je met je 'stook' verhaal de pogingen om de COS te verbeteren geen goed hebt gedaan. Hetzelfde geldt voor Mootie.
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:19:04 #192
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52518952
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi hidi, het was gisteren te gezellig, 't mag niet zo zijn. heb morgen een snipperdag en dacht leuk nog ff te lullen, gaan al die dames stom tegen elkaar doen. wij zijn er weer de dupe van met onze gevoelige snaartjes

Ik wil dat ze nu beide hun excuses voor het ongemak aan ons aanbieden
pi_52518958
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Je reacties zijn te kinderachtig voor woorden. Je roept maar wat op een hoog toontje alsof je tegen een kind praat. Dat schiet niet op.

Ik wil alleen nog zeggen dat je met je 'stook' verhaal de pogingen om de COS te verbeteren geen goed hebt gedaan. Hetzelfde geldt voor Mootie.
Oke dus nu zijn Mootie en ik het, ik zou zeggen hou eens een spiegel voor en kijk naar jezelf
pi_52518966
quote:

[..]

pi_52518973
quote:

[..]

Dus nu veroorzaak ik streamlocks en verneuk ik de pogingen om de COS te verbeteren?
Ik ben toch maar een druk baasje...
  FOK!Babe maandag 20 augustus 2007 @ 02:21:51 #196
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52518975
Hou 's op de SC te verneuken met dat COSgekut.
pi_52518984
Mijn oprechte excuses naar de overige SC'ers voor deze nutteloze discussie hier. Het was niet mijn bedoeling om iemand te beschuldigen van stoken, heb ik ook zeker niet gedaan.

Maar als mensen lange tenen hebben en mij aanvallen, zal ik zeker tot verdediging overgaan.

Als het aan mij ligt gebeurt dat niet meer, ik ben voorlopig "gelukkig op vakantie" zoals Disana zei. Dus jullie hebben even geen last meer van mij.

† In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:23:05 #198
137949 Disana
pi_52518991
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:

Hou 's op de SC te verneuken met dat COSgekut.
Het enige wat ik deed was een berichtje uit de COS overhevelen naar hier omdat het daar niet hoorde; ik had diegene er zelfs netjes over gePM'd.

Ik snap het ook niet.
pi_52519000
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik wil dat ze nu beide hun excuses voor het ongemak aan ons aanbieden
und ein bitchen Hand und Spandiensten vielleicht, nah
pi_52519001
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

Niet alle dames hoor! Mag ik ook nog meedoen?
Een éénlingweg voert door mijn land
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')