abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:03:17 #161
137949 Disana
pi_52518765
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:01 schreef petraa het volgende:

[..]

Beetje lange tenen jij volgens mij??? Ik wil je alleen waarschuwen, maar je hebt gelijk ik ben je moeder niet, maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen en ik ben zeker niet gefixeerd op jou, want als je goed had gekeken, zag je dat ik in de COS ook een reaktie gaf op BSOL. Niet iedereen kijkt alleen maar naar jou hoor

En voor nu sweet dreams
Je bent wel degelijk gefixeerd op mij en de toon die je soms aanslaat is er een van een moeder tegen een kind. Laat dat eens, misschien dat we dan door één deur kunnen. Tot dan ben ik je oprecht behoorlijk zat.
pi_52518778
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Je bent wel degelijk gefixeerd op mij en de toon die je soms aanslaat is er een van een moeder tegen een kind. Laat dat eens, misschien dat we dan door één deur kunnen. Tot dan ben ik je oprecht behoorlijk zat.
Komt mooi uit, want zoals je nu doet, ben ik jou ook spuugzat!!!! Ik krijg het gevoel dat jij in het middelpunt van de aandacht wil staan, maar zonder commentaren van anderen. Jij bent de persoon die commentaar mag geven en niemand anders mag wat terug zeggen. Sorry dan heb je aan mij een verkeerde!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:04:51 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52518785
Weet je..... zoek het allemaal maar helemaal uit..... Dat hysterische mens met dr wannabee psycholoog mag de COS overnemen, onderlinge relletjes mogen de SC overnemen....

Ik ben er klaar mee
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52518802
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Weet je..... zoek het allemaal maar helemaal uit..... Dat hysterische mens met dr wannabee psycholoog mag de COS overnemen, onderlinge relletjes mogen de SC overnemen....

Ik ben er klaar mee

Ik ook, de mazzel leandra
pi_52518803
*kruipt uit lurkmodus om Leandra uit te zwaaien
pi_52518810
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik ook, de mazzel leandra
Truste mam!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:06:43 #167
137949 Disana
pi_52518811
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef petraa het volgende:

[..]

Komt mooi uit, want zoals je nu doet, ben ik jou ook spuugzat!!!! Ik krijg het gevoel dat jij in het middelpunt van de aandacht wil staan, maar zonder commentaren van anderen. Jij bent de persoon die commentaar mag geven en niemand anders mag wat terug zeggen. Sorry dan heb je aan mij een verkeerde!!!
Vreemd, want ik krijg jou op de meest onverwachte momenten op mijn nek terwijl ik het niet tegen je heb en het niet over jou gaat. Dan vind je steeds weer dat ik een bepaalde mening niet mag hebben of iets niet had mogen zeggen.

Dat is enorm hinderlijk, zeker ook nu weer. Jij valt me aan op 'stoken' terwijl de situatie wel even heel anders ligt.

Als je me niet begrijpt en het niet met me eens bent, láát me dan gewoon en kijk naar iemand anders of de bloemetjes in je tuin ofzo.
pi_52518821
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Vreemd, want ik krijg jou op de meest onverwachte momenten op mijn nek terwijl ik het niet tegen je heb en het niet over jou gaat. Dan vind je steeds weer dat ik een bepaalde mening niet mag hebben of iets niet had mogen zeggen.

Dat is enorm hinderlijk, zeker ook nu weer. Jij valt me aan op 'stoken' terwijl de situatie wel even heel anders ligt.

Als je me niet begrijpt en het niet met me eens bent, láát me dan gewoon en kijk naar iemand anders of de bloemetjes in je tuin ofzo.
Dus mensen die het niet met jou eens zijn, mogen niets zeggen, goh wat is dat toch geweldig. Kindje van God zeker
pi_52518826
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

vrijgezel ?
Nieuwsgierig aagje.
Ik zit te twijfelen of ik die info wel op een openbaar forum naar voren wil brengen...
Moet grenzen stellen enzo - bla bla

Maar je mag me altijd een pm sturen.
pi_52518829
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Als we dat nou allemaal eens deden
pi_52518841
ik denk dat als jullie dit op pm-basis uitspreken er een constructief gesprek kan volgen. nu met medegluurders zou iedereen z'n poot stijf houden en kom je dus niet zo snel tot een consensus.

wil me nergens mee bemoeien verder, hoorr
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:09:27 #172
137949 Disana
pi_52518843
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Dus mensen die het niet met jou eens zijn, mogen niets zeggen, goh wat is dat toch geweldig. Kindje van God zeker
Wat een puberale reactie.

Jij vindt het nodig om breed publiekelijk uit te meten wat ik doe en zeg, en wat jij daar wel niet allemaal van vindt. Kennelijk is je behoefte daaraan bij mij heel groot, en heb je het idee dat dat bij mij erg nodig is.

Ik zeg je nogmaals dat je de plank enorm misslaat met je stook-beschuldiging. Ik accepteer dat niet van je.
pi_52518851
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:

Ik ben er klaar mee
nou, gekkie, dan kom ik af en toe wel bij je logeren of zo
pi_52518852
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij vindt het nodig om breed publiekelijk uit te meten wat ik doe en zeg, en wat jij daar wel niet allemaal van vindt. Kennelijk is je behoefte daaraan bij mij heel groot, en heb je het idee dat dat bij mij erg nodig is.

Ik zeg je nogmaals dat je de plank enorm misslaat met je stook-beschuldiging. Ik accepteer dat niet van je.
Net zoals jij Prpspera publiekelijk aanspreekt in de SC waar Prospera niet is.
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:10:42 #175
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52518855
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
ik denk dat als jullie dit op pm-basis uitspreken er een constructief gesprek kan volgen. nu met medegluurders zou iedereen z'n poot stijf houden en kom je dus niet zo snel tot een consensus.

wil me nergens mee bemoeien verder, hoorr
Doet ie het toch
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:10:46 #176
137949 Disana
pi_52518856
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Als we dat nou allemaal eens deden
Dat is nou juist het probleem. Petraa wil iets van de daken schreeuwen en dan doet ze dat gewoon, of het goed uitkomt of niet. Nu weer met de beschuldiging dat ik stook. Ik vind dat niet kunnen, punt uit.
pi_52518859
Ik vind het allemaal zooo pot verwijt de ketel...
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2007 @ 02:12:16 #178
137949 Disana
pi_52518866
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Net zoals jij Prpspera publiekelijk aanspreekt in de SC waar Prospera niet is.
Ik heb haar erover gePM'd. Kennelijk heeft ze niets gezien of geen zin hier te komen.
pi_52518871
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geef je 1x een waarschuwing omdat je dat wat in de COS speelt verplaatst naar de SC, doe het dan via pm. Ik waarschuw je dat mensen dat kunnen zien als stoken. Ik beschuldig je nergens van was ook niet mijn intentie.

Maar je beschuldig mij nu van iets wat jezelf ook de hele week al doe breed publieke uit te meten hoe sommige kliekjes werken in de COS.

En als jij dan lange tenen heb en gelijk geirriteerd ben, is het misschien beter dat jij de plantjes ff water ga geven, want ik heb geen zin om gelijk door jou te worden aangesproken op een juffies toontje. Ik geef je een goed bedoeld advies, zonder fixatie, die zit waarschijnlijk in je hoofd. En verder ga ik er niet op in, want ik wil niet deze hele SC vervuilen, als je nog wat te zegggen heb je weet waar de pm zit. Voor nu de groeten.
  FOK!Babe maandag 20 augustus 2007 @ 02:12:57 #180
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52518872
Ik ben heel even Fawlty Towers kijken en er is meteen weer nieuw gezeik!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')