Ze is een hele dag lief geweestquote:
Tja, ik moet het er maar mee doen - no problemo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Die eerste komt hier prima binnen. Soms heb je ook gewoon even pech, een refresh kan dan helpen.
Sommige dingen zijn echt goedkoper via het Internet, en vaak kun je ook gewoon betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik nu bekennen dat ik precies ooit is 1 ding via internet heb gekocht en verder nog nooit? Geloof niet dat het aan mij besteed is dat gedoe met die ideal enzo.
Thx, tikt mee zonder geluid op gevoelquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
gisteren het laatste liedje voor iemand die nu afwezig is..
anyways, voor de grap geplaatst, zit al een tijdje in m'n (knappe) hoofd. zou ik dan toch homo zijn?
KZ; het ben" teek tet" met 'back for good'
http://www.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
OOOOOOOOOOOOOOOOh.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:14 schreef Talitha het volgende:
Doe eens wat simpeler allemaal? Ik kan jullie niet volgen.
Wat dat betreft ben ik gewoon niet erg een kind van deze tijd. Vind dat allemaal naar en engquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
Sommige dingen zijn echt goedkoper via het Internet, en vaak kun je ook gewoon betalen.
Overschrijven of onder rembours of zo.
Zeker bij grote aankopen zijn die extra verzendkosten vaak te verwaarlozen.
Welkom in de 21ste eeuw![]()
eeeeeeeeen bosssssie eeen bosssiieeee, eeen bossssie rode deeeeee roooooooooossssssssssssseeeequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOh.
Dat is een feestje waard ja.
Een bloemetje voor kz.
[afbeelding]
Ik voel liefdequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Tja ik weet het, soms ben ik niet verkeerd maar daar kan ik ook niks aan doen![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eeeeeeeeen bosssssie eeen bosssiieeee, eeen bossssie rode deeeeee roooooooooossssssssssssseeee
hee hee heee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach neem je tijd als het mogelijk is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik gewoon niet erg een kind van deze tijd. Vind dat allemaal naar en eng![]()
Ik doe bv op de website van de eci kijken welke boeken ik wil. En vervolgens schrijf ik de nummers va nde website over op zo'n ouderwetse antwoordkaart en gooi die dan op de post.
Als je met me mee wilt gaan, wij samen hier vandaan, heb jij voor mij gekozenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
eeeeeeeeen bosssssie eeen bosssiieeee, eeen bossssie rode deeeeee roooooooooossssssssssssseeee
hee hee heee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou kijk aan me pinpas ben ik wel gewend. Maar dat kopen via internet. Ik wil dingen voelen en aanraken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
Ach neem je tijd als het mogelijk is.
ik ben persoonlijk bijv. ook nog niet aan internetbankieren toe.
Ben net goed en wel bekomen van de schrik veroorzaakt door de invoering van de PIN pas.
ouwelulquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach neem je tijd als het mogelijk is.
ik ben persoonlijk bijv. ook nog niet aan internetbankieren toe.
Ben net goed en wel bekomen van de schrik veroorzaakt door de invoering van de PIN pas.
roses are redquote:
Ik youtube meestal ook niet mee hoor. Tenzij die speciaal aan mij gericht isquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:32 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk dat noem ik nou meedenken met iemand zonder utjoep![]()
Laten we niet meteen overdrijven.quote:
was eigenlijk ook voor jou, circusknolquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik youtube meestal ook niet mee hoor. Tenzij die speciaal aan mij gericht is
Flosser, ik zit nog op Elly te hossenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
roses are red
violets are blue
so is my arse
zekers for thou, bitch
KZ&pentium1; wild roses- nick cave / kylie dinges
http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
Trouwenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Laten we niet meteen overdrijven.
Jij bent een emotionele rollercoaster of hoe dat ook maar heet.
Maar daar is niet zo heel veel verkeerd aan (denk ik tenminste voorzichtig).
![]()
Neuh, voelen en aanraken hoeft niet (meer) zo erg van mij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou kijk aan me pinpas ben ik wel gewend. Maar dat kopen via internet. Ik wil dingen voelen en aanraken.
Circusknol?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
was eigenlijk ook voor jou, circusknol
http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
Ik had het over kledingquote:
Insinueren dat een andere user er alleen maar zit om anderen weg te jagen is meer dan 'ff een opmerking'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het was ff een opmerking, net zoals die van jou![]()
Het klinkt wel heel praktisch. Soms denk ik ook "ik doe het". Maar dan zit ik er voor en dan ga ik denken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:42 schreef ppi het volgende:
Neuh, voelen en aanraken hoeft niet (meer) zo erg van mij.
Maar ik koop bijv ook geen broeken of pizza's of zo via het internet maar soms computeronderdelen, fietsspullen en dat soort dingen.
Maar ik ga duurdere en vooral kwetsbare dingen vaak net zo lief zelf ophalen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:43 schreef ppi het volgende:
[..]
46 met uitermate jonge en jeugdige uitstraling
lol, heb mezelf al heel lang gelden voorgenomen niet te trouwen, mits.......quote:
Geeft niks Leaquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Zo... ff wat anders gedaan, en ben blij dat het KZ raadsel opgelost is
Sorry meis... ik ben er niet zo bij vandaag, maar gefeliciteerd
Dat hebben juf Leandra en Juf Disana me uitgelegd. En toen ben ik het helemaal zelf gaan veranderen. Maar ook weer maakte ik een spelfout, dus heb het weer veranderd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
lol, heb mezelf al heel lang gelden voorgenomen niet te trouwen, mits.......
Wist je trouwens dat je volgens mij moeite hebt met het gebruik van het woordje "mits" ?
Geloof het wel want je had het twee keer verwarrend gebruikt in je twintig+ regels en later is het weer veranderd zag ik.
Of was dat een modje ?
Maar trouwen, ik zeg nie dat het nie mogelijk is maar denk het nie...
Neuh... dat was op aanbeveling van KZ d'r persoonlijke taalnaziquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
lol, heb mezelf al heel lang gelden voorgenomen niet te trouwen, mits.......
Wist je trouwens dat je volgens mij moeite hebt met het gebruik van het woordje "mits" ?
Geloof het wel want je had het twee keer verwarrend gebruikt in je twintig+ regels en later is het weer veranderd zag ik.
Of was dat een modje ?
Laters KZquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga me scheren en in de lurkstand
Tot later![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stokenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Insinueren dat een andere user er alleen maar zit om anderen weg te jagen is meer dan 'ff een opmerking'.
Is ook niet te vergelijken met de mijne, die erop wees dat de klacht elders thuishoort.
Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stoken![]()
En nu ga ik proberen me oogjes te sluiten in me bedje latersssssssssssss![]()
![]()
jo, welterusten. laat je rug door iemand anders doen omdat dit best moeilijk is met een spiegeltje. kusjequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Disana, ik denk niet dat die opmerking van Petraa zo bedoeld was....quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.
Truste Petraaquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stoken![]()
En nu ga ik proberen me oogjes te sluiten in me bedje latersssssssssssss![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |