jullie zijn zeker vrouwen in tuinpakken met zware shag(onder de armen).quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Slimme meid ben je toch![]()
Enne WJ niet zo nieuwsgierig joh, je lijkt wel een vrouw.
quote:
Via internetquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
Het ging mij om een boekhandel of een andere winkel waar ze kaarten verkopen.
Vriendin gaat donderdag trouwen en ik wil nog even een leuke kaart kopen.
Toevallig heel toevallig heb ik mezelf vandaag vakantieklaar gemaakt en alle holtes en geschoren!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jullie zijn zeker vrouwen in tuinpakken met zware shag(onder de armen).
en nu ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
overdreven zeg dat geram op tafel om een klein grapje
![]()
Luister flosserquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Via internet en de bruna is wel vroeg open op maandagquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
Ik rook niet en draag ook geen tuinpakken. Maar wel soms een overal. En dat vinden de meeste mannen heeeeel sexyquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
Boekhandels zijn volgens mij dicht op maandagochtend, maar plaatsen waar ze kranten verkopen meestal weer niet. Desnoods zou je de kiosk op het station kunnen proberen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
ps. Ik klik nooit op linkjes dan ontploft mn PC, dus kan tijdens jullie gezellige zangavonden niet mee doen en voel me dan altijd heel eenzaam en buitengsloten. Maar dat geeft niksquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef ppi het volgende:
Ben een beetje achter met lezen maar nog even over dat youtube downloadgedoe.
Deze:
http://youtube.com/watch?v=kiW5DF2LFOI
is een probleem, krijg 'm maar heeeeeeeel langzaam binnen![]()
Terwijl bijv. http://www.youtube.com/watch?v=LiDpMfEeo3Q
wel binnenkomt.
Flashplayer net geupdate. Ach, tis eigenlijk ook niet belangrijk.
Veel problemen lossen zich van zelf op.
Maar vreemd vinnik het wel dat totaal verschillende downloadgedrag per clip.
haha. okay, da's waar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister flosser
Ik heb al dagen terug een boekje open gedaan over mn scheergedrag, multiculturele afkomst van dit gebruik en mn voorkeuren. Dus niet zeuren nu![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, heb je gemist net. alles goed/gut?
Kijk dat is mooi die bruna.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
Via internet en de bruna is wel vroeg open op maandag
kaartenhuis.nlquote:
Die eerste komt hier prima binnen. Soms heb je ook gewoon even pech, een refresh kan dan helpen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef ppi het volgende:
Ben een beetje achter met lezen maar nog even over dat youtube downloadgedoe.
Deze:
http://youtube.com/watch?v=kiW5DF2LFOI
is een probleem, krijg 'm maar heeeeeeeel langzaam binnen![]()
Terwijl bijv. http://www.youtube.com/watch?v=LiDpMfEeo3Q
wel binnenkomt.
Flashplayer net geupdate. Ach, tis eigenlijk ook niet belangrijk.
Veel problemen lossen zich van zelf op.
Maar vreemd vinnik het wel dat totaal verschillende downloadgedrag per clip.
Wil wel een echte kaart en geen cheap ding natuurlijk. Ze is wel al jaren me vriendinnetje. Vidn het al erg genoeg dat ik niet naar d'r bruiloft kan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
Boekhandels zijn volgens mij dicht op maandagochtend, maar plaatsen waar ze kranten verkopen meestal weer niet. Desnoods zou je de kiosk op het station kunnen proberen?
misschien een idee om dan voor jou de artiest en ut nummer te vermelden. kun je meeneurien zonder tremaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ps. Ik klik nooit op linkjes dan ontploft mn PC, dus kan tijdens jullie gezellige zangavonden niet mee doen en voel me dan altijd heel eenzaam en buitengsloten. Maar dat geeft niks![]()
ga je me na dit intieme gesprek weer inruilen voor een lammemuis ? of watquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha. okay, da's waar.
tuinpak zonder okseltouw wellicht..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien een idee om dan voor jou de artiest en ut nummer te vermelden. kun je meeneurien zonder trema
open eerst maar is een fotoboek, godzillaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ga je me na dit intieme gesprek weer inruilen voor een lammemuis ? of wat![]()
![]()
Dat doet me aan iemand denkenquote:
Zal ik nu bekennen dat ik precies ooit is 1 ding via internet heb gekocht en verder nog nooit? Geloof niet dat het aan mij besteed is dat gedoe met die ideal enzo.quote:
Schagensesloeriequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
open eerst maar is een fotoboek, godzilla![]()
Is met bellen, heel makkelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik nu bekennen dat ik precies ooit is 1 ding via internet heb gekocht en verder nog nooit? Geloof niet dat het aan mij besteed is dat gedoe met die ideal enzo.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Wat een hoerenkeet is de villa aan t worden... RTL 4 pimp of the year??
Sorry, weet dat het off-topic is maar heb nog steeds geen zin om in de COS te posten
Oh dat kan ik (denk ik) gaat het dan van me abonnement af?quote:
Linkje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, maar iedereen heeft dus over mijn belangrijke post in deze SC heengelezen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, maar iedereen heeft dus over mijn belangrijke post in deze SC heengelezen![]()
![]()
Welke?? Dat PT een snel aangepaste kutnewbie is?? What else is newquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat pas jij je snel aan zegals kutnewbee, mn complimenten
![]()
high babesquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Wat een hoerenkeet is de villa aan t worden... RTL 4 pimp of the year??
Sorry, weet dat het off-topic is maar heb nog steeds geen zin om in de COS te posten
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie haar blauwe lichtje nog branden, dus ze liegt![]()
Ik wilde namelijk net gaan tracteren![]()
Ik vind ze allemaal enorm belangrijk, dus ik heb geen idee welke je bedoeltquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
say againquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ja enquote:
Die had ik wel gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef het op
Dan maar even heel hard
Ik verdien een feeeeeestje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet gewoon altijd je mobiel in de aanslag hebben met het alarmnummer klaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ps. Ik klik nooit op linkjes dan ontploft mn PC, dus kan tijdens jullie gezellige zangavonden niet mee doen en voel me dan altijd heel eenzaam en buitengesloten. Maar dat geeft niks![]()
Okquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef het op
Dan maar even heel hard
Ik verdien een feeeeeestje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik een dan lief ben geweestquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd je mobiel in de aanslag hebben met het alarmnummer klaar.
En als het niks geeft met die zangavonden dan is het goed.
Dan voel je je misschien wel goed als je eenzaam en buitengesloten bent.
Maar vreemd blijft het wel maar dat is bij jouw dan eigenlijk toch ook weer niet vreemd want je bent toch ook best wel een beetje vreemd zo nu en dan.
En ik klik bijna overal op wat los en vast zit..
Niet erg helder dit... Leg is uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
Omdat ik een dan lief ben geweest![]()
![]()
![]()
Geen taart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |