Het was een regelrechte doodsverwensing, tegen de policy en sowiesoquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je roept gewoon mod Pee.
Krijg je er twee
Sorry beetje flauw.
Itsme heb je er aan gedacht om de posting waar je je aan ergerd even te plaatsen in de FB of even te reporten (ik wil steeds temmen zeggen)? Daar word om gevraagd door de mod, kunnen ze beter en gerichter optreden namelijk.![]()
Yep.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je roept gewoon mod Pee.
Krijg je er twee
Sorry beetje flauw.
Itsme heb je er aan gedacht om de posting waar je je aan ergerd even te plaatsen in de FB of even te reporten (ik wil steeds temmen zeggen)? Daar word om gevraagd door de mod, kunnen ze beter en gerichter optreden namelijk.![]()
Die Petre heeft hem weg gehaaldquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef itsme het volgende:
Yep.![]()
Of het duidelijk genoeg is? Ach even terug lezen dan denk ik van wel..
Ik denk dat ik nu de lul ben omdat ik met het geintje van die avatars ben begonnen toen.
Helaas hebben ze aan mij de verkeerde. Ik laat me echt niet wegjagen.![]()
Luie aapquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Geen zin om verder over een titel na te denken![]()
Hele luie aap.quote:
Net zo iets als in de boekwinkel aan nieuwe boeken ruikenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Snuf snuf... Toch heeft ze wel gelijk. Hij ruikt kakelvers. Lekker!
Betekent dit dat je naar bed gaat? In dat geval: slaap lekker.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
welterusten muizen****![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qrW_JdYo9KM
hee, filmpjes waren leuk. misschien was hij wel boos omdat ie een hoofdrol speelde...zou me niets verbazen dat ie daarom zo reageerde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep.![]()
Of het duidelijk genoeg is? Ach even terug lezen dan denk ik van wel..
Ik denk dat ik nu de lul ben omdat ik met het geintje van die avatars ben begonnen toen.
belachelijk natuurlijk want we hebben zo veel avatars gebruikt.
Helaas hebben ze aan mij de verkeerde. Ik laat me echt niet wegjagen.![]()
Truste itsmequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga maar pitten.
Veel te laat.
Slaap lekker allemaal.
Niet al te gezellig maken hier he![]()
nee joh, ik was gisteren toch in de war (weer) en dacht nu grappig te zijn...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Betekent dit dat je naar bed gaat? In dat geval: slaap lekker.
Nee joh.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, filmpjes waren leuk. misschien was hij wel boos omdat ie een hoofdrol speelde...zou me niets verbazen dat ie daarom zo reageerde.
anyways, stront er over.
zag ook nog m'n eigen ava en moest wel lachen, begreep het niet gelijk...
trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga maar pitten.
Veel te laat.
Slaap lekker allemaal.
Niet al te gezellig maken hier he![]()
Alles wat ik tegen ben gekomen (op 1 na maar die heeft ie vast gemist).quote:
je was net te laat, muts!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
Is dat filmpjessletje al naar bed ?![]()
Wat pas jij je snel aan zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het was een regelrechte doodsverwensing, tegen de policy en sowieso
Ja, halloquote:
Denk het.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
Is dat filmpjessletje al naar bed ?![]()
ik wacht soms 2en een half uur en dan nog niksquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk het.
Eigenlijk heul niet leuk mensen die meteen weg gaan als ze dag posten en niet even wachten of ze nog een reactie krijgen![]()
Ik zie haar blauwe lichtje nog branden, dus ze liegtquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk het.
Eigenlijk heul niet leuk mensen die meteen weg gaan als ze dag posten en niet even wachten of ze nog een reactie krijgen![]()
Veulen doelt op een heel klein lief babbeltje wat we ooit in de nacht haddenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wacht soms 2en een half uur en dan nog niks![]()
Op wat wacht je dan ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wacht soms 2en een half uur en dan nog niks![]()
vertel dan, joh!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veulen doelt op een heel klein lief babbeltje wat we ooit in de nacht hadden![]()
Slimme meid ben je tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen doelt op een heel klein lief babbeltje wat we ooit in de nacht hadden![]()
nein, dat heb ik weg laten laseren. moest m'n bikinilijn om de dag aanpakken..nogal arbeidsintensief.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op wat wacht je dan ?
Dat het schaamhaar gaat groeien ?![]()
Meestal alleen de winkels in het centrum van de stad!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
Zijn alle winkels op maandagochtend dicht?
Mijn Jumbo zit niet in het centrum, maar is naar ik meen al vanaf 8 uur open op maandagochtend. Maar ja, de Jumbo is natuurlijk de meest geweldige supermarktquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Meestal alleen de winkels in het centrum van de stad!
neequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
Zijn alle winkels op maandagochtend dicht?
Niks bijzondersquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Goeie avond, nacht of morgen![]()
Zoo geen zin om bij te lezen dus vertellen jullie maar of ik wat gemist heb!!!Alsjeblieft!
hoi petraaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Zoo geen zin om bij te lezen dus vertellen jullie maar of ik wat gemist heb!!!Alsjeblieft!
Ok heb je even tijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nein, dat heb ik weg laten laseren. moest m'n bikinilijn om de dag aanpakken..nogal arbeidsintensief.
Die hebben we hier niet de Jumboquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Jumbo zit niet in het centrum, maar is naar ik meen al vanaf 8 uur open op maandagochtend. Maar ja, de Jumbo is natuurlijk de meest geweldige supermarkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |