Het was een regelrechte doodsverwensing, tegen de policy en sowiesoquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je roept gewoon mod Pee.
Krijg je er twee
Sorry beetje flauw.
Itsme heb je er aan gedacht om de posting waar je je aan ergerd even te plaatsen in de FB of even te reporten (ik wil steeds temmen zeggen)? Daar word om gevraagd door de mod, kunnen ze beter en gerichter optreden namelijk.![]()
Yep.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je roept gewoon mod Pee.
Krijg je er twee
Sorry beetje flauw.
Itsme heb je er aan gedacht om de posting waar je je aan ergerd even te plaatsen in de FB of even te reporten (ik wil steeds temmen zeggen)? Daar word om gevraagd door de mod, kunnen ze beter en gerichter optreden namelijk.![]()
Die Petre heeft hem weg gehaaldquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef itsme het volgende:
Yep.![]()
Of het duidelijk genoeg is? Ach even terug lezen dan denk ik van wel..
Ik denk dat ik nu de lul ben omdat ik met het geintje van die avatars ben begonnen toen.
Helaas hebben ze aan mij de verkeerde. Ik laat me echt niet wegjagen.![]()
Luie aapquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Geen zin om verder over een titel na te denken![]()
Hele luie aap.quote:
Net zo iets als in de boekwinkel aan nieuwe boeken ruikenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Snuf snuf... Toch heeft ze wel gelijk. Hij ruikt kakelvers. Lekker!
Betekent dit dat je naar bed gaat? In dat geval: slaap lekker.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
welterusten muizen****![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qrW_JdYo9KM
hee, filmpjes waren leuk. misschien was hij wel boos omdat ie een hoofdrol speelde...zou me niets verbazen dat ie daarom zo reageerde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep.![]()
Of het duidelijk genoeg is? Ach even terug lezen dan denk ik van wel..
Ik denk dat ik nu de lul ben omdat ik met het geintje van die avatars ben begonnen toen.
belachelijk natuurlijk want we hebben zo veel avatars gebruikt.
Helaas hebben ze aan mij de verkeerde. Ik laat me echt niet wegjagen.![]()
Truste itsmequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga maar pitten.
Veel te laat.
Slaap lekker allemaal.
Niet al te gezellig maken hier he![]()
nee joh, ik was gisteren toch in de war (weer) en dacht nu grappig te zijn...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Betekent dit dat je naar bed gaat? In dat geval: slaap lekker.
Nee joh.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, filmpjes waren leuk. misschien was hij wel boos omdat ie een hoofdrol speelde...zou me niets verbazen dat ie daarom zo reageerde.
anyways, stront er over.
zag ook nog m'n eigen ava en moest wel lachen, begreep het niet gelijk...
trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga maar pitten.
Veel te laat.
Slaap lekker allemaal.
Niet al te gezellig maken hier he![]()
Alles wat ik tegen ben gekomen (op 1 na maar die heeft ie vast gemist).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |