Laters KZquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga me scheren en in de lurkstand
Tot later![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stokenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Insinueren dat een andere user er alleen maar zit om anderen weg te jagen is meer dan 'ff een opmerking'.
Is ook niet te vergelijken met de mijne, die erop wees dat de klacht elders thuishoort.
Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stoken![]()
En nu ga ik proberen me oogjes te sluiten in me bedje latersssssssssssss![]()
![]()
jo, welterusten. laat je rug door iemand anders doen omdat dit best moeilijk is met een spiegeltje. kusjequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Disana, ik denk niet dat die opmerking van Petraa zo bedoeld was....quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.
Truste Petraaquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stoken![]()
![]()
Petraa zit al tijden op mijn nek alsof ze mijn moeder is. Het is goed dat ze op vakantie gaat, kan ze wat afkicken van d'r fixatiequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Disana, ik denk niet dat die opmerking van Petraa zo bedoeld was....
trustehquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ff dna checken, als ze je moeder niet is, is ze van mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Petraa zit al tijden op mijn nek alsof ze mijn moeder is. Het is goed dat ze op vakantie gaat, kan ze wat afkicken van d'r fixatie![]()
Misschien moet je wat minder voor anderen denken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
Godsamme wat word ik moe van dit soort gezeik... het probleem in de COS zit voornamelijk ergens anders en wat gebeurt er?? Degenen die wel doorhebben wat het probleem is en waar het zit gaan elkaar zitten aanvallen...
Ga iets doen met die energie en richt het op de juiste personen ofzo.... tering, ik had een uur geleden gewoon m'n nest in moeten gaan
Beetje lange tenen jij volgens mij??? Ik wil je alleen waarschuwen, maar je hebt gelijk ik ben je moeder niet, maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen en ik ben zeker niet gefixeerd op jou, want als je goed had gekeken, zag je dat ik in de COS ook een reaktie gaf op BSOL. Niet iedereen kijkt alleen maar naar jou hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.
Je accepteert maar van heel weinig mensen een weerwoord maar niet ieder weerwoord van ieder ander is altijd bedoeld om je onderuit te halen...... beetje nuance af en toe graag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Petraa zit al tijden op mijn nek alsof ze mijn moeder is. Het is goed dat ze op vakantie gaat, kan ze wat afkicken van d'r fixatie![]()
Heb je Dr. Phil nodig of ben je nog te redden ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel praktisch. Soms denk ik ook "ik doe het". Maar dan zit ik er voor en dan ga ik denken.
- Dan heb ik het pas over een paar dagen en niet nu.
- Wat voor betalingsding?
- Dan moet ik natuurlijk weer thuis blijven voor dat pakje
- Straks valt het tegen.
En dan haak ik af![]()
Jij bent gefixeerd!! Jij denkt dat mensen het op jou gemunt hebben!!! Beetje sneu ik had je hoger ingeschat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |