ja, gaarne, hij eet alleen jonge varkentjes uit de regio schagen en zo..quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik je wurgslang nog eten geven als je op vakantie gaat?
ff serieus..quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, gaarne, hij eet alleen jonge varkentjes uit de regio schagen en zo..
ja, zat al te kijken, maar die bovenkamer van me is van slag, zal nog ff kieken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:07 schreef Lobasca het volgende:
Minoes heb je nog een skitterend ploatje ondertussen?
Ga maar gewoon je nest in...aan dat gekwijl heb ik niks!quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, zat al te kijken, maar die bovenkamer van me is van slag, zal nog ff kieken.
het tandpasta-slijm loopt m'n waffel uit haha
moet je is op paasvee kijken in de kroegen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff serieus..ik bedenk mij, dat ik nog nooit een varken gezien heb in deze regio. alleen maar paarden en koeien en wurgslangen...
![]()
![]()
speel 'm dan wel af, hund, ben een mooi liedske. trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 05:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga maar gewoon je nest in...aan dat gekwijl heb ik niks!![]()
Heb dat nr nog nooit gehoord, idd lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 05:14 schreef willem-jozef het volgende:
dit is een lekker slaapliedje:
http://www.youtube.com/watch?v=T_AwWXDE8xM
Heb je ook een slaapliedje voor mij of slaap je alquote:Op maandag 20 augustus 2007 05:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
speel 'm dan wel af, hund, ben een mooi liedske. truste![]()
![]()
Goedemorgen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 06:15 schreef M.Ram het volgende:
Goede morgen iedereen.
Zo de vakantie zit er weer op.
Soesterberg here i come.
nu was ik ff wat later.... bedjes afgehaald. zo nog 1,5 cuub zand opzuigen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teringsnel.
Doe mij maar een bakkie pleur![]()
![]()
mogge..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef Talitha het volgende:
Morguh!
Hi ppi, oud hoofdaccount van mij !quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Tja ik weet het, soms ben ik niet verkeerd maar daar kan ik ook niks aan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |