Dat is nog een testplaatje heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is dat autotje ?
Da's er eentje uit het begin. Het worden nu steeds meer userava's die erin staan. Die vind ik ook het leukst.quote:
je bedoelt hur boezem, toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van Leandra is tof!
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van Leandra is tof!
Euh, die is ongetwijfeld ook erg tof.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je bedoelt hur boezem, toch?![]()
Wat is er verkeerd aan adelaars en kikkersquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.
Je bedoelt dat ik en Mootie weg moeten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.
Dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan adelaars en kikkers![]()
Ik denkquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
he linkert, waar is 'notre dame' uit de polder eigenlijk?
Maar Lobasca mag er wél in!?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Talitha haat dieren..... en maar zeggen dat ze vegetarier is![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan adelaars en kikkers![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik en Mootie weg moeten?![]()
Maar daar horen Mootie en ik volgens jou niet bij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]Niet nog meer miscommunicatie!
![]()
Ik probeerde dus voorzichtig een link te leggen naar de lopende discussie die ik tot nu toe zo overduidelijk heb vermeden. Wat ik bedoelde te zeggen was dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe ik het graag zou zien in de COS/SC. Allemaal verschillende posters gebroederlijk naast elkaar.Ik vind iedereen hier even waardevol als poster.
je haarbal nog bij de vuilnis kunnen stoppen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:
PPI ben je nog wakker ?
moet nog alles nalezen en wil zo graag op je postings reageren![]()
Je hebt alleen Hidiho, Jappie, Lobasca en Leandra. Je ava gilt gewoon KLIEKJE!! Ik vind het een erg negatieve uiting van je ongenoegen. Als je denkt het zo op te lossenquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]Niet nog meer miscommunicatie!
![]()
Ik probeerde dus voorzichtig een link te leggen naar de lopende discussie die ik tot nu toe zo overduidelijk heb vermeden. Wat ik bedoelde te zeggen was dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe ik het graag zou zien in de COS/SC. Allemaal verschillende posters gebroederlijk naast elkaar.Ik vind iedereen hier even waardevol als poster.
Mijn favoriete ava-designer, Nachtzusterquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Talitha haat dieren..... en maar zeggen dat ze vegetarier is![]()
(ik zou Ian nog even niet doen, voor je het weet poept die adelaar je hele ava onder)quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn favoriete ava-designer, Nachtzuster, leest vast mee. Dus wie weet welke kikker binnenkort op mijn bospaadje rondspringt.
![]()
![]()
Zullen we een "Ik haat Hidiho, Mike, PC Eend, Jappie, Lobasca, Talitha en Leandra" clubje beginnen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt alleen Hidiho, Jappie, Lobasca en Leandra. Je ava gilt gewoon KLIEKJE!! Ik vind het een erg negatieve uiting van je ongenoegen. Als je denkt het zo op te lossen![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
(ik zou Ian nog even niet doen, voor je het weet poept die adelaar je hele ava onder)
Lijkt me wel op zn plaats inderdaad, pm je me even?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we een "Ik haat Hidiho, Mike, PC Eend, Jappie, Lobasca, Talitha en Leandra" clubje beginnen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me wel op zn plaats inderdaad, pm je me even?
Helaas, daar ga ik niet over.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar daar horen Mootie en ik volgens jou niet bij.![]()
![]()
Laat ook maar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas, daar ga ik niet over.Het is voor mij ook elke keer weer een verrassing wie er in mijn ava opduikt.
Doe jij eens wat knaps doen uitzoeken danquote:
Oi, dát is nou net toevallig het mooiste nummer wat Jacques Brel ooit gemaakt heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
http://www.youtube.com/watch?v=bJIZu37Hfr0
Welterusten Insana.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Het zal wel geen zin hebben welterusten te zeggen, maar ik doe het toch maar. Veel plezier.
Huub zou d'r monogaam van worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word godverdomme schijtziek van dat gemekker.
Je leeft nogquote:
Als het zo moet, dan hoeft het niet meer voor mij hoor. Stelletje ava-nazi's.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt alleen Hidiho, Jappie, Lobasca en Leandra. Je ava gilt gewoon KLIEKJE!! Ik vind het een erg negatieve uiting van je ongenoegen. Als je denkt het zo op te lossen![]()
Truste meisquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Het zal wel geen zin hebben welterusten te zeggen, maar ik doe het toch maar. Veel plezier.
Zo ging het ook ongeveer met de SC OP.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als het zo moet, dan hoeft het niet meer voor mij hoor. Stelletje ava-nazi's.![]()
![]()
welterusten lieverd. geen drukte!quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
(ik zou Ian nog even niet doen, voor je het weet poept die adelaar je hele ava onder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |