quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
(ik zou Ian nog even niet doen, voor je het weet poept die adelaar je hele ava onder)
Lijkt me wel op zn plaats inderdaad, pm je me even?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we een "Ik haat Hidiho, Mike, PC Eend, Jappie, Lobasca, Talitha en Leandra" clubje beginnen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me wel op zn plaats inderdaad, pm je me even?
Helaas, daar ga ik niet over.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar daar horen Mootie en ik volgens jou niet bij.![]()
![]()
Laat ook maar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas, daar ga ik niet over.Het is voor mij ook elke keer weer een verrassing wie er in mijn ava opduikt.
Doe jij eens wat knaps doen uitzoeken danquote:
Oi, dát is nou net toevallig het mooiste nummer wat Jacques Brel ooit gemaakt heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
http://www.youtube.com/watch?v=bJIZu37Hfr0
Welterusten Insana.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Het zal wel geen zin hebben welterusten te zeggen, maar ik doe het toch maar. Veel plezier.
Huub zou d'r monogaam van worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word godverdomme schijtziek van dat gemekker.
Je leeft nogquote:
Als het zo moet, dan hoeft het niet meer voor mij hoor. Stelletje ava-nazi's.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt alleen Hidiho, Jappie, Lobasca en Leandra. Je ava gilt gewoon KLIEKJE!! Ik vind het een erg negatieve uiting van je ongenoegen. Als je denkt het zo op te lossen![]()
Truste meisquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Het zal wel geen zin hebben welterusten te zeggen, maar ik doe het toch maar. Veel plezier.
Zo ging het ook ongeveer met de SC OP.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als het zo moet, dan hoeft het niet meer voor mij hoor. Stelletje ava-nazi's.![]()
![]()
welterusten lieverd. geen drukte!quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
(ik zou Ian nog even niet doen, voor je het weet poept die adelaar je hele ava onder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |