Deep Purple!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ff gekeken. ken ik niet zo goed, klinkt wel okay..
Waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Jappie in het bos........ cowboy in the forest..... hmmmmm.......... ik ben er nog niet helemaal gelukkig mee![]()
En het leunende kaboutertje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is dat autotje ?
dat zijn misschien van de illegale recordings. zoek ook wel is iets en dan kom je idd vaak shit tegen terwijl verwachting was dat er wel een beter versie moet zijn of zo..quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom hebben de meest kekke live videos toch altijd geluidskwaliteit 0,0.![]()
Maar ik wil live versies horen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat zijn misschien van de illegale recordings. zoek ook wel is iets en dan kom je idd vaak shit tegen terwijl verwachting was dat er wel een beter versie moet zijn of zo..
Dat is nog een testplaatje heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is dat autotje ?
Da's er eentje uit het begin. Het worden nu steeds meer userava's die erin staan. Die vind ik ook het leukst.quote:
je bedoelt hur boezem, toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van Leandra is tof!
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van Leandra is tof!
Euh, die is ongetwijfeld ook erg tof.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je bedoelt hur boezem, toch?![]()
Wat is er verkeerd aan adelaars en kikkersquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.
Je bedoelt dat ik en Mootie weg moeten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |