Ja dus!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha Dus jij zit net als ik ook regelmatig te F5en en met een big smile achter je pc?![]()
Goed zeg van nacthzuster![]()
Echt TOPquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja dus!Ik laat me graag verrassen door Nachtzusters creativiteit. En iedereen mag in mijn ava, dus tegenvallen kan het nooit.
![]()
OH deze avatar. Hij is leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja dus!Ik laat me graag verrassen door Nachtzusters creativiteit. En iedereen mag in mijn ava, dus tegenvallen kan het nooit.
![]()
Tja wees dan ook duidelijk Nickskiquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch wel.
Je snapt alleen nog niet dat ik stiekem Talitha bedoel.
Djedski.![]()
![]()
Ik kom niet uit land van Ooitquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloontje?![]()
Je bent splinternieuw maar hebt binnen no time aan ava, kan schnell reageren en weet hoe te quoten.quote:
Hé blote man. Heb je het niet koud zo met die frisse boslucht?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lowbastard.
'navond!
leuk die avaters!
nachtzus heeft die ava van mij ook opgepoetst, nogmaals thanks!
Wat ben je toch wantrouwig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bent splinternieuw maar hebt binnen no time aan ava, kan schnell reageren en weet hoe te quoten.
Dus; van wie ben je een kloontje?![]()
Er zijn ook andere fora, waar je kan leren quoten!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent splinternieuw maar hebt binnen no time aan ava, kan schnell reageren en weet hoe te quoten.
Dus; van wie ben je een kloontje?![]()
Leandraquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:29 schreef Djeda het volgende:
[..]
Er zijn ook andere fora, waar je kan leren quoten!!!!![]()
quote:
Als ik Leandra zou heten, zou ik je vast terug kussen, maar ik kus geen vreemde mannen.quote:
Och iedereen hier weet toch dat Ian niet de persoon is die die beweerd te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:30 schreef Djeda het volgende:
Daar is een spreekwoord voor: Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten!!!!![]()
hoihoi, nee ben niet zo'n koukleun en had m'n wortel in die bal ten tijde van de 'shoot'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé blote man. Heb je het niet koud zo met die frisse boslucht?
Mooi opgeknapt je ava. Nachtzuster roeleert!![]()
Oh dan val ik niet onder iedereen, want ik heb geen idee wie ian beweerd te zijn!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Och iedereen hier weet toch dat Ian niet de persoon is die die beweerd te zijn![]()
Een newbie die het record snelposten op zijn naam wil hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Djeda het volgende:
Oh dan val ik niet onder iedereen, want ik heb geen idee wie ian beweerd te zijn!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |