Wacht even af tot kz een foto van haar eigen borsten plaatst, dan is ze pas echt hot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef paddy het volgende:
KZ! Je sig !!:+
Heden, nu lachen ze mij allemaal uit
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef paddy het volgende:
Ik ben je slaafquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef paddy het volgende:
momentje, even geduldquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Wacht even af tot kz een foto van haar eigen borsten plaatst, dan is ze pas echt hot.![]()
![]()
Ik las dat jij Amanda niet moetquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik lach me altijd dood om die sigs van kleinzuske
![]()
Edit: Nu lees ik pas the TO.. Ik lig dubbel.
Wat spannend allemaal. meer meer![]()
Plaats anders even een random setje tieten. Je gaat me toch niet vertellen dat ik dit hele topic heb doorgebaggerd zonder een setje tieten te hebben aangetroffenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, ben weer even mn tieten cappen, tot later![]()
Deal betreft haar eigen pronkjuwelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Plaats anders even een random setje tieten. Je gaat me toch niet vertellen dat ik dit hele topic heb doorgebaggerd zonder een setje tieten te hebben aangetroffen![]()
Misschien is het goed om mijn belangstelling voor het vrouwelijk gedrag (iha) in een grafiek weer te geven.quote:
Petraa is met vakantie, en Disana en Leandra zijn geswitched naar een andere hobby, nordic walking.quote:
Is dit een afwijzingquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien is het goed om mijn belangstelling voor het vrouwelijk gedrag (iha) in een grafiek weer te geven.
Misschien kunnen we dan na wat differentieren en integreren onze diverse snijvlakken bepalen en kijken of we een gemeenschappelijke basis hebben.
Het lijkt allemaal wel spannend maar ook zeer vermoeiend.
Bovendien heb je een vreemde verhouding met of voorkeur voor Amanda - heb ik nooit helemaal begrepen.
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Plaats anders even een random setje tieten. Je gaat me toch niet vertellen dat ik dit hele topic heb doorgebaggerd zonder een setje tieten te hebben aangetroffen![]()
Ik al meer dan 30 uurquote:
Tis een schandequote:Op maandag 20 augustus 2007 13:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las dat jij Amanda niet moet![]()
foei![]()
![]()
Heb de bloemen al binnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
Demins is terug van vakantie, dus die kan kz kalmeren, komt goed allemaal...![]()
Dat was een foute termquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
jij hier lekker ding schaakmatter
![]()
random setje tieten![]()
Met filmsletje bedoelde ik jou jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Tis een schande![]()
Je filmsletje. Of bedoelde je mij daar niet mee?
Ik kan niet wachten op je traktatie (je tieten)![]()
Maar wat is random ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was een foute termHet lijkt dan net of ik niet kieskeurig ben.
Willekeurigquote:
+ 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |