Jij begrijpt mequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef Veulen het volgende:
Er komen wel veel mannen af op KZ d'r titels...![]()
Ik heb vernomen uit betrouwbare bron dat die van kz fantastisch mooi zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tieten in een gouden kooi?![]()
![]()
quote:
Nee hoor, we zitten in een heel andere fase.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit een afwijzing![]()
( gebroken
)
nu komt alles weer goed!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ja lieverd, de geruchten zijn waar!!!![]()
![]()
![]()
quote:
WJ? Waar?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
Ik durf bijna niet meer te F5-en!
![]()
![]()
WJ trek eens iets fatsoenlijks aan. Straks word je nog opgepakt door de pliesie.![]()
NZ![]()
![]()
Hij is aan het voetballen op mijn bospaadje.quote:
Middagquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik durf bijna niet meer te F5-en!
![]()
![]()
WJ trek eens iets fatsoenlijks aan. Straks word je nog opgepakt door de pliesie.![]()
NZ![]()
![]()
quote:
Ik zie he ava helft van de tijd nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:41 schreef Talitha het volgende:
Hij is aan het voetballen op mijn bospaadje.Tussen jouw vlinders door trouwens.
![]()
Paar keer f5 drukken dan is ie weer andersquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie he ava helft van de tijd niet![]()
*hehe*quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:44 schreef Soury het volgende:
Paar keer f5 drukken dan is ie weer anders![]()
WJ met die bal voor zn kruisquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gaat ie lekker?![]()
Hoi Muis en welkom thuis.![]()
Goed het? en Mootie is ok leukquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
*hehe*
Nu zie ik hem... Met een naakte man [afbeelding]
Heb hier nog afwas staanquote:
Oh, ik ook: bergen!quote:
Disana en Leandra zijn super welkom. hierquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Petraa is met vakantie, en Disana en Leandra zijn geswitched naar een andere hobby, nordic walking.
Demins is terug van vakantie, dus die kan kz kalmeren, komt goed allemaal...![]()
Dan doe ik toch iets verkeerd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef paddy het volgende:
Disana en Leandra zijn super welkom. hierDie ga ik weer afbrengen van die andere hobby . Een leven hoor je alleen op FOK! te hebben
![]()
En om die 2 nou rechtstreeks in de kont te moeten kijken is ook niet zo'n prettig vooruitzicht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan doe ik toch iets verkeerd.
Maar inderdaad fok zonder die 2. Dat is als een paard zonder staart.
Nou ze schijnen ander behoorlijk mooie konten te hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:38 schreef FdW het volgende:
En om die 2 nou rechtstreeks in de kont te moeten kijken is ook niet zo'n prettig vooruitzicht.![]()
![]()
![]()
Ik heb gehoord ''huge'', en dat kan natuurlijk ook mooi zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou ze schijnen ander behoorlijk mooie konten te hebben.
Dat heb ik uit een heel betrouwbare bron
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Mogguh...
Ja, dat was toen alle vrouwen uit de SC foto's hebben uitgewisseld omdat een paar zeiden dat ze paardenkonten hadden en niemand er iets van geloofde. Was dus ook niet zo, we zijn allemaal mooi 'daarzo'quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou ze schijnen ander behoorlijk mooie konten te hebben.
Dat heb ik uit een heel betrouwbare bron
Precies jij weet het nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
Ja, dat was toen alle vrouwen uit de SC foto's hebben uitgewisseld omdat een paar zeiden dat ze paardenkonten hadden en niemand er iets van geloofde. Was dus ook niet zo, we zijn allemaal mooi 'daarzo'![]()
The suspense is killing mequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
Die tieten van kleinzusje moeten wel enorm zijn als het zo'n moeite is een goede foto te plaatsen.![]()
![]()
Ik zie weer en nieuwe IANquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gaat ie lekker?![]()
Hoi Muis en welkom thuis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |