Nee joh, die ligt allang te slapenquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:13 schreef willem-jozef het volgende:
voor lobasca die waarschijnlijk ligt te kwijlen:
http://www.youtube.com/watch?v=5GpEJ0xi_8Q&mode=related&search=
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
hidi, truste. ik kom ook zo, hoorrr
haha, dat bedoelde ik ook, te slaapkwijlen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee joh, die ligt allang te slapen![]()
al eerder gedraaid, maar duurt maar 2.30 min., kun je net ff de boel opkloppen voorda'k erankompquote:
Slaap lekker Mootsquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
trusten!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat bedoelde ik ook, te slaapkwijlen..
Nou wou ik wat opschrijven maar weet niet meer wat.........quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen probleem, ik leer graag en word graag op mn spelling gecorrigeerd. Ben dyslextisch![]()
Ongeleid projectiel:![]()
Positieve manier uit haar dak:![]()
[..]
Ben IRL: uitermate creatief, helder sprankelend,vloeiend
![]()
![]()
d/t:![]()
![]()
tuurlijk schat, doe wel alles uit ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
al eerder gedraaid, maar duurt maar 2.30 min., kun je net ff de boel opkloppen voorda'k erankomp
hi lieve lurkertquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Slaap lekker Moots
voor morgen dan: [afbeelding]
![]()
die wollen trui was m'n lichaamshaar, gekkie!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tuurlijk schat, doe wel alles uit ?
bedoel de pc en het licht, schat!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die wollen trui was m'n lichaamshaar, gekkie!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Nou wou ik wat opschrijven maar weet niet meer wat.........
Tis ook al aardig laat aan het worden.
Het blijft nog even donker, vind ik wel oke.
Ben je overigens nu al geheel bij gelezen met al mijn post ?
Zodat ik met een gerust hart naar bed kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |