quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb vandaag een pierrotmannetje gezien.
haha. het is dat je dat nr hieronder plaatste, begon al te twijfelen aan jou, zeker na gisteren omdat je niet eens je achtertuin kentquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=x9YHg07NLLc&mode=related&search=
hangend en gespierd is ook erg lastig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geduld geduld
Ik heb niet van die kleine hangende gespierde lieke tietjes, dus cappen is best lastig![]()
oeiquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien is PPI wel van de Hansjes![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pierrot ?
Pas op dat hij zn schaapskleren niet aanheeft!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oei![]()
Moet ik even met Peter uit de wolf overleggen![]()
Vergis je nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha. het is dat je dat nr hieronder plaatste, begon al te twijfelen aan jou, zeker na gisteren omdat je niet eens je achtertuin kent
klik toch nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=hTDGCnhB6TY
quote:
ff googelen , momentquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Laten we beginnen met "Oh my f@cking G@d" .
Bestaat het vreemdelingenlegioen evt. nog ?
Welterusten Mootiequote:Op maandag 20 augustus 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
trusten!
Nu ik toch 'Bowie' lees...quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
frank bowie, toch niet te verstaan, dus je mist niet veel
Welterusten Mootiequote:Op maandag 20 augustus 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
trusten!
Trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga jullie ook weltruste wensen.![]()
Slaap lekker allemaal![]()
edit: doet nog 1 shaggie![]()
Geen probleem, ik leer graag en word graag op mn spelling gecorrigeerd. Ben dyslextischquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:26 schreef ppi het volgende:
[..]
jaaah, ze noemt je Juf.
Ik meende wel wat rebelsheid en acceptatieproblemen in haar taalgebruik naar jouw in je rol als onderwijzeres tav van deze situatie te bespeuren.
Ik schrijf het een beetje brak op maar het komt wel over denk ik.Maar ze doet goed haar best.
En dat pleit voor haar.
Maar houd voor ogen:
KZ = ongeleid projectiel
Zoals ze dat van oa prinses Di ook zeiden.
Niet dat ik haar verder wil vergelijken met de prinses, maar het zou me niet verbazen als ze daar ook nog op een positieve manier van uit haar dak zou gaan ..
Ben IRL: uitermate creatief, helder sprankelend,vloeiendquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Zonder nu direct al te persoonlijk te worden denk ik dat je wel weet dat je soms moeilijkheden met taal hebt.
Maar dat je aan de andere kant ook uitermate creatief, helder sprankelend,vloeiend en dat dan ook zonder fouten enz enz kunt schrijven.
Heb geen flauw idee hoe je irl bent maar als je ongeveer net zo bent als hier dan ben je wel een "tiep".
En mijn zwakke taalpunt zijn oa bepaalde d en t vervoegingen,...
Maar die vermijd ik dan vaak.
Nee joh, die ligt allang te slapenquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:13 schreef willem-jozef het volgende:
voor lobasca die waarschijnlijk ligt te kwijlen:
http://www.youtube.com/watch?v=5GpEJ0xi_8Q&mode=related&search=
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
hidi, truste. ik kom ook zo, hoorrr
haha, dat bedoelde ik ook, te slaapkwijlen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee joh, die ligt allang te slapen![]()
al eerder gedraaid, maar duurt maar 2.30 min., kun je net ff de boel opkloppen voorda'k erankompquote:
Slaap lekker Mootsquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
trusten!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat bedoelde ik ook, te slaapkwijlen..
Nou wou ik wat opschrijven maar weet niet meer wat.........quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen probleem, ik leer graag en word graag op mn spelling gecorrigeerd. Ben dyslextisch![]()
Ongeleid projectiel:![]()
Positieve manier uit haar dak:![]()
[..]
Ben IRL: uitermate creatief, helder sprankelend,vloeiend
![]()
![]()
d/t:![]()
![]()
tuurlijk schat, doe wel alles uit ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
al eerder gedraaid, maar duurt maar 2.30 min., kun je net ff de boel opkloppen voorda'k erankomp
hi lieve lurkertquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Slaap lekker Moots
voor morgen dan: [afbeelding]
![]()
die wollen trui was m'n lichaamshaar, gekkie!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tuurlijk schat, doe wel alles uit ?
bedoel de pc en het licht, schat!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die wollen trui was m'n lichaamshaar, gekkie!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Nou wou ik wat opschrijven maar weet niet meer wat.........
Tis ook al aardig laat aan het worden.
Het blijft nog even donker, vind ik wel oke.
Ben je overigens nu al geheel bij gelezen met al mijn post ?
Zodat ik met een gerust hart naar bed kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |