Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sepo!!
Het is een verkapte Dr.IaN TT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
Ik mis Dr. Ian in de titel.
quote:Iedereen heeft bepaalde eigenaardigheden. Daar is niets mis mee.
Anders is dat bij een persoonlijkheidsstoornis. Dan zijn er eigenschappen die iemands leven gaan beheersen en verstoren. Gevoelens zijn vaak intenser of juist heel vlak. Iemand met een persoonlijkheidsstoornis kan moeilijk omgaan met nieuwe situaties, is niet flexibel en kan zich moeilijk beheersen. Dat maakt vooral het contact met anderen lastig. Met allerlei problemen tot gevolg: problemen op het werk, relaties die stuklopen, financiële problemen, verwaarlozing van hun huis, zelfverwonding of lichamelijke klachten.
Dr.IaN
Oh mijn god, dat gaat allemaal over mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een verkapte Dr.IaN TT.
Kijk maar:
[..]
Hij liet je niet in de steek, hij was research aan het doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mijn god, dat gaat allemaal over mij.
Gelukkig. Ik besef dat ik heel veel hulp nodig heb.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij liet je niet in de steek, hij was research aan het doen.
Niet als je zo doorgaat... je lijkt vooralsnog een echte COSserquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer zou ik de COS uit gestuurd worden?![]()
Die heb ik aan mijn poezen gevoerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:59 schreef Pavement het volgende:
waar blijft mn fucking durum kebab !!!![]()
Ik bén een echte COSser.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als je zo doorgaat... je lijkt vooralsnog een echte COSser![]()
Dat lijkt alweer zo lang geleden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bén een echte COSser.
Die andere idioten moeten optiefen.
Over welke vroeger heb je het nu?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... vroegâh... toen iedere COS nog een geweldige OP had![]()
Over de vroegâh toen we met smart op COS # 1000 met bijbehorende OP zaten te wachtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over welke vroeger heb je het nu?
Voor ik weer gepwnd word.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef Pavement het volgende:
offtopic
[afbeelding]
RIP ouwe heaumeau.
mog m wel
niet flexibel en moeilijkt te beheersenquote:
hij neemt het SC-n serieusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh![]()
Wat denk jij nou?? Dat Ian een niet serieus topic zou openen??![]()
Afgezien van de titel, kijk eensch naar de persoon die hem heeft geopend!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
niet flexibel en moeilijkt te beheersen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Afgezien van de titel, kijk eensch naar de persoon die hem heeft geopend!!!!
zonder te kloppenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Afgezien van de titel, kijk eensch naar de persoon die hem heeft geopend!!!!
ik vond hem altijd al een beetje stijfquote:
vergeet je niet te scherenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
Zo... 20 minuten tot showtime... dat lijkt me voldoende om te douchen, om te kleden, m'n haar te doen en te make-uppen....
Gisteren bleek de haarlak al op te zijn (oh, horror) en vandaag heb ik geen boodschappen gedaan dus dat wordt een uitdaging...![]()
Wat is dat ????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoezow... heb je een orgasme
![]()
ik wil je gewoon een goed gevoel gevenquote:
Oke dan EX-mannenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil je gewoon een goed gevoel geven![]()
heb jij een kartonnen doosquote:
Ohhh en dan moet je zo kreunen als Nadia !!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij een kartonnen doos![]()
De vrouw
Voordat een vrouw een orgasme heeft wordt de vagina vochtig, en zwelt de clitoris op door een vergroting van de bloedstroom die in het sponsachtige weefsel van de clitoris wordt vastgehouden. Sommige vrouwen worden voor een orgasme rood over een groot deel van het lichaam doordat de bloeddoorstroming van de huid toeneemt. Wanneer een vrouw dichtbij een orgasme komt, verdwijnt de clitoris in een huidplooi en de kleine schaamlippen worden donkerder van kleur. Bij het begin van het orgasme neemt de vagina 30% in grootte af, en wordt ook sterk doorbloed. De baarmoeder (een grote spier), de vagina en de spieren in de onderbuik trekken zich tijdens het orgasme ritmisch samen. Sommige vrouwen hebben een veel heviger orgasme wanneer de G-plek gestimuleerd wordt.
Nadat het orgasme voorbij is komt de clitoris weer tevoorschijn, en neemt binnen 10 minuten zijn normale grootte weer aan. Sommige vrouwen hebben geen rustperiode zoals mannen, en kunnen snel na een orgasme tot een nieuw hoogtepunt worden gebracht als de stimulering doorgaat.
Sommige vrouwen kunnen ook ejaculeren, maar dit is geen sperma of urine. Dit wordt in de volksmond squirten genoemd. Er is nog niet precies onderzocht waar de stof uit bestaat en ook niet alle vrouwen kunnen squirten.
D'r zijn er veeeeeel meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Veulen wat leuk die groene pompommetjes
![]()
alleen als je dreigt te komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh en dan moet je zo kreunen als Nadia !!!![]()
Pas op of ik kom...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alleen als je dreigt te komen![]()
smiliesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r zijn er veeeeeel meer.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Ja hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
Veulen wat leuk die groene pompommetjes
![]()
Oh en als je kom moet je weer stil zijn ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alleen als je dreigt te komen![]()
heeee een sperma smileyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en als je kom moet je weer stil zijn ?[afbeelding]
Deze krijg jij als je je niet gedraagt in de COS:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r zijn er veeeeeel meer.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Nope.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... 20 minuten toch niet genoeg... heb ik al belangrijke dingen gemist???
Juist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Wat zie ik trouwens?? Is er een post van Ian in de COS geëdit door een hulpmod terwijl onze eigen mod gewoon zit te posten in diezelfde COS??
Ben benieuwd wat dat dan was..... die infantiele zelfverklaarde psycholoog mag ook neerzetten wat hij wil.
Zelfs als hij daarmee een altijd on-topic poster voor smeerlap uitmaakt door te reageren op de post en te doen alsof het niet de woorden van een bewoner zjin.
Dus ik zou niet weten waarom Ian ineens de mond gesnoerd zou moeten worden??
Ik zat ook vreemd te kijken, maar ik heb helaas niet gezien wat er stond dat zo'n edit zo noodzakelijk maakte. Ik heb zo het idee dat de topic reports door de ether vliegen - hetgeen niet veel goeds voorspelt voor degenen die nog altijd hopen dat de COS weer een vrijplaats wordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Wat zie ik trouwens?? Is er een post van Ian in de COS geëdit door een hulpmod terwijl onze eigen mod gewoon zit te posten in diezelfde COS??
Ben benieuwd wat dat dan was..... die infantiele zelfverklaarde psycholoog mag ook neerzetten wat hij wil.... zelfs als hij daarmee een altijd on-topic poster voor smeerlap uitmaakt, dus ik zou niet weten waarom Ian ineens de mond gesnoerd zou moeten worden??
Wannabe modquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Schokkende onthulling dan maar?
Er stond dat Jos Brink opmerkingen in het Jos Brink topic moeten, met een linkje.
En daaronder stond dat Avonne dat ook al had gevraagd.
Duidelijk een nutteloze kutpost, integenstelling tot de meldingen van DrsH over hoe hij in zijn auto zit.
Tief toch godverdomme een end heen met je verpauperde kutCOS.
Ik zie niet wat er verkeerd was aan je post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Er stond dat Jos Brink opmerkingen in het Jos Brink topic moeten, met een linkje.
Duidelijk een nutteloze kutpost, integenstelling tot de meldingen van DrsH over hoe hij in zijn auto zit.
Ik zie wel iets wat verkeerd was aan de moderatie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er verkeerd was aan je post.
En dat wordt geëdit?? En de mededeling dat die infantiele zelfverklaarde psycholoog op de plek van bestemming is niet??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Niveau hè.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wordt geëdit?? En de mededeling dat die infantiele zelfverklaarde psycholoog op de plek van bestemming is niet??
Kaart het aan in de FB: Daar is dat vervloekte topic voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie wel iets wat verkeerd was aan de moderatie.
En dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaart het aan in de FB: Daar is dat vervloekte topic voor.
Ach... waarom zou je de moeite nog nemen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaart het aan in de FB: Daar is dat vervloekte topic voor.
Wat ik zeg, het is een reservaat geworden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, missie geslaagd.
Ik probeer het 1 dag nog eensch in de COS en ben meteen wegge-edit.
mooie opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wordt geëdit?? En de mededeling dat die infantiele zelfverklaarde psycholoog op de plek van bestemming is niet??
Precies en gebeurt dat tijdens me vakantie!!! PM, Mail of sms me ffquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... waarom zou je de moeite nog nemen?
DGK is naar de klote, het subforum is naar de klote...
De vraag is: Waar gaan we SC'en als de stekker uit DGK getrokken is??
Ik ga het ook even proberen in de COS, ff kijken of mijn informatie toevoer van DGK online is, zodat ik niet offtopic post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, missie geslaagd.
Ik probeer het 1 dag nog eensch in de COS en ben meteen wegge-edit.
Juistem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zulke reekschen mogen niet meer op FOK!.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het is een reservaat geworden.
Komt goed... we laten je de plek van bestemming wel ff wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies en gebeurt dat tijdens me vakantie!!! PM, Mail of sms me ff![]()
Slotje op de COS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulke reekschen mogen niet meer op FOK!.
Maak snel een topic in FB aan.
We hebben ONZ, en binnenkort vast wel een So u wanna be a popstar forum.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
De SC is nog leuk.
Ookal zijn we volgens die randmongool van een DrsH een stel oude gefrustreerde kutusers.
God verhoede...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We hebben ONZ, en binnenkort vast wel een So u wanna be a popstar forum.
Nee dat was volgens een ander... volgens die infantiele zelfverklaarde psycholoog die zijn zinnen alleen maar met hele rijen emoticons kan onderbouwen zijn we infantiel...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
De SC is nog leuk.
Ookal zijn we volgens die randmongool van een DrsH een stel oude gefrustreerde kutusers.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slotje op de COS.
Lijkt me een verplichting.
Als ik het in de FB aansnijd (het editen van Ians post), dan vallen er hier meteen weer een paar dames en een ranzige oude man over me heen dat het 'opgeblazen' is en dergelijke. Op die manier mist het elk doel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulke reekschen mogen niet meer op FOK!.
Maak snel een topic in FB aan.
Welke woorden mogen niet in de COS? :Squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat was volgens een ander... volgens die infantiele zelfverklaarde psycholoog die zijn zinnen alleen maar met hele rijen emoticons kan onderbouwen zijn we infantiel...
Daarom gebruik ik die term ook graag voor hem.... mocht er een mod geneigd zijn te editten.
Slechts zijn eigen woorden.... dus als die eerst ff weggeëdit worden dan mag het hier ook weg.
Dan doe ik het linkje naar de post van IANquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het in de FB aansnijd (het editen van Ians post), dan vallen er hier meteen weer een paar dames en een ranzige oude man over me heen dat het 'opgeblazen' is en dergelijke. Op die manier mist het elk doel.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
De SC is nog leuk.
die kutmods in DGK zijn zelf opgeblazen brulkikkers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het in de FB aansnijd (het editen van Ians post), dan vallen er hier meteen weer een paar dames en een ranzige oude man over me heen dat het 'opgeblazen' is en dergelijke. Op die manier mist het elk doel.
Ach, het was toch m'n laatste, gelukkig had ik op deze OP niet heel erg m'n best gedaan omdat er verder ook niemand vandaag de moeite had genomen en ik dus gewoon de OP van 3 COSsen geleden kon gebruiken....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slotje op de COS.
Lijkt me een verlichting.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat was volgens een ander... volgens die infantiele zelfverklaarde psycholoog die zijn zinnen alleen maar met hele rijen emoticons kan onderbouwen zijn we infantiel...
Daarom gebruik ik die term ook graag voor hem.... mocht er een mod geneigd zijn te editten.
Slechts zijn eigen woorden.... dus als die eerst ff weggeëdit worden dan mag het hier ook weg.
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:14 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk om te vernemen dat er in het DGK forum ook een SC forum is waar een iedere gefrustreerde Cosser vrijuit kan afgeven op mede Cossers en men elkaar naar hartelust mag uitmaken voor Rotte Vis.
Dit Forum wordt door een aantal DIE HARD's goed bezocht en is een goede uitlaatklep voor opgelopen trauma's en frustraties. Voor mij is dit alleen maar de bevestiging dat er voorlopig op mijn vakgebied nog voldoende brood op de plank is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In ieder geval zal ik dit forum niet als deelnemer bezoeken want ik zoek geen bevestiging voor mijn frustraties en doe ook niet aan BONDJESVORMING.![]()
![]()
![]()
Voor zover de tijd het toelaat zal ik vandaag de DGK Streams en Cossen weer regelmatig volgen en zo nu en dan eens posten, want ik heb begrepen dat het aantal keren posten wordt afgemeten aan de historie die je hebt als FOKKER.
Ik zou zeggen geniet en vermaak jezelf en tot laterzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
, voor de liefhebbers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie vraag. Volgens mij kan dat alleen in Onz toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij pas ik nergensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We hebben ONZ, en binnenkort vast wel een So u wanna be a popstar forum.
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke woorden mogen niet in de COS? :S
Deze SC is te schattig voor ONZ.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goeie vraag. Volgens mij kan dat alleen in Onz toch?
Nee, er zijn ook een paar SCtopics in GC, homoreeksch en lesbeaureeksch zijn daar een voorbeeld v an.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goeie vraag. Volgens mij kan dat alleen in Onz toch?
Loopt [NB] nog?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook een paar SCtopics in GC, homoreeksch en lesbeaureeksch zijn daar een voorbeeld v an.
w8 ffquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"
Mag waarschijnlijk niet.
Dus niet doen.
.. zegt een jochie van 21?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
De SC is nog leuk.
gedaan, ben ik nou stout?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"
Mag waarschijnlijk niet.
Dus niet doen.
Maar dan raken we onze identiteit kwijtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Sebasser het volgende:
Nee, er zijn ook een paar SCtopics in GC, homoreeksch en lesbeaureeksch zijn daar een voorbeeld van.
Thnx... ik lees die off-topic infantiele emoticon posts in de COS al niet meer, dus vandaar, maar goed, dan heeft een ander dus gewoon zijn woorden gebruikt... zwaktebodje.quote:
hij had mijn dochter kunnen geweest kunnen zijnquote:
Ik post het, dus ik denk eerder ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijken of dit me 48 uur op gaat leveren.
Ik heb wél lang haarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij had mijn dochter kunnen geweest kunnen zijn![]()
Blijkbaar ging ik vanmiddag al erg ver.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik post het, dus ik denk eerder ik.
Maar ik zou het niet erg vinden hoor, als jij een ban krijgt bedoel ik dan he.
de abu graib is er niets bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijken of dit me 48 uur op gaat leveren.
OH NOESquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dan raken we onze identiteit kwijt![]()
Daar kon je tenminste nog zorgeloos naakt rondlopen met een vuilniszak over je hoofd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de abu graib is er niets bij![]()
die wijn die ik drink devaleert mijn typvermogenquote:
Ik heb laatst een doodwenstopic ding in FB gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar ging ik vanmiddag al erg ver.![]()
Goeie wijn dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die wijn die ik drink devaleert mijn typvermogen
mad ie de dossiers wel eens beter nalezen.... net zoals ik dus..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt een ander over een jochie van 20![]()
![]()
Gaan we jullie hier nog lang mee door?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt een ander over een jochie van 20![]()
![]()
Ik was eigenlijk van plan het in mijn sig te zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Sebagger... zit jij Ian hier nou een ban aan te smeren??![]()
Oh noes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Sebasser het volgende:
OH NOES
en als je zin had mocht je op een stapel mensen liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kon je tenminste nog zorgeloos naakt rondlopen met een vuilniszak over je hoofd.
Welnee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Sebagger... zit jij Ian hier nou een ban aan te smeren??![]()
Of je verkleden als kerstboomquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en als je zin had mocht je op een stapel mensen liggen![]()
We jullie?? Identeitscrisisje Sebagger??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaan we jullie hier nog lang mee door?
doorzuipen en doorposten is mijn adagiumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die wijn die ik drink devaleert mijn typvermogen
het was een goed jaar toen moses nog leefdequote:
Laten we dat allemaal doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan het in mijn sig te zetten.
whoeps.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
We jullie?? Identeitscrisisje Sebagger??![]()
in familieverband zag je de mooiste taferelenquote:
ad fundumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
doorzuipen en doorposten is mijn adagium
Dank je! Die smiley had ik nog niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze krijg jij als je je niet gedraagt in de COS:[afbeelding]. Maar niet van mij hoor.
trek je wel weer wat kleren aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ongezien de tyfus voor zij die het verdienen.
Ik ben weg.
Zit jij stiekem met Paddy te PM'en??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ongezien de tyfus voor zij die het verdienen.
Ik ben weg.
Huh? Ken de user alleen van feedback (waar hij iets meldde) en volgens mij heb ik een post van hem gewist waar hij niet mee eens wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij stiekem met Paddy te PM'en??
Valt niet op dat jullie hier vrijwel tegelijk posten hoor![]()
En hij was het er terecht niet mee eens... als je dan toch bagger in de COS wilt editten dan zijn er in de gemiddelde COS minimaal 100 posts die daar eerder voor in aanmerking komen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Huh? Ken de user alleen van feedback (waar hij iets meldde) en volgens mij heb ik een post van hem gewist waar hij niet mee eens was
Daar is feedback dan weer voor
Ga je 'm dan terugzetten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Huh? Ken de user alleen van feedback (waar hij iets meldde) en volgens mij heb ik een post van hem gewist waar hij niet mee eens was
Mooi dat je die smiley kon gebruikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
En droom mooie dromen voor degene die gaan slapen![]()
Zit hier net een paar dagen. Post niet echt in COS. Wil je mij vertellen in PM wat er dan precies niet aan deugt? Wat je anders zou willen zien? En zijn er meer die zo denken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij was het er terecht niet mee eens... als je dan toch bagger in de COS wilt editten dan zijn er in de gemiddelde COS minimaal 100 posts die daar eerder voor in aanmerking komen...
Maar goed, daar is de FB voor, en we vinden het de moeite eigenlijk niet meer want de COS is toch al verneukt de laatste tijd... en de grens is bereikt.
Onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Zit hier net een paar dagen. Post niet echt in COS. Wil je mij vertellen in PM wat er dan precies niet aan deugt? Wat je anders zou willen zien? En zijn er meer die zo denken?
Ja, helaas. Ik was een heel actieve COSser tot twee weken terug. Maar het topic is nog maar weinig de moeite waard om in te posten, laat staan om te lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Zit hier net een paar dagen. Post niet echt in COS. Wil je mij vertellen in PM wat er dan precies niet aan deugt? Wat je anders zou willen zien? En zijn er meer die zo denken?
Sorry, heb op dit moment geen zin om daar over te gaan PM'en maar kan het hier wel even in 3 zinnen uit de doeken doen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat je die smiley kon gebruiken![]()
Maar. Als er in die post van Ian stond wat hij hier meldde, dan begrijp ik niet zo goed waarom hij is gewist als nutteloos. Er staan meer nutteloze posts in de COS, het lijkt me een heel karwei die uit te zoeken en te wissen![]()
Volgens mij was het zelfregulatie in de COS dat Ian die post waarin verwezen werd naar het Jos Brink topic postte... overigens was er door andere users en Avonne eerder ook al naar het Jos Brink topic verwezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.
Het hangt van de stemming af die er heerst. Die stemming dan voort te zetten in een serieus topic? Daar had ik geen zin in. Hoop dat je dat begrijpt. Het is geen persoonlijke aanval enzo.
Opzich had Avonne ook al gezegd dat Jos Brink gehuil in het daarvoor bestemde topic moest en niet in de COS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.
Het hangt van de stemming af die er heerst. Die stemming dan voort te zetten in een serieus topic? Daar had ik geen zin in. Hoop dat je dat begrijpt. Het is geen persoonlijke aanval enzo.
Maar dat topic is er voor om over hem te praten. De COS is voor de streams. Desnoods had je iedereen naar de SC verwezen. Maar je kan niet het 1 editten en de meest debiele verkapte scheldpost laten staan. Lees die COS. Je bent hier mod, dus hoor je te weten wat er speelt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
Ik wel, ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dat topic is er voor om over hem te praten. De COS is voor de streams. Desnoods had je iedereen naar de SC verwezen. Maar je kan niet het 1 editten en de meest debiele verkapte scheldpost laten staan. Lees die COS. Je bent hier mod, dus hoor je te weten wat er speelt.
Niemand hier heeft zin in een herhaling van van het weekend.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me een linkje geven van de COS die nog wel leuk was? Geef me maar een paar linkjes.. Dus van de COS die nog leuk waren. Kijk ik of ik er achter de schermen in overleg iets aan kan doen.
Ik ben wel een invaller hè. Kom ook nog eens van NWS dus daar wordt anders gemod. Maar kan wel vergelijkingen trekken van hoe jullie het hadden. En wat voor de meesten leuk was. Voor de meesten dus. Zijn er meer users die er zo over denken buiten jullie drie?
Geef maar gewoon door dat ze mij mod moeten maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me een linkje geven van de COS die nog wel leuk was? Geef me maar een paar linkjes.. Dus van de COS die nog leuk waren. Kijk ik of ik er achter de schermen in overleg iets aan kan doen.
Ik ben wel een invaller hè. Kom ook nog eens van NWS dus daar wordt anders gemod. Maar kan wel vergelijkingen trekken van hoe jullie het hadden. En wat voor de meesten leuk was. Voor de meesten dus. Zijn er meer users die er zo over denken buiten jullie drie?
Misschien is het slim om even de SC van gisterenavond bv eens te lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef paddy het volgende:
mag ik je hulp mod worden dan ? aaa pls zal ik je kont ook kusjes gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef maar gewoon door dat ze mij mod moeten maken.
Met ban-rechten.
Alsof er nog wat te redden valt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien is het slim om even de SC van gisterenavond bv eens te lezen.
De COS was tot 3 maanden geleden behoorlijk leuk. Maar nu![]()
Ban.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
mag ik je hulp mod worden dan ? aaa pls zal ik je kont ook kusjes geven![]()
Neem de moeite niet joh, Avonne is er, Yvonne werpt regelmatig een blik, Gert en Day komen vanzelf weer terug... om hier als onbekende mod de hele sfeer nog weer proberen te keren is onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef paddy het volgende:
krijg een dikke balquote:
maar als ik wakker word naast jouw dan droom ik nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
De meeste dromennnnnnnnnnn zijn bedrog!!!
Waar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef petraa het volgende:
De meeste dromennnnnnnnnnn zijn bedrog!!!
Laat gewoon !! Het is hopeloos en die post van IAN editten was zo mogelijk nog hopelozer, we houden ons wel vast aan Avonne en Yvonnequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef paddy het volgende:
Jullie gaan hier wel heel snel. Zal die SC van gisteren even lezen. En zou toch graag in een paar punten willen weten wat er nu zo erg is. Zijn er scheldpartijen daar? Worden jullie uitgescholden daar? Niet dat ik er veel aan kan doen, maar elkaar uitschelden om te zorgen dt iemand op een bepaalde plek niet meer komt? Daar kan ik natuurlijk wel wat aan doen
Oh ja, ik heb ook geen banrechten hoor
Tsja... lastige.. de SC is over het algemeen geen probleem, maar die is gisteren dus gebruikt om een gesprekje over het overdadig posten door een bepaalde user en het groepje om haar heen te hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef paddy het volgende:
Jullie gaan hier wel heel snel. Zal die SC van gisteren even lezen. En zou toch graag in een paar punten willen weten wat er nu zo erg is. Zijn er scheldpartijen daar? Worden jullie uitgescholden daar? Niet dat ik er veel aan kan doen, maar elkaar uitschelden om te zorgen dt iemand op een bepaalde plek niet meer komt? Daar kan ik natuurlijk wel wat aan doen
Je denkt toch hopelijk niet dat ik me laat wegschelden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef paddy het volgende:
Voor ongeveer de hele reeks SC's zie: mijn posthistory.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef paddy het volgende:
Verdorie![]()
Zetten jullie de volgende keer dan ook even de vorige SC in de eerste post?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef paddy het volgende:
Verdorie![]()
Zetten jullie de volgende keer dan ook even de vorige SC in de eerste post?
Snap ik, maar ik denk dat dit een misverstand was. Om de COS te beperken tot Commentaren op de Streams, verwees Ian naar het Jos Brink topic voor degenen die het in de COS over hem hadden. Op zich vind ik het wel prettig als off-topic posts aangepakt worden, maar dit was er nou net niet eentje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
[..]
En wie haten ze dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je denkt toch hopelijk niet dat ik me laat wegschelden?![]()
Het gaat mij o.a. om het ontzettend kneuterige offtopic gelul van de users die blijkbaar geen baan hebben dus de hele dag daar zitten.
Ze lullen maar een end heen maar zodra er iemand van "buiten hun kliekje" komt die bijvoorbeeld anders over bepaalde bewoners denkt staan ze op de achterste poten en "verpest je de COS"...
Ja graagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
Maar misschien kan iemand iig even de moeite nemen om een linkje van de juiste SC te posten... er zijn er wel meer op 1 dag
Dank je...Ga ik die lezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef petraa het volgende:
[DGK SC # 264] Op het scherp van de snede
Neem dan maar gewoon van mij aan dat hier makkelijk een slotje op kan:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja graagIk moet namelijk ook nog op meer plekken zijn
En jullie gaan retesnel
Bedoel van de bewoners van DGK danquote:
Wat heeft die er nou weer mee te maken??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef petraa het volgende:
[DGK SC # 264] Op het scherp van de snede
Niks maar hij vroeg om de vorige SCquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken??
Ik heb een softspot voor mensen die dingen aardig vragen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef paddy het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Niks maar hij vroeg om de vorige SC![]()
Hij = Zij.. enne... volgens mij ging het om de SC waarin het gesprekje over de COS plaatsvond...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zit die arme Paddy nou 6 pagina's complete onzin bij te lezen!?![]()
OH sorry hij/zij, maar hij vroeg echt om het linkje van de vorige SC en ik ben heul niet eigenwijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij = Zij.. enne... volgens mij ging het om de SC waarin het gesprekje over de COS plaatsvond...
Toen KZ dus eindelijk haar mond eens lostrok en BQ even aansprak op haar postgedrag.
Alle KZ posts zijn weg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een softspot voor mensen die dingen aardig vragen:
Lees bv deze cos eens [COS # 1212] Nachtelijke geintjes...
En vergelijk hem eens met [COS #2264] Er valt nix te beleven, helemaal nix...
Veel leesplezier.
Hij is mod hij kan toch edits lezen? Of zijn ze echt echt weg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Alle KZ posts zijn weg.
En ik ben van mening dat de COSsen van vóór de #1000 beter zijn.
GEVONDEN. VOOR PADDY:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij = Zij.. enne... volgens mij ging het om de SC waarin het gesprekje over de COS plaatsvond...
Toen KZ dus eindelijk haar mond eens lostrok en BQ even aansprak op haar postgedrag.
*Fluit onschuldig...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is mod hij kan toch edits lezen? Of zijn ze echt echt weg?
Naja de zweer blijft denk ik wel
En onder de 1000 is helemaal zo lang geleden.
Jajaja hij was superquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Fluit onschuldig...
[COS#1000] DRIEWERF HOERA!!!
Sorry Veulen maar dit vind ik niet zo'n leuke vergelijking... die COS van zaterdag was verre van leuk maar je zet hiermee KZ een hak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een softspot voor mensen die dingen aardig vragen:
Lees bv deze cos eens [COS # 1212] Nachtelijke geintjes...
En vergelijk hem eens met [COS #2264] Er valt nix te beleven, helemaal nix...
Veel leesplezier.
Ik bedoelde deze [DGK SC # 260] Gouden koortsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft die er nou weer mee te maken??
Waar, uit die SC waarnaar ik net verwees? Of die van gisteren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alle KZ posts zijn weg.
En ik ben van mening dat de COSsen van vóór de #1000 beter zijn.
Uit de COS van afgelopen zaterdag waarnaar Veulen verwees.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar, uit die SC waarnaar ik net verwees? Of die van gisteren?
Zoek dan een ander. Maar ga niet slap lopen lullen zonder met een vergelijking te komen. Of je kaart het aan en doet dan wat als iemand je een hand reikt of je stopt er mee en houd gewoon je kop en laat het zoals het is. En als ik Kz echt een hak had willen zetten had ik verwezen naar de FB. Want betreffende de COS had ik niks van doen. Maar iedereen kijfte daar wel tegen iedereen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
Sorry Veulen maar dit vind ik niet zo'n leuke vergelijking... die COS van zaterdag was verre van leuk maar je zet hiermee KZ een hak.
Dat je zelf nog wat met KZ op te lossen hebt vind ik prima, maar er zijn COSsen zat die door die infantiele zelfverklaarde psycholoog, zijn ega en wat er verder omheen dart verneukt worden en dan neem jij net de COS waarin KZ ze aanspreekt op hun COSverneukende gedrag??
Nope, ik ga geen COSsen lopen zoeken..... heb ik op voorhand al aangegeven, ik ben volgens mij duidelijk en to the point met m'n commentaren, plus dat ik me vrijwel niet in relletjes meng, dus het aanvoeren van een paar COSsen is vrij zinloos omdat die oude COSsen ook off-topic gebagger bevatten (ik heb zelf in de eerste 2 pagina's van COS 1212 al zeker 2 keer naar de SC verwezen) maar op een of andere manier was de hele sfeer toen gemoedelijker, en ik denk niet dat dat als onbekende te lezen valt, zeker niet als er vergeleken wordt met een COS waar een deel uitgeëdit is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zoek dan een ander. Maar ga niet slap lopen lullen zonder met een vergelijking te komen. Of je kaart het aan en doet dan wat als iemand je een hand reikt of je stopt er mee en houd gewoon je kop en laat het zoals het is. En als ik Kz echt een hak had willen zetten had ik verwezen naar de FB. Want betreffende de COS had ik niks van doen. Maar iedereen kijfte daar wel tegen iedereen.
Ik denk ook dat een onbekende zich daarin niet moet gaan mengen. Laat het over aan de modjes van DGK en kom niet even binnen freewheelen en edit dan een post waar niks mis mee is. Vraag niet naderhand zeg ff wat ik moet lezen om me in te lezen. Deze mod had zich in dit geval erbuiten moeten houden. Goed bedoeld, maar verkeerd uitgevoerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ga geen COSsen lopen zoeken..... heb ik op voorhand al aangegeven, ik ben volgens mij duidelijk en to the point met m'n commentaren, plus dat ik me vrijwel niet in relletjes meng, dus het aanvoeren van een paar COSsen is vrij zinloos omdat die oude COSsen ook off-topic gebagger bevatten (ik heb zelf in de eerste 2 pagina's van COS 1212 al zeker 2 keer naar de SC verwezen) maar op een of andere manier was de hele sfeer toen gemoedelijker, en ik denk niet dat dat als onbekende te lezen valt, zeker niet als er vergeleken wordt met een COS waar een deel uitgeëdit is.
Inderdaad en juist daarom koos ik COS 1212. Omdat het er veel buiten de regels werd gepost. Maar wel vriendelijk. En ja ik pak een COS waar veel opwinding over was en veel gezeik. Omdat de zweer daar duidelijk niet goed was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
Nope, ik ga geen COSsen lopen zoeken..... heb ik op voorhand al aangegeven, ik ben volgens mij duidelijk en to the point met m'n commentaren, plus dat ik me vrijwel niet in relletjes meng, dus het aanvoeren van een paar COSsen is vrij zinloos omdat die oude COSsen ook off-topic gebagger bevatten (ik heb zelf in de eerste 2 pagina's van COS 1212 al zeker 2 keer naar de SC verwezen) maar op een of andere manier was de hele sfeer toen gemoedelijker, en ik denk niet dat dat als onbekende te lezen valt, zeker niet als er vergeleken wordt met een COS waar een deel uitgeëdit is.
Klopt maar onze vaste mod's zij nu niet aanwezig voor langere tijd. Alleen avonne. Maar die kan in haar eentje dit grote subfora niet aan. Vandaar dat daar Paddy en SF en P zijn. Ze horen voor zolang bij het forum. En als iemand besluit dat ie zich daarin wil verdiepen bied ik hem die info aan waar hij om vraagt. Simpel omdat ik verwacht dat het er alleen maar beter op kan worden en niet slechter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef petraa het volgende:
Ik denk ook dat een onbekende zich daarin niet moet gaan mengen. Laat het over aan de modjes van DGK en kom niet even binnen freewheelen en edit dan een post waar niks mis mee is. Vraag niet naderhand zeg ff wat ik moet lezen om me in te lezen. Deze mod had zich in dit geval erbuiten moeten houden. Goed bedoeld, maar verkeerd uitgevoerd!
Ik heb geen enkele intentie je te irriteren danwel te kwetsen... maar als je zo'n ruime keuze aan verneukte COSsen hebt dan is het jammer dat je voor een COS gekozen hebt die door KZ verneukt is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad en juist daarom koos ik COS 1212. Omdat het er veel buiten de regels werd gepost. Maar wel vriendelijk. En ja ik pak een COS waar veel opwinding over was en veel gezeik. Omdat de zweer daar duidelijk niet goed was.
Mijn keuze. Iedereen heeft mag die maken. Ook ik. Verder heb ik geen behoefte om voor elke keuze die ik maak mezelf te hoeven verantwoorden. En nu meen ik het eens echt Leandra. Klaar is klaar, jij bent jij en ik ben ik. Maar dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat ik me aangevallen moet voelen.
Ik zet nu zelf even een streep onder dit gesprek tussen jou en mij. We gaan het nooit eens worden... En mocht je het gevoel hebben dat je me irriteert en kwetst? Dan heb je voor 1x eens 100% gelijk.
Ik ben al weer stil. Maar dit is de 2de keer dat ik neergehaald word zonder dat iemand vraagt waarom ik het doe. Daar heb ik geen zin in. Als ik me voor elke opmerking die ik maak moet gaan zitten verantwoorden ga ik wel een gesprek aan met me moederquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst, doe 's koest.
United we stand.![]()
Ik denk dat je het één en ander verkeerd hebt gelezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben al weer stil. Maar dit is de 2de keer dat ik neergehaald word zonder dat iemand vraagt waarom ik het doe. Daar heb ik geen zin in. Als ik me voor elke opmerking die ik maak moet gaan zitten verantwoorden ga ik wel een gesprek aan met me moeder![]()
En verder vraag ik me af waar de butler is. Dit glas naast mij is al minstens 15 minuten leeg![]()
Hij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de blijkbaar de meeste mensen hier kan ik dingen op waarde schatten. IVL is voor mij IVL en ik zal ook nooit een probleem hebben met iemand. Ik kan veilig verwijzen naar welke posting dan ook. Want er is geen probleem. Als kz over 5 minuten afgebrand word door iemand zonder reden dan zou ik haar net zo helpen als ik een ander zou helpen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen enkele intentie je te irriteren danwel te kwetsen... maar als je zo'n ruime keuze aan verneukte COSsen hebt dan is het jammer dat je voor een COS gekozen hebt die door KZ verneukt is.
Dat komt de duidelijkheid niet ten goede, en wat voor persoonlijke problemen je ook met KZ mag hebben, KZ is niet het probleem waardoor de COSsen al maanden niet leuk meer zijn.
Daarom had ik twijfels bij de reden die je had om juist die COS te nemen...
Verder mag ik je erg graag, ik weet dat je met een aantal users een probleempje hebt en ik ben daar niet een van, echter... ik kies in de meeste relletjes geen partij en dat doe ik in de jouwe ook niet.
Dat het me soms door mensen kwalijk genomen wordt dat ik geen partij voor hen kies is dan jammer maar het is niet anders, en voor de duidelijkheid: ik bedoel jou in deze zin niet.
Ja, en daar zoek ik dus ook een linkje van. Lui enzo....*hint*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat opzich wel geinig is:
Vergelijk de users die rond de #1000 fervent mee hebben zitten posten eensch met de users die we tegenwoordig in de COS hebben...
Kinda sad really...
Dit meen je niet, ik spam net de hele vorige pagina met COS#1000...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, en daar zoek ik dus ook een linkje van. Lui enzo....*hint*
Daar zit het hem in. Ik en mensen met moeder gevoelensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat je het één en ander verkeerd hebt gelezen.
Jij als incrowd SC-regularzou je in ieder geval niet zo ontzettend aangevallen moeten voelen door onze SC-moeder.
Liev zijn voor mekaar![]()
![]()
![]()
Welke vraag!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar zit het hem in. Ik en mensen met moeder gevoelens![]()
En ik lees niet verkeerd. Er miste gewoon 1 essentiële vraag. Alweer.
Je hebt het afgeroepen. Laatst was er ook een SC met in de titel Crash... Ging half fok op hol.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk was mijn TT voor dit topic fucking briljant.
Als iemand zonder reden afgebrand wordt dan zal ik iemand ook helpen, als ik echter zie waar het vandaan komt en dat ik me er toevallig niet aan erger maar dat ik me voor zou kunnen stellen dat ik me er wel aan zou kunnen ergeren..... tsja... soms heb ik ergens een andere mening over maar dan wil het niet zeggen dat ik geen begrip heb voor de mening van een ander.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de blijkbaar de meeste mensen hier kan ik dingen op waarde schatten. IVL is voor mij IVL en ik zal ook nooit een probleem hebben met iemand. Ik kan veilig verwijzen naar welke posting dan ook. Want er is geen probleem. Als kz over 5 minuten afgebrand word door iemand zonder reden dan zou ik haar net zo helpen als ik een ander zou helpen.
Ik zeg:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt het afgeroepen. Laatst was er ook een SC met in de titel Crash... Ging half fok op hol.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt het afgeroepen. Laatst was er ook een SC met in de titel Crash... Ging half fok op hol.
Gewoon:quote:
We're fuckin' evilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik kan users summonen en jij kan Fok! laten crashen?
Do not fuck with us.
Kijk, nú begrijp ik het probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon:
Waarom koos je die COS?
Of
Waarom zeg je dit?
Iets roepen is makkelijk, maar niemand hier is heldervoelend (neem ik aan tenminste) dus niemand kan weten waarom iemand iets post tenzij hij of zij dat specifiek vermeld. Dat deed ik niet, dus alles wat Leandra poste kwam uit haar hoofd. Niet uit de mijne. Het kwetst mij dus dat ze duidelijk zo'n slecht beeld van mij heeft dat ik dit soort gelegenheden zou kiezen om wraak te nemen over een 'onzin' 'ruzie' met iemand.
Moet Dr.IaN er even naar kijken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, nú begrijp ik het probleem.
Mooi, dan hoeft er ook geen geld gespendeerd te worden aan een sessie met Dr. Ian.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U riep?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet Dr.IaN er even naar kijken?![]()
So men ik heb niet eensch gepost in dat fameuze topic!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit meen je niet, ik spam net de hele vorige pagina met COS#1000...![]()
Blijkbaar niet genoeg![]()
Zu spätquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft er ook geen geld gespendeerd te worden aan een sessie met Dr. Ian.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
So men ik heb niet eensch gepost in dat fameuze topic!![]()
Mooi, krijg ik dan nu me cola?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Insana is The Princess Of Fucking Darkness.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh... Disana begint ook evil te worden![]()
Lopen.quote:
Begint? Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh... Disana begint ook evil te worden![]()
Zeker. Wil je weten hoe mijn neefje heet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Insana is The Princess Of Fucking Darkness.
Jee, het is echt ons kent ons. Moest eerst informeren wie KZ nu was. Ja weet het nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de blijkbaar de meeste mensen hier kan ik dingen op waarde schatten. IVL is voor mij IVL en ik zal ook nooit een probleem hebben met iemand. Ik kan veilig verwijzen naar welke posting dan ook. Want er is geen probleem. Als kz over 5 minuten afgebrand word door iemand zonder reden dan zou ik haar net zo helpen als ik een ander zou helpen.
Log uit en maak een kloon aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Begint? Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het gedaan.
Maar dáár kan die Dr. Ian me dus níet bij helpen![]()
Mooi moment om in de auto te stappen voor m'n Spa Blauw....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lopen.
Goed voor je conditie![]()
Dit zeg ik overigens enkel en alleen omdat ik op dit moment ook moet lopen voor mijn cola![]()
Ik ook niet... Ik heb al me hoop gevestigd op SC 1000quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
So men ik heb niet eensch gepost in dat fameuze topic!![]()
We gaan de COS inhalen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef paddy het volgende:
Dit topic loopt veel te snel voor de naam SlowChat
En dan in de OP een samenvatting van alle voorgaande delen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik heb al me hoop gevestigd op SC 1000![]()
![]()
Niet in huis, winkel is dicht en dichtsbijzijnde nachtwinkel is 15 km verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Lopen.
Goed voor je conditie![]()
Dit zeg ik overigens enkel en alleen omdat ik op dit moment ook moet lopen voor mijn cola![]()
Dát, mijn liefste Veulerst, is fucked up.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet in huis, winkel is dicht en dichtsbijzijnde nachtwinkel is 15 km verder![]()
Ik kan streamlocks veroorzakenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik kan users summonen en jij kan Fok! laten crashen?
Do not fuck with us.
Dank u ...!quote:
Dat was ik babe..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooruitziende blik![]()
Of zoals HiDiHo toen al zei: Jomandra![]()
Doen we het in Nederlands: SnelleChat!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Jee, het is echt ons kent ons. Moest eerst informeren wie KZ nu was. Ja weet het nu.
Eigenlijk is het probleem een beetje de kliekjes die zich gaan vormen. Dat is wat ik lees. Heb ook het idee dat er op msn of PM overlegd wordt...Hoe de één ineens te strijde trekt wanneer een ander de wapens oppakt.
En jammer dat het zo moet gaan. Zal in ieder geval zoveel mogelijk naar bepaalde topics kijken. Het forum is er voor iedereen en de bedoeling is dan ook juist dat iedereen er plezier aan heeft. Kliekjes vormen hou je niet tegen. Maakt me ook niet uit. Wanneer die kliekjes niemand binnen laat omdat ze hun eigen plekje binnen FOK! willen hebben? Nop, daar is FOK! niet voor bedoeld.
Daar heb je msn voor.
Ik zie dat er meerderen zijn die daar in COS de boel in de gaten houden. Zal ook opletten hoe nieuwen erbij betrokken worden.
Kliekjes zijn zeker ene probleem. Heg je goed gezienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef paddy het volgende:
Jee, het is echt ons kent ons. Moest eerst informeren wie KZ nu was. Ja weet het nu.
Eigenlijk is het probleem een beetje de kliekjes die zich gaan vormen. Dat is wat ik lees. Heb ook het idee dat er op msn of PM overlegd wordt...Hoe de één ineens te strijde trekt wanneer een ander de wapens oppakt.
En jammer dat het zo moet gaan. Zal in ieder geval zoveel mogelijk naar bepaalde topics kijken. Het forum is er voor iedereen en de bedoeling is dan ook juist dat iedereen er plezier aan heeft. Kliekjes vormen hou je niet tegen. Maakt me ook niet uit. Wanneer die kliekjes niemand binnen laat omdat ze hun eigen plekje binnen FOK! willen hebben? Nop, daar is FOK! niet voor bedoeld.
Daar heb je msn voor.
Ik zie dat er meerderen zijn die daar in COS de boel in de gaten houden. Zal ook opletten hoe nieuwen erbij betrokken worden.
Geen Dank.quote:
Jullie missen me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kliekjes zijn zeker ene probleem. Heg je goed gezien![]()
En neeh dit topic gaat niet veel te snel voor een SC. Er zijn weken geweest dat er 5+ per dag doorgingen. Dat is snel, maar 2 SC per dag is niet zoveel![]()
Ik post nog maar kort meer in de SC, iedereen kan dat bevestigenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef paddy het volgende:
[..]
[ ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |