Tsja... lastige.. de SC is over het algemeen geen probleem, maar die is gisteren dus gebruikt om een gesprekje over het overdadig posten door een bepaalde user en het groepje om haar heen te hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef paddy het volgende:
Jullie gaan hier wel heel snel. Zal die SC van gisteren even lezen. En zou toch graag in een paar punten willen weten wat er nu zo erg is. Zijn er scheldpartijen daar? Worden jullie uitgescholden daar? Niet dat ik er veel aan kan doen, maar elkaar uitschelden om te zorgen dt iemand op een bepaalde plek niet meer komt? Daar kan ik natuurlijk wel wat aan doen
Oh ja, ik heb ook geen banrechten hoor
Je denkt toch hopelijk niet dat ik me laat wegschelden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef paddy het volgende:
Jullie gaan hier wel heel snel. Zal die SC van gisteren even lezen. En zou toch graag in een paar punten willen weten wat er nu zo erg is. Zijn er scheldpartijen daar? Worden jullie uitgescholden daar? Niet dat ik er veel aan kan doen, maar elkaar uitschelden om te zorgen dt iemand op een bepaalde plek niet meer komt? Daar kan ik natuurlijk wel wat aan doen
Voor ongeveer de hele reeks SC's zie: mijn posthistory.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef paddy het volgende:
Verdorie![]()
Zetten jullie de volgende keer dan ook even de vorige SC in de eerste post?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef paddy het volgende:
Verdorie![]()
Zetten jullie de volgende keer dan ook even de vorige SC in de eerste post?
Snap ik, maar ik denk dat dit een misverstand was. Om de COS te beperken tot Commentaren op de Streams, verwees Ian naar het Jos Brink topic voor degenen die het in de COS over hem hadden. Op zich vind ik het wel prettig als off-topic posts aangepakt worden, maar dit was er nou net niet eentje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat ik niet ineens gebagger wilde in een topic over Jos Brink. Niets tegen de user ofzo.
Het hangt van de stemming af die er heerst. Die stemming dan voort te zetten in een serieus topic? Daar had ik geen zin in. Hoop dat je dat begrijpt. Het is geen persoonlijke aanval enzo.
En wie haten ze dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je denkt toch hopelijk niet dat ik me laat wegschelden?![]()
Het gaat mij o.a. om het ontzettend kneuterige offtopic gelul van de users die blijkbaar geen baan hebben dus de hele dag daar zitten.
Ze lullen maar een end heen maar zodra er iemand van "buiten hun kliekje" komt die bijvoorbeeld anders over bepaalde bewoners denkt staan ze op de achterste poten en "verpest je de COS"...
Ja graagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
Maar misschien kan iemand iig even de moeite nemen om een linkje van de juiste SC te posten... er zijn er wel meer op 1 dag
Dank je...Ga ik die lezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef petraa het volgende:
[DGK SC # 264] Op het scherp van de snede
Neem dan maar gewoon van mij aan dat hier makkelijk een slotje op kan:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja graagIk moet namelijk ook nog op meer plekken zijn
En jullie gaan retesnel
Bedoel van de bewoners van DGK danquote:
Wat heeft die er nou weer mee te maken??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef petraa het volgende:
[DGK SC # 264] Op het scherp van de snede
Niks maar hij vroeg om de vorige SCquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken??
Ik heb een softspot voor mensen die dingen aardig vragen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef paddy het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Niks maar hij vroeg om de vorige SC![]()
Hij = Zij.. enne... volgens mij ging het om de SC waarin het gesprekje over de COS plaatsvond...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zit die arme Paddy nou 6 pagina's complete onzin bij te lezen!?![]()
OH sorry hij/zij, maar hij vroeg echt om het linkje van de vorige SC en ik ben heul niet eigenwijsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij = Zij.. enne... volgens mij ging het om de SC waarin het gesprekje over de COS plaatsvond...
Toen KZ dus eindelijk haar mond eens lostrok en BQ even aansprak op haar postgedrag.
Alle KZ posts zijn weg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een softspot voor mensen die dingen aardig vragen:
Lees bv deze cos eens [COS # 1212] Nachtelijke geintjes...
En vergelijk hem eens met [COS #2264] Er valt nix te beleven, helemaal nix...
Veel leesplezier.
Hij is mod hij kan toch edits lezen? Of zijn ze echt echt weg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Alle KZ posts zijn weg.
En ik ben van mening dat de COSsen van vóór de #1000 beter zijn.
GEVONDEN. VOOR PADDY:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij = Zij.. enne... volgens mij ging het om de SC waarin het gesprekje over de COS plaatsvond...
Toen KZ dus eindelijk haar mond eens lostrok en BQ even aansprak op haar postgedrag.
*Fluit onschuldig...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is mod hij kan toch edits lezen? Of zijn ze echt echt weg?
Naja de zweer blijft denk ik wel
En onder de 1000 is helemaal zo lang geleden.
Jajaja hij was superquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Fluit onschuldig...
[COS#1000] DRIEWERF HOERA!!!
Sorry Veulen maar dit vind ik niet zo'n leuke vergelijking... die COS van zaterdag was verre van leuk maar je zet hiermee KZ een hak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een softspot voor mensen die dingen aardig vragen:
Lees bv deze cos eens [COS # 1212] Nachtelijke geintjes...
En vergelijk hem eens met [COS #2264] Er valt nix te beleven, helemaal nix...
Veel leesplezier.
Ik bedoelde deze [DGK SC # 260] Gouden koortsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft die er nou weer mee te maken??
Waar, uit die SC waarnaar ik net verwees? Of die van gisteren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alle KZ posts zijn weg.
En ik ben van mening dat de COSsen van vóór de #1000 beter zijn.
Uit de COS van afgelopen zaterdag waarnaar Veulen verwees.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar, uit die SC waarnaar ik net verwees? Of die van gisteren?
Zoek dan een ander. Maar ga niet slap lopen lullen zonder met een vergelijking te komen. Of je kaart het aan en doet dan wat als iemand je een hand reikt of je stopt er mee en houd gewoon je kop en laat het zoals het is. En als ik Kz echt een hak had willen zetten had ik verwezen naar de FB. Want betreffende de COS had ik niks van doen. Maar iedereen kijfte daar wel tegen iedereen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
Sorry Veulen maar dit vind ik niet zo'n leuke vergelijking... die COS van zaterdag was verre van leuk maar je zet hiermee KZ een hak.
Dat je zelf nog wat met KZ op te lossen hebt vind ik prima, maar er zijn COSsen zat die door die infantiele zelfverklaarde psycholoog, zijn ega en wat er verder omheen dart verneukt worden en dan neem jij net de COS waarin KZ ze aanspreekt op hun COSverneukende gedrag??
Nope, ik ga geen COSsen lopen zoeken..... heb ik op voorhand al aangegeven, ik ben volgens mij duidelijk en to the point met m'n commentaren, plus dat ik me vrijwel niet in relletjes meng, dus het aanvoeren van een paar COSsen is vrij zinloos omdat die oude COSsen ook off-topic gebagger bevatten (ik heb zelf in de eerste 2 pagina's van COS 1212 al zeker 2 keer naar de SC verwezen) maar op een of andere manier was de hele sfeer toen gemoedelijker, en ik denk niet dat dat als onbekende te lezen valt, zeker niet als er vergeleken wordt met een COS waar een deel uitgeëdit is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zoek dan een ander. Maar ga niet slap lopen lullen zonder met een vergelijking te komen. Of je kaart het aan en doet dan wat als iemand je een hand reikt of je stopt er mee en houd gewoon je kop en laat het zoals het is. En als ik Kz echt een hak had willen zetten had ik verwezen naar de FB. Want betreffende de COS had ik niks van doen. Maar iedereen kijfte daar wel tegen iedereen.
Ik denk ook dat een onbekende zich daarin niet moet gaan mengen. Laat het over aan de modjes van DGK en kom niet even binnen freewheelen en edit dan een post waar niks mis mee is. Vraag niet naderhand zeg ff wat ik moet lezen om me in te lezen. Deze mod had zich in dit geval erbuiten moeten houden. Goed bedoeld, maar verkeerd uitgevoerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ga geen COSsen lopen zoeken..... heb ik op voorhand al aangegeven, ik ben volgens mij duidelijk en to the point met m'n commentaren, plus dat ik me vrijwel niet in relletjes meng, dus het aanvoeren van een paar COSsen is vrij zinloos omdat die oude COSsen ook off-topic gebagger bevatten (ik heb zelf in de eerste 2 pagina's van COS 1212 al zeker 2 keer naar de SC verwezen) maar op een of andere manier was de hele sfeer toen gemoedelijker, en ik denk niet dat dat als onbekende te lezen valt, zeker niet als er vergeleken wordt met een COS waar een deel uitgeëdit is.
Inderdaad en juist daarom koos ik COS 1212. Omdat het er veel buiten de regels werd gepost. Maar wel vriendelijk. En ja ik pak een COS waar veel opwinding over was en veel gezeik. Omdat de zweer daar duidelijk niet goed was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
Nope, ik ga geen COSsen lopen zoeken..... heb ik op voorhand al aangegeven, ik ben volgens mij duidelijk en to the point met m'n commentaren, plus dat ik me vrijwel niet in relletjes meng, dus het aanvoeren van een paar COSsen is vrij zinloos omdat die oude COSsen ook off-topic gebagger bevatten (ik heb zelf in de eerste 2 pagina's van COS 1212 al zeker 2 keer naar de SC verwezen) maar op een of andere manier was de hele sfeer toen gemoedelijker, en ik denk niet dat dat als onbekende te lezen valt, zeker niet als er vergeleken wordt met een COS waar een deel uitgeëdit is.
Klopt maar onze vaste mod's zij nu niet aanwezig voor langere tijd. Alleen avonne. Maar die kan in haar eentje dit grote subfora niet aan. Vandaar dat daar Paddy en SF en P zijn. Ze horen voor zolang bij het forum. En als iemand besluit dat ie zich daarin wil verdiepen bied ik hem die info aan waar hij om vraagt. Simpel omdat ik verwacht dat het er alleen maar beter op kan worden en niet slechter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef petraa het volgende:
Ik denk ook dat een onbekende zich daarin niet moet gaan mengen. Laat het over aan de modjes van DGK en kom niet even binnen freewheelen en edit dan een post waar niks mis mee is. Vraag niet naderhand zeg ff wat ik moet lezen om me in te lezen. Deze mod had zich in dit geval erbuiten moeten houden. Goed bedoeld, maar verkeerd uitgevoerd!
Ik heb geen enkele intentie je te irriteren danwel te kwetsen... maar als je zo'n ruime keuze aan verneukte COSsen hebt dan is het jammer dat je voor een COS gekozen hebt die door KZ verneukt is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad en juist daarom koos ik COS 1212. Omdat het er veel buiten de regels werd gepost. Maar wel vriendelijk. En ja ik pak een COS waar veel opwinding over was en veel gezeik. Omdat de zweer daar duidelijk niet goed was.
Mijn keuze. Iedereen heeft mag die maken. Ook ik. Verder heb ik geen behoefte om voor elke keuze die ik maak mezelf te hoeven verantwoorden. En nu meen ik het eens echt Leandra. Klaar is klaar, jij bent jij en ik ben ik. Maar dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat ik me aangevallen moet voelen.
Ik zet nu zelf even een streep onder dit gesprek tussen jou en mij. We gaan het nooit eens worden... En mocht je het gevoel hebben dat je me irriteert en kwetst? Dan heb je voor 1x eens 100% gelijk.
Ik ben al weer stil. Maar dit is de 2de keer dat ik neergehaald word zonder dat iemand vraagt waarom ik het doe. Daar heb ik geen zin in. Als ik me voor elke opmerking die ik maak moet gaan zitten verantwoorden ga ik wel een gesprek aan met me moederquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst, doe 's koest.
United we stand.![]()
Ik denk dat je het één en ander verkeerd hebt gelezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben al weer stil. Maar dit is de 2de keer dat ik neergehaald word zonder dat iemand vraagt waarom ik het doe. Daar heb ik geen zin in. Als ik me voor elke opmerking die ik maak moet gaan zitten verantwoorden ga ik wel een gesprek aan met me moeder![]()
En verder vraag ik me af waar de butler is. Dit glas naast mij is al minstens 15 minuten leeg![]()
Hij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |