Zou het? Valt me gewoon op dat ze de nachtcamera's daar nooit gebruiken. Dus dacht ik dat er wel ergens een lamp moest branden. Maar het kan natuurlijk ook van buiten komen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je laat je misleiden door de gevoeligheid van de camera's. De hoeveelheid licht valt best mee.
OKIDOKIquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
OP volgt
Haha, dus Zelda aan het spelen, en ja ik ben helemaal DGK af, maar miste jullie dus zit nu weer in de oude en vertrouwde COSquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je zat, wii-verslaafde![]()
WBquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, dus Zelda aan het spelen, en ja ik ben helemaal DGK af, maar miste jullie dus zit nu weer in de oude en vertrouwde COS
echt zet snel je streams aan.. ze zijn met een rotgrap bezigquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, dus Zelda aan het spelen, en ja ik ben helemaal DGK af, maar miste jullie dus zit nu weer in de oude en vertrouwde COS
Ze spannen linten om jaaps bed, pas op ongedierte. Verder hebben ze de set uit de woonkamer op jaap z'n bed gericht en plakken ze die goed weg. Bedoeling is het om die straks aan te zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik lag ff te suffen... Wat gaan ze doen?
Twee dingen :quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou het? Valt me gewoon op dat ze de nachtcamera's daar nooit gebruiken. Dus dacht ik dat er wel ergens een lamp moest branden. Maar het kan natuurlijk ook van buiten komen.
Ik zou me best kunnen vergissen natuurlijk. Lijkt gewoon veel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twee dingen :
In de stal hebben ze zeker een lamp aan. Zeker 50-75 watt. Dat is echt niet extreem veel en voldoende voor de normale camera's.
Buiten hebben ze vele malen meer licht, rond de villa/tuin staan voetbalveld-masten. Dat zijn pas echte licht-kannonen.
Terug naar de paarden : Zag je hoe Ellen het veulen voor de eerste keer naar buiten bracht. En vertelde dat het grootste probleem het licht buiten wqs. De stal was 'nogal donker' en het veulen moest het meest wennen aan het zonlicht 'buiten' ........
Jaja, ik ben overalquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Goh Jij hier.....Las net nog je berichtje.....
Ja idd.. tis spontaan niet meer grappig hehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze nu niet even opschieten? Slaaaaaaaaaaap!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja idd.. tis spontaan niet meer grappig hehehe
Nee, want hoe dieper de rest slaapt hoe heftiger de grap aankomt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze nu niet even opschieten? Slaaaaaaaaaaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |