Bijna net zo schattig als stream 2. Ik vind de hondjes ook lief (als ze niet keffen)Ik kan Nicky en Juicy niet afrekenen op hun bazin.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
Kijk nou wie er boven liggen sinds ze een SOa hebben?
De hondjes
whahaha onstoken voorhuidje? hihih dat word zalf aanbrengen op de pijnlijke plekjes...wat zal brian jaloers worden op die hondjes zeg...quote:
En je denkt dat amanda daar aan gaat denken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:48 schreef cindy10 het volgende:
whahaha onstoken voorhuidje? hihih dat word zalf aanbrengen op de pijnlijke plekjes...wat zal brian jaloers worden op die hondjes zeg...
![]()
Ja, ze krijgen alle rust. Vanmiddag was even bezoek met een aantal mensen van de schoonheidssalon. Hooguit 5 minuten en iedereen werd gemaand kalm te zijn. (en dat was ook zo). Behoudens een enkele bewoner en de eigenarasse (Ellen) enverzorgster (Sylvia) loopt niemand daar rond.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
effe een vraagje?? ik kijk niet elk moment....maar effe gezien van alle goede zorgen,krijgen moeder en kind ook genoeg rust?
nogmaals ik volg het niet,dus het is een eerlijke vraag!
"Dat zal wel rellen worden"quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:49 schreef APK het volgende:
Uh oh, Eric wil zich om gaan kleden als Natrasha.![]()
Duh, mijn moeder kreeg er 6 in 8 jaar en was slechts hervormdquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je ook hopen dat je geen zwarte-kousenkerk meisje wordt... die krijgen er ook nog rustig 5 in 10 jaar tijd![]()
Ja die gaan ze in de slaapkamer zetten als het lukt. Gericht op jaap natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze willen de dj set verplaatsen? of hoorde ik dat verkeerd?
Dat was vroeger... tegenwoordig zijn ze alleen bij de refo's nog zo zwaar anti anti-conceptiequote:Op zaterdag 21 april 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Duh, mijn moeder kreeg er 6 in 8 jaar en was slechts hervormd![]()
Maar nog steeds goed gevormd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Duh, mijn moeder kreeg er 6 in 8 jaar en was slechts hervormd![]()
Eric heeft Huub erin gehouden tijdens de stemmingsronde van 2 weken geleden(2 weken geloof ik) Eric laat Syl ook niet vallen. SHE, dit zijn vrienden en Natas met Brain en Amanda niet. Nicolaas waait met beide winden mee. Geen idee hoe dat afloopt en tja, Jaap......quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hou me ten goede....ben ze eeuwig dankbaar..!! vertrouw hele eric niet zo...maar das daar gelaten hahahhaa![]()
Thanks, dus daar zitten ze nu mee te zeulen, dacht alquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja die gaan ze in de slaapkamer zetten als het lukt. Gericht op jaap natuurlijk.
edit: lukt dus niet, dan maar de set van de woonkamer.
ben blij met dit antwoord,en gezien je inbreng heb je ook nog wat verstand van paarden|!quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen alle rust. Vanmiddag was even bezoek met een aantal mensen van de schoonheidssalon. Hooguit 5 minuten en iedereen werd gemaand kalm te zijn. (en dat was ook zo). Behoudens een enkele bewoner en de eigenarasse (Ellen) enverzorgster (Sylvia) loopt niemand daar rond.
Mijn eerlijk antwoord, de paarden worden echt met rust gelaten. Menig paard zou dit wensen, ik heb meer medelijden met manege-paarden, die een permanente tentoonstelling moeten zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja die gaan ze in de slaapkamer zetten als het lukt. Gericht op jaap natuurlijk.
edit: lukt dus niet, dan maar de set van de woonkamer.
Ik zag je naam in de AT staan en ik dacht ik zeg even hoi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:56 schreef MissHobje het volgende:
Oe wat een boefjes![]()
Leke grap dit..nu al hahhaha
Hoi Misshobjequote:Op zaterdag 21 april 2007 02:56 schreef MissHobje het volgende:
Oe wat een boefjes![]()
Je laat je misleiden door de gevoeligheid van de camera's. De hoeveelheid licht valt best mee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
Het enige wat ik wel vind bij die paarden is dat het licht wel is uit kan hoor. IS helemaal niet zo denkderend voor die beesten om het licht dag en nacht te laten branden.
Ik vroeg me al af waar je zat, wii-verslaafdequote:Op zaterdag 21 april 2007 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
offtopic: Leuk die paarden enzo, ik speel nu Zelda op de Wii en daar zit je ook op een paard erg leuk gedaan btw
Ja alles wat zij terug doen dat kan natuurlijk wel enzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
Toen jaap dit bij Syl deed werd er gezegd: fysiek geweld!
Hobselsquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:56 schreef MissHobje het volgende:
Oe wat een boefjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |